Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz bexinho23 #26167 üzenetére

    És visszatekerted alaphelyzetbe a passzív oldal állító csavarját? Csak mert ezek a gagyi fékek úgy működnek, hogy az egyik pofa fixen áll a nyeregben, csak a másik oldalt préseli hozzá a tárcsához, amikor meghúzod a bowdennel a kart, és ezzel elgörbíti a féktárcsát, így alakul ki a szorító erő, és abból a fékhatás. Utána állítani kopás esetén úgy lehet, hogy a nem mozgó oldalt (is) közelebb állítod a féktárcsához: amikor elkopik a betét, akkor értelemszerűen már nagyon szűkre lehet állítva a nyereg, úgyhogy vissza kellene állítani alaphelyzetbe, ha új betétet akarsz betenni. Ha megtetted, és úgy sem fér be, akkor nem belevalót vettél.:R Hidraulikus nyergeken ugyanez a jelenség előjön: ott a munkahengereket kell finoman visszanyomni a helyükre, különben az életben nem raksz bele új betétet...

    Ui: ha nagyon újat mondtam, inkább vidd szervizbe, mert a fék nem játék.:( Az se jó, ha nem fog, amikor kellene, de azt sem, ha befog, amikor nem kellene.:R Egy rossz beállítással mindkettőt előidézheted... Tudom, hogy ezek alsópolcos bringaalkatrészek, amit "bárki beállít otthon egy imbuszkulccsal", de mondjuk nem feltétlen használ menetrögzítőt a csavarokhoz, mert az már nem jut eszébe, és ha lelazul a nyereg, abból lehet balhé.:O Motoros balesetről is hallottam már, hogy otthon barkácsolta a féket, aztán egyszercsak befogott tempónál és reszeltek...:U

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák