Új hozzászólás Aktív témák
-
atthany
aktív tag
Srácok, elektromos rollere van már vkinek?
mert ezt a XIAOMI-t látva kuponnal 370 dolcsiért (azt ígérik, h más költség nem jön rá) komolyan gondolkodóba' estem:
[link] -
atthany
aktív tag
-
lkristóf
senior tag
A régebbi lelkesedésem alábbhagyott, de most ismét fellángolt bennem az érzés, hogy kell nekem egy roller. A town 7 xl jelenleg a kiszemelt, úgyhogy ma ki is próbálom a decathlon-ba.
-
rushty
senior tag
Terhelhetőség nem gond. Felnőtt van otthon, ez is az volt, de most már nem láttam, illetve 17-ert árulják talán azt amit láttam 200mm. na annyiért nem jó vetel. Egy Toldy sport 20k rugosan.
145mm kicsi szerintem. Az enyém is akkora vagy 120.
Vettem volna egy újat 200mm, vagy a mostanit fejleszteni nagyobb kerékre 200 meg markolat, csapágy, szóval arra is el kellene költeni úgy 10-et.
Ezt a 10-est akkor majd egy újba.A kormány magasság a számít inkább vmi 106 az enyém? És éppen hogy
Van 98 és felnőtt idézőjelben? Nonszensz nekem. Max vmi alacsony nőnek...[ Szerkesztve ]
Revolut meghívó pü-ben
-
julius666
addikt
válasz geotigris9 #534 üzenetére
Kerékpárúton 30 km/h a max, gyalog és kerékpárúton 20 km/h, sehol sem 25 km/h.
Ha egy ilyen elektromos roller tényleg robogónak számít, akkor az elég nagy szívás, elvileg lakott területen belül nem mehetnél a kerékpár úton se vele, nem hogy a járdán. Kerékpár úton csak lakott területen kívül engedélyezett a robogó.
Gyalogos járdán amúgy 10 km/h szokott lenni a sebességhatár, a rokkant kerekesszék, illetve azon ritka esetek egyikén, amikor biciklis is felhajthat rá, ennyivel haladhatnak max. Szóval ha beemelik a KRESZ-be külön kategóriaként az elektromos rollert és nem a bicikliútra száműzik, akkor erre lehet számítani.
Elnézést a kukacoskodásért, most volt KRESZ vizsgám és még képben vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
dragomán
csendes tag
Sziasztok!
Áprilisban vásárolt TOWN 7 XL rolleremmel nagyon elégedett vagyok, napi 13 km-t gurulok vele változatos minőségű útburkolaton.
A használat során (kb. 750 km) azt vettem észre, hogy az út egyenetlenségeinél döccenve kemény, fémes, hangos, zavaróan éles „üveghangot” ad az első kerék. Tapasztaltatok hasonlót és ha igen ezt, mi okozza? A kerék kopása? Vegyek új kereket, vagy kenjek a teleszkópra varázskenőcsöt (vagy aloeverát), mi a teendőm? Segítségeteket, tanácsaitokat előre is megköszönöm! -
big-J
őstag
A mijia egy erős vétel ha jóval $400 alatt hozzájutsz. Ha nagyon rosz terepre mész viszont nem a legjobb. Nincsenek teleszkópok, de legalább nem tömör gumis.
Alis kommentekből más típusoknál is olvasva általában működik ez a no vám megoldás ha megígérik, csak tudnám hogyan. Nem hiszem vámmemtes a behozatal az EU-ba, valami más trükk lehet. Sokat rendelek nagy értékbe de ilyen "átvállalós dologgal semmilyen extra költséggel a részükről" dologgal még nem találkoztam. Valaki?
[ Szerkesztve ]
-
lkristóf
senior tag
-
dz1989
senior tag
-
geotigris9
tag
Szia!
Egy kalap sz@r a hátsó tárcsa fékje teljesen gagyi amint lehet le kell cserélni.
Állandóan állítgatni kell a féktestet, hogy ne érjen a fékbetétekhez a tárcsa.
A fékkar csak a belső fékbetétet tolja a tárcsára
Az a gond az egész féktest teljesen instabil ahogyan rögzítve van, ezért kell mindig után állíttatni, de így is hozzá- hozzá ér a tárcsához amikor nem kéne a betét.
Az azért érdekes, hogy nem hullót még le róla a fék nem lepődnék le rajta.
Meg kell néznem még, hogy bringás féktest jó-e hozzá elvileg igen és kicserélni valami megbízható hídrós fékre.És most már akárhogy állítgatom alig fog csak a fék teljesen csumára /markolathoz érjen/ be kell húzni a fékkart.
Kb. 50 km van a rollerben már és eddig fogott úgy ahogy normálisan a fék.
A kormánymarkolatot is érdemes lenne lecserélni bilincsesre ,mert komoly rollerozásnál megforog[hat].
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
dz1989
senior tag
válasz geotigris9 #572 üzenetére
Sajnos egyet kell hogy értsek. Mert nekem is ez a tapasztalatom. De mivel valamelyest értek hozzá így a garancia sem érdekel. Megcsináltam stabilra. De kell egy kis probléma meg oldás. Amúgy ez nagyon gáz. Ettől függetlenül nagyon szeretem.
Ha kell segitek megcsinálni. Pár dolgot kitapasztaltam.
Az alap elv jobb a flex pronàl, de a tervezés és a kivitelezés....az...
Az oxelo town 9 az egy komolyabb kategória ott alap lenne hogy ne a kerék futófelületét koptassa fékezéskól.
Háromcsillag Galaktikus Jegyze 9 = Samsung Galaxy Note 9. . . "Gondolkodni nehéz, ezért leginkább ítélkezünk." Carl Gustav Jung
-
Wendelke
senior tag
Halihó!
Fiam "ugrabugrálós" freestyle/stunt rolleréhez szeretnék venni csapágyat, ami bírja a kiképzést, az olcsóbb kínából rendelt csapágyak nem sokat bírnak a hátsó kerékben, ami persze érthető, mert kapják a terhelést.
Milyent és honnét lenne érdemes venni 100 mm-s kerékbe, eredetileg ABEC 9 volt benne, ami egy darabig bírta, de le lett cserélve.
Köszönöm!
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
dz1989
senior tag
Attól függ hány kilométer van benne. Milyen a fékezési szokás. Mennyire megy gyorsan az ember. De kb rendszeres használat mellett 2-3 évnek meg kell lennie. De azt látja is az ember.
Háromcsillag Galaktikus Jegyze 9 = Samsung Galaxy Note 9. . . "Gondolkodni nehéz, ezért leginkább ítélkezünk." Carl Gustav Jung
-
viny
tag
Sziasztok!
Szeretnek valamilyen "lezarot" venni egy Dechatlonos Town 9EF-hez. Kozuletek vett mar valaki hasonlot ehjez a tipushoz, van vele tapasztalat? Milyet/mekkorat erdemes beszerezni?
Nem szeretem boltban hurcolni magammal; tok jo lenne ha bevasarlasnal le tudnam lakatolni mondjuk a biciklitarolokhoz, es biztonsagban tudhatnam shopping kozben...Never underestimate the power of a sick mind!
-
arcsin
senior tag
Szió! Én a Spartan jumbo III.hoz vettem egy mini u lakatot. (a kép csalóka, az eggyel nagyobbik típusú u lakat van rajta). Őszintén felhívásnak éreztem keringőre az összes sodrony lakatot. Szempont volt hogy ne legyen túl nehéz, ne legyen túl macerás felrakni, na meg ne legyen 10ezer Ft-nál több. Eddig bevált fa szán.
Vettem előtte egy összecsukhatót is próbából, de nem jött be, visszavittem. -
thomasa
senior tag
Nemrég váltottam elektromos rollerre, gyerekek, ég és föld. Hihetetlen jó élmény. Mindig várom a munka végét, amikor hazamehetek. Konkrétan a xiaomi M365-ről van szó. Eddig 75km-t mentem vele, siklik mint az álom.
A gyári adatokat is hozza:
- Max mért sebesség: 27 km/h, első kerék meghajtás.
- Max út 30-20 km (Eco-Normal)
- Nincs benne rugózás, cserébe felfújható gumikerekek vannak, melyekkel sokkal jobban veszi a döccenőket, mint a dupla rugós lábbal hajtós testvérei.
- applikációs működés, sebesség kijelzés, km állás, stb.
- elöl ABS, hátul tárcsafék. (ami beállítható úgy, hogy ne érjen hozzá a tárcsához)
- visszatölti az energiát fékezéskor/lejtőn
- első kézi fék (bal oldalt, ami zavaró lehet jobbkezeseknek, de a gáztekerő van jobb oldalt). Hátul tilos rálépni a sárvédőre, mert az fix.
- könnyen összecsukható, rögzül a hátsó sárvédőhöz
- gyári csengő
- gyári első-hátsó lámpa, hátul fékezéskor villog
- Tempomat! Nyomod a gázt, és ha 5 mp-ig tartod a sebességet, akkor csippan egyet, és elengedheted, tartja a köv fékezésig, vagy gázadásig.
- Súlya 12,5 kg, összecsukod, felkapod, viszed magaddal a boltba.
- Litium elemes, 5 óra alatt feltölt
- por és cseppáló teflon bevonat
- lopásgátló: appról bekapcsolod, akkor ha megmozdítják, csipog, és a telefon is rezeg, a gáz-t is letiltja, valamint az abs-t az első keréken bekapcsolja. Persze bluetoothos, tehát azért jobb, ha a közelben vagy, de 10 méterről még simán vette a jelet.
- ha nem kapcsolom be, akkor lehet lökni, mint egy sima rollert minden nehézség nélkül, tehát ha lemerül, akkor semmi gond.Egy fura dogot tapasztaltam, hogy az összecsukónál kicsit mozog a kormány, van egy kis holtjáték menet közben. Erre néztem videókat, és van, aki a csavarokkal szenvedett, és helyrejött, van aki kitámasztja egy általa fabrikált műanyag ékkel. Nem zavaró, de emiatt 98%-ra értékelem.
Csak ajánlani tudom.[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
Most ott tartok, hogy leszereltem teljes lényegében a hátsó féket csak féktest konzol + a féktárcsa van meg hátul. Már egyáltalán nem fogott a hátsó fékkar. a féktestet is szétkaptam és próbáltam állítani teljesen sikertelenül. Hídrós féktől eltérően csak a belső fékpofa tol rá a tárcsára és enyhén behajlítva a tárcsát végül is feszíti rá a másik fékpofára is és így fékez. Amit még tapasztaltam, hogy a vázon átmenő bovdenezés meg volt törve kicsit sérülve mert az átvezetéseknél nincs semmi gumi vagy műanyag akármi betét ami védené a bovdencsövet, hogy ne vágja be a váz. Új féknél ezt meg kell oldani (Én szilikonos a bovden csőre rakható szilikonos vázvédőre gondoltam. ) Meg olajos féknél még nagyobb a gond ha megsérül a bovden.
Hídrós kéne, mert azt biztosabban be lehetne állíttatni, (megbízhatóbban működne), hogy ne érjen a tárcsához amikor nem kéne meg a többi előnyei ..
Viszont ha használtan is veszek olajos féket új fékkábel az fog kelleni, /+ persze olaj is és fékhez való légtelenittős cucc./ hozzá, mert bringán nem igen van kellő hosszúságú használtnál és felrakásnál is, hogy kábel át legyen vezetve vázon alapból a kábelt le kell szedni a féktestről és utána feltölteni olajjal és légteleníteni.
Lemértem már 170 cm fékkábel kell hozzá.Egy hónapot működött kb. a tárcsa fék és amíg szuperált nagyon király volt összevetve az abroncsfékes verzióval. (Esőben is a tárcsás sokkal jobban működik mint a abroncs fék. Abroncs féknél érzésre nálam csak kb. 40 % a fékhatás szárazzal szemben.)
Abroncs féknél rossz úton /kb. mindenütt/ sokkal rosszabb fékezni is, mert az egész fék ... az az lábad rázkódik mint az állat fékezés közben. Arról nem is beszélve, hogy a reakció idő többszöröse fékezésnél, hogy hátra teszed a lábad mint, hogy kézzel meghúzol egy fékkart és rögtön érvényesül a fékhatás.Egyébként még nem vetettem el, hogy valami bovdenes lesz a fék és nem olajos csak mondom a "cincogástól" félek ... hogy elő jön előbb utóbb és csak- csak ciripeni foga fék.
Szóval ja a konstrukció elve jó csak a kivitelezés a csapnivaló.
Mondjuk nem vártam csodát ennyi pénzért a fék kapcsán alapból, de nem bántam volna, hogy még egy ideig elmuzsikált volna úgy ahogy működve.
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
Megnéztem szép roller, de nem kellene mert csak aksival használnám az meg nem tenne jót a fizimiskámnak. Nem tudnám kihasználni főleg szar utak miatt itt a környéken még outival is igen sz@r menni az úthibák miatt ..
Látom bovdenes a tárcsafékje ott már rendesen van átvezetve a vázon is perselyen megy át a vázba.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
noorbertt
őstag
Sziasztok,
Szeretném eladni ezt a rollerelt: https://photos.app.goo.gl/XmbWDXt5OfxYLWuB2
Nem itt, csak kérdezem hogy mi a reális amit el lehet érte kérni? Lány által néhány hónapot volt használva.
https://www.arukereso.hu/roller-c3008/micro/suspension-p335390418/
30realis?Szerk bocsi a link miatt mobilról nem tudom rendezni
[ Szerkesztve ]
-
gergo7311
csendes tag
-
gergo7311
csendes tag
-
-
Ragnar95
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)