Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
2015-ös Sportage 1.6 GDI -nál előfordulhat, hogy szépen lassan emelkedik a hűtővíz szintje?
Reggel 8-kor álltmítotam le az üzemmeleg autót és délben néztem a szokásos ellenőrzéskor (pár hetente szétnézek a motorérben, hogy minden rendben van-e) és azt láttam, hogy maximum felett van kb. 1 ujjnyival. Ez normális, vagy okozhat valami rendellenesség ilyet.
115ezer km van a motorban, olajat kicsit eszi, de nem vészes, 10ezrenként cserélem és ilyenkor kap tisztítást is (nem diós, hanem xeramit + flush).
Lurdyt felhívtam, mert oda hordom az autót, azt mondták holnap reggel nézzem meg hidegen, ha akkor is magas, akkor guruljak oda, megnézik.
Szeretnék lelkileg felkészülni, hogy mikre számíthatok.
Köszönöm a segítséget.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
lalibatyo
#7492
üzenetére
Lukoil 5W30-al volt töltve 15.000km-enként az enyém 165.000km-en át, akkor vettem. Én lecseréltem 0W20-asra, már a 3. adag van benne. Ugyanott van mm pontosan a szint a cserénél.
G4LA 1.25 Rio 2019.01165.000km-t mentek vele 3,5 év alatt a Lukoil-al (Pappas-nál volt végig). Hosszú utak, meleg motor, autópálya. Jobb ide az 5W30 szerintem.
Én városban használom és 9-10 havonta cserélem 7000km-enként, azért van benne a 3. adag 0W20.
0W20 az ajánlott, de ajánlott még sok más is. 10W50 is van közte aszem, csak hát megvan, hogy milyen éghajlatra.
Ha pályán mennék sokat, meg nyáron mennék sokat, meg hosszú utakat, akkor 5W30-ast használnék.Ha sok hideg menésed van, rövideket mész, városban mész, akkor jobb lehet a 0W20, hamarabb és jobban ken hidegen.
Ha hosszan mész pályán, nagy terheléssel, akkor viszont kicsit vékonynak bizonyulhat.Nem nagy eltérésről beszélünk. De fontos, hogy a könyve alapján ajánlott legyen.
-
wolf13
őstag
Olyan hibám lett a fejegységnél , hogy csak fekete képernyő mellett az órát és dátumot írja. Parkolóba hátramenetbe volt a verda (Sportage IV QLE) , kamera képe a kijelzőn. Ekkor még szólt a rádió. Majd indításhoz üresbe tettem , ekkor a rádió elhalgatott , s a kamerakép is eltűnt. Ilyenkor pár gombra csipogással reagál ( mint mikor bekapcsolom ) , de kikapcsolni nem lehet. USB -t lehúztam , többször kulcsot is kivettem. A hiba megmaradt. Gondolom a bekapcsoló/hangerő gomb mellett található süllyesztett gombbal lehetne resetelni. Esetleg ezelőtt mivel próbálkozzak , hogy életre keltsem ?
-
lalibatyo
csendes tag
válasz
Dare2Live
#7489
üzenetére
No annyi a sztori vége hogy hibásan kitöltött címkét ragasztottak a légszűrőre. Korrekten megmutatták a raktárat az anyagkezelési rendszerüket, és a számla a raktári jegy alapján készült. Egyébként megnéztem mi van abban a 0W20 as hordóban amiből kiadták az olajat és a színe megegyezett azzal a nem épp bizalomgerjesztő barnás rózsaszínes színnel amit a nívópálcáról töröltem le. Már csak az a kérdés hogy miért Lukoil (orosz) olajat használnak ha a gépkönyv a Shell-t preferálja ? Szóval belenyúltam a szaros pelenka másik felébe megint..... Itt már nem csak arra kell ajánlatot kérni hogy mennyiért csinálják a szervízt hanem arra is hogy milyen anyagokkal és hogy ott állhatok e a kocsi mellett ? Mert ugye baromi sértődés van már egy ideje bármely szervízben ha vinnéd azt amit bele szeretnél töltetni,..... - A volt főnököm szokta mondogatni a bizalom alapja a kontrol .......
-
Dare2Live
félisten
válasz
szimi57
#7488
üzenetére
Ha előírt 0w20 helyett 5w30at raktak akkor az hibás teljesítés. Nincs olyan, hogy a gyári specifikációkat túlteljesíti. Azért csinálják mert az 5w30 olcsobb. Nem mindegy, hogy 1000Ft 1 liter olaj vagy 1300Ft.
Az egyik legnagyobb ma is élő motorgyilkos tévhit, hogy a sűrübb olaj jobb. A 30.000kmes csereperiódussal főleg gyilkos.
A lali által említett Toyota 1.33as tipikus plda. Öntötték a toyota szakszervízek 0w20 helyett nemhogy az 5w30at de a 10w40et. Mert 20+évig nem volt belölle gond a korábbi 1szfe/2szfe városi 300.000km+t elmegy olajfogyi nélkül 10w40el is. 1.33nál meg 100.000kmnél jöttek a gondok és szerencse ha korábban mert akkor le lehetett verni gariba. De 90%ban nem és milliós tétel a generál.
És a KIA/Hyundai benzinesek de új dízelek is elég érzékenyek... -
lalibatyo
csendes tag
válasz
Dare2Live
#7486
üzenetére
Holnap megnézem melyik hordóból jött ki amit beleöntöttek mert még a nevét se merték számlára írni...... Már eleve az beszédes hogy a címke 5-30 a számla meg 0-20. Ráadásul még pontos km állást sem írtak, csak ami eszembe jutott a munkafelvételen diktálni, így bármit is kamuzhatunk ? Vagy majd ez is Toyota 1.33 lesz hogy tankolásonként fél liter olaj mert egyik másik márkaszervíz nem 0-20 at töltött ?
-
lalibatyo
csendes tag
válasz
lalibatyo
#7484
üzenetére
Annyival jutottam előrébb hogy elvileg ha 0-20 lenne akkor nem világos barna hanem sárgás kellene hogy legyen ( állítólag). A Suzuki Scross új kocsi 220 km van benne és 0-20 van benne gyárilag. A dízel T-roc 100 Km et ment csere óta mert olajcsere után kivonattam télre, nem használjuk csak nyaralásra.
-
lalibatyo
csendes tag
válasz
AthlonXP
#7481
üzenetére
Sajna szinte mindenütt tróger melót adnak ki. Én pénteken voltam. A légszűrőre ragasztott matricán 5-30 as olaj van bejelölve a számlán 0-20 azonosíthatatlan bla-bla-bla névvel, a nívópálcán meg valami ami a tisztától kb 2-3 ezer km- el előrébb van. Vagy olajszűrőt nem cseréltek, vagy csak egy részét engedték le az olajnak...... Hétfőn megyek vissza. 80+ ezerért ennyi jár........ A dízel T-roc ban tisztább az olaj másnap a csere után mint ebben......
-
kisza25
félisten
Édesapám volt a kia niroval éves kötelező szervizben, van rá visszahívás egy relét kell cserélni, mert túlmelegedhet
-
AthlonXP
őstag
válasz
lalibatyo
#7477
üzenetére
Igen, sajnos amíg garancia van rajta, köteles vagy szakszervizbe vinni a gépet, az ilyen műveletekért, mert egyébként garancia vesztéssel jár a dolog.
Az enyém most lett 6 éves, így már nem garanciális, ezért az aktuális olaj és szűrők cseréjét itthon végeztük el.
Kovács autótól ( asszem tőlük, több dolgot is rendeltem akkor és több helyről, így ez most nem 100% ) lerendeltem mindent ami kellett, 4 liter olaj, légszűrő, pollenszűrő (aktívszenes), olajszűrő és leeresztő csavar, tömítésekkel, ez volt így kb 43 ezer, akcis volt pár termék, egyébként 50 körül lett volna az ára.
Gondolkodtam, hogy csavart rendeljek-e, de végül is pár száz ft. volt, így rendeltem. Mint utólag kiderült, nagyon jól tettem, ugyanis a márkaszervizben az idióták, az elmúlt 5 olajcsere alkalmával, szinte tönkre tették a leeresztő csavart! Az egy dolog, hogy úgy meg volt húzva, hogy mikor szedtük volna le, azt hittük, bele törik az olajteknőbe, vagy abből törik ki egy darab a csavarral együtt, de ráadásul úgy le is volt sarkalva a csavar feje, hogy alig találtunk rá megfelelő szerszámot a levételhez, pedig normál, hatlapfejű csavarról van szó!
A gyári volt még benne, a tömítést valószínüleg cserélték, de a csavart tuti nem ( még a gyári, fekete alvázvédő volt rajta...
A csavart elvileg 25NM-rel kell meghúzni, de ezt szerintem a levegős kerékkulccsal húzták meg a szervizben!
Az egyébként bő fél órás olajcseréből, így lett jó 2 órás! Az ideg szétvetett, mire le tudtuk venni a csavart! Ja, meg majd' elfelejtettem az olaszűrőt is említeni, amit hasonló módon agyig tekertek a motorba, amit szintén kb. a légkulccsal húzhattak meg! Jó játék volt leszedni azt is.
Ennyit a hivatalos szervizről, 100-120 ezres, éves átvizsgálási és olajcsere díjért cserébe!
Ja, meg kb 10 percig takarítottam a motor tetejét, mert mikor feltöltötték olajjal, akkor nem sikerült elsőre bele önteni a nyílásba azt, így szépen összekenték vele a motor tetejét, amit nyilván nem töröltek le róla. Mondjuk, ez a motoron levő műanyag takaró miatt nem látszott, de levettük most róla, hogy alánézzünk jobban, így derült ki...
-
lalibatyo
csendes tag
Hát ma megkukkantottam hogy tényleg cserélték e a pollen szűrőt a garis szervízen, és a híres 76' os kabaré ugrott be egyből : "Mi kerül ezen a....... " - zsebkendőnyi 2 cm vastag keret nélküli pollen szűrőn 9112 + Áfa- ba...... + munkadíj ? - rablás van szerintem......
-
gyulaszu
senior tag
Mi még csak most ismerkedünk az autóval.
A mienkben van radar, amikor hoztam haza, akkor működöt az adaptív tempomat.
A feleségem mondja, hogy a városi forgalomban egyszer már jelzett neki, mikor valaki lekanyarodás elôtt fékezett előtte. Hogy ezt csak kamerával csinálta vagy radarral is, nem tudom megmondani .Az én off autómon (Octavia) nincs radar, csak kamera. ráfutás jelző és vészfékező, illetve sávtartó van rajta, adaptív tempomat pedig nincs.
-
AthlonXP
őstag
A radarnak inkább az adaptív tempomathoz lehet köze, ami tartja az előtted haladó autóhoz viszonyított távolságot, amit beállítasz neki. Radar nélkül, nem tud távolságot mérni, csak hagyományos, sebességtartó módban működik a tempomat.
Mondjuk érdekes ez az ütközés megelőző rendszer is ami benne van ugye. Az, ha jól emlékszem, akkor városi körülmények közt ( 50km/h-ig ), figyeli az esetleges akadályokat az autó előtt ( gyalogos és kerékpáros is ) és figyelmeztet, vagy akár vész fékez is ha kell.
Na most ez, nálam sose működött még, pedig be van állítva a menüben a legnagyobb figyelési távolságra a jelzés, de akár milyen közel is mentem az előttem haladóhoz, vagy megállóhoz, pl. lámpánál, sosem jelzett vagy fékezett még be. Fogalmam sincs, hogy kéne működnie neki, vagy működik-e egyáltalán.
Ellenben, láttam róla anno itthoni tesztet, amikor ezt nézték úgy, hogy egy felfújható ember méretű babát állítottak fel az úton és a kocsival mentek felé, városi körülmények közt, 50-nel.
Az autó méterekkel a bábú előtt bejelzett, majd állóra fékezett előtte, még a vészvillogót is bekapcsolta, mindezt emberi beavatkozás nélkül. Direkt mutatták, hogy a sofőr nem nyúlt semmihez, mindent az autó (i30) csinált magától.
Viszont abban volt radar is, nem csak kamera, szóval nem tudom....
-
sike!
tag
válasz
gyulaszu
#7465
üzenetére
Ráfutásos balesetet megelőző rendszer (FCA) (városi, és városon kívüli és gyalogosfelismerő módokkal): [link]
Start/Comfort Plus/Prime/Tech: minden felszereltségi szinten alapfunkció, ergo radar nélkül is kell, hogy legyen FCA.
A kérdés továbbra is ugyanaz: hogyan befolyásolhatja a radar hiánya az FCA hatékonyságát?
#7466 kopeter1982: nekem az I30-ban be lehet állítani, hogy csak figyelmeztessen vagy aktívan közreműködjön adott helyzetben.
-
Peter668
csendes tag
válasz
kopeter1982
#7466
üzenetére
Előzésnél működik, ha agresszívan követed a másik kocsit, vagy hirtelen nagy gázzal akarod megelőzni és nincs meg a kellő távolság. A többit már leírták.
-
válasz
kopeter1982
#7466
üzenetére
Fekez is ha kell (ha nem). En relativ agresszivan vezetek, "gyakran" sipol, meg egyszer amikor elbambultam fekezett is (jol jott).
-
eddie17
addikt
válasz
kopeter1982
#7466
üzenetére
Én is csak odáig jutottam, hogy sípol és rezeg, de biztos vagyok benne, hogy fékez ha kell.
Na de én sem fogom kipróbálni.
-
HellGreg
őstag
válasz
kopeter1982
#7466
üzenetére
Addig örülj, nekünk még amig nem ismertem ki teljesen a Sportage szokásait, olyan satuféket nyomott egyszer egy autó mögött, hogy majdnem kirepültünk mindannyian a szélvédőn. Azóta megtanultam, mi a követési távolság

-
kopeter1982
csendes tag
Sziasztok!
2021-es 1.5 T-GDI Kia Creed kombiban az első ütközésre figyelmeztetés az tényleg csak figyelmeztet sipolassal?
De nem fékez bele, tehát ugyanúgy bele lehet csattanni az előttem levőbe?
Csak mert ilyen sipolasban már volt részem, de nyilván nem probalnam ki élesben, hogy fékezne-e.Egy ismerősöm szerint ez hülyeség, mármint szerinte annak nem lenne sok értelme ha nem veszfékezne szükség esetén, ő még nem hallott ilyen kocsiról.
-
AthlonXP
őstag
-
Peter668
csendes tag
Mint nem annyira régen írtam a klométer kötelez szóval........a klíma ismeretlen helyre távozott, nem működik csak a ventillációs része.
Kíváncsi leszek mint mond a szervíz, mi a gond, mi lesz a megoldása.
KIA Ceed sw 1.5 TGDi kilóméter alig 35 000, 2022.05 havi, én ilyen hibával még egyik autómon sem találkoztam...
-
sike!
tag
A FCA front sensor-t vajon hol kell keresni? Nem lelem...
-
szimi57
őstag
-
csubuka
addikt
A vezérműlánc biciklilánc színvonalú. Helytelen olajválasztással hamar búcsúzhat. Vezettem már csörömpölő 1.25 Riót, elég undorító hang
A szakadást meg nem kell megvárni... abban 120k km volt. Eléggé a búcsúzás határán lehetett...Szóval nem baj, sőt előnyös ha valaki preventíve cseréli a vezérlést. Az "élettartamra méretezett, nincs csereperiódusa", marketinges meg szalonos arcok által beblöffölt okosság nem az az élettartam amit a felhasználó szeretne azalatt érteni.
*Ja ez ma a relatív robosztus motorok egyike.
Igazán normális konstrukció nem hemzseg -
gippazoid
őstag
Exemnek 2013-mas KIA Rio-ban van, szalonból hoztuk ki. Ez a motor ugye nem pályázásra való. Ez városi autó, pályán annyit fogyaszt, hogy inkább nem néztem a kútoszlopot, mennyit tankolok (GPS 130-cal közlekedve, mint más autókkal is szoktam).
Ez az autó is városban volt használva. A lambdaszonda 40e km és 9-10 év után búcsúzott.
Csak a gyári megbízható, utángyártottról mindenki lebeszélt. 80e Ft.
1 évre (se) rá, elrepedt a kipufogó leömlő is, 50e km még akkor sem volt benne, talán még most sincs. Ki lett cserélve utángyártottra, mert a gyári 6-800e Ft.
Hegeszteni nem lehet.
Így csak 300e körül volt...
És már hallottam olyat, hogy ugyan az történt ezzel a G4LA kódú motorral, mint a hírhedt G4FA 1.4-essel (olajzabálás, katalizátor darabkák visszaszívása kipufogó szelepen keresztül a hengerbe, motorfelújítás).
Sőt, láttam is egy ilyen magyar videót az 1,25 motor felújításáról. -
Mit tudunk az 1.25-os rio/i20 motorokrol? Tobbel talalkoztunk hahun amiben 100e km korul vezerles volt cserelve. Mi ennek az oka?
-
AthlonXP
őstag
válasz
Dare2Live
#7449
üzenetére
Köszi. Említett ott valaki egy kis mágnes szelepet, ami benzin gőzt juttat be a motorba ( tankból ), bizonyos időközönként, amikor kell. Ez állítólag meg szokott akadni nyitott állapotban és akkor folyamatosan engedi be a motorba a gőzt, ami hatással lehet az üzemanyag/levegő keverékre és emiatt is bejelezhet a rendszer. Hétvégén ránézünk erre, szerencsére, jól hozzáférhető helyen van és úgy általában, jól szerelhető ez a motor, mert bőven van hely a motortérben.
Végül is valahogy bele kell férjen az N-es verzió 2 literes motorja is, ugan arra a helyre!
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni, hátha valaki már találkozott ezzel...
Most reggel, ahogy jöttem hazafelé a munkából, menet közben felvillant a sárga c.engine lámpa. Az autón semmilyen változást nem venni észre, ugyan úgy megy, az alapjárat nem változott, a motor hang sem, indul szépen, egyenletes az alapjárat, gyorsul ahogy szokott, stb.
Haza érkezvén rádugtam azért egy hibakódolvasót és a P2096-os kódot dobta ki.
Neten gyorsan utána nézve, ez valami oxidén dús üzemanyag keveréket jelentene, szóval a katalizátor és oxigén szenzorok környéke. De persze sok más is lehet még elvileg.
Szóval, találkozott-e már valaki ezzel a hibakóddal és mi volt a baj nála, ha igen?...
Az alany egyébként egy 2019-es 1.4 MPI, G4LC motoros i30. -
HellGreg
őstag
Apple-nek nincs valami appja, ami autókijelzőre tud youtube videót varázsolni esetleg?
-
sike!
tag
Akkumulátor töltöttsége riasztás a 12V akksira vonatkozna? 9 hónapos autó (I30 1,5T GDI MHEV), napi szinten megyek vele.
Más: miskolci Hyundai szervizzel van valakinek tapasztalata? Május 30-án lesz az autó 1 éves, vinném az első kötelező felülvizsgálatra...
-
Peter668
csendes tag
válasz
eddie17
#7438
üzenetére
Ja, őket kerülöm, a két éve s szervízre képtelenek voltak egy írásos árajánlatot adni, felejtős.
Mindenki más akitől kértem adott, pl JP autó, Pappas....Az hogy annak veszik az nem jelenti hogy az is, persze ha silány minőségű akkor nem tehetünk semmit, hullik majd mint az őszi légy.....a végén majd jó drágán..
Kösz a tapasztalatokat, várom hogy az enyém mikor produkál valami rendkívüli eseményt, a futott kilóméter kötelez, az enyémben kicsit kevesebb van.
-
Peter668
csendes tag
válasz
eddie17
#7432
üzenetére
Én nem emlékszem hogy egy gyújtótrafó fogyó vagy kopó alkatrésznek számított volna valaha is, bár én csak a japán vonalon szereztem 25 év tapasztalatot, az ázsiai ösvényt csak három éve taposom, vegyes érzésekkel.
Egy ilyen hiba garanciális, ha belefér a garanciális feltételekbe, mert a KIA sávos garanciája elég faramuci, nem minden vonatkozik a 7 év és nem mindenkor....
A szervízt lehet tudni ahol cserélték, Bp vagy esetleg más város....
-
gyulaszu
senior tag
válasz
gyulaszu
#7408
üzenetére
Sziasztok ,
van esetleg valaki, aki hasonló PHEV technikával szerelt autóval rendelkezik? Van arra menüpont valahol elrejtve, hogy az összes futott kilométerből mennyi volt a tisztán elektromos futott kilométer?
Én nem találtam ilyen menüpontot. Ha nincs ilyen, akkor egy szakszervíz ki tud esetleg olvasni ilyen adatot? -
gagyilovag
aktív tag
Sziasztok!
2014 1,4 Hyundai I30 A belső ventilátor sebessége nem egyenletes,ugrálva megy!Főként nagyobb fordulaton erősen észrevehető!
mi lehet a gond?
Előtét ellenállás,vagy szabályzó?Ha igen az hol található?A Ventilátor és a középkonzol között van valami érzékelő szerű!Az lenne a bűnös? -
petyametyo
aktív tag
.
-
eddie17
addikt
válasz
kopeter1982
#7431
üzenetére
A kampány itt arról szólhat, hogy mivel ez is kopóalkatrésznek számít, így nem feltétlen lenne garanciális. De elég hamar mennek tönkre, ezért gondolom így cserélik.
Nekem azért cserélhették kötözködés nélkül, mert check engine hibakódom lett, és ez okozta a problémát.
Nincs rá visszahívás.
Szóval ezzel a hibával egyik szerviz sem kötözködne. -
kopeter1982
csendes tag
válasz
eddie17
#7430
üzenetére
Melyik márkaszervizbe vitted, ahol nem kötözködtek?
És hogy érted, hogy kampány van rá? Visszahívásos?
Vagy a következő kötelező szerviznél alapból cserélik?
Vagy abszolút nem cserélik maguktól, csak ha szól az ügyfél?Mert ugye nekik elvileg tudniuk kell, hogy melyik autókba lett beépítve ugyanaz a híbas alkatrész.
-
eddie17
addikt
Így van, trafó csere lett és eltűnt minden rángatás
Kampány van rá, így természetesen garanciában cserélték.
-
szimi57
őstag
-
eddie17
addikt
Azt már csak a cégnél a parkolóban próbáltam ki, mentem pár kört, de elmúlt akkor a hiba.
Bent hagytam a kocsit, nem kockáztattam, hazajöttem máshogy.
Lehet, hogy itt olvastam, hogy magasabb fordulatnál ha már eléggé rángatott az autó előtte, akkor hibakódot dob. Nem ez volt a cél, de így talán nem hajtanak el a szervizből.
Az a szerencsém, hogy közel van a márkaszerviz, így nem kell sokat mennem vele már a javítás előtt. -
eddie17
addikt
válasz
HellGreg
#7419
üzenetére
Vannak apróbb rángások tartott gáznál 1500 körül, és ha gyorsítani akartam nagyobb gázzal akkor erő nem sok volt és elég erősen rángatott.
Nekem semmi bekapcsolt fogyasztó nem befolyásolta.
Eddig hibát nem dobott rá, egészen mostanáig, és utána már fixen rángatott minden apróbb gázra is, ahogy írtam fentebb mintha nem ment volna egy henger.
Az alapjáratot is felvitte 1250rpm körülire, egészen az újraindításig.
De mennem kellett így kb 10km-t, hát elég kínszenvedés volt.enddav:
kb. 37800 km, 2022 augusztusi autó. -
HellGreg
őstag
válasz
eddie17
#7418
üzenetére
Mit értesz rángatás alatt pontosan?
Néha érzek bizonytalanságot gyorsulásnál, mintha nem adagolódna megfelelően a benzin. De nem mindig. Inkább hidegebb időben. A fütés, ülésfütés, klima befolyásolhatja? Hibát még a részecskeszürő-regeneráláson kivül sosem dobott (1.6 T-GDI).
-
eddie17
addikt
Nekem "sikerül" a rángatás problémát szerviz elé vinni.
Ma reggel check engine-t dobott, és gázadásra mintha nem ment volna egy henger.
Pedig csak gyorsítani akartam.
Leállítottam, újraindítottam, látszólag megszűnt. Viszont így lett hibakód.
Holnap már nézik is mi lehet a baj. (na vajon mi
)
1.5 T-Gdi -
csubuka
addikt
Sziasztok!
Ez a KIA EU alvázszám alapján visszahívás ellenőrző oldal valóban okés lehet vagy szimplán alja és nem találja a kocsit? A magyar MyKIA okosság nagyon alja, nem megy a regisztráció stb...
-
-
lalibatyo
csendes tag
válasz
gyulaszu
#7408
üzenetére
Gratulálok !
-én viszont elengedem a Bayont (és ezzel a csoportot is) hamarosan. 1 éves lesz a paripa. 5 ezer Km van benne tehát "új"és Tech. - Nagyobbat veszek mert átszerveztük az életünket. Hirdetve kb 1-2 hét múlva lesz de ha valamelyik fórumtárs épp 4 henger szívó benzin 84 ló "szaladgálós" autóra vágyna akkor nem fog csalódni és így a nepperek előtt lesztek. Mondjuk nem kótyavetye ár az elképzelés. -
gyulaszu
senior tag
válasz
gyulaszu
#7219
üzenetére
Sziasztok,
örömmel jelentkezem újra, megvettük az autót.
Hyundai IONIQ 1.6l GDi PLUG-IN HYBRID 105 LE-s motorral

Ma hoztam el, most ismerkedünk.
Feleségemnek lesz munkába járósnak, amit megpróbál majd teljesen elektromos üzemmódban abszolválni. Van "feleslegünk" a napelemes termelésből
-
ginola
addikt
Sziasztok
Sikeresen rendeltem 4 db levegőszűrőt a kocsihoz az 1 helyett, hiába fáradtan rendeltem. Gondolom száraz szobában tartva 4 év múlva is beszerezhető és használható, el is látja funkcióját hibsmentesen. Mondjuk akciós volt, ez legyen a másik mentségem😀 -
Dare2Live
félisten
válasz
HellGreg
#7399
üzenetére
Kaposvári márkaszervízben ~2éve olaj+fékfolyad+gyertyacsere+rákötik gépre+térképet frissítenek "nagyobb" szervíz volt érkezéstől fizetésig 2h.
És ebben az is benn volt, hogy kb kitakarítják az autót és elég jól lemossták.btw ha magamnak csinálom az olajcseré, légszürőcserét az a leggyorsabb. Aknára állással.... olyan 45perc.

Új hozzászólás Aktív témák
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- HP EliteOne 800 G5 All-in-One i5-9500 16GB 512GB 23.8" Érintőkijelző!! 1 év garancia
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 - i7-11850H 32GB 1000GB Nvidia RTX A4000 8GB 1 év gar.
- Csere-Beszámítás! Garancia! Steam Deck LCD 512GB + 256GB Ajándék Micro SD Kártya!
- Bomba ár! HP Probook 440 G10 - i3-1315U I 16GB I 256SSD I 14" FHD I W11 I Cam I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



