Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
válasz
[CS]Blade2
#7815
üzenetére
25g-osat vettem bele, az belefér és lesz helye dagadni is, ha akar. Cserélni meg akkor cserélem majd, ha megint elkezd párásodni a fényszóró (néha azért ránézek, hogy mizu vele). Többet rendeltem belőle, nem 2db-ot.
-
Géjza
őstag
válasz
[CS]Blade2
#7812
üzenetére
Nálunk is elkezdett párásodni még év elején az i30 fényszórója, kiderült, hogy a nedvszívó cucc kövült meg és már nem látja el a funkcióját. Az ára valóban röhejes volt. Így néztem neten silica gel-es tasakokat, ami kb megfelelt méretben, azt megvettem párszáz Ft-ért. Itt is van: [link]
Amúgy igen az lenne a gyári megoldás 10k-ért. 400HUF helyett.
Azóta egyszer ránéztem, hogy minden oké-e vele (elkezdett-e dagadni, keményedni), rendben volt. -
Géjza
őstag
válasz
ElRamos
#7783
üzenetére
Kérdés mit értett az eredeti kérdező a középső kijelzőn. A műszeregységek (fordulatszámmérő és km óra) közötti középső kijelzőt avagy a nagy navis, kijelzőt? Elsőre én is arra gondoltam, amit te is írtál. Asszony nagyrészt rövid távokon használt i30 1.5 dpi-jét, neki is néha ki szokta írni ezt, kb. fél évente felteszem töltőre figyelmeztetés nélkül is. A középső navis kijelzőn eddig soha nem láttunk még bármilyen alacsony akkumulátor töltöttségi szintet jelző üzenet, figyelmeztetést.
Illetve most nézem hogy ezeknek az i20-nak full digitális a műszeregysége is, azaz valszeg az van, hogy ennek a közepére írta ki az alacsony töltöttséget, azaz az autó akksijára panaszkodott, nem a telóéra. Rá kell tenni töltőre.
-
Géjza
őstag
Oké, de milyen konkrétumot tudsz felhozni az 1.2/1.25-tel szerelt Rio/i20-ak ellen? Miért nem jók ezek? Idősebbeknek pl. kifejezzeten nem előny a kemény, feszes futómű.
Ha 1.4-essel keresne (G4FA és utódai), arra egyből modanám, hogy szigorúan csak olyat vegyen, amin igazoltan cserélték max 10e km-enként az olajat (különben durva motorkopás lehet).
Illetve ha olajfolyás nyomait látja hátul a vezérlés környékén (blokk-hengerfej-láncfedél találkozásánál), akkor ne rohanjon el, hanem alkudjon egy jót az árból, mert a hiba inkább látványos, mint veszélyes (minimális olajszivárgással, inkább csak olajpárával jár). Hengerfejet, semmit nem kell levenni, csak a láncfedelet, de ez nem igényel akkut beavatkozást. Elég csak az esetleges lánccserekor újra, alaposan letömíteni a láncfedelet és volt-nincs olajszivárgás.
-
Géjza
őstag
válasz
kisza25
#5592
üzenetére
A második viedóban említik itt, hogy a vezérlés hátuljánál majd mindegyik G4FA ereszti az olajat. Enyémen is ez van. Ennek javításához elég levenni a vezérlésburkolatot és újra tömíteni vagy hengerfejet is le kell kapni? Költségben nagyon nem mindegy a sztori.
Volt már valakinek ezzel tapasztalata, javítása?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E6410, E6440, E5450 / SZÁMLA + GARANCIA
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3685 100% Akkumulátor
- 156 - Lenovo LOQ (15IRH8) - Intel Core i5-13505H, RTX 4060
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Azóta egyszer ránéztem, hogy minden oké-e vele (elkezdett-e dagadni, keményedni), rendben volt.

