Új hozzászólás Aktív témák

  • herrká

    senior tag

    Sziasztok! Nem tudok belépni a Lenovo Magyarország segítségkéréshez. Kéri a sorozatszámot, beírom és azt mondja nem létező sorozatszám! Ezért itt kérdezem, hátha valaki tud segíteni.
    2019 végén, karácsonyi ajándéknak vásároltam egy IdeaPad 330 81D600HYHV, Amd A4-9125 proci, Memória 4Gb, VGA Radeon 530 2Gb, laptopot a MediaMarktban. Win 10 került rá. Mostanában egyre sűrűbben úgy indul, hogy "rácsrendszer" van csak a kijelzőn. Az egér kurzor viszont mozgatható. Ezért kizárnám a kábel törést a zsanérnál.
    Elsőre újra raknám a win10-et. De ha már újratelepítem, előtte kicserélném a hdd-t, ssd-re. Mert rohadt lassú! Kérdésem, ez garanciális ügyintézést kizáró tényező? Inkább küldjem el garanciáztatni? Ha igen, hogyan? Mivel ahhoz is kellene a sorozatszám... Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák