-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz EQMontoya #150998 üzenetére
hirtelen eleg fickosnak erzodik ez a 146 lo
A 83 is, a hideg levegő kedvezőbb az égésnek.Amúgy nálunk is esik a hav, de semmi nem marad meg belőle az aszfalton, simán csak vizes - hála ennek (tegnapi képek).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Ehhez kapcsolódóan: épp most adták át a DHL-nek a ScanGauge-et, expressz kiszállítást kértem, elvileg 2-3 munkanap és itt lesz Görögországból. Onnantól kezdve fogom tudni figyelni a fogyasztást. Ja, nem, mert nem érdekel.
Viszont a beszívott levegő hőmérséklete annál inkább.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
En amugy megbantam.mar, hogy a tiszta autoval kialltam a garazsbol. Limozni kellett volna.
I humbly and respectfully decline™
-
tboldi
nagyúr
válasz Magnum_ #151005 üzenetére
Japán autóhoz dukálnak az ilyen biszbaszok (lapozni).
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz máyköl #150975 üzenetére
Én tök jól tudtam jönni mindenhol. 8 körül indultam, előtte 20 percet kapartam a havat.
A TS860 jól tapad, csak ohne kipörgésgátló + hátsókerékkel figyelni kell indulásnál. Bár nézzük a pozitív oldalát, most legalább van lehetőség keresztbe rakniInkább amiatt aggódhatok, hogy vajon a sós lé mennyit fog csócsálni a rozsdán
-
nagyúr
M7 hajnalban korrekt volt, de már Tárnok előtt két balesetet láttam. Az M0 szintén korrekt, de az M0-M6 kereszteződés előtt a középső sávban keresztbe fordult duplafülkés kisplatós teherautó ("brigádszállító"). Aztán viszont gáz, Weiss Manfréd úton recseg-ropog a gumik alatt a jég, a Soroksárin szintén inkább letaposott, mint letakarított hó, és így tovább.
Viszont a városban nem láttam balesetet, és némileg kellemesen meglepődve mindenfelé óvatos és türelmes vezetőket láttam, valahogy most senki sem akart annyira Fittipaldizni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
fant0mi
addikt
válasz gzbotii #151003 üzenetére
A dizelmotor kenoolajszivattyuja (fogaskerekszivattyu) a motor olajtartalyabol szivja a kenoolajat, es egy nyomashatarolo szelepen, valamin egy kenoolajhuton keresztul nyomja az olajszurobe. Ez a szurt olaj csovon keresztul jut el mindegyik olajfuvokahoz es a forgattyustengely nyugvo csapagyahoz. A vezertengelycsapagyat es a himbakat a forgattyuszekrenyben kialakitott furatokon at aramlo kenoolaj keni. A hajtorudcsapagyakhoz a forgattyutengelyben levo furaton, a dugattyu csapszeg kenesehez pedig a hajtorud hossziranyu furatan keresztul jut el a kenoolaj.
-
Magnum_
nagyúr
Akkor csutortok es pentek home.office, de csut. reggel targyalok obudan. Majd a ceges taxi elvisz
I humbly and respectfully decline™
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #151003 üzenetére
Ez egy 126 P BIS motorja, ami egy fekvo kethengeres, latszik, hogy az opajszivattyu ugy van kialakitva, hogy kapjon olajat. Minden mas gyakorlatilag olyan, mint egy szokvanyos motornal.
Egyebkent beirtam Googlebe, hogy fekvo motor, es ez volt az egyik talalat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
Az imént egy idősebb faszi megpróbált büntetőfékezni előttem, mert ~2 km-rel korábban át mertem sorolni a másik sávba mögé. Csak ott rontotta el, hogy pont annál a kereszteződésnél csinálta, ahol le akartam kanyarodni. Wtf?
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #151024 üzenetére
Franc tudja.
Az is érdekes, hogy csak két km-rel később jutott eszébe. Mondjuk végig lesegetett hátra a fejét fordítva, mintha nem lenne belső tükör, biztos gondolkodott, mivel tehetne nekem keresztbe.[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
Casco kötését hol érdemes megcsinálni, ha szeretnék többféle verziót is kalkuláltatni.? Netrisken úgy tudom csak a kötelező van jó áron, casco nem éri meg.
4 millió körüli lopásra, törésre, vadkárra, környezeti behatás (jég, kidőlt fa) milyen összegre lehet számítani?
-
nagyúr
Én nemrég játszottam végig, a Biztositas.hu és a Netrisk.hu kb. ugyanazt hozta ki. Hozzáteszem végül a Union-nál kötöttem meg, mert a jelenlegi autóm kötelezője és a lakásbiztosítás is ott van, így pedig olcsóbb lett, mint a Biztositas.hu kalkulációja alapján.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
-
veterán
válasz rbalint88 #150973 üzenetére
Az utcából óvatosan leereszkedtem; Fodor lefelé állt, Vöröskőbe nem mertem behajtani, az télivel is veszélyes; a Pagonyon mentem le, előttem egy szvsz nyárigumis Chevy Spark ment gyökkettővel. Kb. úgy viselkedett, mint egy öreg, kukaérett téli gumi (1 éves Nexen 4S).
Havas sík terepen vállalható. 7
Sík latyakon induláskor egyből kiteszi a fenekét az út vízelvezető dőlésének irányába - villannyal hátsókerék hajtásos. Ez a Bocskai út vége felé kezdett aggasztani, nem akartam keresztbeállni a nagy forgalomban, így bekapcsoltam az AWD-t, azaz elindítottam a dízelt is, ami elől hajt. AWD-vel, sík úton rendben lett a tapadás.
Kíváncsian várom a hazamenetelt; tippre fel fog menni az utcában 4-kerékkel. A lejtő a para. -
Integrale
veterán
Bocsánat, teljesen más téma. Úgy emlékszem, hogy valaki innen a csoportból Norvégiában él. Jól emlékszem? Ha igen, akkor ki? Köszönöm előre is!
"Bad reklám is reklám too"
-
barnam_
nagyúr
Járt esetleg ma valaki Veszprém megyében? Mennyire van káosz az utakon?
M7/8-as/77-es út a tervezett útvonal estére. -
veterán
Jó, hát erre lehetett számítani; nem téli gumi.* Mehettem volna BKV-val is, a kocsit se szívesen kenem össze sólével; de erősebb volt a kíváncsiság.
Az autó hátulját fogta azért az ESP, de megindult a hirtelen nyomatékra; mindenesetre AWD-vel sokkal megnyugtatóbb volt.
A hazamenetelről majd beszámolok.*Nyárinak is gyenge; a júliusi forróságban kenődött. Múlt héten viszont teljesen OK volt, a latyakot nem szereti.
-
EQMontoya
veterán
válasz MasterMark #151044 üzenetére
Jaja, van az utcaban minden. Szembe szomszed sracnak egy dizel allolampaja + egy MX5 NA, nalam az NBFL, van kispolak, van 1-2 bogar, van egy regi Manta...
Same rules apply!
-
#89309696
törölt tag
[link]
Csináltam egy ilyet, majd meglátjuk élesben mire képes. Nem tudom honnan van, de egy szar, egyszer akartunk egy kis 3 hengeres trakit kisegíteni vele, de füstfelhővel nyugtázta a napot.
Kemény 2mm-es vezetékkel, a csipeszeknél csak simán a blankolt vezeték körbetekerve a gumin és úgy beszorítva, totál új volt akkor. Aztán félredobtuk a fenébe.
Most feltuningoltam 2.5mm-es dupla vezetékezéssel, úgyhogy 3x olyan vastag lett és a csipeszeket átfúrtam, alátéttel metrikus csavarral rögzítettem a drótot, lepucoltam az érintkezési pontokat, majd a végén körbe is forrasztottam. Meglátjuk mit fog majd bírni, remélem nem feleslegesen dolgoztam vele.
Fúráskor ért a meglepetés, hogy még a csipeszek sem rézből vannak, hanem valami kacat lemez csak réz színű felhordott anyag van rajta.Egyébként ha valaki normális bikakábelt akar akkor régi hegesztőről szerezzen vezetéket meg csipeszt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android játékok topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Motorolaj és szűrő topik
- Hobby elektronika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- lezso6: Miért veszünk SUV-okat?
- További aktív témák...