-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz stickermajom #188967 üzenetére
Király! Köszönöm srácok! Műszakin akkor probléma nélkűl mentek át a gépek, azzal a műbizonylattal amit kaptatok?
-
brumi1024
veterán
válasz MasterMark #188998 üzenetére
Ahogy ivana es Qru mondja, egy dolgot nem szabad ilyenkor csinalni: fekhez akarcsak hozzaerni. Vezetestechnikain (random video, de benne van az emlitett gyakorlat) szokott lenni vizes mugyantan eleg sok ilyesmi gyakorlat (lejton majd emelkedon szlalom, pl), az elegge megtanitja, hogy fekre nem lepunk, mert az visszahozhatatlan megpordules ott.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz brumi1024 #189004 üzenetére
Igen-igen síkon tudtam, hogy így kell, de lejtőn úgy érzem nem nagyon van mit tenni. Főleg a videó alapján, ha fékezel ha nem, ha van hóláncod ha nincs, ha összkerék ha nem, teljesen mindegy, mindenki csúszott 4 kerékkel le, és csak a sík részen lehetett összeszedni akinek sikerült.
Switch Tax
-
ivana
Ármester
válasz MasterMark #189005 üzenetére
Az a baj, hogy a lejtés mindig csalóka. Ilyen nagyon csúszós úton az útszéli hó is hasznos, azzal lehet lassítani ha nagyon lejt.
Mentem már hasonlóan csodálatos úton, folyamatosan keresztben. Zafiraban 5 utas, este 10 óra, hóvihar Ha valaki ismeri van egy út fel a Gerecsébe, ha Serédi Jusztinián kastélyához akartok eljutni, az volt a szállasunk. Megittam vagy egy deci vodkát miután megálltunk
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz MasterMark #188998 üzenetére
Powerslide
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
AMD Power
titán
válasz stickermajom #189003 üzenetére
Nagyon jó!👍
-
#89309696
törölt tag
válasz MasterMark #188998 üzenetére
Ha leszáll a fékről elkezd forogni a kerék, kisebb lesz a sebességkülönbség a két felület között, visszanyer valamennyi tapadást, íven akar maradni. Lesz annyi, hogy valamerre terelgesse az autót, vagy oldalt a hóba vagy a kereszteződésen túl a másik autót kikerülve. Mondjuk ezek is csak akkor igazak, ha még időben észbekap és nem pánikol, és nem száguld. Ha még az egyenesben rájön akkor akár fékezhet is, de nagyon finoman akár többször elengedve, ha oldalirányba kimozdulna tőle, viszont ahogy a kanyarhoz ér ott már semmiképp, fékezni csak addig lehet amíg egyenes. Ha ügyesebb akkor lágyan nagy íven kormányozva, a kanyar előtt finom gázzal ki lehet erőszakolni belőle valami kanyarodást, kicsit előre kell gondolkodni, mert mászni fog az ívről. Olyan, mint driftelni. Lehet is látni, hogy néhány szerencsétlen autó a fékről leszállva mozdulni akarna ívre, de annyira bátortalanul vezetik nem jön össze.
Valamikor így is megy egyenesen a túloldalra. Nyári guminál meg pláne, az valami katasztrofális ilyen felületen.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #189009 üzenetére
Nekem is, mert kell a gyakorlás meg jó móka is. Volt 3 nap letaposott jeges a mellékutcákban, Swifttel nem sokat mentem, mert borzalmasan más a viselkedése az olajos automata miatt, azt újra kell tanulni ilyen felhasználáshoz.
Kézivel totál más, közvetlenebb, azzal jobb volt. Apró gázmozdulatokkal és kormánnyal tök jól terelgethetőek a kocsik. Persze téligumival. Ha keveset adtam a motorfék miatt ment le az eleje, ha sokat akkor a kerékpörgés miatt, kormánnyal az ív növelésével is abbahagyja a csúszást, persze csak amíg nem jön a bástya. Eddig még nem mentem neki semminek. -
Snoop-y
veterán
válasz MasterMark #189010 üzenetére
Nalunk a ket falu kozott multkor volt ereszd el a hajam ejszaka ho esett a reggeli busz vegigment es korcsolyapalyat csinalt az utbol. Gyengebbek mar az emelkedon kiestek mert nem birtak felmenni a brigad masik fele meg lefele borult az arokba. Mikor kiertem az utra egybol nyomtam az AWD lock-ot.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #189010 üzenetére
Kicsi gázzal találhatsz tapadást (főleg awd-vel), ha forog a kerék akkor nem csak kormányozható de a lamellákból is kiköpi a havat.
Nekem az volt, hogy lejtőn jöttem le 1-esben motorfékkel. Jött a kanyar gondoltam kicsit fékezek, nehogy sok legyen a bemeneti tempóm. Na ezt nem kellett volna, mert 4 kerékkel elkezdtem egyenesen menni (miközben az út kanyarodott ugye) az árok felé. Gyorsan leléptem a fékről, húztam egy kettest, kis gáz és szépen kihúzta magát. Kb ez a max amit tehetsz egy ilyen szituban.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
ABS/ESP nagy baja, hogy meg kell várnia a csúszást, az kritikus esetben meg már késő. Ezért várom a 4 motoros villanyautókat, ha van 4 független, nem darálós, darabos, hanem precízen fokozatmentesen adagolt hajtásod vagy generátor módban motorféked akkor hajmeresztően jól levisz egy ilyen lejtőn és az ESP-vel ellentétben kerékfüggetlen akár hajtani is tudja amelyiket úgy gondolja kell. Tesla nagyon remekel a padlózós stabilitásban pont a villany adagolhatósága miatt és azt nagyon messze lehet még fokozni.
Tartok tőle a gyártási költségek miatt nem lesznek 4 motoros rendszerek, legalábbis nem sima autókba. -
Arcképgyáros
H7 izzóból mi az ajánlott most?
A drágák nem jöttek be eddig 1-1 évet nem szoktak kihúzni a kocsiban. Tavaly előtt GE Megalight Ultra 90%-ot vettem az azóta működik viszont nem nagyon vettem észre, hogy többet tudna egy sima pár száz forintos izzónál.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz pècsimunkás #189017 üzenetére
Nemnem. Subarus korom ota tudom a varazsiget:
If in doubt flat out
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
rbalint88
addikt
válasz -secret- #189019 üzenetére
Nekem az osram ultra life bevalt. Ha jo allapotu a lampa, akkor szepen vilagit ez is. A ceges kocsit kb uj megalightokkal kaptam, de fel ev alatt kiegtek es a vegere mar gyengebb fenye volt a faradas miatt, mint az ultra lifenak. Az meg egy evesen is ugyanugy vilagit.
-
BigBlackDog
veterán
Végre valami hasznos fejlesztés, ami már köztünk él; "... míg a jelen az, hogy idén január elsejével új károsanyag-kibocsátási szabvány, az Euro 6d (eddigi, átmeneti 6D temp helyett) lépett életbe. Ennek egyik kitétele, hogy minden újonnan forgalomba helyezett autónál folyamatosan rögzíteni kell az üzemanyag-fogyasztást." - forrás
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #189026 üzenetére
De jó, ez akkor automatice fel is töltődik a Spritre remélem...
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
válasz stickermajom #188718 üzenetére
Egészen bepörgött a kerítésdöntögető ügyem: saját KGFB-re bejelentettem, tegnap itt volt a kárfelmérő, ma már megvan az (egész korrekt) egyezségi összeg, illetve kiment a felszólítás a károkozónak, hogy nyilatkozzon. Ehhez képest a rendőröket nem lehet elérni, hogy legalább egy ügyszámot adjanak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #189036 üzenetére
Akkor sínen van a dolog. Neked fizet a bizti, a csávóval meg majd lebokszolja a biztosító.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz tomcsi23 #189047 üzenetére
Ritkán kapcsolom fel, a korábbi NBL-ek is több, mint 2 évesek és még világítanak.
Amúgy városi tempónál is szükséges (sötétben persze), itt, Móváron olyan gyenge utcai lámpákat szereltek fel az utóbbi években, hogy alig ér el a fényük a zebrákig. A hülye gyalogosok meg körülnézés nélkül lépnek le mindig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Magyar feliratozással jön a Senua's Saga: Hellblade II
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ez a Sony idei legnagyobb tudású tévéje
- Bittorrent topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Peugeot, Citroën topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...