-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz Magnum_ #196890 üzenetére
Ma 3db értesítőt kaptam! Nem tudtam átvenni! Ebből szerintem egy megszűnés/határozat , egy újabb gyorshajtás + jött most egy új versenyzőtől is, Nemzeti útdíj szolgáltató....
Hétfőn én azért felhívom a rendőrséget ahonnan jönnek a szerelmes levelek,hogy meddig szeretnék csinálni ezt a fölösleges papírmunkát maguknak és nekem is. -
válasz AMD Power #197003 üzenetére
Nyugi csak ülj meg nyugodtan. Hamarosan kapsz egy idézést bíróságról. Ott előadod hogy eladtad és bemutatod a papírokat.
Amikor velem volt ez akkor a bírónő aszonta ok , átvezetnek mindent köszöni szépen. Megkérdeztem hogy abban tudna-e segíteni hogy ha már ott vagyunk , vonjuk ki a kocsit azonnali hatállyal még ha nincsenek is nálunk a papírok. Aszonta ok. Utána kaptunk egy papírt a jardtól kb 1 hónapra hogy a kivont autónkkal elkapták az embert nekünk nincs semmi tennivalónk.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
1.8-as. 2.2 éppen erôsebb, differencia minimàlis, dízelt tovàbbra sem akarok.
Osztrák származású, de nem rozsdás, elég megvigyàzott darab.Egyelôre felemásak az érzéseim, extràzásban sok a visszalépés, hiába fiatalabb 5 évvel, (+1 légzsák és tempomat) de most kombi kell, bringák, kutya stb. Hugomék pedig extrán jól járnak a Lybrával.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
-
-
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #197011 üzenetére
Potolhato extrakról van szó, azok nem fájnak.
Hangulatvilágítás, csillapított kapaszkodók (gáz), öv magasság állítás, elektromos állítású deréktámasz, 5"-os színes kôzponti egység sincs (még), csomagtartóban nincs aljzat, 12 hangszóró helyett 6, páraszenzor sincs.Ezek a legcsicskább Lybrákban is benne vannak. Itt inkább autóipari trendrôl van szó, hogy (számomra) alap dolgokért késôbb már pénz kértek.
Navi bekerül, meg pár olyan dolog is, ami P&P. Aztán vadászhatom a plusz kiegészítôket. :D
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #197017 üzenetére
Nem hasznalom, engem nem zavar. Meg ki tudok szallni anelkul is, hogy hasznalnam.
#nincsbennetarcsi
-
félisten
Ugye, hogy a fenti (felni) áll jobban neki? (A lenti netes kép) [kép]
[kép] > téli lesz sztem belőle.Más: Zámbó fólia valaki? Láttam a munkájukat. Lehet beleugrok pl motorháztető szinten. Csak pár dolog aggaszt. Mi van 5-10 múlva ezzel. Aztán nekem az orrát sokat süti a nap, nagyon sokat. Mi van ha sérül? Az oké, hogy van kő amit kivéd, de amit nem és kiszakad az nagyon ocsmányul fog festeni...
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #197017 üzenetére
Bravoban csillapitott, es ugyan ez a forma a kapaszkodó, de pont van egy arnyalat elteres a szineben, igy meg elut a tetokarpittol, az pedig jobban zavar. :D
Csillapitas sem atrakhato..."Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #197016 üzenetére
Én most így fejből azt sem tudnám megmondani, hogy van-e kapaszkodó az enyémben
Az tudom, hogy a uconect ami benne van korábban csak az 5ajtós/kombiban volt, manuálban nincs is ez a fajta[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Integrale #197016 üzenetére
Ezt olvasva úgy érzem, hogy én igénytelen vagyok teljesen a beltérre - pedig a Linea után nem bírok sajat autóként gondolni egy Fiatra, illetve az Alfa is ezért ellenszenves kicsit -. Első twingonkban még tetőkárpit sem volt, csak az a gyári felragasztott plüss valami.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kolondrum #197022 üzenetére
Igen, a fenti jobban tetszik nekem is.
Zámbó fólia oké, több isemrős volt már náluk és elégedettek voltak. Nap nem árt neki max kicsit fakul mint minden.
Ahhoz hogy sérüljön nagyon nagy kavics kell. Javítani nem lehet újra kell húzni vagy vagy megy rá egy folt.#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz CactuS #197025 üzenetére
Lybra utan a 156 is kellemetlen volt, ha már Alfa.
Nekem sem az igényeim magasak, csak azt nem értem, hogy ott van minden a polcon, formára, rögzítésre ugyan ez a kapaszkodo a Bravoban is, az csillapított, korosztaly modell, egy kategóriával lejjebb. Deréktámasz van, manuális, nem mintha sokat állitgattam volna az elektromosat, csak na, abban a legalapabba is benne volt, ebben fizetos extra.Na de ket het es ami potolhato, az potolva lesz, a tobbi uri huncuttsag, csak az elv fáj.
"Bad reklám is reklám too"
-
janakbacsi
őstag
ennek a power bankos autó indításnak mennyire lehet létjogosultsága? kicsit szkeptikus vagyok. van valakinek esetleg már tapasztalata vele?
[link]"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz janakbacsi #197029 üzenetére
Ha nem teljesen halott az akksi vagy nincs nagyon lemerülve akkor oké.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nandow
aktív tag
válasz Kolondrum #197022 üzenetére
Nekem az Accordon kb új kora óta (2008) van fólia az autó teljes elején, tükrökön, oldalsó küszöbökön. (Korábban volt az ajtókon is, de azt az előző tulaj már eltávolította).
Amikor én megvettem 2019-ben az autót, nagyon minimálisan be volt már mattulva a motorháztetőn lévő fólia. Egyébként is el akartam vinni políroztatni az autót, és elvileg ezeket a fóliákat is fel lehet polírozni. Valami oknál fokva a motorháztetőn lévő fólia (de csak ez) szemcsés lett a polírozás után. Így azt elvittem egy fóliáshoz, és kicseréltettem egy újra.
A többivel azóta sincs gond, sérülések sincsenek rajta.
Szerintem baromi jó dolog, kb. észrevehetetlen, cserébe nem világítanak a kavicsfelverődések nyomai (jelenlegi autóm fekete). Ha egyszer lesz egy újabb autóm, tuti le fogom fóliáztatni az elejét. -
janakbacsi
őstag
Az autóm 2010-es évjaratú dízel xsara picasso, 1.6, 90 LE, kb. 150 000 km-t futott. Hidegen indítás után eléggé füstöl a jószág kb. 40-50 másodpercig, csatoltam a videót linket róla. Mi lehet a füstölés oka?
[link]"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
torogyuri
aktív tag
November végén karanténba kerültem így 2 hétre használaton kívül maradt az autóm a szabad ég alatt a parkolóban. Ezalatt az idő alatt annyira sikerült lemerülni az akkumulátornak hogy még az ajtókat se tudtam kinyitni csak "manuálisan".
Feltöltöttem, de ezután is 2-3 nap múlva elég nehezen akart már elindulni, így hát kicseréltem az akkumulátort, kicsit jobb a helyzet de sztem ezzel se bírná 2 hétig.
Megmértem a nyugalmi áramfelvételt úgy hogy lehúztam az akksit és vártam 1 órát és 350mA-t mértem.
Normális ez szerintetek? Ford Focus mk2 1.6 Ti -
Qru
MODERÁTOR
válasz janakbacsi #197032 üzenetére
Függ az akksi típusától is, ha nem AGM/EFB akkor 12V vagy alatta. Ha AGM/EFB akkor 12,4 vagy alatta. Ugye az AGM akksiknak magasabb az üzemfeszültsége (13V körül van, míg a sima ólom-savasoké 12,6V körül van).
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
Snoop-y
veterán
12.3 (BC) Varos - autopalya-orszagut
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Linux kezdőknek
- Zyxel NAS326
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Magisk
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Dacia topic
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...