-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #211962 üzenetére
Ha egyaltalan telitolti. Felfele is szoktak teret hagyni, szoval a 100%-ig toltes valojaban nem az, csak azt jelzi ki.
-
#89309696
törölt tag
Tádá-dí-dádámmmm.
[link] -
-
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #211982 üzenetére
Az is jó csatorna, de engem az autós jobban leköt.
Szeretem az öreget, mert sokat látott már, helyén tudja kezelni a dolgokat és végtelenül szerény. Vályi Pista példát vehetne róla. -
szőröscica
addikt
Amúgy a beszéltek itt sokat az elképesztően hosszú várakozási időről mindenféle márkák autóira. Vajon vannak gyártók, akik több dolgot oldanak meg kapun belül vagy jobban managelik az ellátási láncot?
Mert tegnap konfiguráltam Model 3-akat, és kiviteltől függően novemberben vagy decemberben át lehetne venni őket. Pedig ezekben van akku meg chip is bőven.
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #212011 üzenetére
Szerintem azok már le vannak gyártva, lehet úton is vannak. Shanghaiból, vagy Fremontból is legalább két hónap a szállítás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #212011 üzenetére
Nem a mendzselessel van a gond, hanem a beszallitok nem tudnak szallitani. Kapun belul meg nincs komplett gyartas, mindenki atallt a just in time rendszerre. Ami jol mukodo versenykepes dolog egesz addig amig minden beszallito teljesiteni tud…
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #212011 üzenetére
Mivel náluk kb semmilyen eltérés nincs a konfigurációk közt (a motor/akksi pároson és a külső, 2 belső színen kívül) ezért én is arra gyanakszom, hogy ezek készen vannak. Őket is érinti a chiphiány, de próbálnak más forrásból is szerezni, saját designnal rugalmasabbak lehetnek.
-
#89309696
törölt tag
válasz grizlisandor #212007 üzenetére
Én szeretem a hátbarúgást azért kedvelem a dízelt, de ezek a TSI-k is tetszenek, mert tudják ezt. Nem tudom csak a TSI ilyen-e, hogy németesen hátbarúgós mint a TDI is, vagy minden turbóbenzines ilyen, de ezt elfogadnám benzines létére. Még a gyengébbik 1.2-es 86/175 is érezhetően menni akarna, ha nem lenne szoftveresen visszafogva. Ha ezt csippel korrigálva lenne akkor egész korrekt motor lenne.
El tudom képzelni az 1.4 akkor mit tudhat, nekem simán elég lenne. Kapna csipet természetesen, mert az mindig jó, bőőőven kiszolgálna egy kombiban, még a DSG-t is elviselném. -
veterán
Nehéz, összkerékhajtású mellé bizonyára több kell, hogy megrángassa. 🤗 Egyetlen hosszútávú AWD-s tapasztalatom alapján (V60 D6) 640 Nm megcibálja a nehéz kasztnit, igény szerint kapar kicsit a kerék elinduláskor.
#212005 brumi1024: Konkrétan a G6 1.4, 122 ló járt a fejemben, a normál elvárásokat tökéletesen teljesíti ma is. (Pedig azóta erősödött a konkurencia.)
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz #89309696 #212015 üzenetére
Ha már hátbarúgás, az autószerelő vitt egy kört múltkor a B8 TDI DSG Passat-tal.
Nem a gyári 140 ló, hanem valami okosság(~170 ló) is van rajta.Csak egy bajom van a modern dízelekkel, hogy irtózok a részecskeszűrőtől, kivágatni/kiíratni nincs szívem.
Jelenlegi használati módomhoz meg elég hamar ledöglene, meg hidegen regenerálna állandóan. -
Reggie0
félisten
válasz grizlisandor #212020 üzenetére
Megnyugtataskeppen: az en reszecskeszuromben mar 340ezer km van es legalabb 450-ig birni fogja. A felhasznalas modjatol fugg mennyire gyilkolod.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #211997 üzenetére
Én másik autót nem tervezek, ha beüt a kapuzárási pánik akkor szintén a feltöltés mellett teszem le a voksom. Gyárilag kovácsolt belső miatt a dupla teljesítményt is bírja
Tíz év és a boyracerek a Civikeket valszeg IS-ekre váltjákLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Jut eszembe, tegnap Székesfehérvár külterületén egy földes úton elhagytam a pótkereket a Toyotáról. Akkora zörej volt, hogy azt hittem a kipu szakadt le és azt húzom magam után. Kilazult a pótkeréktartó és egy kis döccenő hatására lenyílt a tartó és kiesett a pótkerék. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy pont kanyarodtam volna fel a főútra, este volt és sötét, ha ott hagyom el főutas tempónál és valaki jön utánam, az észre sem veszi és telibe trafálja.
Bedobtam a raktérbe a kereket, helyére raktam a tartót és jópár gyorskötözővel rögzítettem. Majd ma visszarakom a pótot és agyontépem a csavart, még egyszer nincs kedvem ezt átélniLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
Szoszo94
őstag
válasz #89309696 #212026 üzenetére
Ezen úgy van megoldva, hogy a tartó egy "háromszög" aminek a két sarka fel van fogatva a kocsi közepe felé, a csúcsa pedig a lökös alatt van és azt egy kampó fogja, ami menetes. Ebbe egy menetes szár megy bele ami a raktérben egy hatlapfejben végződik, onnan lehet felhúzatni és megszorítani a kereket. Se ellenanya, se semmi nem gátolja meg, hogy rázkódástól le ne csavarodjon, márpedig ha meglazul hiába, hogy a kampó része nem tud elforogni (mivel tartja a pótkeréktartó konzolt), bent a hatlapfej simán körbe tud járni és egyre lejjebb engedni a a pótot. Egyébként ha nem a bukkanó miatt esik le a pótkereket tartó fém keret, akkor kicsivel arrébb kampóstol zuhan le, ugyanis egy fél fordulat hiányzott már csak hozzá (visszarakáskor ahogy elforgattam a kampót, hogy jó irányba álljon, a kezembe maradt...). Ha vissza is rakom úgy, ahogyan volt, akkor is pár gyorskötözöt rárakok, illetve havonta rá próbálok majd húzni a csavarra, hogy ne járjak így. Hülye egy megoldás ez
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #212030 üzenetére
Baaaakker, eszembe se jutott: hisz van menetrögzítőm (mármint folyékony, nem dashcam) is
Köszi a tippet, vastagon bekenem vele, ha defektet kapok majd hívom inkább az Assistance-t
MasterMark: tudom, használom sűrűn, lehet pont ezért nem jutott eszembe A mondat utolsó része humorral készültEgyéb infó: szerdán hazahoztam az IS-t, nagyon baba a fék. Szerintem a koptató réteg a betétekről le is jött, hazafele végig koptatgattam finoman, most már csak a bevasalás van hátra. Képeket hozok majd, ha lemostam az autót, két hete csak porgyűjtőként funkcionál, szóval titta mocsok
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz MasterMark #212032 üzenetére
Egyébként van elektródás hegesztő is az autóban...flexszel az is oldható, magától meg soha többé nem esne le 🤔
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
grizlisandor
addikt
válasz Reggie0 #212021 üzenetére
Azért is írtam, hogy a jelenlegi felhasználásomban.
Haveréknak 2.0PDTDI van 420k km körül dobott először hibát, tisztítatták a DPF-et több ezer EUR-ért, rá pár ezer kilométerre megint hiba, mint kiderült az EGR köpte tele korommal, off lett mind2 sorsa.
Németország és Magyarország között jár évente párszor, meg volt hatjava.
Pedig a PDTDI nem akkora DPF barát, mint a CRTDI.(#212024) Szoszo94:
Para lehetett.
-
veterán
válasz grizlisandor #212034 üzenetére
Újszerű 1.9 PD TDI 130 lovas Borát vezettem párszor miután megjelent (2001-2. ? környékén) - hátbaverésben nagyon oké.
-
Qru
MODERÁTOR
Na a masodik tank rendes E10 kipucolta a szar Shell 95 okozta hibakodot. Szepen vissza sem jott ahogy kell szepen ketyeg a motor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #212038 üzenetére
Nyaralasbol hazajovet mar csak egy eldugott Shell kut vt nyitva ejszaka. Teletankoltam lealltam a garazsba. Par nap mulva indulnek, beveri a hibakodot. Egeskimaradas mind a 4 hengerben. Hivom a szerelo ismerost, wtf? Azt mondja valoszinuleg szar/tultarolt benzint tankoltam. Jarjam ki tankoljak bele vmi nagyforgalmu kuton E10-et ahol friss a nafta azt jarjam ki es aztan ujra tank majd hibakodtorles. Igy is tettem, most a masodik tanknyi tankolas utan minden oke. Letoltam 100 km-t es minden rendben, semmi hibakod.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
Ez a Jazz volt nem? Jó hisztis.
Az autószerelőnek volt egy gen 1 benzines Kangoo-ja, amit dölgött benzinnel etetett. Valami versenymotorszerelő haverjától kapta a benzint, amit a motorok tankjaiból leengedett. Büdösebb volt a kocsi, mint valami szakadt dízel.
Az a Kangoo mindenfél hiszti nélkül tette a dolgát, csak a padlógázon volt hajtva, valahol még mindig megy. -
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #212040 üzenetére
Nem a Subaru. Jazz az mindennel elmegy kb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz grizlisandor #212040 üzenetére
Régi autók kb. ilyenek. De a Subaru is menne vele, simán csak ignorálni kell a hibakódot.
-
szabonagyur
félisten
Nem is régen volt téma, hogy melyik oldalon van az üzemanyag betöltő.
Van a szomszédban egy új CLA250, pár lakással arrébb meg van egy GLC. Érdekes módon előbbinek bal oldalon, másiknak meg jobb oldalon volt, tehát még márkán belül is van eltérés.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Winne
nagyúr
Urak tudom, hogy így ismeretlenül nagy kérés ez, de lenne olyan, aki Pesti, nem esik ki neki nagyon egy-egy kereskedés és odaugrana általános véleményt alkotni egy-egy autóról? Természetesen a költségeit utalom.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
stickermajom
addikt
Csücskös lett a mai tankolás, 47,13 liter ment a nettó 47 literes tankba. Ez egyéni rekord, mert átvételkor is csak 45 liter fért bele. Amúgy 7,3 lett a vegyes fogyi.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Ma megiramodtam egy bmw után, csak úgy kíváncsiságból, hogy mégis ezek mennyivel közlekednek, x95- nél (óra szerint) még távolodott, akkor elvettem a parazsat
Meglepően könnyen elértem ezt a sebességet
Szerintem a fordulat szab véget a mókának, mert már 5500 körül volt és 5700- tól poros, igaz megy még 6000 fölé is, ha nagyon akarom[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
veterán
válasz stickermajom #212045 üzenetére
Legközelebb célozd meg az 50 litert!
Biztos írtam már, friss autónak nem ismertem még ki a BC-jét, nem tetszett az Agip benzinkút, így gondoltam még pont elérek a zamárdi MOL-ig. Újév napján reggel 7-kor megállt alattam az M7-en 8 km-nyi (vagy 10?) becsült hatótávval. Hülye módjára stoppolhattam a hajnali ködben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- Idén vége lehet a Pixel 'a' szériának?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Mini-ITX
- OLED TV topic
- További aktív témák...