-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz bitpork #27000 üzenetére
Ezek az autók már csak befeketetésnek és tekintetnek jók. Aki ilyet tud venni, az úgy is azt vesz, ami éppen eszébe jut, mikor reggel fel kel. Pár év múlva megint kalapács alá kerül, annyi idő alatt meg még egy jó kis vagyonnal drágább lesz. Rosszul kiszállni nem lehet belőle.
-
Erre mindig eszembe jut, hogy
"Majd ha az ember kivágja az utolsó fát, megmérgezi az utolsó folyó vizét, kifogja az utolsó halat is, akkor rádöbben, hogy a pénzt nem lehet megenni."
Szóval nekem, akkor sem fontos ez ha sok pénzem lenne. Akkor már inkább másokon segítekhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz tomiii. #27004 üzenetére
Nem a környezetet védve hoztam fel, hanem hogy hiába van pénz ha amúgy semmid nincs. A pénzt nem lehet megenni - ez az érdemi része. Különben a 3, 4 de akár 6 literes autó is belefér, ha teljesíti a gyári normákat. Tehát nem okádja a füstöt és karban van tartva.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #27005 üzenetére
De ha megveszel egy ilyet 9 milliárdért, később, ha eladod, már 11 milliárdért tudsz segíteni az embereken. látod,látod, nem is akarsz igazán segíteni, ha ez nem jutott eszedbe a Maersk hajói is teljesítik, amit teljesíteni kell és naponta 700 tonna károsanyagot juttatnak a levegőbe
-
-
rbalint88
addikt
válasz tomiii. #27006 üzenetére
hű, ez nagyon off lesz.
nem baj, pár száz év és lelakjuk nullára a földet, ha addig ki nem tör valami atomháború. arra a kis időre meg minek aggódni már. egyébként egyet értek bitporkkal abban, hogy inkább segítenék ezzel a pénzzel másokon, mint hogy ilyen balfaszságokat vegyek belőle. van egy bizonyos fajta luxus, ami luxus, de nem ennyire feleslegesen túlzó. azt mondom, hogy itthon egy milliárd forintból lehetsz akkora góré, ami az átlagember számára is belátható luxuson innen van, ami számomra azt jelenti, hogy van egy hétzenés házad, egy-két minden igényt kielégítő autód, fancy ruháid, csodásakat eszel és van sok megtakarításod. ami ezen felül van, az szerintem a felesleges pénzszórás kategória.
nekem az egész lakásom az ikeából van berendezve, ami egy full kommersz cucc, de nem látom, hogy mitől lenne jobb az életminőségem, ha ugyanezt a minőséget vagy mondjuk picit jobbat (5év alatt eddig semmi nem pusztult meg/nem lakódott le) 4-5x ennyiért veszem meg más branddel. inkább akkor ugyanabból a pénzből ötévente totál újra berendezem a lakást és a régi bútort odaadom a rászorulóknak. lehet, hogy idővel megváltoztatja a pénz az embert, vagy legalábbis az értékrendjét, el tudnék verni én is nagyon-nagyon sok pénzt egy áloméletre, de ez a nagyságrend már tényleg ép ésszel felfoghatatlan. mármint hogy egy autóért 9 milliárdot. -
válasz rbalint88 #27008 üzenetére
Ott a pont.
Mit csináljak nyóc autóval amikor egy seggem van?tomii: Ne légy demagóg A villanyautók is legalább annyira ha nem jobban szennyeznek. Szerinted az akkis szennyezés mentesen keletkezik-töltődik-bomlik le?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomiii.
aktív tag
válasz rbalint88 #27008 üzenetére
Már le lett írva, ez nem autó, hanem befektetés. Van aki "elszórja" a pénzt, van aki befekteti, ennyi. Halálod után meg egy alapítványra hagyod a pénzt. Ennyi.
(#27009)bitpork: Írtam, hogy akksis autót használjunk? Csak arra vagyok kíváncsi, ha én kivágott katalizátorral csinálok pl 200g co2-t, más meg az 5 literes motorjával 200g-ot és ugyanannyit megyünk, miért én vagyok a rosszabb?
[ Szerkesztve ]
-
válasz tomiii. #27010 üzenetére
Nem. Ugyanakkor a motor méretére és dízel mivoltára , illetve a Maersk-re tett demagóg utalásod feltételezte, hogy minden belső égésű ellen kell hogy légy
(#27012) tomiii. Írtam h rosszabb vagy? Amígy igen mert te áthágod a típusengedélybe foglaltakat hivatalos jóváhagyás nélkül , de számolj el a lelkiismereteddel te ne én
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #27011 üzenetére
Közben kiegélszítettem, az előzőt, erre válaszolván. Nem vagyok én ellene, nekem bőven elég, amit ma is tettem, fogtam a kis csokis papírom és 13 percet sétáltam vele a kezemben, hogy kidobhassam egy szemetesbe. Egy nap meg elfüstölök 20 gumit, nem ez fogja megölni a bolygót, a környezetemet meg rendben tartom, nekem ez elég.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tomiii. #27010 üzenetére
oké, ezt értem, hogy befektetés, de nem szabadna ennek ekkora méretének lennie. ha egy nullával kevesebb lenne, azt még valahogy befogadná a szervezetem, de az is már a határon mozogna. gondolj bele abba, hogy 9 milliárd forintból mennyi értékteremtő befektetést lehetne végrehajtani. hány embernek adhatnál vele munkát, mennyi mindent és mindenkit menthetnél meg.
eléggé autóbuzi gyerek vagyok, sokat álmodoztam arról, hogy ha rám szakad az ötöslottó, akkor majd ilyen meg ilyen autóm lesz. szerencsére megadatott már ilyen fiatalon is, hogy volt egyszerre 3 autóm is, igaz az csak pár hétre, de két autóm egymás mellett elég hosszú ideig volt. teljes meggyőződéssel mondhatom azt, hogy kurvára felesleges az embernek/családnak két autónál több. úgyis van egy kedvenc, úgyis azzal fogsz járni az esetek 90%-ában. a többi 10% meg pont tervezhető és akkor lehet kérni házhozszállítást vagy bérelni nagy autót/sportosat. anyagilag se jössz vele ki rosszabbul és nincs stresszelés se. persze akinek hobbi az autó és mondjuk pályanapozik vele vagy van egy hétköznapi nyúzós és egy fagyizós kocsi, az megint más, de anyagilag teljesen irracionális egy második autó. régebben mindig úgy voltam vele, hogy kombi kell, hogy beéfrjen ezmegaz, meg kényelmesen utazzunk meg mittomén. holott 90%-ban asszonnyal ketten használtuk és használjuk a kocsit. most úgy voltam vele, hogy leszarok mindenkit, nekem legyen jó, aztán egy szűk szedán lett (Alfa 156) végül, úgyhogy a kutya a hátsó ülésen terpeszkedhet, már amennyire a becsatolt hám engedi.
nade hogy ontopic is legyen valamennyire a hsz, ha mocskosul gazdag lennék, akkor vennék hétköznapi járósnak/zúzhatónak/asszonynak egy fullos kia sorrentot (14M), megjelenősnek/utazósnak/magamnak egy maserati ghiblit (30M?) és hétvégi/csapatós autónak építenék egy aljas kis V6-os 156-ot (3-4M?). inkább költeném a pénzt élményekre és nem tárgyakra. -
tomiii.
aktív tag
válasz rbalint88 #27013 üzenetére
Én sem vennék egyébként ilyet, csak tudom azt is, hogy nincs ennyi pénzem, ezért csak tippelhetek, hogy mit tennék/mit tesznek az ilyen emberek, de nem ítélem el őket
Nekem újban szerintem egy szaladgálós E mercedesem lenne és egy téleres autóm, amit nem tudok meghatározni, a többi mind saját magamnak átépített autó lenne, főként Nissan és Toyota
na jó:
Mercedes E-klasse
Ford Transit tréler
Toyota Chaser
Nissan 180sx toyota motorral
Eredeti sierra befektetésnek
Utcai Sierra
Átépített Sierra[ Szerkesztve ]
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz bitpork #27002 üzenetére
Akinek ennyi pénze van, majdnem mind segít nézd meg a hírességeket, mennyi millió dollárt adnak erre arra ... akinek van ennyi egy autóra, ott sokkal nagyobb vagyon van nyilván, és amennyire olvasgatni szoktam ezek mind tök sokat segítenek. Az meg hogy a maradékot mibe fekteti be, az ő dolga
[ Szerkesztve ]
-
prannk
őstag
Mi a kulonbseg a 101 le pd tdi motor es a 116 le es a 131 le pd tdi motorok kozott?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
w333
félisten
válasz bitpork #27018 üzenetére
Nem voltál még Erdélyben igaz ?
Olyan szinten le vannak sz*rva a luxus autók hogy az valami hihetetlen, S500 Mecivel, BMW X6, stb. szalmát / szénát meg ilyeneket szállítanak és ugyan ilyen hasonló dolgokat láttam már (használati cikk és kész) nem nagyon foglalkoznak vele, elhasználódik és már viszik is az újat !
Szatmárnémetiben pl. Panamera és Bentley taxi -t is láttam már
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Simán lehet, olvasni jótékonykodásról . Nekem akkor is az az értékmérő, hogy ha van 10'000 Ft-om ami nem a számlákra megy el, akkor odaadom a családnak ha tudom hogy szükségük van rá, ha meg nem akkor veszek tartós élelmiszert meg hasonlókat és segélyszervezeteknek adom többfelé. Ezért nem gazdagodtam és gazdagszok meg soha.
(#27024) w333 : nem csak h jártam, de ide Szegedre napi szinten járnak vásárolni "nagy" autókkal a komák. Ami mindettől függetlenül érdekes az az gyanúsan aranyozott jelleg az utánfutó mellé
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Skillet
addikt
Ajjjajjjj. Akkor nálunk is nemsokára várható. 30e /év van hátránya is, ha picit erősebb a gép. De legalább jó öreg, 20 éves. Így "csak" 140-es a szorzó.
(#27032) Gergőke88
Ezt a kalkulátort ne linkeljétek, mert szar. 80e környékét dob ki egy évre. Még valami hülye felszorzásokkal számol, ami kb fél évig ha volt, sok-sok éve.ha már, akkor ezt:
KATT
helyesen számol. 28840 ft jön ki nekem.
eszerint is:
Az adó mértéke az adóalap után a gépjárműgyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 345 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 4-7. naptári évben 300 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 8-11. naptári évben 230 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 12-15. naptári évben 185 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 16. naptári évben és az azt követő naptári években 140 Ft/kilowatt.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
w333
félisten
válasz Skillet #27035 üzenetére
Biztosan meglepődnél ha tényleg jól számolja és 80k lenne 1 évre
Szerk.
Ez a kalkulátor sem jó ... nekem többet számolt mint ami a csekken szerepel, az előző kalkulátorral meg pontosan annyit mutat mint a csekk
(#27038) Skillet
LOL tényleg, amit linkeltél csak akkor számol jó ha a KW -t írod be
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Skillet
addikt
igen, tuti, hogy meglepődnék, mert 5 éve ezt a hülyeséget dobja nekem az a szar kalkulátor
akkor hagyjad a kalkulátort. csak fel tudsz szorozni két számot egymással. ott van hozzá az infó a hozzászólásomban. ha tudod az autód korát és a kw-ot, akkor nagy gond már nem lehetjeeee, megoldódott a rejtély
de ez legalább valamikor jól számol. a másik nem jó. anno voltak valami szorzók sávosan. 170-200 meg ki tudja hány ló felett. 1.5-ös, 2-es, 2.5-ös és 3-as szorzók? akkor be is paráztam.... de végül nem lett belőle túl sokáig sztori. fellázadt a nép. de itt még bármi megeshet[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
SzlobiG
félisten
válasz mdani01 #26978 üzenetére
Ezt kb soha nem fogják eladni ennyiért még gyűjtőnek se.
Látom ti is megkaptátok a teljesítményadó csekket. Fel is háborodtam gyorsan csak a motor rendszámát láttam és mondom 25k?? Na ne szórakózzanak már azt rajta volt a papíron is az autó. Tegnap nézegettem a kalkulátorral, hogy mikor mennyit ugrik az ár a kw után hát 120kw után már drasztikusan megugrik érthetetlen módon.
(#27041) focvis Nekem teljesen jól számolja pár forint eltérés van csak.
(#27027) Tsebacsi 140-163 tudtommal igen, csak egy frissítés és a 140-es is 163-as. A 116-ba már nem vagyok biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #26984 üzenetére
Az attól függ konkrétan milyen rendszer van az adott gépben.
A klasszikus japó megoldások (Honda, Toyota, Subaru, Mitsubishi, stb) egyszerűek mint egy faék. Két eltérő méretű bütyök van a vezérműtengelyen, ha elér egy X fordulatot átvált a nagyobb bütyökre, ami jobban benyomja a szelepet, több levegőhöz meg ugye több benyót kever az ecu. Ez olajnyomásra reagáló megoldás (tehát nem a fordulatszámtól magától vált mechanikusan, hanem a növekvő fordulat miatti olajnyomás növekedés váltja át a profilt) tehát nincs benne állító mechanizmus, mozgó alkatrész ami elkopjon. Amíg el nem kopik a tengelyen a bütyök az működik. Nyilván ez nem olyan kifinomult mint egy BMW féle megoldás, van egy váltási pont ahonnan hirtelen "meglódul". Bár a meglódulás mértéke erősen függ attól is mekkora a különbség a szelepnyitás két állása között, meg hogy a szívó és a kipufogó oldalon is változtatja-e vagy csak a szívó oldalon.
A BMW féle valvetronic egy sokkal összetettebb rendszer, sokkal kifinomultabb, állandó a szelepnyitási változtatás, ezért nincs is szükség fojtószelepre sem. Ennek funkcióját maga a szelepvezérlés látja el. Ez az összetettsége révén sokkal több hibalehetőséget hordoz magában természetesen, ott azért adódhatnak gondok.
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
válasz SzlobiG #27039 üzenetére
Nem ugrik meg semmi, semennyi kw után sem. Most írtam le. Ott a táblázat ami alapján számolni tudsz. A 120kw feletti sávos rendszer szerintem nincsen már vagy 6 éve.
(#27043) trassher
Talán mondjuk az, hogy egy régebbi autó egyre kevesebbet ér. Szép lenne, ha az autója értékének a többszörösét ellőné ilyenekre, és még egy métert sem ment vele.
Gondolom ennyi. Szerintem.
Aki az új autót meg tudja venni, azt jobban le akarják gombolni. Tudod mit? Még egyet is értek az ilyen rendszerrel. Itthon sajnos nem minden működik így.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
w333
félisten
válasz trassher #27043 üzenetére
És abban mi a logika hogy minél idősebb az autó annál kevesebb kW-onként a sáp?
Új autód van sok - sok lóerővel = van pénzed ilyen autóra akkor fizess !
Régi autód van 20 évnél öregebb de erős, akkor fizess kevesebbet ha nem volt még pénzed lecserélni egy új autóra
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
trassher
addikt
válasz Skillet #27044 üzenetére
Akkor a németek gondolkodnak fordítva? Minél idősebb annál többet kell utána fizetni. Ilyen alapon nem meglepő hogy nem csökken az itthoni járműpart átlagéletkora.
w333: Nekem ez akkor is furcsa. Azt meg tudjuk hogy mennyi új vagy 1-2 éves autó van magántulajdonban.
Redmi Note 7