-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz gzbotii #33001 üzenetére
Megvan a lehetősége, hogy abba a sávba álljon. Máshol ezt zipzár elvnek hívják és működik. Itt csak erőszakkal, más társadalmakban már megérett rá az autós "népség".
A legékesebb példája a lakóhelyemhez közel Fehérváron a Csóri úti nagy körforgalom, amihez 2 sávos út vezet, ami a végén fogy el. Ott olyat is láttam már, hogy egy menetrend szerint busz, tele utassal (!) ment ki az elfogyó sávba félig, hogy a kamion, ami ott haladt, ne tudjon előrébb jutni. Pedig pont azért van egész odáig dupla sáv, hogy csökkentse az egy sávban feltorlódó autók sorát.
Annyira nem atomfizika, mégis sokak nem érik fel ésszel a dolgot. Nem baj, addig is én így használom az elfogyó sávot, ha beférek, jó, ha nem, úgy is jó, megvárom, míg valaki beenged.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
válasz deicide #33002 üzenetére
Megjegyezném, hogy a cipzár egyik szára sem erősebb v gyorsabb mint a másik Dániában is működik, de még hogy! És senki nem furakszik előre csak mert erősebb az autója. Más kérdés h a pályán mindenki 2m követési távolsággal szarja telibe a 110-s korlátozót és legalább 30-50-nel gyorsabban mén
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
München környeken nem vezttem/jartam meg....eleg komoly elteresek vannak mentalitasban/dialektusban, mindenben Hamburg az eleg "tiszta" regio, itt szepen, minimalis dialektussal beszelnek es indexel kanyarodnak Frankfurt környeken mar nyomulnak az autopalyan villogtatos, index nelkül jobbra balra kivagodo autok....viszont Münchenben allitolag a rendör is szemethuny a felett, ha megittal egy nagy korso sört, ha epp foci vb/eb van
(#33003) bitpork zippzar az itt is peldasan müködik
-
nagyúr
válasz bitpork #33003 üzenetére
Csak a magyar 90%-nak derogál a zippzár elvet alkalmazni, mer ő buta módon beáll a sorba, az az ő baja, én haladni szeretek nem állni és várni hogy valami történjen. És nem is vagyok szabálytalan. Az más kérdés, ha kanyarodóból vág be valaki, az alattomos és szabálytalan is. De itt ugye nem erről van szó
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
zoo8800
veterán
válasz Declare #33004 üzenetére
Münchenben allitolag a rendör is szemethuny a felett, ha megittal egy nagy korso sört, ha epp foci vb/eb van
Németországban 0,5 ezrelék a vezetéskor megengedett véralkoholszint (nem kezdő és nem hivatásos sofőr esetén). Teszem hozzá, nem csak Németországban van megengedve...
rip and tear, until it is done
-
nagyúr
válasz Ironizer #33007 üzenetére
Neméppen, de idehaza erről példálozni nem lehet, mert nem használjuk jól, vagyis a többiek. Van aki csakazért sem engedi be a másikat, van aki nem mer elindulni, stb. És máris nő a dugó, holott épp azt kéne elkerülni vele.
Nem hülyék találták ezt ki, nálunk okosabbak, csak meg kéne tanulni ezt is használni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Richard!
addikt
válasz Declare #33004 üzenetére
München és környéke az autózás pöcegödre. Itt minden van, amit felsoroltál.
Illetve a legjobb, hogy tegnapelőtt este hazafelé melóból egy ezüst A4 B6 1.9 tádé Avant ment előttünk 80-nal. Meg akartuk előzni, erre felgyorsított, majd muszáj volt visszasorolni mögé, mert szemben már jöttek. Haverom rávillantott, ez a gyökér meg nyomott egy satuféket. Majdnem csúnya vége lett... Nem tudom az ilyenek mit érezhetnekMa kezdődik életed hátralevő része!
-
stickermajom
addikt
válasz gzbotii #33001 üzenetére
Mondjuk nem tudom miért lesz valaki külön attól, hogy használja a sávokat. Persze más kérdés a buszsáv, stb. szabálytalan használata, de amíg szabályosan teszi, addig nem tudom miért fáj másoknak.
Más, mindenkinek: volt szó itt a napokban az automata fényszórókról. Az enyémen kivételesen hülyén oldották meg, mer gyújtásra már felkapcsol, indításra meg szépen bevillog tőle a xenon. Szereti.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #33003 üzenetére
Leginkább tojnak rá, hiába van tábla. Annyit ér mint az M7-esen a tarts jobbra tábla.
Declare: Franyóban is vezettem előtte, ott indexeltek ezért volt fura hogy itt külön szóltak. Ezek szerint ott se mindenhol default a szabályos közlekedés.
zoo8800: Jah a házigazda is letolt egy literes korsó sört és tök lazán beült utána a volán mögé.
Tsebacsi: Azt bírná a pocim. Csak ne lenne olyan torkos...
Bár az ND se olyan drága... lehet akkor már inkább azt vennék. Picit más műfaj de szórakoztató az is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
SzlobiG
félisten
Új Tsi motor a láthatáron. Jól hangzik reméljük nem szúrják el...
(#33018) Qru Igen láttam kíváncsi leszek rá Pug nélkül mit hoznak össze ugyanis 2007 óta már a 2.0 tdci-k rendben vannak. Az 1.8-as ford dízelt meg befejezték nem volt egy sikersztori a közös nyomócsöves...
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz stickermajom #33011 üzenetére
Mert buszsavbol aakr bevágni elem, mint írtam...semmi keresni valója nincs ott. Látom, hogy a hátam mogul vagodik ki, azért, hogy majd a buszsavbol elem kerülhessen.
Sávokat en is használom, gyakran váltom. De igyekszem szabályosan tenni
_____Legmeredekebb hely, ahol vezettem az Moldva fővárosa, Chisinau. Egy sávba 3 autó, dupla zárot átlépő SUV, aki a szembejövőket leszaritva előz. Főútról érkezve mindneki megáll, mintha stop lenne...egy kis egyirányú utca bejáratánál 4-5-6 autó összegyűlve, hogy be tudjon majd hajtani, igy lezárva két sávot..
Az orosz örökség megvan náluk is[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
mqm
senior tag
Sziasztok!
Pest közelében tudtok jó szerelőt? Volna egy kis olaj csöpögetés + ma reggel a bal oldali ablakom megadta magát..
Köszönöm a tippeket!Üdv,
P.Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html
-
McSzaby
őstag
Hi,
utastéri világításra vannak szabályzatok, vagy van valami tiltás? Szal, ha valaki berak pl. a lábrészhez egy led sort az mennyire szabályellenes?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
EQMontoya
veterán
Malajziában láttam ilyeneket.
Belső világítás helyén műanyagból imitált ledes kristálycsillár, jobbegy előtt a műszerfalon zsepitartó, parfüm, a váltógomb lecserélve ilyen buborékos szexuális segédeszközre , és hasonlók.Same rules apply!
-
-
deicide
veterán
válasz Skillet #33027 üzenetére
Háát, van az a tempó, amikor többet fogyaszt.
Azt mintha már említettem volna régebben, hogy sikerült egy Röszke-Sukoró távon 21.5 literes átlagot generálni.
De persze nálam sem az üa lesz a legnagyobb tétel, hanem pl 2 évente a 4db új 20"-os gumi, fékek, stb.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
SzlobiG
félisten
Vártam egy vag tulaj kommentet. Én nem értem mi ez a nagy imádat a saját márka terén nekem ford van még is elismerem hogy van ami szar náluk mint pl az említett 1.8-as motor. Elégedett vagyok a mondival meg magával a márkával, de azért szerelmes nem vagyok a napellenző sincs mindég lehajtva...
-
SzlobiG
félisten
Én ott kérdést tettem fel, nem kijelentést szóval nem állja meg a helyét a mondanód. Meg is értettem, hogy nem a lánc szakadassal van a probléma. Nem mondtam, hogy baj a te dolgod mit hogy imádsz, csak furi, hogyha a vw szóba is jön akármilyen témába már ugrasz is rá ha kedvezőtlenül van feltűntetve mintha valami szent grál lenne azt csak egy autó márka.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz deicide #33028 üzenetére
Na igen
Nálam "folyamatos" használatban van a szekér, ez az egy autónk van.
Maga a fogyasztás különbség egy másik benzines vashoz viszonyítva, szerintem nem végzetes.
De Qru amúgy sem 8 literrel járkál. Így ott csak nem lenne akkora többlet.
A kötelező, teljesítmény adó, szerviz költségek... na az már más kérdés.
Bár, ez is kor függő. Enyém 20 éves. Évi 30e a kötelező, szintén 30e a telj.adó. a szerviz meg évek óta olaj és szűrő cserékből áll. Szóval nem vészes. Aztán vannak olykor húzósabb tételek is
De megéri.
A lényeg, hogy van az a megoldás, ami ugyanazt az élményt adja, nem feltétlenül kell hozzá vadiúj vas.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
raczger
őstag
Azért szerencsére az említett helyen egész jól működik, ahányszor arra járok, az autósok többsége betartja ott a cipzár elvet.
Sőt, most szentendrén túrnak valamit leányfalu fele, ezért be szokott dugulni a csúcsnál és ott is áll a sor, ahol a 11es 2 sávosból 1 sávos lesz. A héten ahányszor arra jártam, a többség ott is a cipzár elv alapján engedte be a többit.Persze vannak kivételek...
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
TaaT
veterán
válasz SzlobiG #33033 üzenetére
Ha autós oldalakon (vagy a facsén) bele olvasol a VW-s hírek kommentjeibe, azt a mennyiségű VW utálatot és tájékozatlanságot amit ott lát az ember, nagyon durva. Manapság divat lett leszólni a VW-t, minden indok nélkül csak úgy, főleg a dízel botrány óta. Meg ez a láncszakadásos sztori, van aki 3éve olvassa az indexes TSI-s topikot, egy szakadásos esetről sem írt senki azóta. De az internet teli van azzal (más különben te sem kérdeztél volna rá) a hülyeséggel hogy márpedig az szakad.
Most az új 1.5 TSI-nél is ömlik a szar a kommentek között, és egy BMW Mgmbh alkalmazott próbálja felhomályosítani a setét embereket, de kb esélytelen.
Give them hell Ukraine!
-
Skillet
addikt
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Közlekedési jellegű kérdés.
Budapesten a Blahánál Rákóczi-József körút kereszteződést figyeli kamera ami alapján büntetnek?
A Baross-József krt. sarkot tudom hogy figyelik és büntetnek.Véda nincs a térkép szerint, önkormányzati cuccra nem találtam utalást.
Előre is köszi!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #33025 üzenetére
Botrány randa de hát ha nekik az tetszik akkor egészégükre.
stickermajom: Hát persze, hogy nem tesz jót neki. De sötétben automatice kapcsolja a fallow home fényt nekem pl. Akkor is ha nem auto módban van. Pl ha csak ki akarok venni vmi a kocsiból akkor is begyújtja. A xenon meg pont nem szereti ha fel-lek kapcsolgatják. De ugye nem az volt a tervezési cél, hogy tartós legyen...
Skillet: Persze egy mk3-as WRX (230 ló 350 Nm) pályán már 13-14-et bekér 130-140-es tempónál és akkor ez még nem is egy STi és nincs is nyelezve. Enyém meg valós 150-nél is csak 12,5-et kér. Egész takarékos innen nézve...
Keveset, most visszaosztottam az év / össz km-ereket és 5-6k km-t megyek vele átlagban. Kormiba belemegy évi 12-13k, a fűnyíróba meg évi 6-7k km. Szóval nem megyek sokat összességében sem de legalább az is 3 felé oszlik.
mod:
McSzaby: Haha, megvagy!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
nagyúr
válasz Kickass #33039 üzenetére
Szerintem térfigyelő esetleg piroson átmenőt figyelhet, meg balra kanyarodót, de ez mind csak tipp. Bár napi szinten arra járok, sosem figyeltem annyira. A kerepesi végén az aréna után van buszsávfigyelő ezt egy céges alkalmazott megtanulta
Én még sosem kaptam semmit itt pesten, szóval vagy jól vezetek vagy szerencsém volt eddig.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Skillet
addikt
14 liter 140-nél. Meredek adatok. De mi a frásztól? Ennyire rövid a váltó?
A tiéd "csak" 12.5-öt fogyaszt? Múltkor valami rémesebb adat volt. Az város volt?
Ha a tiéddel beteg módon jársz, fogyasztani biztos az is szeret.
Nem tudom, csak szerintem sokan félnek ezektől a vasaktól, mert hú mennyit eszik.
Éves 6 ezer km-re szerintem pont nem az lesz az odavágós.
Persze a fogyasztás sem elhanyagolható, de ha nem egy 5-8 liter/100km átlagfogyasztású géphez hasonlítod, akkor nem a világ.
Én pl nem hiszem, hogy "sokkal" kevesebből el tudnék járni egy 2 literes szívó benyással.
V6 szívó pláne.
És azért picit más kategória.
AWD is, dagadt is.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Mazzer Major Kávéőrlő Új késekkel! Single Dose-ra alakítva!
- Easy Home MD18418-as akkus 2 az 1-ben porszívó eladó
- Magyar menüs Delonghi Autentica Cappuccino automata kávéfőző új tejtartállyal
- Kék Jura Impressa F90 svájci érintőgombos automata kávéfőző
- Delonghi ECAM 23.460.S automata kávéfőző új tejtartállyal