Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz Declare #34704 üzenetére

    Senkinek nem tart a nepper pisztolyt a fejéhez, hogy ezt meg kell venni. Átvizsgálás után ha kell, viszed, ha nem, keresel másikat. Mindegyik autót jó állapotúnak hirdetik, aztán a jó állapot nagyon relatív. Valakinek beleférnek apróbb hibák, valakinek nem. Vannak persze ordas nagy hazugságok is ami a futást és a szerviztörténetet illeti, de ezeket is jó eséllyel ki lehet szűrni. Aztán ha megvan a tökéletes vas, az is elromolhat másnapra és elég nagy orkánt csinálhat az ember bankszámláján.

    Csak egy példa: A haver vett egy teljesen leinformálható vasat, mindent átnézetett, amit csak lehetett, egy hét múlva eltört a hajtókar a reggeli hidegindítást követő 10. másodpercben. Na ez az, amit senki nem várt. Kereskedő fizette az anyagot(van erre biztosítása), emberünk a munkát.

    Vagy ott van audi, vw, skoda, seat fórumon a superb. Vásárlást követően nem sokkal összehányta magát az automata, ő is teljesen korrekt kereskedőre akadt. Közösen megjavították.

    De, sokan nem tudják, hogy garancia csak fő alkatrészekre vonatkozik. Ha leszakad egy szelep és széthullik a motor, az garis, de a kitolt hengerfej tömítés nem az, mert nem főalkatrész és kitudja mi történt...(felforrt vízzel nem szabad továbbmenni, bármi is legyen a túlmelegedés oka..) Akkor lenne rejtett hiba, ha eleve hengerfejes volt, az eladás pillanatában, ami ha igaz, nem megy el még majd fél évet hiba nélkül, hanem megadja magát egy hónapon belül...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák