-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Evil Snowman #41002 üzenetére
Mert mi baja lesz?
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Kornel #41003 üzenetére
Jah a hajlítgatásra gondoltam én is, mercinél is van ilyesfajta utó hajlítás illesztés ugyanúgy.
Ha már össze van szerelve így egyszerűbb a végén már bekalibrálni, igaz elég paraszt módszer, de sok gyár csinálja még a prémiumok is, sajnos.De most csináljanak ezért külön hidraulikus gépet, aminek az üzemeltetése több millió havonta ?
[ Szerkesztve ]
-
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Evil Snowman #41006 üzenetére
Senki nem kérte, hogy adj érte pénzt, de ez így működik.
Csattogj be egy karosszériás műhelybe és sasolj. Lesznek még meglepő dolgok.
-
válasz MunezXBK #41008 üzenetére
Úgy látom elbeszélünk egymás mellett. Senki nem beszélt karosszéria műhelyről. A linkelt videón egy adott gyártó saját gyártósorán készülő autóról volt szó, nem Jóska bácsi lakatos műhelyéről. Ugyanakkor nézd meg azt a videót, amit én linkeltem, normális gyártóknál egy robotkar illeszti századmilliméterre pontosan be az ajtót a melósnak csak a zsanér csavarokat kell behajtani.
-
Richard!
addikt
válasz Evil Snowman #41001 üzenetére
Ebben a videóban semmi hasonló nincs. Nem értem miért linkelted. Még csak a gyártási folyamat azon része sincs benne
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
-
Joker88
őstag
na. két aprócska kérdés..
- az első , pár bejegyzéssel feljebb olvastam, teljes polír a kocsira 25.000 helyi valuta körüli áron mozog. ez mennyire reális, egy kicsi, 3 ajtós Fordra? ( Fiesta,1,3i , 1998, MKIV )
-
ha esetleg lekapnak trafinál ,akkor a büntetmény mikor jön ki ? ( cirka 60-al mentem, lakott területen belül 50 helyett ) f*sik a szám rendesen,hogy mennyit csalhatott a km-órám..[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Kornel
veterán
válasz Richard! #41013 üzenetére
Komolyan a fényezett elemeket lábbal hajlitgatva állítják be?
Ez elég sokat elmond az adott gyártó minőségbiztosításarol.
De örülök, hogy ez nem csak szerintem nem normális 😉Evil Snowman: hagyd, egyszerűen nem értik.
Szerintük ez teljesen normális, így nem is érthetik, hogy lehet ezt normalisan is csinálni.[ Szerkesztve ]
-
válasz Richard! #41013 üzenetére
1:15-től van a videón. Ott odaillesztik az ajtót. Jobb gyártóknál belekalkulálják előre a festékréteg vastagságot, gumikéderek széleségét stb, így fényezetlenül odailleszti a robot felcsavarozzák a melósok, meg megjelölik a felfogatási pontokat, aztán mehet a fényező részlegbe az ajtó, karosszéria stb.
Azt követően pedig csak szépen visszacsavarozzák a megjelölt helyre az ajtót. Nem ördögtől való dolog ez.
-
Peter.70
őstag
Ha lakott területen mentem bele fix trafiba 52-vel, várhatom a csekket? Helyszínen nem állítottak meg.
-
Richard!
addikt
válasz Evil Snowman #41016 üzenetére
Felrakják az ajtót, felcsavarozzák és megy a föstőkhöz. Semmi ajtóbeállítás nem történik akkor. A robot pedig nem illeszt semmit. Csak tartja az ajtót, hogy ne a melósnak kelljen
De amúgy lehet menni gyárlátogatásra és megértitek
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Kornel
veterán
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Evil Snowman #41009 üzenetére
Nem beszélünk el, nem érted miről vakerálok.
-
-
Kornel
veterán
válasz Evil Snowman #41028 üzenetére
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #41028 üzenetére
látom lelki szemeim előtt
De az nem lehet, hogy más nem csak a lelki szemei előtt látta, hanem esetleg tudja miről beszél
(csak kérdezem, nekem gőzöm sincs)
[ Szerkesztve ]
-
Elképzelhető, hogy látta/látja egy-két gyártónál, de azt konzekvensen kijelenteni, hogy idézem "minden gyártónál" ez azért elég túlzás nem? A világ összes autógyártójánál volt gyárlátogatáson, hogy ezt így ki meri jelenteni?
Vagy egy full karbonszálas elemekből felépülő Koenigseggnél szerinted, majd az aktuális melós elkezdi jobbra-balra hajlítgatni a full karbon ajtót, ha nem passzol? Erősen kétlem.
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #41031 üzenetére
Hát, ha egyikőtök se tudja, akkor szerintem mindenképpen érdemes tovább vitatkozni
-
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #41033 üzenetére
Tőlem hiába vársz támogatást, én a balhénak drukkolok
[ Szerkesztve ]
-
-
Richard!
addikt
-
TaaT
veterán
Nem értem mi bajotok van ezzel [link]
Give them hell Ukraine!
-
#94529552
törölt tag
válasz Evil Snowman #41033 üzenetére
Nem tudom miért értetlenkedsz ennyit?! Hányan mondják még, hogy így megy ez a többinél is, pl. Hondánál is, vagy amilyen kocsid van, azon is. Sőt a karosszériás műhelyekben is láthatsz hasonló ajtó illesztést.
-
válasz #94529552 #41040 üzenetére
Nem értetlenkedek, de akkor leírom lassan, hogy érthető legyen. Azt kijelenteni, hogy minden autógyártó így jár el, nem lehet!
Lehet újat mondok, de van pár szupersportkocsi gyártó - akik szintén beletartoznak, a fórum társ által kijelentett minden autógyártó halmazba - , akik kicsit komolyabb anyagokkal dolgoznak, mint az acél - pl.: szénszál - , ahol a büdös életben nem hajlítgatják/hajlítgathatják a munkadarabot, mert nem igazán tesz jót neki.
Tehát összefoglalva annyi volt a problémám, hogy ezt így kijelenteni, hogy minden autógyártó ezt csinálja, nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
-
trassher
addikt
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #41041 üzenetére
A ha kezdetű mondatoknak nem sok értelme van. Írhatnám én is, hogy: ha elmentél volna a ......, akkor most mi lehetne, de minek, a múltat nem lehet megváltoztatni.
A téma szempontjából lényegtelen az autó típusa most. Van hamis japán gép is?Evil Snowman Széria autógyártásról volt videó, nem pedig szupersportkocsikról, azért ne tévedjünk el. De hidd el, hogy ott is van ügyeskedés, trükközés, csak más módon esetleg.
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz Evil Snowman #41043 üzenetére
Szerintem hagyd. . . Milyen autót vegyek topicba is osztották az észt pár digó autóval kapcsolatban ugyanígy általánosítva. Biztosan jók a megérzései...
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Kornel
veterán
válasz Evil Snowman #41044 üzenetére
Ezt pozitívumnak szántam😉
Egyébként írni kéne a TC-nak, nézzen meg egy két mo-i autógyárat, hogy is megy ez a folyamat.
(Suzuki, audi, mercedes)[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán