-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
Itt a tevedes.
Ezek nem utcai rally autok. Ezek utcai autok amik ugy neznek ki mintha...
Eleg joindulatura vannak hangolva ,gyarilag inkabb orrtolosak aztan atfordul es powerslide lesz egy tizedmasodpercre aztan meg forogsz mint a bugocsiga.
Amelyikhez hozzanyulnak annak meg eleg ideges lesz a segge es tenyleg kell hozza vezetnitudas.Ugye nem olcso auto es barmennyire a labamban volt nekem is a bugi nem akartam se a kocsit lenullazni se magam plane nem mast osszetorni. Mondom gyarilag is uberdurva uttartasi kepessege van.
Ha valaki Ken Block akar lenni az menjen ki egy ures parkoloba jatszani.
Minden latvanyos/veszelyes trukk illetve kulonosebb forszirozas nelkul is hatalmas elmeny.
Aki utcan rangatja egy STI bajszat az nagyot fog dobbenni es altalaban elobb vagy utobb de ez lesz a vege.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Mappa
addikt
Mennyi az annyi?
Téli gumiabroncs nyomás. A jól bevállt 2,2 bar-ra olvastam, hogy 2,5 bar se baj ha adunk a télinek. Anno még kettes Jettam-nál mindig kevesebbet adtam neki 2 bar körül, hogy nagyobb felületen tudjon tapadni az aszfalttal, (ha az havas, letaposott, stb)
Tehát, ki mennyin ?
nem kötelező megadni
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #50004 üzenetére
Egyetertunk Kozuton ha 300 paci elszabadul akkor ember legyen a talpan aki osszeszedi.
Pl enyem fast road/sinauto setup volt egyaltalan nem tamogatta ezt a kanyarban elrakjuk keresztben stilust (lassabb is vagy sokkal olyankor bar kurva latvanyos ha osszejon ha nem )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #49999 üzenetére
Persze ha elveszi a gázt akkor tuti csatt (én egyszer próbáltam újdonsült tulajként, csak a szerencse mentett meg) így legalább megpróbálta...
Persze most már reggel-este hideg van az aszfalt meg még hidegebb ugye mint a levegő...
rvilike: Bolondbiztosra van programozva, még a DCCD-s STi-ben sem tudod az összes pówert hátra küldeni. De nyilván 300 lovat elég könnyű odacsapni így is.
mod:
Mappa: Gyári +0,1 bar. Ha nagyobb felület kell a hó miatt akkor max engedsz ki belőle egy kicsit...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Háát, sokat filóztam rajta komolyan...
Mellette: alig enne többet mint a mostani (+2 liter), elég ritka/különleges darab, később családinak is befogható.
Ellene: A lélektani fájdalomküszöböm felett enne, iszonyat buktával tudnék kiszállni az enyémből és egy jóval öregebb és többet futott autóba ülnék át, drágábban fenntartható (alkatrész, szerviz).
Bookmarkold el, ez előző is kb 1 év alatt ment el. Ez is fent lesz még egy jó darabig. Nincs piaca.
Sokat eszik, nem megy olyan jól mint várnád, autópályára nem igazán jó a rövid fokozatok miatt, nincs presztízse, drága az alkatrész hozzá, kevesen értenek hozzá...mod:
Ilyet csak szerelemből vesz az ember. Mindenki más csak egy rossz döntést lát benne (valahol joggal).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Látom meggyőztelek.
Sajnos nem, csak utasként ültem egy automata 3.0i-ben. Az ülése kicsit fapados bár igaz egy S60-ból ültem át ami a kategória etalonja ilyen téren (is)...
mod:
Snoop-y: GC8 az nagyon tetszik! Bár annak még az ütközésvédelme finoman szólva nem az igazi...
Vannak elszállt árak de azok többnyire csak árulják a kocsit (általában az asszony miatt ).
mod2:
tomcsi: Igaz!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Primary92 #49989 üzenetére
Ebay/ali TaaT fórumtárs tett valamilyet Golf 4-be. Remélem észreveszi és bedob egy linket, ártól függően ide sem ártana - furgon tolatókamerája nem éjjellátó
B-L-A-C-K: Ampera? Jóval olcsóbb, persze kevesebbet is tud. Alapvetően az i3 REX-hez hasonlít valamelyest, én mindkettőt élném Az Opel/Chevy direktben tud hajtani, ha elfogy a kraft, i3 meg ugye robogómotorral fejleszt áramot. Leaf mellett a Zoé is ügyes, utóbbinak kifejezetten gyors a töltője.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
úgy ítélem, Tomcsival megtaláltuk a leendő akksim.
természetesen FB-on élőben fogom közvetíteni a cserétI humbly and respectfully decline™
-
B-L-A-C-K
titán
Ablaktörlő lapátból milyet érdemes venni? Ebből is van egy halom, előre kellene két normális.
molnarpeter: Az túl nagy, i3 városba pont jó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #50027 üzenetére
Nahh. Egy újabb topik halála
Egész fórumok halnak meg a tköm frászbúk miatt. A fórumok helyett mindenki ott éli az életét.
Ellenzem!
Ha itt minden marad a régiben, itt lesz kidumálva minden, a talik is... akkor letojom.
Amúgy meg... Ellenzem!Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Kornel
veterán
Viszont egy kérdés.
Csütörtökön elvittem az autót a kwikfit-hez futómű ellenőrzésre és szükség esetén állításra, holott ugye semmi panaszom sem volt, csak nem akartam, hogy az új gumik véletlenül is felrekopjanak.
Ott megmutatták gépen, hogy az egyik keréknél minimálisa eltérés volt a dolesszognel, mondom akkor állításák be.
Erre tegnap es ma veszem észre, hogy az autó kicsit jobbra húz, amit eddig nem vettem észre.
Direkt kipróbáltam egyenes, es kicsit balra lejtő úton is, nem nagyon, de érezni.
Papírt nem kaptam, amin a beállított értékek vannak, viszont a szamla megvan, holnap hívom őket, kíváncsi vagyok mit mondanak erre.
Futómű szerintük is hibátlan, az nem lehet az ok. -
Kornel
veterán
-
rbalint88
addikt
Turbó csőből érdemes szilikon vagy alu csodában gondolkodni vagy a gyári elbír a gyári nyomásnál jóval többet is? Utángyártott 30k, szilikon 40k, alu 55k.
Úgy döntöttem, hogy ha már úgyis turbofelújítás meg kiskutyafüle, akkor kap egy komolyabb programot is, a gyári 1,2-ről felmegy legalább 1,6 barra a nyomás, hadd szóljon. Csak nem szeretnék havonta a szétnyílt turbócsővel szemezni, meg azt keresni, hogy hol szökik a levegő... -
veterán
válasz choco01 #50043 üzenetére
Csúszós úton húzd be a kéziféket és rántsd el a kormányt. Ha bimmbammol és megpróbálja egyenesbe hozni az autót, akkor van benne ESP.
Szerk: nem bimmbammol mindegyik autó, lehet, hogy csak villog a visszajelző lámpa.
Az ASR-t úgy nézd meg, hogy szintén csúszós úton indulj el nagy gázzal, hogy elpörögjön a kerék, ha villog, akkor van benne ASR (kipörgésgátló).
Az ESP-t kétlem, hogy beletették volna 2007-es Fabiaba, ha nem valami überfelszereltségű darab.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz EQMontoya #50045 üzenetére
Kivéve, ha nincs is kipörgésgátló, csak az elektronyos difizár, mert az is kb hasonlóan szól bele.
Egy szervizkönyvbe vagy a csomitartóban a pótkerék környékére beragasztott matrica sokat elárulna a gyári felszereltségről.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MasterMark
titán
válasz z123456789 #49968 üzenetére
Na úgy néz ki egy jóval egyszerűbb oka volt a gondoknak:
Ez jött le a tankból...
szerk.: De legalább épp most értem haza, juhu.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
válasz MasterMark #50049 üzenetére
pasztmek
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házimozi belépő szinten
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Macrodroid
- További aktív témák...