-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Kornel #45446 üzenetére
Nekem is dettó ugyanez a Tecskó parkolóba. Esküszöm ki fogok nyomtatni egy lapot az alábbi szöveggel:
"Az autó társaság kerülő magányos típus. Bár úgy tűnhet, hogy egyedül érzi magát, de valójában nagyon jól e van magában és nem igényli, hogy mellé álljanak. Ezért is állt a parkoló legvégébe. Kérem, hagyja meg őt eme nagy magányában."
Ezt kirakom az összes ablakba aztán csókolom.
Btw én csak abban reménykedem, hogy egyszer ne kapjak rajta egy ilyen retket, mert az biztos, hogy sittre kerülök miután pépesre vertem a koponyáját a kormányzárral. Sajnálom, de elegem van a gátlástalan emberekből, ne vagyok hajlandó mindenkinek mindent elnézni.
-
válasz Tsebacsi #45467 üzenetére
Lassan 15 éve vezetek, de az utóbbi 3-4 évben valóban kriminálisabb lett a helyzet, mint régen. A fokozódó tendencia okát inkább mint társadalmi probléma azonosítanám. Egyre leterheltebbek és ebből fakadóan frusztráltabbak az emberek, baszogatja a főnök, baszogatja őket otthon a párjuk, ott a lakás hitel, autó hitel etc. A feszkó meg gyűlik, aztán az úton vezetik le vagy paraszt vezetési stílussal (pl.: büntetőfékezéssel, nyomulással) vagy fenyegetőzéssel.
A fentiek miatt igen sokáig elengedtem az ilyen dolgokat, de az elmúlt 2 éveben annyi atrocitás ért a gátlástalan emberek miatt, hogy úgy döntöttem elég. Ezeknek a bohócoknak a 95% csak hangember, akiknek, ha a saját stílusában szólsz vissza szűkölve visszabújik a kis autójába.
3 sztori az elmúlt 2 évből, persze mind Vecsésen történt. (páromnál lakok, hagyjuk....)
1.
Megyek szépen egy kétirányú utcában, ahonnan balra bekanyarodok egy nekem egyirányú utcába, ahol szembe jön egy forma és majdnem nekem jön (konkrétan le kellett rántania a kocsiját a vízelvező árokba (régi földes, füves fajta). A következő párbeszéd hangzott el:Én: Jó reggelt, táblát ismered?
Paraszt: Igen.
É: Akkor látod, hogy ez egy egyirányú utca nem?
P: Igen, de itt lakok a saroktól két házra, azért jöttem erre.
É: És?
P: Ha te is itt laknál te is ezt csinálnád.
É: Ha akkora büdös paraszt lennék, mint te akkor valóban.Majd ott hagytam. A fejét látni kellett volna.
2.
Haladok szépen a hullaszállítóval, nekem jobbra van egy utca, akinek macisajtja van. Jön a BMW-s kopasz gyerek, aki nem akarja megadni az elsőbbséget, ezért félúton majdnem összecsókolózunk. Rádudálok nekiáll mutogatni. Kiszállok, párbeszéd:É: Mi a f@szt mutogatsz, nem látod az elsőbbségadás kötelező táblát?
P: Tudod ki vagyok én? (ROFL)
É: Persze, egy vecsési suttyó, káposztatermelő paraszt.Csávókám lefagyott. Párom később mesélte, hogy ez valami wanna be vecsési maffiozó. Be ne sz@rjak.
3.
Párommal beugrottunk Tesco-ba. Elég hülyén van megoldva ott a közlekedés, azon soroknak, ahonnan be tudsz parkolni, elsőbbséget kell adnia 3 keresztirányú útnak. Megy előttem egy 1st gen Citroen Xsara Picasso csodálatos mályvametál színben. Mivel mi voltunk az alárendelt úton ezért, megállt a kereszteződés előtt én megy egy méterrel mögötte.
A fölérendelt útrol kanyarodott be balra egy dobozos (talán Ducato) verda, aki nem fért el, ezért emberünk elkezdett hátra tolatni. Még volt fél méter a 2 autó között, de akkor már elfért a Ducato(?) és bekanyarodott, ez a madár meg tolat tovább. Mondom kedvesemnek, hogy "hát csak megáll". Hát nem állt meg. Nekem tolatott. Rádudálok, erre megáll. Érzete, hogy nekem tolatott, mert eléggé bemozdult a kocsija. Emberünk belenéz a visszapillantóba, szemkontakt megvan, megrántja a vállát, majd szúr egy egyest és elindul.
Nos Milánkának itt öntötte el a szar az agyát. Váltó D-be be, padló utána, megvártam amíg beparkolt, majd részese lettem életem első és remélem utolsó road ragének. Befaroltam mellé. Kirúgtam az ajtót, annyit még hallottam páromtól, hogy "Szíven kérlek ne...", de akkor és ott le se tojtam. Csávókám kiszállt, azzal a lendülettel neki kúrtam az autójának (erre nem vagyok büszke ), majd ékes magyar nyelven elmagyaráztam neki, hogy ha nekem tolat az a legkevesebb, hogy kiszáll és megnézi, hogy nem okozott-e kárt. Majd mondtam neki, hogy valószínűleg ő az a fajta patkány aki a parkolóban rábassza más kocsijára az ajtót aztán elhúz a francba. Mindezt üvöltve 2 centire az arcától.
Tippeljetek mi volt a reakció? Lefotózta a kocsimat, mert ha az övében ma valami kár lesz, akkor az biztos én leszek. Értitek? Nem az, hogy elnézést vagy valami. Aáááá. Azt minek.
Innen csókoltatom az amerikaiakat, hogy kötlezővé tették a náluk forgalmazott autók böszme lökhárítóját, mert Nissankának semmi baja nem lett.
Summa-summárum innentől kezdve senkivel nem leszek elnéző, nem érdekel senki nyomora, aki velem normális azzal én is az leszek, aki meg paraszt azzal én is az leszek. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Tudom. El kéne kezdenem megint edzeni, mert az levezeti a feszkót. A kamera amúgy mindig forog a kocsiban szóval azzal részben be vagyok védve.
"A rányitásos sérülésekkel kapcsolatban biztos a panaszkodók is hibáznak valahol." -> Ezt a részt az én oldalamról cáfolnám. Csak olyan helyre állok be, ahol a parkolóhely egyik fele járda/járdasziget, és attól max 1cm-t hagyok, tehát a másik oldalon felfestett vonaltól van minimum 40-50 cm függően a parkolóhely kialakításától. Ennél többet nem tudok teni szvsz.
-
válasz Declare #45479 üzenetére
A kettő között szerintem lehet különbségetde tenni, de visszagondolva valóban nem volt korrekt a viselkedésem.
De nem árt látni az ok és okozati összefüggést szerintem. Nem lett volna semmi, abban az esetben, ha akkor és ott kiszáll, amikor nekem tolatott. Megbeszéltük volna. Nagyon jól tudtam, hogy nem lett semmi baja az autómnak mert egy b@szott vastag lökhárító va rajta. Pedig a formának vonóhorga volt.
A probléma ott volt, hogy konstatálta, hogy neki tolatott valakinek, felvette a szemkontaktot a "károsultal", majd egy laza vállrándítás keretein belül leszarta a dolgot és elhagyta a helyszínt. Nos az ilyen gátlástal kis férgeket (elnézést a szóhasználatért), amíg valaki nem teszi helyre, addig ugyanezt fogják csinálni. Pl.: szarni fog rá, hogy neki tolat valakinek, mert vonóhorga van. Aztán elhajt. Az, hogy másiknak horpad a lemez, leugrik a fényezés az kit érdekel. Majd megcsináltatja a balfasz alsóhangon 50-ért.
-
válasz Declare #45485 üzenetére
Persze, nem volt helyes, amit csináltam. Elismerem. Többet nem tervezek ilyet tenni. De akkor és ott betelt a pohár. ISmétlem ez nem mentség a viselkedésemre.
RRR videókat meg napi szinten nézek, Stop a Douchebag videókkal karöltve. Vannak ott érdekes dolgok.
Egyik kedvenc: Tracksuit and AK-47. 1:20-tól a lényeg.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Jaffa75 #45488 üzenetére
Jó azért az én esetemben nem úgy képzeljétek el, hogy rommá vertem a fazont. Akkor még 105 kg voltam. Csak annyi volt, hogy kiszállt, odamentem - közben már persze üvöltöttem - erre visszakérdez, hogy "mivan?!", meg próbált volna púposkodni (magas vézna csávó volt) erre két kézzel egyszer nekilöktem a kocsijának, aztán rögtön lenyugodott.
-
-
-
válasz EQMontoya #45627 üzenetére
Na nem bírtam ki, utána néztem. Úgy volt, ahogy gondoltam. Egy-egy leömlő megy az 5-5 hengerből, majd ugye ebből kifolyólag egy pár kipufogó cső megy be a hátsó dobba és a dob túloldalán lesz belőle három kipufogó vég.
Így már kijön a matek.
Itt meg egy robbantott ábra:
-
Remélem lesz ebből egy ~250 lovas utcai változat. Insta buy lesz akkor.
-
-
-
Új Prius. Kéne.
-
-
-
válasz EQMontoya #46022 üzenetére
Bocs, hogy belekotty, nálam Allianz-nál úgy volt, hogy évforduló lejárta előtt legkésőbb 30 nappal jelezni kell vagy telefonon vagy a weboldalukról letöltött, kinyomtatott, majd kitöltött nyomtatványt kell nekik elfaxolni. Fax után érdemes egy nappal felhívni őket, hogy megkapták-e.
Újrakötni meg ráér a tényleges lejárat előtt 1-2 nappal.
[ Szerkesztve ]
-
Srácok,
Felteszem a kérdést, ami már régóta fogalmazódik bennem.
Jövő évben tavasszal/nyáron lenne kedve valakinek kijönni a Nordschleife-re?
Oda-vissza durván 2320 km
Jelenlegi árak:
1 lap / 1 turn of 15 min
29,- €4 laps / 4 turns of 15 min
105,- €9 laps / 9 turns of 15 min
220,- €25 laps / 25 turns of 15 min
550,- € -
-
Na eljött, amit már annyira vártam. Letérdelt az ismeretlen életkorú akksim.
Ma veszem át a Banner-t, mert ilyen elbaszott méretben (235x130x200(220)) csak az volt.
-
válasz Skillet #46441 üzenetére
Nissanba is jó nagy monstrum kellett, anno mind méretben mind Ah-ban. Akkor vett meg kilóra a Banner. 74Ah-s négy pólusút vettem bele, semmi gond nem volt vele 5 évig.
Most ilyen került a Totojába meglátjuk milyen lesz.
Az viszont ma kiderült, hogy a régi/rossz akksi miatt tapasztaltam az összes elektronikai "problémát" (fékezésre pillanatra bepislákolt a fényszóró, ha felkapcsoltam a tompítottat, akkor minimum 100 RPM-el lesett fordulat). Pedig már új generátort akartam venni.
Ami maradt cserére, de csak jövőre esedékes azok a gyertyák, a motor/váltó tartó bakok valamint a generátor és klímakompresszor szíjak cseréje.
Utána végre belesüppedhetek a tipikus japánautós posványba, miszerint "csak a kötelezőket kapja meg és kimegy a világból". Persze ezt azért lekopogom.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz Skillet #46473 üzenetére
Azt biztos nem.
Majd, ha meglesz a kompi és azzal megfújjuk és akkor olyan jó lesz, mint ez.[ Szerkesztve ]
-
Srácok egy kis segítséget kérnék. Az alábbi képen pirossal bekarikázott cuccnak mi a magyar neve?
Sajnos amióta megvan a szekér lóg egy picit az első lökhárító, mert az előző tulaj amikor levette az első lököst letörtek a műanyag összefogó fülek, amelyek a sárvédővel hivatottak összefogni a lököst. Kérdés, hogy az a kis motyó helyettesítheti-e vagy sem.
Válaszokat előre is köszönöm!
-
válasz Bull Boss #46567 üzenetére
Olyan "apróságokkal" is tervezz, hogy téli/nyári gumi szett. Mert idővel az is kell. Ahogy nézegettem erre a paripára egy jobb minőségű téli/nyári gumi darabja 50-55k.
Tehát ha venned kell akkor már 400k csak a téli/nyári szett.
Négy évszakosat nem néztem, ezért tuti kapni fogok.
-
válasz #94529552 #46570 üzenetére
Nekem bejön, de hát ízlések és pofonok.
Az a baj, hogy ennek a lököse nem sines megoldású, hanem a bal és jobb sárvédőn van egy konzol amibe be kell pattintani a műanyag lökhárító bal és jobb oldalán lévő fület. Nos ez a fül tört le, tehát külön nem cserélhető sajna.
Három opció maradt: 1, műanyagos, de akkor tudnom kéne valahonnan a gyári fül pontos profilját; 2 új lökös (felejtős, mert arany árban van ); 3 a fentebb linkelt DIY összefogós megoldás
-
válasz diablo1984 #46580 üzenetére
Előbb találok egy fehér hollót négylevelű lóherével a szájában, mint ebből bontott lökhárítót. Kerestem régebben, de az esélytelenek nyugalmával indultam.
@Pumma: Köszi az info-t, az elvileg ez lenne, ha minden igaz:
Csak ahogy a képen is látható, ott van az a fránya műanyag fül a lökhárító végén/sarkán és az szokott letörni adott esetben. Mindenestre így is úgy is szét kell majd szednem.
@molnarpeter: azt szeretném legutoljára hagyni, titkon reménykedem hogy nincsenek letörve a fülek.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
NA elindultam 6-ra ott vagyok szerintem.
-
Ez a kemény nem a faláb.
-
Egy kis napi hang orgazmus [link].
-
-
Srácok a sírás fojtogat. Ennyire ne legyen közlekedési kultúra. 6:45 még full szürkület az autósok 60% nem kapcsolja fel a tompítottat. Ezek 90%-a szürke autó. Aztán csodálkoznak ha egyszer telibeveri őket valaki.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Kitoltam a bringát TC Parkoló parádéra. Voltak magyon szép és nagyon hangos gépek (Chevy Nova SS). Sajnos minden bántás nélkül, de azt kell mondjam, hogy a német autó tulajok 80%-a hozta a formáját. Szerencsétlen autókon élik ki a ferde művészeti hajlmaikat közülük sokan. FF film széria hatása még mindíg érezteti magát köreikben.
Smoke&Charm nem volt és a Rat style is kikopott. Hála Istennek a tulajok nagy része igyekszik gyári kinézetű állag megóvást eszközölni a gépeiken vagy pure versenygéppé alakítani.Pár kép. Az a BMW.
-
Hát pont a lényeget nem tudtam felvenni videóra, de amikor annak a Nova-nak üresben odalépett tiltásig az öreg. Az a hang. 100 méterről is hallani lehetett hogy üvölt a gép. Az pure versenygép volt mondjuk, de az a hang. Porsche és a Mustang olyan szinten lettek renoválva, mintha most jöttek volna ki a gyárból.
Suzuki Capuccino fel sem tűnt? 660 cm3 turbóval megtámogatva.
-
-
-
-
válasz brumi1024 #47760 üzenetére
Az egyszer igaz. Szegíny YTS-re rá sem néztek most, bezzeg múltkor a Nissanról úgy kellett levakarni az embereket, inkább elmentem nézelődni, mert percenként kellett mindig ugyanazon kérdésekre válaszolni más-más embernek.
@Teszla_: Szerintem még annyiért is ajándék volt. Gyönyörű gép.
-
-
válasz Tsebacsi #48151 üzenetére
Nem rossz, bár nekem nem tetszik a külső design, de az ízlésen nem vitatkozik az ember. Ellenben az már jobban elszomorít, hogy egyre több autóban eröltetik ezt a retek CVT váltót (az általad linkeltben is az volt). Komolyan mondom hülyére verném azt a mérnököt aki kitalálta, hogy tegyünk egy benzines/dízel autóba robogó váltót. Ha robogó feelinget akarok, akkor veszek egy robogót hozzá, nem autót könyörgöm.
[ Szerkesztve ]
-
Nem az, hogy fura, hanem az egész vezetési érzet. Nyomod a padlót és semmi nem történik, egyenletesen emelkedő búgó hang (TC-s Subaru Levorg teszt nagyszerűen szemlélteti) és "gyorsulás". A 30 éves automata váltós autókat is ha lepadlózod hallod hogy visszavágja 1 vagy 2 fokozatot elpörgeti váltó beállítástól függően X ezerig, üvölt a motor, majd vált megint elkezdi pörgetni. Van hangélmény, meg vezetési.
De ennél a CVT-nél semmi.
Itt van pl a Nissan Juke Nismo RS 214 LE 4WD Xtronic CVT. Mi ez? Lepadlózod és ennyi hallható: meeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Azt kész. Ilyen kategóriában robogó váltó. Ne már....
Ha a manuáis váltós kell ahhoz meg csak FWD jár. WTF?!
[ Szerkesztve ]
-
"Szted itthon hány Juke Nismo-t adnak el? Vagy hány Levorgot?" -> szvsz pont ezért. Az európai megvenné, ha lenne normális alternatíva. Elhiszem, hogy amerika nagyobb piac (bár, ha a komplett európai régiót nézem, akkor szerintem majdnem pariban van a kettő), meg a tuskó amerikaiak 95%-a nem tud manuálist vezetni, de azért rajtuk kívül van még pár kontinens, ahol életképes autóvezetők vannak.
Ezen a héten láttam egy feketét, megy egy fehéret. Szép kis dögök.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen