-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz Evil Snowman #52224 üzenetére
Szólj ha megvan.
Vinned kell vele egy karikát.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Evil Snowman #52521 üzenetére
Aha jól láttad hogy Bridgestone LM001 van rajta.
Eddig jónak tűnik,nincs vele bajom. Mondjuk még hó sem volt.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Evil Snowman #52523 üzenetére
Van, de az 8gen, itt ül velem szembe a tulajdonosa.
#honda4everLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz Evil Snowman #52839 üzenetére
Anno mikor a civic alá nézegettem a futóműveket ezt a márkát is néztem, kb 5mp-ig, mert olyan 2-3x felára volt hogy mondom na ne mááár. Nem szar futóművet vettem akkor sem, de szerintem a yarisra ez pénzkidobás. Persze a te manid, nem belevauzni akarok, de azért nézz más szettet is.
Koni, fk, többi márka is jó lehet, nem?
Mire használnád egyáltalán?Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Evil Snowman #52886 üzenetére
Fel kell keményíteni a Kárászinál a gátlókat sportosabbra és egy rugószett és nem kell egy vagyont rákölteni.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Evil Snowman #52898 üzenetére
no akkor tessék olvasgatni: [futomu-sportositas@karaszy]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Mágus2 #54279 üzenetére
Legyen egy hangulatromboló is.
Nem a nagytakarítással szokták kezdeni.
Nemrég kérdeztem meg egyik ismerőst, hogy írja már le milyen rollerre ugrott rá a nemrég beszerzett e46-ával, íme a szotri:autó: 2000/03, 325Ci (automata), 2500cm3, 141kw, 245ekm
"
szóval tavaly január végén vettem, tudtunk hogy szar a benzinpumpa, azt le is alkudtuk, oké, utána befogott a fék, akkor az összes féket felújíttattam...persze az összes olajat kicseréltem benne, a váltóban is az olajat szűrőt mindent, mert előtte kurvaszarul váltott el (autómata volt)aztán, valami kerregett a motorban, meg folyt az olaj is valahonnan, elvittem egy állítólag jó szervízbe, ott mondták hogy ki kell cserélni a láncot mert lóg, jó...lánc, feszítők görgők, olajcső, hűtőventillátor stb, minden ki lett cserélve
aztán egy szép nap mentem vele fel sopronba, pályán egyszercsak kigyulladt a kipörgésgátló meg az eml lámpa ... padlón a pedál és nem megy az autó...épp jött egy pihenő, megálltam, motor össze vissza jár, nincs benne erő. mondom fasza lesz, valahogy csak le kell jutnom a pályáról
padlón a pedál, rángat rángat, egyszercsak összeszedte magát, és ment rendesen megint ...
jó, sopronból mentem Grazba, ott állt egy hetet az autó, és mivel a klíma előtétellenállása elromlott és folyamat ment a ventilátor így leszívta az akksit...az is egy szép történet volt
mindegy, azt mondták hogy a vanos körül a dolgokat fel kell újítani mert azért jött az eml lámpa, jó...1 hónapot vártam mire jó lett az autó, sopronban voltam, onnan mentem megint grazba, aztán ausztriában a semmi közepén érzem mintha valami visszafogná az autót
megállok pár km múlva, kiszállok...látom remeg a levegő a bal hátsó keréknél...hát a tárcsa hátul vörösen izzott, jó nagynehezen visszamentem sopronba, ott kaptam egy másik autót. aztán kiderült hogy valami be volt rozsdásodva és azért fogott be csak a bal hátsóezek után, gondoltam szépen lemosom csinálok pár képet aztán mehet használtautóra...de ez se jött össze mivel mosás után megint előjött az a kurva eml + kipörgésgátló lámpa, motor remeg, autó alig megy, aztán megjavult, megint előjött
már nem baszakodtam azzal a szervizzel mert úgyis messze voltak, elvittem itt baján haveromékhoz, csak bmw-t szerelnekaztán mint kiderült, ez az autó kb soha nem volt gépre dugva, mert egy rakat hibakódot dobált és a végén sikerült megtalálni hogy az összeset az elektromos pillangó okozza és csak azt kellett volna kicserélni
persze arra is vártam 1.5 hónapot mert bontottan az egész országban nem volt, újonnan meg 200ezer körül van ... szóval ja, bele lehet nyúlni rendesen + még ha szar helyre viszi az ember szereltetni akkor méginkább .......... itt a végén le is állt550e volt csak a szerviz amit rakoltottem
1 evbol kb fel evet nem is tudtam hasznalni
Vannak biztos jok,meg ki lehet fogni a jot,csak ritka mint egy nem szethajtott vti
Amugy nekem bejott a 6 henger, mar amikor ment hangja atom jo,szepen huz meg jol js megy, meg jo vezetni ... de az accord type-s jobb
"Nem érzek késztetést, hogy valaha is bmw-t vegyek.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz tomiii. #54286 üzenetére
Pl ezt a bömöst, de már lecsúsztál róla, a nagy lehetőségről.
Van opelos, sőőőőt hondás rolleres sztori is nehogy csak a német oldalt említsem.
Ez ilyen, használtautót veszel akkor legyen még zsebben 3-400ezer.Nem volt az lefingott autó.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz BigBlackDog #55682 üzenetére
Tavalyi fogyasztásom az accord typeS-el, csak hogy szépen tudjál kalkulálgatni.
Remélem más is ilyen perverz táblázatokat csinál vagy minimum spritmonitor vagy egyéb alkalmazás.
Lehet majd a spritmonitor-ra is feltöltöm.A hosszabb utakon szépen fogyaszt az ats.
Horvátországot 8,2-vel megjártam. 2személy sok csomag, végig klíma és mindenhol a megengedett +10%.Télen most elég duuurva. Volt most 20km a telitank óta és 8.2-ön állt az átlag.
Tesómat kivittem a megállóba, felment 1lityóval az átlagfogyi azon a 6-7km alatt.
Azért a táblázatból látszik hogy 11litert sem érem el az autóval, pedig elég dinamikusan vezetek.
Hozzáteszem nem dugózok, van olyan szerencsém hogy nem kell a városban tötymörögni reggel és este.2.0-ás tulajoktól hallom hogy nem eszik annyival kevesebbet hogy megérné a kisebb motorral venni.
Azok elkajálják ugyanúgy a 10-11litert városban.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz BigBlackDog #55728 üzenetére
143-144km/h-nél forog 6-ban 3300rpm körül. De majd lecsekkolom és írok ha mégsem így lenne.
Én amikor hezitáltam hogy mit vegyek csak annyit mondtak a vti -től max 1literrel fogyaszt többet.
Azzal 8.5lityó volt az éves átlagom. Meg ugye kiderült h nem lesz városon átkelés egy ideig, azaz nuku dugózás, ácsorgás, így én könnyen vágtam bele a 2.4-be.
Amúgy azt mondják hogy a 3.2literes sem fogyaszt ám sokkal többet (acura). Mindenki fél hogy a nagy köbcenti rögtön iszonyat fogyasztással jár, ami persze igaz is. De egy-két infóm van arról hogy pl az acura 3.2 v6 nem fogyaszt ám olyan retteneteset.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Skillet #65179 üzenetére
Pont Miskolcon leszek, így nekem kimarad idén. No majd jövőre jobban üzemezem a dolgokat.
#65183 Qru: nem ápr9én van a Japófeszt? .... csak mert TIR-ben 22.-e van írva, akkor is van rendezvény, Honda Kiskunlacháza (oda már megyek)
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz BigBlackDog #66644 üzenetére
1.5turbóshoz már most elérhető 3 reflash (ecu bontás nélkül): katt
A 3-as stage már elég korrekt lehet 203.9le/271,7nm. Állítólag itt már azért csúszik a kuplung.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Ez így ebben a formában nagyon rendben van: respect
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
No akkor én is hozzátettem a házi rpm táblázathoz.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Bocsesz, kicsit elhúzódott a finomítás....ilyen ez a popszakma.
Ígérem hogy az ats-el megyek majd ha úgy adódik a kövi tali hogy ki is tudok menni.
Btw mindkét kocsi koszos, a pofám lesül, nagyon rendbe kell vágni őket.
Szombaton Hungaroring, nézz ki ha van kedved. Délelőtt nyílt nap, délután time attack.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Magnum_ #81401 üzenetére
Apám tegnap múlt 70éves, és mikor az accordért mentünk ki tavaly No-ba, akkor mondtam neki, hogy tudom mennyire szeretsz vezetni, de le kéne rakni az autót, mert hiába vezettél nagyon jól, most borzasztóan szarul vezetsz. Babrálja a középkonzolon a szarokat és nem marad a sávban, omg, mondom mi a f@sz. Konkrétan nem mertem aludni az anyós ülésen.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz szentkuti11 #82237 üzenetére
Erősen túlárazott. Hamarabb hoznék be egyet a németektől/lengyelektől kb 1méterrel olcsóbban.
Jó még az átírás és az utazás költségét levonjuk akkor is marad bő fél misi a zsebben.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Jaffa75 #82243 üzenetére
Levettem fél millát honosításra és uti és egyéb költségre, ami nagyon max, írtam is.
Már hogyne hoznám be lábon, úgy hívjuk hogy német export rendszám. (elég a két hetes)EQMontoya: én még úgyis vennék...BBK + jó gumi azt kész is....ja meg egy kis ktuner
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Jaffa75 #82248 üzenetére
7500ért tuti vihető ctr ... váltózsák fosul néz ki, ahogy a felni sem 100as, utóbbit még talán ott is hagynám neki
Ez sztem megvan mindenszarral 2.8ba.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz EQMontoya #82371 üzenetére
Az én civicem sosem lesz turbós, épp most kérdeztem egy srácot aki a b18c6-ból csináltatott 0,5bár turbót, úgy hogy ha növelni akar akkor már ne kelljen azokat amiket most beletett ... 1,35m , na neeee. Irreálisan drágának találom. Aztán még a rendőrök is b@szogatnak érte, akkor már tényleg átülnk egy 350zébe.
Volt egy kis malőr és azt kell rendbe tenni. /kasztnizás/
Jaffa75: igazi kis féltengely pusztító volt
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Politika
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Energiaital topic
- Autós topik
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Tippmix
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- iPad topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest