-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Motion_Blur #32316 üzenetére
Nem a sárga az 50k a piroson átmenés meg 100k?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
KÖZLEKEDÉSI BÍRSÁGOKA jelzőlámpa sárga jelzésénél áthajtani úgy, hogy biztonságosan meg lehetne állni: 50 000 FtPiros lámpánál áthajtani: 100 000 FtAutópályán a leállósávban haladni: 150 000 FtAutópályán megállni az úttesten vagy a leállósávban: 100 000 FtTilos jelzésnél a vasúti átkelőn áthajtani: 300 000 FtVasúti átkelőnél nem megállni, amikor a KRESZ ezt előírja (Például a fényjelző nem működik, a sorompó nem teljesen nyitott): 100 000 FtTiltott helyen várakozni 30 000 Ft Tiltott helyen megállni: 30 000 FtMOD:
Ez egy most áprilisi lista, de nem tudom, hogy tettenérős vagy mia csöcs, így kérik figyelmen kívül hagyni . Megpróbálok utána olvasni.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz z123456789 #32333 üzenetére
Nem van ebből sértődés, én is ezt mondtam. Nem az alkatrész és a szolgáltatás a drága, hanem mi vagyunk csórók. Ezt már Marosán elvtárs is megmondta
Ugyanakkor ez nem ment fel a gondolkodás alól szerintem. Kell a megértés és elfogadás, a más fejével történő gondolkodás. Annyira jellemző ez a mentalitás a Y generációra. Mindenkinek csak joga van, de kötelessége senkinek semmi. Mindenki megdögölhet, lehet becsukni a zInternetet.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz z123456789 #32354 üzenetére
Neked csak mondtam, nem te voltál a tárgya/alanya a mondanivalómnak, csak olvasd el figyelmesebben
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz roberto211 #32382 üzenetére
Na nem már. Én mit mondjak a 2450kg/224Le- höz?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
2450kg üresen. Én 110kg vagyok, a 100 liter nyál gondolom megint ad hozzá és akkor még nem emlegettem az állandóan benne lévő szérszámost meg minden szart.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Qtya123 #32424 üzenetére
Meg már a Duna autóház v mipöcsöm is. Egyre többen. Mennyé el az ország másik felibe állapotfelmérrésre, és megveszik kp. Mondtam h csak ha állják az utazási költségemet , mert hiába vizsgálgatják, annyit fognak találni amit elmondok, de az árból már nem engedek. -Háde, háde....-Viszon'hallásra!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Ok, nem szóltam.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Tsebacsi #32519 üzenetére
Ha így gondolnád ok. De magad is bevallod másodszorra is h csak a szíved szakad meg. Tudod mit? Csináld így , csak akkor ne bánkódj. Magadnak csináltad. Én ha megmurdelok elmondhatom h ezen a téren mindent elértem amit akartam
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Kornel #32589 üzenetére
Ne viccezz ezzel! Anno leírtam , hogy a ph jó kiindulás, de nagyon nem elég. Itt el lehet kezdeni a szerveződést 1-2-3 tucat emberrel, de ha nincs sok száz valóban elszánt autós akkor semmi értelme. Egy ilyen megmozdulásnak nem egyszeri megjelenése kell h legyen, nem következmények nélküli és főképp nem működik hosszútávú lemondások nélkül. Gyere el a talira és ott meglátjuk mit lehet kezdeni a ph népeivel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
Ne panaszkoggyunk a magyar utak minőségére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
http://index.hu/gazdasag/2016/04/26/mitsubishi_mar_25_eve_csalunk/
Ugye-ugye h nincs olyan gyártó aki nem lenne érintett
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #32750 üzenetére
http://hvg.hu/cegauto/20160426_263bol_256_dizel_elbukott
A nagyobb fogyasztás több környezeti terhelést jelent Nem számít h különben határon belül van, hiszen határon túl van belül
Maradjunk annyiban, hogy a Toyotának pont jókor jött a VW botrány most meg szépen de biztosan mindenkit utolér.
(#32751) roberto211: fényesebb nem lesz, de a saját rosszindulatodat ne vetítsd ki rám , kérlek - még csak kanyarba sem volt a szándék. Annyi volt a cél h magamat fényezzem, mert ugye a kezdetektől én mondtam h nincs érintetlen gyártó.
(#32758) [rvilike]: #mindenszar de leginkább a szabályozás és az önbecsapós elvárások aminek a szabályhozók próbálnak megfelelni - szerintem.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz runner 125 #32759 üzenetére
A csalás szó nem hangzott el , de ez pusztán szofisztika ha azt vesszük h beismerték a manipulálást. A Honda és a volvo még ennyire sem volt gerices
Más kérdés h én eddig is tudtam hozni a gyár által megadott átlagokathttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #32763 üzenetére
és tomiii: abba kapaszkodtok, hogy vki csaló szoftvert használ. Ami nem több mint egy eszköz. Ha nincs az eszköz, akkor van más. Pl a túlfogyasztás. Ami meg mindenhol ott van. Nem látom a különbséget igazán.
Az meg hogy egy adott határértéket nem lép túl valami ami egy másik értéket túllép és emiatt az eredeti határértékben foglaltak valamilyen n>1 szorzatát pöfögi, mi ha nem ugyanolyan csalás? Megemlíteném még azt is h a rönó, merci meg még vagy tucat gyártó külön szoftver nélkül is bizonyítottan túllépi a nonszensz normákat.
Lehet haragudni a VAG-ra, csak akkor tessék ugyanígy haragudni másra is ne csak a rossz hír hozójárahttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz runner 125 #32778 üzenetére
Nah valahol itt van a lényeg. Marhára nem számít az eszköz vagy az út amivel megbuktak. Pláne ha más még a fáradságot sem vette h jobb akarjon lenni bármi áron.
EQ: a sörös példa nagyon sántít mert nem csak a szabályozáshoz mérten van benne több a szoft miatt, hanem mint mindenki másnál, bármihez mérten sok a méreg. Akkor?
tomiii: aszondod egysíkúan gondolkodom? Miért, a csak a VAG a hibás a világ mókusainak a kipusztulásáért hány síkú? Azt kellene megértened, hogy ugyan ezt mondanám ha a citrony bukott volna meg, vagy ha a toyota. Nem a rossz hír hozóját kell büntetni, hanem tenni az okok ellen. És ha én egysíkú vagyok (pedig ikozaéder igazából ) akkor amit a szememre vetettél, nem más mint szűklátókörűség.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz tomiii. #32781 üzenetére
Jó hát végül is hasonlítsuk már az almát a körtéhez
Nyugodtan vonatkoztass el a ténytől, hogy minden autógyártó többségében bukik nem csak a fogyasztáson hanem az életszerű teszt kibocsájtáson (asszem tán van egy féltucat model összesen ami nem). Le kell szarni az ilyen apró zavaró tényeket.
Feladtam.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Itt elég sokatoknak kellene pszichiáterhez járnia ....
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz deicide #33002 üzenetére
Megjegyezném, hogy a cipzár egyik szára sem erősebb v gyorsabb mint a másik Dániában is működik, de még hogy! És senki nem furakszik előre csak mert erősebb az autója. Más kérdés h a pályán mindenki 2m követési távolsággal szarja telibe a 110-s korlátozót és legalább 30-50-nel gyorsabban mén
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Integrale #33099 üzenetére
Csak a kibocsájtást és azt sem minden gyártó minden típusánál. Javíts ha rosszul tudom, de pl a merci az első jelre bejelentette h leáll a dízelekkel később és innen nem a szoftot csak a kipufogót nézték. Ahogy a többi önkéntes revizionistának is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Na egy kis flém alap. Emlékeztek az autósok-biciklisek vitákra? Ezért nem szívlelik az autósok a bicikliseket
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Na még egy kis olvasni való. Aki nem akarja az egészet megolvasni, annak egy pici kivonat.
"A kivitelezés konkrét formája tartalmaz még egy érdekességeket: nevezetesen, hogy 51 dolláros olajnál olcsóbb lehet a benzin, mint 49 dollárnál.
Az is kérdés, hogy mennyire szofisztikált megoldás a jövedéki adó mértékét a dollárban jegyzett kőolajárhoz kötni, hiszen a költségvetés szempontjából a forintban mért üzemanyagárak a relevánsak. Emiatt a forint/dollár jelentős elmozdulásai miatt előállhat olyan helyzet, hogy akkor kerül sor jövedéki adó emelésre, amikor valójában az költségvetési oldalról nem lenne indokolható."
Megjegyezném, hogy olyan fiskális politika mellett, ami itthon van, egy-egy forintgyengülést megjátszva a kormány, máris eléri a változatlan olajár melletti kényszer forgalmazói korrekciót.
Tehát mind1, hogy mi történik a világpiaci árral, mi rosszul járunk.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
na jó most foschtam le a lábam szárát a röhögéstől- látta mán vki a jaguár reklámot Hawkinggal?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Mobil flották
- Ukrajnai háború
- Honor Magic V2 - origami
- TCL LCD és LED TV-k
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Toyota topik
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest