-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz bitpork #137676 üzenetére
Az már meg volt, kb egy ezrest elmentem már, másfél tonnát kell megállítania, de ez jobb nem lesz már úgy látom, ha egy komolyabbat kell fékezni, akkor taposni kell rendesen a gyári meg rohadt jó volt.
All: Saját magunk cseréltük szóval új minden az unixból , nem sivít meg semmi. Úgy voltam vele, hogy mivel alig használom az autót nem veszek rá drágán Ate szettet, meg is lett az ára.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #137786 üzenetére
Szerintem neked a plug in már nagyon kijár a te használatodhoz. Az aurisból szerintem simán kiszállsz árában és annyiból simán veszel egy jót mondjuk volvot.
Fogyi: Ma lecsavartam 500km-t az 1.4 hdivel közúton, városon keresztül 4 literes fogyit simán hozza ez a kis bódé is.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Skacok a 420D az vörseny autónak számít? Csak mer ma az M6-on már a távolból láttam hogy jön és folyamat villogott, hogy takarodjanak előle mert ő egy vörseny autóval jön és mindenkit letol. Én a kis 68 lovas 208-al természetesen kimentem előle, de volt aki nem így tett beleállt, persze végig kapta a villogást azt elhagyott minket látom 420D... oda lépett neki, de nem szaggatta az aszfaltot bezzeg a refi kart bőszen nyomatta.
Akkor az M1-en ma végig néztem egy büntető fékezést osztrák audis vs román kisteher az ürge bűntette bőszen a románt mellettem, gyorsan el is hagytam őket nehogy telibe verjen valamelyik. Rohadt sok hülyével találkoztam ma.
(#138483) aero. Kb. Bár az még talán az M47-es motor, nem az N.
(#138488) w333 Adblue az hogy gyullad ki, mikor az csak a legújabb euro 6-os motorokon van és a kigyulladási akció az EGR hűtőre érvényes azt cserélik a szervizekbe amik az euro 5-ös motorokat is érinti.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #139677 üzenetére
Azt hittem már, hogy kivetted az aláírásból.
Ma vittem hátsó rugó cserére a céges aurist, kezdek megbarátkozni vele kényelmes utazó gép. Mondjuk a fogyasztása ilyen melegbe klímával pályán 140-el inkább hagyjuk is...
Megnéztem az új Corollát meg a RAV 4-et is. Egész jók kényelmes mind2, de egyértelműen nem prémium szegmens egyik se aztán közel 10 milla sőt a kiállított RAV4 12 volt.
Sakuraba nagyon pörög a biznisz 1 óra alatt 3 vevő is vett autót, vagy csak pont akkor voltam ott.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz MasterMark #139740 üzenetére
El volt törve mind2, gariba cserélték, igaz több hónapot vártunk rá, hogy meg legyen, de nagy nehezen meg lett.
-
SzlobiG
félisten
válasz focvis #139743 üzenetére
12.3 még szerintem ok, nekem van hogy 12 körül van csak és simán indít. Az akku fesz hibát is csak 11.5 körül dobja, igaz ez egy sima dízel auto, nem érzékeny hájtech.
A kérdésedre a válasz sajna csak úgy fog kiderülni, ha kicseréled az akksit, viszont megértem azt is, hogy "potyara" nem akarsz venni másikat.
Apropó #A7
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Ezeket a Jaguarokat ismeri valaki? Nagy kapufát lehet velük lőni vajon? Nézegettem németbe is hasonló áron mennek, vajon miért ilyen "olcsók"?
-
SzlobiG
félisten
válasz gzbotii #139993 üzenetére
Látom fordék 2006-ba hagyták is ezt a platformot, jagék viszont tovább fejlesztették.
(#139995) rbalint88 Sejtettem hogy valami nem stimmel velük, mert ezt amit konkrétan linkeltem már hónapok óta hirdetik a kutyának se kell. Akkor "macsesz" vissza a dzsungelba nem köllesz.
Köszi az infót.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Ahh jól megszívtam akkor, fene se gondolt erre.
Elől a Brembo nem ilyen, szóval oda valszeg bevonatolt került. Fel van ez amúgy tüntetve külön?
-
SzlobiG
félisten
válasz Motion_Blur #140941 üzenetére
Megnéztem az unixba oda van írva a leírásba, hogy melyik bevonatolt, vagy nem.
Rohadt csúnya ez így, lehet kihajítom a kukába azt veszek bevonatoltat.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
Ma megcsináltam Focvis által ajánlott tárcsa tisztítást adtam neki drótkefe,bronzkefe kombóval meg egy kicsi csiszoló papírral aztán lefújtam a Prevent féle rézspray-el.
Szerintem egész jó lett, kíváncsi leszek rá mennyire tartós a cucc.
Focvisnak jár a
Szerintetek ezt ki lehet húzatni? Valaki a parkolóba kedves volt és megajándékozott egy szép rányitással befotózni annyira nem tudom, de élőbe eléggé látható és idegesít.
-
SzlobiG
félisten
válasz Motion_Blur #141679 üzenetére
A féknyergen az nem rozsda amit látni, egy másik fajta rézpaszta maradványa, szóval azt nem bántom nem zavar.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
Ma a cégnél kaptam egy kombi K-s Astrat 1.4 T 150 lóval. Hát nem is tudom, ha nem nézem, hogy a mondi már 11 éves lesz akkor tuti nem cserélném el rá, hiába a turbó ez 4000-s fordulat alatt alig akar menni és ilyen hülyén is gyorsul lepadlózom és meg meg akad kétszer pedig egyenletesen tartom a gázpedált. Lehet, hogy konkrétan ennek az autónak vmi baja volt és azért csinálja, de jó idegesítő padló gáznál, van még vagy 10db a cégnél ha egyszer hozzám jut egy másik ki fogom próbálni az is csinálja-e. Mindenesetre a fogyasztása baráti 6000 km-re vetítve 6.3-as átlagot mutat amit jórészt pályán raktak bele. A másik idegesítő jelenség a szélzaj a baloldali ajtó ablaknál, mintha nem lenne felhúzva többször is rápróbáltam, hogy biztosan fel van húzva és fel volt, 120 felett már jött a hang.
Arra jó volt, hogy továbbra is megerősítse a hitet bennem, hogy benzines autó nekem továbbra sem kell, egyszerűen annyira hiányzik a nyomaték alul, na meg ilyen Astrát se fogok venni magamnak.
(#141993) MunezXBK [link]
(#141994) Akula Tudtam, hogy még volt valami, szintúgy nekem is kb egy óra után már fájt a derekam hiába állítgattam, pedig alapesetben jók az ülései, de valahogy még se.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz xEon1337 #141995 üzenetére
A váltás itt is fura volt olyat ránt ha kihúzatod. Figyelni kell nagyon ha szépen akarsz vele váltani, de ez opel ficsőr, mert kb az összes ilyen volt amivel mentem és benzines.
Full extrázva biztosan jobb, de ott meg már annyira megdrágul, hogy számomra nem ér annyit egy Astra inkább más típust választanék.
-
SzlobiG
félisten
válasz stickermajom #142000 üzenetére
Erre gondoltam én is, hogy ott válthat mert eléggé érezhető engem zavart aztán biztos megszoknám, ha napi szinten használnám.
Hamardikba kihúzattam ott szépen lép azért csak el kell forgatni kb 6000-ig.
Akkor lehet egyedi lesz a szél zaj, majd figyelni fogom egy másikba, lízinges autók nincs gazdájuk.
Tseba: Szvsz a fóka egy szinttel jobb mint az Astra nálam nem lenne kérdés, hogy melyiket válasszam.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #142371 üzenetére
1.8 TDCI-be sose volt dpf, dobták a motort mire került volna bele.
-
SzlobiG
félisten
válasz #89309696 #142557 üzenetére
Az Érdi emelkedő kultikus szakasz, ott már halt le jó pár autó, meg szakadt el vezérlés is.
Apropó ma azt hittem megfőzöm a kis 208-ast M7-en emelkedő közbe egyszer csak elkezdett lassulni gondoltam a szokásos nem bírja az emelkedőt klímával aztán látom a víz 110 fokos...
Az M6-on hazafelé már rendben volt, de hátszéllel jöttem amit láttam a fogyin is, valszeg vízpumpás lesz, mert már volt ilyen tünet másik ilyen autón.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz stickermajom #143159 üzenetére
Lassan napi szinten látom ezeket, mindig ki is röhögöm őket, hogy biztos jó lehet pályán 90-el cammogni.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #143414 üzenetére
Valszeg én csinálom rosszul nem tagadom, de nekem a pesti forgalomba se nagyon hozta az auris a kis fogyit meg egyszerűen idegesít egy lámpás elindulásnál, hogy alig gyorsul pláne ha csak villannyal szeretném ezt tenni. Amúgy múltkor már egyre jobban tetszett, ahogy a cvt dolgozik tök jól ki lehet vele lőni, persze a fogyit nem nézve.
Az új corollát nagyon megnézném milyen, elvileg pályán az erősebbik HSD-vel már dízeles fogyit tud 130-140-es tempó mellett.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #143703 üzenetére
Sajnos nem, továbbra is gyenge pontja a vezérlés 150-200k km körül cserélni kell 300-400e ft az ára mivel ki kell szedni a motort hozzá. Akkor ott a kigyulladásos sztori az EGR rendszer körül amit mondjuk elvileg cserél a szerviz ha van rá visszahívási akció, turbo is szeret 200e körül elhasalni rajtuk.
Tipikus az az autó, hogyha van majomra akkor legyen banánra is.
Minél kevesebb kilométerrel célszerű megcsípni mert akkor nagyobb az esélyed, hogy nem kell azonnal közel 1 millát rákölteni. Amúgy nekem is ez a bajom velük, hogy nagyon jók, de nagyon drága a szerviz, pedig az a 8 fokozatú automata egy álom.
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #143732 üzenetére
Igen, de olyat meg már tuti nem vennék 2008 előtti autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- NVIDIA® driverek topikja
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Revolut
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Tesla topik
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs