-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Tsebacsi #269118 üzenetére
hát én nem tudom, hogy micsoda, de azért idegesítő. kicsit ezen is megy most a gondolkodás, hogy a leon 1.5 tsi-vel, vagy esetleg formentor etsi-vel. sőt, ugye leonból van az phev változat is kombiban, ami ugye a golfból hiányzik. azt gondolom jó kompromisszumot találtam ezzel a márkával, már cska bele kell ülni, ha lesz időm, ki akarom próbálni mindkét ülédváltozatát
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
válasz
MC Pite #269139 üzenetére
Arrolt tudtommal megoszlanak a velemenyek, hogy azbetsi valojaban rasegit-e a benzinmotorra, hogy kompenzalja a turbolyukat vagy sem. en
jobbnak ereztem a 8-as golf etsi + dsg kombojat mint a 3-as octavia sima 1.5 tsi-jet. plusz a startstop
is vajpuha az etsi-velszerk: meg elvileg keveebbet is fogyaszt, erre nem emlekszem pontosan, talani par decivel jobb volt a golf fogyija, bar sosem neztem.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
MC Pite #269183 üzenetére
nekem nem kell sportos auto
azert fordultam a cupra fele, mert a nagyon tetszos austral-ert azert eleg sokat elkernek, 42-45k eurot. golfbol valamiert itt baromi gagyin felszereltek vannak, es a motorvalasztek is siralmas. octaviabol szinten. aztan jott a cupra, amik valami oknal fogva baromi jo aron vannak, nagy valasztek, jo felszereltseg. a futomutol nem tartok, az osztrak utak azert egeszen jok, illetve a formentor futomuvet kifejezetten dicserik, hogy kenyelmes is, de nem hajosan.
mindjart beugrok a szalonba megnezegetni oket, aztan megirom majd, milyenek eloben
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
Szada85 #269216 üzenetére
beugrottam a szalonba. cuprabol sajna csak formentor volt bent, abbol is a legrajabb vz5, de arra jo volt, hogy kiprobaljam a mereteit. En teljesen jol elferek elol, magam mogott is, kenyelmes az ules, kurvajo a belseje, jo a magassaga. leon nem volt bent sajnos. emellett atecat neztem, az istetszetos meret, kicsit magasabb, kicsit nagyobb csomagtarto. de az alap ulesei annyira nem voltak kiralyok. sajna a tesztevezets ket hetre elore offos, azert ott is osszehasonlitanam a ket autot. de most ugy vayok vele, hogy elegnek kene lennie a formentor csomagtartojanak, nem kell feltetlen a leon kombi. kerdes, hogy egy gyerekkel is igy lenne e?
max segit a tetobox
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
macilaci78 #269306 üzenetére
ez utobbi vagyok en
bar nem mondom, hogy fun, de azert kibirhato
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
kisza25 #269354 üzenetére
en ugy emlekszem a kreszbol, hogy a megallas a lenyeg, mem pedig az, hogy ezt a stop tabla vonalaban tegyed. de ez csak emlek, lusta vagyok elokeresni.
szerk: sry, ha van vonal ott meg kell allni. ha nincs, csak a tabla akkor barhol megallhatsz.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
MasterMark #269358 üzenetére
pont ezaz. ha nincs vonal felfestve, akkor nem a tabla vonalaban kell megallni, hanem barhol is megallhatsz.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nekem sikerult valamennyire leszukitenem a keresest, arra kellett rajonnom, hogy a jol felszerelt darabok ritkak. ami mindenben megfele, olyan szinte nincs is. ami beleferne a keretbe, ott vagy a led mateixot kell elengednem vagy a faszabb uleseket. csak nehany ilyen auto van leonbol es fomentorbol is. azonon felszereltseg mellett kb 4-5 ezer euroval dragabb a formentor. ezt kell meg eldontenem, hogy ezt ki akarom-e fizetni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
+macilaci
igen, ha valasztani kell, akkor a jobb ules, ez egyertelmu. bar a seat alap ulesei is jonak tunnek. nem vagyok egy ejszakai madar, es to be honest mar ezek az alap led fenyszorok is eleg jok szerintem. inkabb orszaguton lehet ennek ertelme, de ha sotetben kell kozlekednem, az meg altalaban a palyan tortenik. nameg sajatkent egy ilyen led matrix fenyszoro javitasa horror tetel lehet, mikozben egyebkent csak 400-800 euros extra. de a golfban nagyon szerettem, es osszehasonlitasi alapom nincs, hogy milyen a sima... mindjart megnezek par yt videot, biztos van ilyen.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
macilaci78 #269411 üzenetére
nem szól racionális érv mellette, de mióta használtam nagyon megszerettem
ez van, ha az embernek nem áll rendelkezésére végtelen pénz, meg kell találnia a számára elfogadható kompromisszumot.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
MC Pite #269483 üzenetére
igen, lehet az lesz, hogy berendelek egy ilyen felszereltségűt egy közeli kereskedésbe tesztvezetésre. ha tetszik akkor nem kajtatok a jobb után. bár ami most bent volt formentor abban a fullosabb ülések voltak, illetve volt bent egy seat ateca. azt mondta az értékesítő, hogy annak az ülései megegyeznek a formentor alap ülésével. nem volt kényelmetlen, de azért a prémium ülés jobb
Példa:
ebben benne van a rajabbik ülés és a mátrix fényszóró: [link]
[link] ebben már sajna csak az alapok. de fontos még az xl assistance packet, bár lehe tezt is el tudom engedni. mindegy, agyalok még ezen pár hetet, ha esetleg beesik valami jobb felszereltséggel, akkor azt meg elhozom. vannak ilyesmi akciók, hogy engednek 3-4k-t az árból és az alap 3k kedvezmény is jár még rá: [link] csak ebben sajna se led, se jó ülés"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
vzozo #269505 üzenetére
érdemes megnézni a keretet. azt gondolom, hogy továbbra is ezek a fő feature-ök, amiket korábban felsoroltál, csak a mai autók jobban tudják. pl. az adaptív tempomat meg travel assistance a vw-nél arra volt jó, hogy budaörsön bekapcsolva kb hazagurult magától az autó a 2. kerületbe, megállt, indult a dugóban. imádtam. (lámpát mondjuk nem ismer fel).
ha belefér ilyen felszereltségű autó a keretbe én simán lecserélném rá a lassan 10 éves technikát, a régi kocsi árát meg befektetném.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
Tsebacsi #269528 üzenetére
ez egész jó. nekem a hud sosem hiányzott, de lehet csak azért, mert nem próbáltam. kormányfűtés must have, mint a téli sportok rajongója...
golfba rendeltem külön 230-as csatit, cuprákban alapból van, de egyszer sem használtam
panotető sajátként nagy risk szerintem, biztos rohadt drága a javítása, cseréje.
amit nem nagyon látok az általam nézett alsó-középkategóriában az a combtámaszos ülés
nem értem miért ennyire extra. a golfban volt, szerettem.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
szőröscica #269969 üzenetére
A 2.0 tdi-bol van 110, de twlan meg 90 lovas is. Ezzel a 150-essel nincs semmi gond, a tsi-vel sem volt
6030D: abbol nincs kombimeg sok ra az ado, nem kel ennel erosebb kocsi.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
focvis #270205 üzenetére
tokre megertem, en is igy voltam az "enyemmel"
valamiert itt a 8-as gtiket is eleg jo aron dobaljak, csak az a franya csomagtarto. nem tudom elkepzelni, hogy egy heti cuccunk elferjen benne
szoval marad majdnankombi/suv vonal.
az elmult ket napban az a4 avant kinalatot neztem vegig
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
molnarpeter #270298 üzenetére
amúgy ez mi a bánat?
kiguglizhatnám, de annyira nem érdekel
nekem kipufogódurrogtatásnak tűnik.
jah fszom ott a youtube videó róla
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
kétszáznegyvennyolcadik hangosan gondolkodó kérdés. én nagyon szerettem az 1.5 tsi-t az o3-ban maunális váltóval ami elvileg 1330 kg, az etsi-t automatával a golfban ami 1440 kg. ezek alapján kevés lehet-e ez egy 1700 kg-os tiguanba?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
brumi1024 #270405 üzenetére
nem vagyok egy száguldozós típus, autópályán általában 140 tempomattal elcsorgok bármeddig, a nyugodt közlekedést szeretem. főleg, ha van benne minden vezetéstámogató cucc. de mivel a fő felhasználás a hosszabb utak lesz (mondjuk 80 km+) ezért megint felmerül, hogy mi a francnak suv, azon kívül, hogy tetszik
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
kisza25 #270407 üzenetére
en júliust drágábbnak gondolom. most semmit nem terveztünk a nyárra, és hirtelen ötlettől vezérelve kezdtünk keresgélni "bármit" is. egy hét allinclusive szállodát mondjuk törökországban, cipruson, spanyolországban már nem takar be 3ezer eur júliusban. augusztust kicsit olcsóbbnak látom.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
Vismajor01 #270476 üzenetére
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
válasz
tboldi #270508 üzenetére
egyszer elkapott a vágy, hogy kicsit húzzunk a pro ceedemen, de aztán úgy alakult, hogy inkább eladtam
az az 1.6 crdi amugy is jó kis motor volt, biztos jól viselkedett volna rajta a chip is. na majd az 1.5 tsi-t, vagy 2.0 tdi-t
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz
realist #270656 üzenetére
nekem tetszik, eloszor fura lesz, hogy nem tud az ember 90-100-zal rongyolni a vaci, kerepesi meg szentendrei 70-es tablainal, de meg lehet szokni es mindenkinek sokkal jobb lesz igy idovel
multkor volt egy hosszu thread autozas vs. tomegkozlekedes temaban, ez talan nem jott fel:, de az autozas lassitasaval islehet a tomegkozlekedes fele terelni az embereket
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
valami publik képgalériát azért osszatok meg
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"