-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
Budapesten valami hétvégi üzemmódra állították a lámpákat? Jó pár helyen megfogott, ahol eddig nem szokott.
-
barnam_
nagyúr
válasz Tsebacsi #165586 üzenetére
Következő projekt az lesz, hogy veszek egy W124 vagy W210 anyós ülést (olcsóbb, de ugyanolyan kényelmes). Van egy régi Jysk forgószékem, a szövete már kicsit kopott. 4 csavarral rögzül rá az ülőlap, a Merci ülése is 4 csavaros. Csak egy köztes fém vagy fa lap kell amin megvan a 4-4 furat, azt csókolom.
-
barnam_
nagyúr
válasz parandroid #165839 üzenetére
Ha gyorsan tekersz (emelkedőn alacsony fokozatban), mész 5-el és nem dőlsz el
-
barnam_
nagyúr
válasz napoleon2323 #165882 üzenetére
Hagyd a fenébe, keress valami normális eladót.
-
barnam_
nagyúr
válasz bulikavagyok #165891 üzenetére
Az autószállító bérlés jó ötlet Csak férjen bele a 3,5 tonnába.
-
barnam_
nagyúr
válasz napoleon2323 #165895 üzenetére
Milyen típus ez?
bulikavagyok: az 1,7 tonna már elég jó, valóban
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #165977 üzenetére
Nálunk is pedzegetik a témát, hogy majd bentről... hát nekem nincs sok kedvem.
Abszolút semmi szüksége, hogy benn üljek a munkahelyen, BP-re se nagyon akarok visszamenni. Félek hogy ragaszkodni fog a munkahely a benti munkavégzéshez, próbál újítani 1-2 téren, de belül inkább maradi a felfogás.Mondjuk KariGeri olyat tervez, hogy amíg veszélyhelyzet van, lehetőség legyen a home office, ha a munkavégzés nem indokolja a személyes jelenlétet.
Kickass: apósjelöltnek van W212 FL, jó gép
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz kisza25 #166352 üzenetére
Elrántotta a kormányt, valószínűleg az volt a legfőbb oka, hogy a szalagkorlátnak ment. Szerintem nem nagyon fékezett, de féknyomokat nem nagyon látok, tehát ha fékezett is, működött az ABS.
Tanulság: talán lehet jobb hagyni hogy belemenjen az előtte lévőbe. Azért pályatempónál gyakorlat kell ahhoz, hogy ennyi idő alatt kikerülj egy tárgyat magad előtt. Mármint ő kikerülte a Skodát, de cserébe nekiment a korlátnak. -
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #166599 üzenetére
Golf4-ben is volt szerintem kazetta gyárilag.
-
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #168140 üzenetére
Március 13 óta a mai volt az első benn töltött munkanapom. 8-kor indultam, 9-re Budaörsön voltam, nem volt vészes. Sokan még home office vannak, vagy nem dolgoznak már nálunk, így legalább parkolóhely van. Visszafelé 17-kor indultam, 18-kor érkeztem.
Hozzáteszem ez az első nap, péntekre már nem leszek ennyire pozitív. -
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #168155 üzenetére
Nálunk még nem kötelező, egyelőre heti 2 bent töltött nap kell. Hülyeség, ezért kell visszajönnöm vidékről... Barátnőm munkahelyén irodájuk sincs még, majd csak valamikor a hónap közepén. Ha jól sejtem, hosszú szünet lesz, úgyhogy ezúton gratulálok
(#168166) F_Zolee: pont ez az, hogy szarból nem lehet várat építeni.. ezért hozzák kintről.
A regadó pont elég büntetés érte.(#168173) Land: menj vidéki okmányirodába, oda nem kell időpont, csak türelem.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz Doki16 #168218 üzenetére
Hosszú idő óta az első olyan epizód, ami valóban informatív, és nem a csodálkozás megy, hogy a 10-20 éves használt autó ütött-kopott-használt
szerk.: így gyorsan utánaszámolva, ha durván 90 ezret ment, és 100km-ként tölteni kell, akkor mondjuk 900 ciklus után ha az eredeti kapacitás 60%-át tudja, az szerintem nagyon jó.[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz kisza25 #168226 üzenetére
Ok, nem 900 0-ról 100%-ra, de minden töltéssel csökken az akku élettartama.
Mondjuk az nem egyértelmű nekem, hogy a 100%-os állapotú akkuval tud 100 km-t, vagy a jelenlegi állapotban? Mert ha az előző, akkor már csak ~60 km a hatótáv, az úgy már nem annyira sok, de városon belüli ingázáshoz így is jó lehet.Erről jut eszembe: Budán a Bartók Béla út is KariGeri-s lett, vagyis most már a Mórciz tér előtt is autó + bicikli sáv.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz KAMELOT #168230 üzenetére
Persze hogy semmi értelme, ezt csak azért csinálják, hogy ne ülj autóba. Akkor se mennék biciklivel munkába, ha nem lenne autó az utakon, mert nehezen össze egyeztethető a kulturált (nem büdös) irodai munkavégzéssel. Pedig egyébként napi 2x20 km tekerés megedzene
Szoszo94: ma Budapesten is káosz volt Google térkép szerint, legalább 4-5 helyen láttam baleset ikont délután. Ahhoz képest nem is volt olyan vészes hazajutni. De mondjuk ez még mindig csak a 2. napom ingázást tekintve.
-
barnam_
nagyúr
válasz CactuS #168234 üzenetére
Tudjuk milyen a követési távolság az M0-n, vagyis hogy nem létezik. Tehát az szerintem simán lehetséges hogy
satuztakfékeztek előtte, és féktávolság hiányában az előtte lévő autó vagy szalagkorlát közül kellett választania.
Éppen ezért nem is szeretek az M0-n csúcsforgalomban belül menni, mert félek hogy valaki belém rongyol. Másik opció hogy tolni kell neki, akkor kevésbé vannak az ember seggében.Fehér Farkas: igen ahogy említi is az ember, a gyors töltés eléggé tudja nyírni az akkut, ahogy minden más akku esetében is.
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #168269 üzenetére
Azt el tudom képzelni, hogy front hajtásnál macerásabb a váltó cseréje, bár szerintem ebben a műveletben a munkadíj a legkevesebb.
Nekem hátsó hajtásnál csak kardán le, aztán csavarozás. Le/föl szerelés munkadíja 15 ezer volt nem tartott tovább 1 óránál. A bontott váltó 100e volt.[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
válasz DeathAdder #168521 üzenetére
Ma voltam én is műszaki vizsga után forgalmit cseréltetni.
Nekem - mint kiderült(*) - az volt a gond, hogy Mercedes-Benz helyett Mercedes volt a forgalmiban. Fizetni nem kell - miért is kellene, nem te tehetsz róla, hogy ki kell cserélni a forgalmit.
* Keszthelyen a vizsga állomásról azzal küldtek el, hogy nem jó a környezetvédelmi besorolás... már akkor se értettem mi nem jó rajta, ha mind a rendszerben, mind a forgalmiban, és a műszaki vizsga papírján is ugyanaz az érték szerepel.Az is kiderült ma, hogy a Kormányablak app által kiírt várakozási idő erősen fenntartásokkal kezelendő. Budaörsön ma 10 perc helyett 1 órát vártam (ráadásul munkaidőben) Nepperek ezt úgy csinálják, hogy lepacsiznak a biztonsági őrrel, és kapnak bentről sorszámot...
-
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #168677 üzenetére
60-nál váltott kettesbe? Szerintem addig nem forog el, a km órán látni a vonalakat, mi a max sebesség adott fokozatban. Nekem a 2-es 80-nál forog le, akkor a 2,5d se hosszabb szerintem.
Jól kihúzatva nekem is szebben veszi a fokozatot, mint tatásan elváltva 1500-2000-nél. -
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
válasz Jorus #169146 üzenetére
Mindenhogy rossz.
Én most egyelőre metrózok, nyáron nem zavar, meg most úgyis kevesebben vannak BKV-n. De ősszel/télen már lehet én is inkább autóba ülnék.Lefelé OK, ha nem sietek, csak állok a féken. Felfelé szívás, de ott is igyekszem úgy araszolni 1-ben, hogy ne kelljen megállni.
-
barnam_
nagyúr
válasz Tsebacsi #169150 üzenetére
Azt azért be kell látni, hogy nem csak autóval közlekednek a városon keresztül, tehát azt nem lehet, hogy az autósoknak jó legyen, a többi meg szívjon.
Mivel új hidat meg utat építeni elég drága, a másik lehetőség hogy az átmenő forgalmat csökkentsék, ez megvalósulhat sávok elvételével, de igazából szerintem az útdíj vagy esetleg környezetvédelmi matrica bevezetése is megoldás lehet.
Azt kellene elérni, hogy a belvároson keresztül csak az menjen, akinek ott van dolga, vagy pl. fizet érte.169169: hú bakker, az ilyenektől agyhalált kapok, miért nem tud a tükörbe nézni? Vagy ha nem sípol/bimbammol tolatás közben, akkor nem megyek mint a bolond...
(#169153) Qru: ez az egy hendikepem van, Budaörsön lerakom a kocsit hétköznap, pénteken már csak az M7-re való feljutásért kell megküzdeni Úgy néz ki, azt az "óriási" újítást találta ki a munkahely, hogy heti 1 home office lehet... szóval hétfő este ráérek visszajönni, nem kell vasárnap a tömeggel együtt.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz Tsebacsi #169169 üzenetére
Az útdíjjal vagy a matricával nem lenne bajom, de ez így csak áttereli a forgalmat oda ahova nem való vagy ahol ugyanígy nincs elegendő "Hely".
Ez is igaz. Szerintem az útdíjat vagy matricát nem meri meglépni, mert akkor 100% nem nyeri meg a következő választást, vagy még az is lehet hogy mennének tüntetni mint az internetadó ellen.(#169171) Qru: Ahol van metró/villamos, ott szvsz jó a tömegközlekedés, de ahogy mondod is, peremkerületbe átmenni botrány. Rokonokhoz 4-ből 16-ba autóval 15 perc, BKV-val egy óra.
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #169213 üzenetére
Most jelenleg olyan kört teszek, hogy Balaton irányába Székesfehérvárig, aztán 8-as, vissza meg Balatonszentgyörgytől BP-ig. "Lefelé" 55km Fehérvárig, azt kibírom a külsőben, vagy belsőben felveszem a forgalom ritmusát. Hétfőn visszafelé viszont végig relaxált vagyok
Persze ha baleset van, mindkettő irányban borulhat a bili. -
barnam_
nagyúr
válasz CactuS #169567 üzenetére
Sajnálom, tényleg katasztrófa. Nekem az a kedvencem, hogy az újonnan leaszfaltozott úton sem tudják szintbe hozni a csatornafedelet.
A mai nap abszolút pre-covid volt, "hiányzott" már a dugóban állás. Nyár van, természetesen ilyenkor minden fel van túrva a fővárosban, de valahogy mindig siralmas az utak állapota.
(#169570) bucihost: szerintem a legtöbb kamera mozgásérzékelős, tehát akkor rögzít, ha mondjuk beletolatnak, vagy valami sérülés éri parkolás közben.
Törne le a keze az embernek. Hogyan lehet kilopni a lámát? Felnyitotta a motorháztetőt? -
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen