-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Á, dehogy, tök normálisak, már taliztam pár arccal onnan. Meg nem is nagyon találtam olyat a Subi klubban, aki le tudna nyomni. Ergo ki sem nézhetnek.
Azt azé sajnálom hogy ne jössz palacsintázni e...[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
M0-on baleset Szigetszentmiklósnál, várható meneteidő Waze szerint 2:20 perc (a szokásos 28 perc helyett), városon keresztül 2:08 perc, plusz közben beszorult egy kamion a Ferihegyin, szal az inkább két és fél óra lenne. Köszi. Inkább visszafordultam, és home office.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Tali jó volt, szép a Honda hangja.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz EQMontoya #69132 üzenetére
Amcsi modell a Spec B, igen. EJ25-ből ki lehet fogni olyat, amin cserélték a félig zárt blokkot zártra. Az EJ20-asok még nyitottak voltak, vastagabb fallal, a 25-ösök félig zártak, de vékonyabb a faluk - ez szokott problémát okozni, de jellemzően gyári értékeken azért elmennek jó pár évig.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Magnum_ #69150 üzenetére
Kicsit f*stam tegnap, hogy jössz, és kapok az arcomra, amiért poros az autó, meg össze-vissza van karistolva a felni, meg terepen lezúztam a jobb első mudguardot is a terepgumikkal, de aztán rájöttünk, hogy valszeg inkább elmentél kocsmázni a tali helyett, és akkor megállt a gyomrom liftezése.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Ez milyen fólia ez? Kőfelverődés ellen véd? Az enyém eleje, szélvédője, teteje, olyan lesz lassan, mint amikor Han Solo YT-1300-asa hiperűrsebességből kilépve belerepült egy meteorzáporba, ami persze nem meteorzápor volt, hanem az Alderaan maradványai.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Asszem akkor várok még fél évet, aztán a géptetőt és a tetőt újrafényeztetem, és aztán megy rá a fólia. Szélvédőre egyébként nem kaptam kavicsfelverődés-elleni ajánlatot, csak csíkokra mindenhonnan. Egyébként marha idegesítő, hogy mindegy hogy 190-nel mész vagy 90-nel, ugyanúgy bárhonnan, bármikor jön a 'pakk' a szélvédőre a pályán...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Salex1 #69962 üzenetére
Ez milyen genyóság már ez a fenyegetés. Jogilag ugye ők vannak hátrányban, és akkor odahívnak pár arcot, akiket ilyen esetekben oda szokás hívni, és akkor az ember elmegy onnan, mert nem akar gondot. Te, Saint_, nem szeretnél ilyesmire specializálódni? Menő lehetnél tökre... csajok, verdák, rozéfröccs, meg erkölcsi fölény 4ever, megminden.
Emlékszem, "nekem" egyszer hívtak ilyen arcokat, hogy akkor ijedjek meg, de a négy kopaszból kettő egyből köszönt előre, mivel hozzám jártak MMA földharcra, a maradék kettő meg egyébként is vézna volt, és akkor így eltekintettünk a továbbiaktól.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz jolti05 #70444 üzenetére
Ha gyárilag az van benne, használhatod, ha nem, akkor relatíve macerás és drága a legális átalakítás. Nekem nagyjából ez az ucsó infóm róla, de majd bajszos autójogászunk javít, ha szükséges.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz jolti05 #70491 üzenetére
Igen, ahogy írtam is, sajnos elsiklottam a szöveg releváns része felett, bocsánat!
A "Xenon hatású izzó" teljesen legálisan használható, mivel csak annyit csinálnak, hogy a normál izzók által kibocsátott fényt megszűrik, esetleg úgy, hogy némi gázon engedik át, és ettől megemelkedik a színhőmérséklete (kék irányban tolódik el), és "xenonos" lesz , de persze ettől még nem lesz semmi értelme, azon kívül, hogy kékes fényben fog világítani - bár van, akinek az tetszik.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Magnum_ #70493 üzenetére
Egyszer komolyan elviszlek egy erdei körre a Subival, hogy halld, amikor a mogyorófavesszők lassan, hullámos vonalban karcolják végig a kérkjárati ívek szélesítéseit, és a csipkés riolittufa percegve mar bele az alufelni oldalába.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Agresszívek ma az autósok... Előbb egy i30 fenyített a belsőben, aki nem nagyon tudott előrejutni a telített belső sávban a furgonoktól, és ezt roppant nehezen viselte (ide-oda cikázott az M0 pályaelválasztó korlátja és a külső sáv széle között), aztán, amikor félreálltak előle, már a diósdi emelkedőn jártunk, így az addigra pipa furgonosok ronggyá alázták felfelé, körbeautózva a Hándéjt - csóri i30-ról azt hittem vissza fog gurulni, annyira nem ment.
A következő meg egy Duster-es volt az M7 felhajtón, akit nagyon sérthetett, hogy leelőztem még korábban, ezért úgy gondolta, hogy majd felfelé, ahogy leszűkül a két sáv egy sávra, majd jól lebüntet, és nem enged be, ezért kénytelen voltam az egész sort megelőzni.
De most tényleg, mi bajuk az ilyen frusztrált arcoknak? Engem pl. bárki megelőzhet, és mindenkit el is engedek, amint tudom.Declare: olyan szempontból előny pl., hogy a szomszéd sosem beszélt velem (nem mintha hiányzott volna), de amikor megvettem a Subit, átjött, kérdezett, dumáltunk (neki Pajero-ja van), azóta asszonyok együtt főznek. Plusz egy sor kolléga, akikkel annakelőtte sosem beszéltem, jön oda, hogy ez milyen motor, és milyen összkerék, és ez is bubog? Meg az asszisztens lányok is szeretik, ha én viszem el őket az ebédlőig, mert a napfénytetőn át lehet integetni.
EQMontoya: ezjó!
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz szőröscica #70906 üzenetére
Ja, annak vmi 700 mm a gázlómélysége. Az enyémnek "csak" 500, szal azzal is el lehet karistolni, bár nálunk nem esett tegnap (Érd).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz McSzaby #70947 üzenetére
Sok mindentől függ, nekem anno a Skodára 60 volt a hengerenkénti leömlő, 40 a gázgyorsító dobos középrész, 25 a hátsó dob, plusz végig 50-es rozsdamentes rendszer és szerelés 30 ropiért, tehát szumma 155k.
Kérdés, hogy mit értesz kipufogó rendszer alatt, hány hengeres, milyen teljesítményű autóról van szó, szívó vagy turbós pl.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz McSzaby #70958 üzenetére
Minden normális kipufogó műhely ad hivatalos műbizonylatot az általa beépített / készített alkatrészekről, ilyen szempontból ez legális. (Ha a katalizátor helyére gázgyorsító dobot rakatsz pl., az persze már nem fog átmenni a műszakin.)
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Jaffa75 #70983 üzenetére
Igen, így pontos, ahogy írod, tehát amennyiben magyar műbizonylattal rendelkező alkatrészekből állítják össze a rendszert. A "műhely által készített alkatrész" alatt felfogatást, csöveket, csonkokat értettem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Declare #71014 üzenetére
Széndioxiddal nincs annyira nagy gáz, mivel nem mérgező, és a környezetben elnyelődik, bár az üvegházhatást növelő gázok körébe tartozik; a nagy gond az NOx-kibocsátás (az NO2 konkrétan mérgező gáz).
Villanyautó ökológiai lábnyom szempontjából elég nagy kapufa, mert ugye azt az energiát valahogy elő kell állítani, és tárolni kell, szal lehet, hogy maga az autó nem pufog ki büdös és mérgező gázokat, de az erőművek és a durva akksikat előállító gyárak jó eséllyel nagyságrendekkel jobban terhelik a környezetet fajlagosan, (megtett utas kilométerre vetítve mondjuk) mint az olajkutak, finomítók és a benyás, röfögő V8-ak.
raczger: riszpekt, rendesen szélegóztátok...
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nem volt időm / kedvem jobban belemenni a témába, pláne, hogy nem kapcsolódik szorosan a topic témájához, ugyanakkor nem illendő egy sort kiragadni a szövegkörnyezetből, ami önmagában ugyan igaz (a CO2 nem mérgező), de ha tovább olvasod a mondatot, úgy kerül a kívánt kontextusba.
Egyébként amiket írsz, linkelsz, természetesen igazak, de csak az antropogén ökoszisztémát vizsgálva - a kutatások, modellek, legyenek azok gazdasági vagy ökológiai témájúak rendszerint megállnak ezen a szinten erőforrás / hulladék és hatásvizsgálat szempontjából is. Persze ez eggyel nagyobb léptékben ugyanaz, minthogy eláshatjuk a hulladékot, ha ezzel akár száz évre is megoldhatunk egy problémát, vagy, hogy nem gond az atomerőmű, ha nem a mi országunkban van a fáradt fűtőelemek lerakata, vagy épp élvezzük a kínai exporttermékeket, elvégre nem mi fulladunk bele a szmogba Pekingben, ugye, vagy épp mindegy, hogy sötétafrikai országokban, ahol az akksikhoz szükséges ritka fémeket bányásszák, hogy alakul át a táj és a társadalom néhány évtized alatt.
A témához visszakanyarodva, természetesen, ha megújuló erőforrásokra épülő erőművek termelik meg a szükséges energiát, és az akksik terén is elérnek érdemi áttörést kapacitás, élettartam és előállíthatóság terén, az már egy új kör lesz, de szerintem nem ez hozza el majd a kánaánt (ez persze magánvélemény).
BTW követem az ágazat fejleményeivel kapcsolatban megjelenő új infókat, bár kicsit szkeptikus vagyok ezekkel kapcsolatban, nem mindegy, hol, miért, mikor jelenik meg, az adott médiumnak milyen a tulajdonosi háttere, politikai, társadalmi, gazdasági beágyazottsága, stb.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs