-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz molnarpeter #128271 üzenetére
Az jó mert nekem pl össze van hajtogatva a kerék
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Álljon itt egy történet amiben nevet nem írtam, nehogy véletlenül bármilyen hasonlóságot mutasson az élettel.
Van egy jó kétkezi mester ember , aki ért autók egyes részeihez. Na nem szerelő de szorgalommal és kitartással felküzdötte magát az apparát mellől - minden csudatévő szoftver, kábel, rinocéroszszarv és egyéb varázslatos dolgot sikerült bészereznie, hogy egy német gyártó lótusz-faktuszának tűnjön. Ment is a hirdetés szoftmodokról, csuda megoldásokról amihez nem kell semmisenemse: pici vagy nem is olyan pici pénzért de mindent is megoldott.
A német márka kedveli az állítható futóművet így adódott rögtön az új szolgáltatás is amit zabáltak a vevők: szoftveres ültetés. Éjt nappallá téve dolgozott emberünk hogy kielégítse a sok stance rajongó igényét. Főlt a lé mint állat jó sokáig.
Azután beköszöntött a tavasz és egy kuncsaft jelentkezett hogy gond van, mert a nyári kerékmérete nagyobb mint a téli. Ekkor emberünk konzíliumot hívott össze ahol kiderült hogy a szolgáltatást egy olyan programra húzta fel amiben van egy fél tucat pipa különböző szorzóihoz a 10mm-nek és csók. Most megy az agyalás hogy ki fog meghalni amikor pályán a kocsi a gyári beállításoknak megfelelően beleül a beállításkor fennlévő keréknél nagyobba.Tanulság? Ne akarjon mindenki mindent is megoldani otthon és tecső videók alapján. Legalább Ti itt ne legyetek emberünk
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Tegyük fel légrugót állítanak, mínusz 30mm-t. Ekkor az elektronika ezt veszi nulla állásnak. Ez azért jó, mert a pályán küld egy szikrát a magasságállításnak hogy, Te, Béla, eriggyé má lejjebb 24mm-rel, mer' a paraszt 130-cal mén oszt kő a stabilitás. Béla aszonya: hü-ha! Akkor tényleg mönnyünkmá lé, kemény fekvés kő. És Béla az általa ismert nulláról ami igazából -30 alapban lenged még 24mm-t. No mármost mivel a futóműben semmi, de az ég egy adta világon semmi nem lett kicserélve de még csak állítva sem, ez pl pályán még az eredetileg a beállításhoz használt kerékkel is gond lehet - elég ha valami (tudom-tudom itthon ilyen szar út nem is létezik!) felüti a kereket oszt lesz csodálkozás.
Pláne ha mondjuk 100€ és felette reklámozza valaki hogy szoftveresen megoldja de gyk semmit nem csinál mert nem tudja felülírni a gyári vezérlő értékeit.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Integrale #128388 üzenetére
Típusa válogatja. Tehénnél még marad minimális ellenállás mert a lengéscsillapító is keményíthető, de kisebbekben ez a forrása az örömnek és bódogsá-nak
MOD
És most ezt képzeld el mondjuk 130nál. Az ember ráránt még a kormányra biztos ami zicher és az ív szépen le is borotválja a gumit, ami gyönyörű aláfestése a leszakadó és a kocsi alá beszoruló doblemeznek
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz rbalint88 #128391 üzenetére
Hála Istennek nem a Merci a téma tárgya Meg a Brabus valóban nem egy értéket ír át hanem teljes úgy szoftot kap a gépállat.
Ez egy 21"-s felni ültetés nélkül. ha pályán lemegy még 5 centi akkor biza íven belül lesz a teteje csak hogy ott nincs hely mert ott a lengőkar ami meg nem mozog axiális irányba csak amit a gumi csöcs enged a végein.De ha akarod akkor holnap lövök képet a teljesen leengedett 18" as felnin Maxról.
MOD
Különben maga a légrugó nem bírja ki. A felépítése miatt az alamínium külső és a gumi belő közé tud kosz bekerülni ami kidörzsöli különösen ha mélyen az alamínium alá kerül. Ezekre próbáltak már sok alternatív megoldást csinálni (Arnott, Dunlop stb, stb) de még mindig a gyári a legjobb aminek szintén van Achilles pontja.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nos ez amit enged allo helyzetben legalacsonyabb allas, kiveve a rakodot. A kepen a legkissebb kerekmerettel van a tehen. Innen meg enged az auto kb 5 centit palyan. A kepen az iv es a gumi kozott 2-3 (embertol fugg ugye) ujjnyi terulet van. Es akkor meg ebbol jon le az ultetes 2-3-4-5 centije. Meg egyszer hangsulyoznom kell h a fizikailag legkisebb kerek van Maxon ami ramenend.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
No hát akkor Mitsubishi outlander PHEV híradó!
Képek még nem vannak mert a belem lóg a költözködés miatt, de hírek, na azok vannak. Most hívott a tulaj h a két héttel ezelőtti vétel után megvolt (csak mostanra kapott időpontot Mitsu szervizbe) a márkaszervizes átvizsgálás. Eredmény:
-az egyik lengéscsillapító 2%-s (!)
-a kocsi alján egy testkábel szakadt, az autó pici túlzással életveszélyes
-az elektromotort a benzinesről töltő kábel annyira korrodált hogy öröm minden pillanat amíg delejt közvetít (!)
A márkaszerviz adott egy közel 600'000Ft-s javítási ajánlatot a fenti háromra.Konklúzió? Neppertől PHEV-et venni márkaszervizes bevizsgálás nélkül egyfajta elkötelezettséget feltételez.
Sajnos a srác annyira beleszeretett a skoda után, hogy azonnal rámondta az igen-t még az én véleményemet sem várta meghttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz molnarpeter #128571 üzenetére
Mivel 2 gyerek és folyamatos munkaeszköz , kicsit messzi lesz neki szerintem de azért köszönettel átadom a címet!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
válasz molnarpeter #128954 üzenetére
Jaj, amúgy is olyan tyuning szerkezetek vannak itthon , no meg a hozzáértés is...
Anno olvastam egy cikket amiben egy Actros motorját beókumlálták egy 126 bódéba. Na azt kipróbáltam volna.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Integrale #128981 üzenetére
Komolyan mondom ez a műhiszti az őrületbe kerget! Most mindenki úgy tesz mint aki feltalálta a spanyol viaszt és a kattintásért ingyen vizsgálnak és segítenek - bezzeg amikor évekkel ezelőtt elkezdtük mondogatni h nem métert hanem állapotot veszünk akkor (és sajnos azóta is sokszor) le voltunk nemhozzáértőzve. Most amikor végre tudatosabb a vásárló akkor meg az élére akarnak állni. Hát szakadjon rájuk a reterát! Mindre.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Azért kíváncsi lennék ha beülnék az itteni belsőssávozók közé pár napra, mennyiszer látnám hogy a rossz külső aszfalt vagy az előre látható teherautó miatt nem húzódnak ki.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Tsebacsi #129036 üzenetére
Én már sokat nem vagyok pályán. Múlt héten Szeged reptér Szeged vonalon egy ember nem volt aki benn felejtette magát. Városon belül a süllyedő fedelek és elvezetők miatt csak én vagyok kívül így ott spec gyorsabb - de szegedi viszonylatban a max 3 sáv nem alkalmas általánosságok megállapítására. Nem volt semmi pejoratív abban amit írtam: kíváncsi lennék és ennyi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz molnarpeter #129052 üzenetére
Ezért tették őket bele
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz Reggie0 #129142 üzenetére
Ezt én nem is cáfolnám. Ugyanakkor annak megint nem sok értelme van hogy még mindig folyamatosan nő a motorok teljesítménye ami miatt az a kevés százalék megveszik és Fittipaldinak képzeli magát. Az előbb hangzott el éppen h a mai kocsikkal simán lehet menni 160nal is gond nélkül. Megjegyezném hogy akár 190-210-zel is lehet gond nélkül menni. A hibafaktor nem a kocsi hanem az ember. Ezért kellene végre teljesen kivonni a vezetésből. És most magam ellen is beszélek mert imádok vezetni, de ez akkor is tény kérdése. Nem mellesleg utána nem lehetne szidni a másik vezetőt csak a szoftvert meg annak íróját v a jogszabályt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szeretném megosztani a mai élményeimet.
Apósom költözik. Illetve mi költözünk helyette. Szeged belváros. Parkolás 0. A garázssor bejáratánál az első parkoló a miénk. Beljebb van még vagy 10-15. A garázsokkal szemben egy magasfeszültségű trafó állomás van, előtte egy pici zöld területtel. Ahova természetesen minden fszjankó beáll mert ott nem tudják büntetni. Igaz h akkor én nem férek el úgy h ki bírjam nyitni a garázsajtót, de oh well szitu.
Nos ma nem csak a garázsunkkal szembeni zűd területre sikerül parkolni hanem a kocsibeálló végét jelentő szolgalmi útra is. Így hiába álltam rá a garázsra annyira hogy nem bírtam kinyitni az ajtót hogy a negyedikről leszenvedett bútorokat bérakjam. Hívtam a helyi közterületet. Lepattintottak h 112 és a yard megoldja. Felhívtam a yardot. Le a kalappal, mert 20 perc alatt kijöttek 3 emberrel és riasztották a helyi közterületet - fck logic! Azok kijöttek lopós kocsival. Erre persze előkerült emberünk és arrébb állt. Mindenki megnyugodott elkezdtem pakolni. Gyk öt perccel a rendőrök elmenetele után az ablakból látom h egy másik autós pont oda állt ahonnan elhajtották az előzőt és már mögötte indexel egy másik aki emiatt nem tudott behajtani a hátsó garázsokhoz. Mire leértem az indexelőt beengedte a szabálytalanul álló, akinek szóltam hogy most mentek el a rendőrök ne kockáztasson. Megköszönte odébb állt. Betettem a garázsba a székeket, jövök ki erre valaki hátulról nagy hanggal közli hogy ugyan álljak már beljebb mert nem lehet bemenni a garázsokhoz.
Megdöbbentem, köszöntem és megkérdeztem hogy akkor hogyan sikerült neki bemenni. Kialakult a következő párbeszéd:
-Belóg az útra a kocsija! Még jó hogy a másik beengedett!
-A másik autó szabálytalanul zöld területen parkol. Ahogy láthatja megkértem minden a soron parkoló autó tulajdonosának a nevében hogy ne tegye.
-De akkor is álljon fel a garázsajtóra mert nem lehet maga mögött behajtani!
-Jöjjön nézze meg: még így sem tudom teljesen kinyitni a garázsajtót a költözéshez. Ha véletlenül nem lenne elég a hely, akkor itt rohangálunk le és föl kb 5 percenként - bár ha most megnézi , kérésemnek megfelelően elállt a szabálytalanul parkoló így bőven marad 2 méter helye ki és beállni.
-Mégis mit képzel maga, nem a magáé az út! Álljon beljebb!
-Az út szolgalmi, mi saját költségen kiköveztettük az elejét - talán annyi belefér hogy amíg a lakásfelújítás tart addig a beállót és a garázst együtt tudjam használni. De ha nagyon zavarja, most mentek el a rendőrök szóljon be és hívja ki őket újra.
-Mit képzel magáról? A többi tulajdonos le van szarva magyarul?
-Nézze. Van kb 2 méter helye. És még a maga kedvéért sem fogok egy rövidebb autót venni csak mert maga nem tud parkolni és közlekedni. Különben a többi személyt kár említeni mert amikor kihívtam a rendőröket a rosszul parkoló miatt akkor ketten itt lenn, egy pedig a lépcsőházban köszönte meg h valaki végre tett valamit. Viszonlátásra!
Az utcán elmenet még puffogott. Kinézetre olyan 65 körüli joviális ember volt. Most szégyellhetem magam mert bunkó módon segítek apósomnak pakolni és használom a parkolónkat és a garázsunkat egyszerrehttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz Magnum_ #129503 üzenetére
Az autómosást igen, de a föld és a vízkészlet szennyezését szerintem minden tiltja, nem? A benzin, az olaj a sampon mind olyan anyag aminek a fődben és a vízben nem van helye. Bár én ugye csak zugírok és okoskodom
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz szabonagyur #129832 üzenetére
Szerinted a Szeged Frankfurt Oszkárba mennyi megy bele amikor hetente 3 alkalommal járja meg?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen