-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
548km 50 liter, pálya fele út klímával és Tata-tól baleset miatt pálya mellett és BPn keresztül araszolva. Ha fetisiszta lennék most örülnék.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz molnarpeter #134705 üzenetére
Nekem meg nem megy a tágulási töltés Maxban - szerintem úgy voltak vele hogy 100 liter legyen elég , ne töltögesse az ember többel
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz szabonagyur #134721 üzenetére
Tudtommal lehet rá kérni útvonal engedélyt ha nagyon hivatalos akarsz lenni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz bbubby00 #134742 üzenetére
Nem tudom neked mi lesz a biztosításod. Azt tudom hogy minden horzsolást kp intézek tehát nincs lejelentve ha valami történik és ennek ellenére az elmúlt években hiába léptem 4 bonusz kategóriát felfelé minden évben többet kellett fizetnem mint előtte.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
válasz #89309696 #134903 üzenetére
Ok persze van egy autóbuzi réteg akinek igen, de nem erről beszélek a mercinél. Nekem rossz élmény volt anno találkozni a 220, 290 tdi-kel. Ok nem cr rendszer de akkor is - olyan méltatlanul röCketős volt hogy kifordultam a kiszemelt példányból.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz kisza25 #134971 üzenetére
Szerintem ezek a motorok már valódi mérnöki szélső értékek: mindenhol mennek, nem fogyasztanak sokat (csak Tse-bél ) a normák is nyomorgatják. Nyomott pont agyam véleménye szerinte ezeket már nem lehet csak úgy csipelni komolyabb fizikai átalakítás nélkül minden következményt mellőzve.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz #89309696 #135023 üzenetére
Mindkettő. A pályázásnál ha csak 100zal mész is hosszútávon terheled a motort. Sokáig kell minden szünet nélkül leadnia az adott teljesítményt. Teljesen mind1 hogy ez 100Le v 200. Míg normál közlekedés mellett a motor és alkatrészeinek van ideje a használathoz szokni rövidebb, szakaszosabb terhelés mellett.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz freeknight #135033 üzenetére
Egy bejáratottnál igen. De ami most jött le a tesztpadról ahol ment 5 km-t v mennyit és soha nem volt még mondjuk 1-2-3-4 órán át folyamat 90°c-n?
Ez olyan mint az ember. Lehet próbálni a 6 éves gyerekkel emeltetni 20 kilót de igazából inkább 15 köl fogja bírni. A motor tömítéseinek is jobb -szerintem- ha nem azonnal kap nagy terhelést hanem ha van ideje a helyére égni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Én meg mentem 75 literrel 800 km-t, 550 Szeged Komarno-Szeged, a maradék Szeged és elkerülője. Van még 25 liter.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz molnarpeter #135160 üzenetére
Aljas. Még jó hogy van fenn autoplay tiltás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ma hazaúton volt egy érdekes élményem. Látom tükörben h gyün egy range de nem lomhán, gondoltam lehúzódok ne akadályozzam. Kiértem, erre az előttem haladó kamion úgy gondolta akkor most ő megelőz egy másikat. A range , látható gumifüstből kiindulva, kockásra fékezte a kerekét - de a kamiont még a sikító kerék sem zavarta.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz stickermajom #135406 üzenetére
Nyugi a tehén is megérzi. Pláne hogy két klíma van benne.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz pècsimunkás #135409 üzenetére
Azért a Richard! által említett szigetkerülés szembe oldalon itthon is elég gyakran van és nem motorral.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz #89309696 #135921 üzenetére
Ha a tárcsa nem üzem meleg és ráfékezel akkor másodpercek alatt durva hőhatásnak lesz kitéve. Szerinted miért kell a kerámia tárcsákat is feszt fékezéssel hőmérsékleten tartani? Ráadásul a legtöbb kommersz tárcsa inkább csikorgás elkerülésre van hegyezve mint a kemény használat kibírására. Én anno EBC prémiumot fékeztem el így pályán. Pedig abból két tárcsa volt majd 100k anno.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz Speeedfire #136142 üzenetére
Azért kerekenként ki lehet vele egyezni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs