Új hozzászólás Aktív témák
-
Ramius
őstag
Sziasztok!
A topicot azért hoztam létre, hogy legyen egy gyűjtőhelye a szolgáltatóknak, és az olyan információknak, kérdéseknek, amik mindegyikre tartoznak egyaránt. Pl.: tarifák, mobilnet, lefedettség, stb.
Kezdeném is a sort egy olyan kérdéssel, hogy okostelefon mellé melyik tarifát érdemes választani? Ami számomra fontos az az sms, kb 80-100 perc beszélgetés, és hogy ne legyen túlforgalmazási díja. MMS, mobil tv nem lényeg.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
dellfanboy
senior tag
Sziasztok
Nekem egy iskolai dolgozathoz szükségem lenne, hogy mennyi most magyarországon az IC hívásvégződtetési díjak? mind SMS MMS mind a hanghívásokra kellene.
NMHH honlapján keresgéltem de nem találtam, akár privátba is várom a választ.köszi,
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
skoos
őstag
Létezik még mobilról, vezetékesről, vagy bárhogyan KAPCSOLÁSI DÍJ? Vagy "megcsörgetni" a világon bárhonnan ingyenes most már? Érdekelne, köszi!
-
MODERÁTOR
válasz dellfanboy #2 üzenetére
Az új modell szerint a szolgáltatóknak a jelenlegi 11,86 Ft/percről 2013. január 1-jéig 7,06 Ft/percre kell mérsékelniük a nagykereskedelmi forgalomban használt mobil-hívásvégződtetési díjaikat. - 2011.09.01.
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
zsuzsa63
csendes tag
válasz Landsmann #17 üzenetére
Egyéni vállalkozó vagyok, és a munkámból kifolyólag sokat telefonálok. Másfél éve szerződést kötöttem a Vodafone Szabadon Plusz tarifacsomagra, mely 15 ezer forintért 5000 percet kínál.
Kiváncsi voltam, hogy időközben volt-e mozgás a piacon, ezért a napokban bementem egy T-mobile üzletbe, ahol elmondtam az ügyfélszolgálaton dolgozó hölgynek, hogy havi szinten kb. 1500-2000 percet beszélek és tud-e nekem olyan tarifát ajánlani, amely leginkább illik hozzám. Jött is egyből az ÉnCégem csomaggal, melyet persze rögtön kombinált mindenféle vonalas telefon és IP TV szolgáltatással. Majd kiszámította nekem, hogy 1500-2000 perc esetén nagyságrendileg 35-40 ezer forint körüli számlákra számíthatok. Mosolyogva megköszöntem a segítségét és távoztam az üzletből. Otthon belepillantottam a Telenor honlapjába is, de ott sem találtam olyan tarifát, mellyel ennyit tudnék beszél, mint a Vodafone-nál, ennyi pénzért.
Ezért kérdezlek benneteket: én csinálok valamit rosszul, vagy a másik két szolgáltatónak tényleg nincs a portfóliójában olyan tarifa, mellyel magasabb alapdíj mellett nagyon sokat lehetne beszélni? Azért nekem nem mindegy, hogy havonta 15 ezer forintot fizetek 1500-2000 percért, vagy 40 ezret.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
Csak az összehasonlításhoz ne felejtsd el, hogy a te csomagodban nem mindegy, milyen irányban beszéled le a havi 15e Ft-ot. Pl. - a nem saját mobilirányba - a csomagoddal 1000 percet tudsz beszélni, azaz 15 Ft-os percdíjú. Afölött pedig 23 Ft-os. Ennél pedig vannak jobb csomagok a piacon, hiszen valószínűtlen, hogy egy ilyen csomaggal csak Vodásokat és vezetékes számokat hívsz... A flották esetében pedig a többség már ez alatt van, jóval alacsonyabb (kb. 1/4-ed, 1/3-ad) előfizetési díj mellett. Igaz, flottát neked nem fognak az üzletekben ajánlgatni, azt itt a megfelelő topicban kell keresgélni.
-
-
club1
veterán
-
club1
veterán
Akkor lehet hogy én nem értek valamit ebben a díjcsomagban. Ha jól értem te arra célzol hogy havi 15000 Ft-ért összesen havi 8000 percet lehet meghatározott irányokba beszélgetni? Mert én úgy értelmezem, hogy ha beszéltem mondjuk hálón belül 3000 percet, akkor már az idegen hálózatok hívása díjköteles. Esetleg nem jól értem?
-
zsuzsa63
csendes tag
Szó sincs arról, hogy elégedetlen lennék, csupán kíváncsi voltam, hogy az elmúlt másfél évben volt-e elmozdulás a mobilpiacon, illetve az üzleti tarifáknál. Tudni akartam, hogy esetleg a másik két szolgáltatónál is előálltak-e hasonló, talán még jobb konstrukcióval, de eddig úgy tűnik nekem, hogy nem igazán. Hangsúlyozni szeretném azt is, hogy az összehasonlítás természetesen csak publikus tarifákra vonatkozhat. A flotta itt nem érdekes, mivel abba vagy be tud kerülni az ember valahogy, vagy nem.
A Telenor oldalán találtam a menedzser tarifákat. A 18 ezres csomag 3 ezerrel drágább, mint a Vodafone Szabadon Plusz tarifa, és a 15 forintos percdíjjal számolva 1200 percet tudok csak beszélni. 1500 perc már 22.500 Ft-ra jön ki, 2000 perc pedig 30.000 Ft-ra, vagyis kereken a duplája annak, amit én fizetek havonta.
A T-mobile ÉnCégem Prémium csomagban 15-22,5 Ft között alakulnak a percdíjak, vagyis egy átlagos 20 Ft-al számolva 1500 perc havonta = 30.000 forint, 2000 perc pedig 40.000 Ft. Tudom, hogy a Telematrix opcióval 5 számot lehet hívni 8 Ft-ért, de vállalkozóként havonta annyi mindenkit kell hívnom, hogy azzal az 5 számmal nem igazán vagyok kisegítve. És ez vonatkozik szerintem a legtöbb vállalkozóra, üzletemberre. Ez az opció legfeljebb jó egy kis tűzoltásra, de nagy csodákat nem szabad tőle várni.
Meglepett minden esetre, hogy ekkora a különbség a három szolgáltató között. Nem hittem volna.
[ Szerkesztve ]
-
Benyaking
aktív tag
Hello
Mi tortenik akkor ha veszek egy elofizeteses telefont reszletre es nem fuzetem ezt? -
BAMBOLA1
csendes tag
sziasztok
én a Vodánál vagyok nagyon meg vagyok elégedve, gyors a telefonos ügyfélszolgálat is, szemben a t-mob-al ahol órákig zenélnek, az ügyfélszolgálatok is tömöttek... itt minden gyorsan megy.
[ Módosította: mukibuci ]
-
kali
legenda
szi,
ez itt a reklám helye volt?
az az órás intervallum nem volt kicsit túlzás? mert én bő 15 éve t-mobile (és jogelődei) előfizető vagyok, és sosem várakoztam még néhány percnél többet! az üzletek forgalmát meg helye és időpontja válogatja, de amelyik szolgáltatónak sok az ügyfele...
a másik két szolgáltatóról sokkal több rosszat tudnék mondani, de szerencsére csak céges szinten, az meg kevésbé zavar, mint a magán előfizetések! -
1430
senior tag
Ráadásul elég szubjektív a módszere, hiszen itt évente több millió hívásról beszélünk, és szerintem nem rendelkezett akkora mintával (=tapasztalattal), ami alapján a sokaságot objektíven meg tudná becsülni.
Ezzel szemben például a belső elvárás az volt, hogy a hívások 65%-át 20 másodpercen belül fogadjuk. Nem szeretném megírni a konkrét eredményt, de az elárulom, a cél teljesült. Vagyis 100 hívásból több mint 65 esetben 20 másodpercen belül jelentkezett az ügyintéző.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
otps
aktív tag
A T-Mobile-nál van olyan, hogy ha foglalt vagy, ki vagy kapcsolva és keresnek, kapsz róla SMS-t - jól tudom? (Nem tés vagyok.)
A Telenornal semmi ilyesmi, ez tapasztalat.
A Vodánál?
-
club1
veterán
Telenor hívásértesítő:
http://www.telenor.hu/szolgaltatas/hivasertesito
Vodafone hívásértesítő[ Szerkesztve ]
-
otps
aktív tag
Nagyon alap kérdés, de ugye azt, hogy a telefon bekapcsolásakor kérje a SIM PIN kódját, a szolgáltató honlapján tudom beállítani a SIM-re, nem a telefonban, ugye? (Azért kérdezem, mert jellemző módon nem megy a Telenor Online.)
Ez azért logikus, gondolom, mert ha elveszik a telefonom, és ha a telefon kérné a PIN-t, csak átrakják a SIM-et egy másik készülékbe és beszélhetnek a kontómra.
-
ttoem
csendes tag
Sziasztok!
Van valakinek ötelete, esetleg biztos forrásból származó válasza arra, hogy mi alapjaán döntik el; vagy ki dönti el; lehet-e valahogyan hatni arra, hogy milyen készülékeket tesznek a forgalmazott készülékek listájába?
Köszi!
-
Leelou
tag
Alapesetben mindig az számít, milyen megállapodás köttetik a gyártó és a szolgáltató közt, mennyibe kerül annak marketingje, stb. Sok esetben a gyártók maguk küldenek reklámanyagot, hogy a szolgálató azzal tudja promotálni a terméket. Más esetben (pl. iPhone) még a szolgáltatónak kell fizetnie azért, hogy reklámozhassa az egyébként kínálatában szereplő terméket (azaz eladásával bevételt termeljen magának és a gyártónak is, ami valljuk be, elég abszurd...).
Józan paraszti ésszel így azt feltételezem, hogy olyan készülékek kerülnek a kínálatba, melyek gyártóival kedvező (anyagi) feltételek alakíthatóak ki.
Google Nexus 5 32GB White
-
otps
aktív tag
Ha hangpostára futok, rögtön számláz, vagy csak 3 mp után? Vagy ez a kedvezmény csak a Telenornál van (még mindig)?
Magyarországon használ valaki egyáltalán hangpostát? Ti mit csináltok, ha ráfuttok? Ha már fizettetek egy percet, megmondjátok az illetőnek, hogy "szia, örülök, hogy használhattam a hangpostád", legalább hadd fizessen ő is?
-
otps
aktív tag
2 és fél kérdés:
- A hívásértesítő SMS-t hozzá lehet rendelni névhez a telefonkönyvből? A Voda legalábbis SMS-ben küldi a hívásértesítőt, a Telekom, Telenor hogy? Hogy hívják a hívásértesítőt angolul?
- Van-e annyi interoperabilitás a szolgáltatók között, hogy egyik szolgáltató rövid ügyfélszolgálati számát tudom hívni a másik szolgáltató hálózatából is ingyen? Logikus lenne, végülis a másik szolgáltatótól akarják átcsábítani az ügyfelet, nem?
[ Szerkesztve ]
-
Glober
csendes tag
- Hívásértesítő SMS hozzárendelése névhez szerintem a telefonodtól függ. Úgy rémlik, ugyanarról a számról jön a hívásértesítő, és maga az SMS szövege tartalmazza a hívó telefonszámát. Akkor pedig beállítható lenne.
- Rövidszámok: ez mindig a konkrét szolgáltató döntése. Azaz pl. a Telenor, ha úgy dönt, hogy ingyen legyenek hívhatóak, akkor a többiek is úgy állítják be. Emiatt van, hogy időnként hálózaton belül pl. ingyen hívható, hálón kívülről pedig normáldíjért. Ezt nem a másik szolgáltató dönti el, mert akkor igen inkorrekt dolgokat lehetne csinálni: lehetne pl. a Telenor ügyfélszolgálat hívása 1000 Ft/perc a T-mobile-tól. De elég sok ügyfélszolgálat (mobil, kábel, telefon, stb) vagy ingyenes, vagy belföldi alapdíjas...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!