Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
UberMutant
#7949
üzenetére
Ja, nem...az alapokon már túl vagyok. Elemcsere, újratanítás...stb.
-
Godfather
aktív tag
válasz
UberMutant
#7940
üzenetére
magasnyomásúval. Persze óvatosan, messziről, épp csak adok neki, ha kell. És csak a külső boritást a rovarok miatt, a tükörlap felől nem nagyon piszkálom.
De különösebben nem kerülgetem, ha véletlenül arra téved a vízsugár, nem pánikolok. -
mmdms
addikt
válasz
UberMutant
#7940
üzenetére
Sztem az mind juzer error. Amugy se mossuk a visszapillantot magasnyomasuval, a tukorlap egy borsoszem nagysagu ragasztoval van csak a helyere taknyolva minden autonal, amit szepen idovel fel fog fesziteni a viz.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
UberMutant
#7929
üzenetére
cserébe meg tudsz állni az Anna cukrászdában, én csak azért kerülök Kakasd felé ha arra járok.
-
Moleman
addikt
válasz
UberMutant
#7923
üzenetére
Ez érdekes, eddig mindig olyan sztorikat hallottam, hogy a munkafelvevő folyton féket akart cseréltetni látatlanban, már az első szerviznél is.

-
#TOTTI
őstag
válasz
UberMutant
#7923
üzenetére
Én ma voltam 5 éves szervizen, komplett olaj, pollenszűrő, klímatisztítás, 2 óra munka és most se sikerült sokkal 100 fölé menni, eddig csak a 4. évben a műszaki miatt volt több (CX-30), nekem is jelezték a féktárcsát, de már cikkszámra be van rendelve téli kerékcserekor lesz cserélve.
-
nyepi
tag
válasz
UberMutant
#7920
üzenetére
A márkaszervíz előjegyzés alapján dolgozik, nem készül arra, hogy be tudjon vállalni egy plussz két órás javítást, ráadásul gondolom nem is volt raktáron hozzá alkatrész.
Szerintem kicsit már elfogultak vagytok a márkaszervízekkel szemben. Tudnék mesélni néhány kemény sztorit a maszek műhelyekből. Sokkal több lehúzásról tudok onnan, mint a márkaszervízekben.
De nem offolok tovább, így is bocs az offért.
-
Moleman
addikt
válasz
UberMutant
#7914
üzenetére
Igen, a komplett lengőkaron rajta van a 2 szilent és a gömbfej is.
A szervizestől csak annyit kérdezz, hogy elég-e a hátsó szilenteket cserélni, vagy a másik szilent/gömbfej állapota miatt érdemesebb lenne a komplett lengőkart.
-
Moleman
addikt
válasz
UberMutant
#7912
üzenetére
Én párban cseréltettem a hátsó szilentet, mindkettő szakadt volt, 1 nap alatt megvolt. De semmiképp nem márkaszervizbe vinném, ott csak a lehúzás megy.
Van még egy kis szilent az első lengőkaron, na meg a gömbfej, inkább utóbbi szokott elfáradni, emiatt szokták a komplett lengőkart cserélni, hogy később ne legyen gond vele. Meg kell nézni, hogy milyen állapotban vannak.
-
mmdms
addikt
válasz
UberMutant
#7892
üzenetére
Na ez jo hir!
Osztrak rendszamom van itt nem kell bejegyeztetni halisten. De ugy tudom ha csak erre van hasznalva otthon se kell. Sot, azokon a kocsikon is hasznalhato erre a celra amiken nem szerepel vontathato tomeg, es nem jegyeztetheto be vonohorog. -
ParmaBoy
aktív tag
válasz
UberMutant
#7892
üzenetére
Az biztos, a forgalmiban is feltuntesre kerul.
-
#57626858
törölt tag
válasz
UberMutant
#7768
üzenetére
Igen, ezt írtam pont én is, #7760 , csak itt arról szólt a dolog, hogy nem baj, ha mondjuk nem működik, mert ez középkategória, ott ez elfogadható, erre írtam #7767, hogy azért ez nem úgy van, és egyébként azért sajnos, nem csak a magasnyomású telibe fújás esetén nem működik és nem csak nálam, hanem nagyon sok mindenkinél ..., javították is gariban egy ideig ...,
-
RVR400
veterán
válasz
UberMutant
#7733
üzenetére
Az nem a vastagság miatt lenne, hanem amiatt, hogy puha. Viszont nagyjából olyan keménységű a lakk, mint egy Ford Kugán, és úgy is gyűjti a karcokat.
Mivel nem túl puha a lakk, így egy All in one polírozás ugyan javít a helyzeten, de nem lesz tökéletes. (kényelmi szempontból így csináltam, szép lett, de nem tökéletes)
Szóval a legjobb házi megoldás egy normális polír, majd egy kemény viasz, mosások alkalmával pedig gyorswax.
Esetleg, ha valaki nem fél otthon kerámiázni, az is jó lehet a polírozás után, de mivel korábban csak úgy tudtam a kerámiát felvinni, hogy néhol behomályosodott, így én azzal már nem játszok.
-
RVR400
veterán
válasz
UberMutant
#7542
üzenetére
Neked nincs ilyen kapcsoló esetleg rajta, mint a leírásban?
-
ZeroX92P
tag
válasz
UberMutant
#7542
üzenetére
A mazda3revolution forumon azt hiszem vagy valahol volt erről szó, azért mondtam, hogy a kínai cucc az tud ilyet, én 2 autóba tettem be itthon [ilyet] mindkettőbe megy a gyári sd is, de ez csak vezetékes aa/cp.
-
RVR400
veterán
válasz
UberMutant
#7539
üzenetére
Írj az eladónak, hátha van rá valami ötlete, szoktak segíteni. Ha minden kötél szakad, akkor refund.
-
KoVee84
senior tag
válasz
UberMutant
#7539
üzenetére
De azt tudod ugye, hogy váltani tudsz a gyári navi és az AA között, ha hosszan nyomod a home gombot?
-
tobias88888
őstag
válasz
UberMutant
#7535
üzenetére
Nekem tökéletesen működik. Tippre ugyan ez van az eladó alapján. Ha visszateszed a régit, működik?
-
ZeroX92P
tag
válasz
UberMutant
#7535
üzenetére
Eltérő minőségűek ezek a kínai cuccok, ez sajnos előfordul, hogy az sd kártya rész offos lesz. Nekem a renwoda p2 vel sima vezetékes megmaradt az sd navi.
-
Pogifej
csendes tag
válasz
UberMutant
#6751
üzenetére
Mindenkinél van részigazság, de ez így, ebben a formában izé....
A kondi csak a revo-tól van ott és arra való, hogy a kényelmi cuccokat táplálja amíg áll a motor. Revo alatt csak figyeli meddig bírja az aksi (kb. 1 perc), hogy tuti tudjon indítani. Gyengébb aksinál ezért le sem állítja a motort. A motort valóban ügyesen állítja le, hogy az indítás könnyebb legyen. (sürítés elmegy maaargit???) -
válasz
UberMutant
#6314
üzenetére
CX5-ben automata, sima hármasban nem?
-
#214
aktív tag
válasz
UberMutant
#6310
üzenetére
Nem volt még automatán csukódó tükröm, így nem is igazán foglalkoztam volna vele. Jó tipp, köszönöm, figyelni fogok rá.
-
mmdms
addikt
válasz
UberMutant
#6083
üzenetére
Na ezt vegre jo tudni, probalgattam a parkoloba de lovesem se volt h felkapcsolt lampanal muxik csak. Amint vegeztem meg is lesem.
-
Ursache
senior tag
válasz
UberMutant
#5933
üzenetére
én hőlégfúvót hasznaltam motoron fekete muanyag lancvedon.
-
válasz
UberMutant
#5733
üzenetére
Köszönöm

-
válasz
UberMutant
#5591
üzenetére
Túl hangos zene, erőse csapkodott ajtó, vagy mire gondolsz?
-
#21346560
törölt tag
válasz
UberMutant
#5299
üzenetére
Ez csak a hármasra vonatkozik ugye?
Mert az én hatosomnak nincs ezüst a köd körül, de kanyarkövető xenon van benne...
-
Moleman
addikt
válasz
UberMutant
#5299
üzenetére
Na, ez nekem is új infó volt, én a fordulatszámmérőt nézem, a Revolutionnek az az analóg, a sebességmérő digitális.

#5300 wwhy
Az érintett korszakban kb így volt:
Emotion - fullfapad, acélfelni, nincs ködlámpa, nincs színes kijelző, nincs radar, nincs tempomat,
Challenge - még mindig halogén fényszóró, de már van ködlámpa, színes kijelző, tolatóradar, tempomat, kisebb méretű alufelni,
Attraction - xenon fényszóró (a 3-as esetében nem kanyarkövető, a nagyobb modelleknél már az ez is kanyarkövető), még mindig kisebb méretű alufelni,
Revolution - kanyarkövető xenon, nagy alufelni, Mazda3-nál analóg fordulatszámmérő.Az összes extrát nem tudom fejből, csak azokat jegyeztem meg akkoriban, amiről később könnyen beazonosítható a felszereltségi szint.

-
Moleman
addikt
válasz
UberMutant
#5254
üzenetére
6 évesen már lehet az enyémet is cserélték volna, de az 5 év garancia lejárta után már nem vittem márkaszervizbe.
Ezek miatt a márkaszervizes tapasztalatok miatt már újabb autót se hordanék márkaszervizbe, inkább bukjam a garanciát, de legyen olcsóbb és legyen kicserélve minden időben.
-
TheProb
veterán
válasz
UberMutant
#4688
üzenetére
Ezek szerint neked is ilyen van?
Valóban, én voltam a balfék, elcsúszott az oldal és a gen2 motorjait néztem...

Mennyire dinamikus ez a 165-ös motor? (150LE-s, turbó benyáról váltanék) Ez is atmoszférikus ("szívó"), ugye?Tükrös "móka" javítása mennyire zsebbe nyúlós? Mi kotlik ilyenkor meg, a motor vagy maga a mechanika?
-
3L1T3
addikt
válasz
UberMutant
#4477
üzenetére
Készletről vennék, mert azt mondták januarban jon kovi szallitmany varhato valami frissites megint.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
UberMutant
#4429
üzenetére
Nem gyári aksi volt már pár éve cserélték az aksit, időközben meglett a hiba a beltér világítás szopta le.
Kiváncsi lennék, hogy mikori szimplán. -
#21346560
törölt tag
válasz
UberMutant
#4227
üzenetére
Nos, ennél nagyobbat nem is tévedhetnél!
Konkrétan sosem érdekeltek az autók (most se nagyon, de szükségem van rájuk), minden problémával azonnal szervízbe megyek, mert nem értek hozzá!
Ezért is kérdezek olyanokat, akik első kézből tudnak információhoz juttatni!
-
troland26
őstag
válasz
UberMutant
#4198
üzenetére
Igen, úgy fest elengedem a hátsó ajtós megoldást...
-
Radnix
senior tag
válasz
UberMutant
#4051
üzenetére
csak az a halom zold pipa van, de tobb az eddigi semminel!
-
nyepi
tag
válasz
UberMutant
#4012
üzenetére
Hidd el, tudom mi a különbség a fék és a kuplung között. Láttam már olyat, aki kuplungozott, már autót.
Kérlek olvasd figyelmesebben a leírtakat.
-
troland26
őstag
válasz
UberMutant
#3922
üzenetére
Nem a spórolás az oka a csere halogatásának , hanem inkább az , hogy az új akku beszerelésével ki szeretném tolni annak az élettartamát ( minél később rakom be annál tovább fogja bírni elven )Ill nem tudom , hogy el fognak e szállni bizonyos infók a csere következtében .
-
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3909
üzenetére
Most nagyon kihúztam magam...
-
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3714
üzenetére
Nem,egy itthoni de elég jó szerviz,a tulajnak is mazdája van..

-
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3712
üzenetére
De akkor miért nem ad hibát a műszeres mérésnél?
-
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3686
üzenetére
Tehát akkor 7 alatt van,flottában!(elolvastam..)
-
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3684
üzenetére
"pontos számokat nem mondhatok, de a Core verzió, ára 6-ossal kezdődött" ezért kérdezem,rosszul értelmeztem?
-
troland26
őstag
válasz
UberMutant
#3600
üzenetére
És ezt valaki csinálta már házilag ? Nem tudok kárt tenni a kocsiba ?

-
VANESSZA1
őstag
válasz
UberMutant
#3517
üzenetére
Kakasdon ugyanez az érzete lesz:
"Amugy itt is az az erzesem van, mint minden autoval amit eddig vettem. Csak addig foglalkoznak az emberrel es kedveskednek, mig az ember meg nem veszi. Amint a tied es garival viszed vissza csak pup vagy a hatukon. Sosem volt meg egy jo elmenyem szervizzel kapcsolatban egy markanal sem pedig eleg sok auto megfordult nalam es eleg sok szervizt probaltam."
Valamikor jó színvonal volt, de kissé elszálltak maguktól. A szervízvezetőről nem is beszélve.
Gariidőn belül ha valami gondod van, próbálják bemagyarázni, és ezzel kitolni a dolgot addig amíg lehet, majd jön a duma, hogy kár hogy ezt nem jelentkezett korábban mert mostmár fizetős.
-
válasz
UberMutant
#3517
üzenetére
Egy két éve még a Mirait dicsérték, történt valami?
Én eddig egyszer voltam az m3 bevezetőn az auto focusnál de ők már rég nem márkaszerviz. Amúgy csak maszekhoz vittem. -
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3469
üzenetére
Állítólag 2015 6. havi Mazda6-on megy.
A fejegység miatt gondolod,mert nem az a fajta amin ár Igo alapú a navi? -
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3467
üzenetére
Nekem 2014-es Mazda6 van még a "régi" fejegységgel amiben a TOM-TOM navi megy.
Hol látom az fw verziót? -
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3465
üzenetére
És milyen fejegységgel,mikori Mazda6,milyen programok futnak így?
Lehetne tapasztalat kicsit bővebben?![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
#30610944
törölt tag
válasz
UberMutant
#3405
üzenetére
3 ev a futamidom. Ha lejar, szerintem adom vissza azt masik auto marka utan nezek. Sajnalom mert jo auto de az ilyen minosegi problema eleg gaz. Barcsak tudtam volna errol a rozsdasodas bajrol mielott vettem az autot. Tuti nem vettem volna meg. Keso banat.
-
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3374
üzenetére
Neked van eladó mert akkor inkább privátba folytassuk...?
-
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3372
üzenetére
Tudsz esetleg konkrét eladót?
Amiket találtam azok használtan is 40-60000 ft... -
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3368
üzenetére
Nekem mindegy,csak jó legyen hozzá és olcsó!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Gondolom a thule nem olcsó..
Neked van?Ha igen akkor folytassuk PÜ-ben..
-
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3317
üzenetére
Nem adom vissza mert megvan 37 éve..

Az "auto" állás ami még nekem nem volt,de majd megkérdem ott ahol ne gond...
-
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3315
üzenetére
Tehát akkor hogyan javasolt városban-nappal,városon kívül-nappal és városban-városon kívül este,éjszaka(szürkületben)?
-
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3302
üzenetére
Tom-tom van rajta.
-
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3299
üzenetére
Az nekem 4 év de akkor a barátom igazat mondott mert Ő is így mondta...

Amúgy ezek a kártyák melyik évjáratú Mazdákba jók?
2015 után már új rendszer van.(IGO alapú) -
tobias40
veterán
válasz
UberMutant
#3292
üzenetére
Hmm,érdekes mert még 2018-ban is lefrissítették neki a Mazdánál,ingyen!
Valószínű hogy az előző tulaj 3 évre vette,nem emlékszik már rá és nem tud sehol utánanézni mert az autó eladójánál intézte az egészet az autó árával együtt. -
h1mpi
félisten
válasz
UberMutant
#3243
üzenetére
Friss
iphone11-en megy szépen -
válasz
UberMutant
#3243
üzenetére
Frissíts bármit ha mersz. Szégyen ami történik.
Egy másfél-2 éves csúcstelefon aminek ódákat zengtek a kamerájáról minden egyes szoftverfrissítésnél egyre sz*rabb képeket csinál. Az alkalmazások egyre rosszabbak, egyre kevesebb lehetőséged van a személyes adataid megtartására, egyre több reklám van bennük.
Egy Angry Birds-öt nem lehet a gyerek kezébe adni mint régen, mert a pop up ablakok, gyűjtsd be a napi bónuszt, jelentkezz be, vegyél ilyen-olyan addont feliratoktól nem is érti hogy mi történik, pedig ő csak a mérges madarakkal akart csúzlizni. -
h1mpi
félisten
válasz
UberMutant
#3240
üzenetére
Megnéztem Nekem megy most is. 3 éve regeltem be...
-
SzaboZE
addikt
válasz
UberMutant
#3237
üzenetére
Az alvazszam kellett csak korábban, az is azért hogy be tudja azonosítani, hogy milyen és melyik autóról van szó.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
UberMutant
#3237
üzenetére
Nekem forgalmi elég volt.
p20 pro-n használom 9-es droiddal. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
UberMutant
#3235
üzenetére
Nekem most lesz a 120ezres.

De utána majd megmondom ahogy meglesz, meg valszeg visszakerül a gyári rugó az autóba.
Ez az Eibach sport rugó nekem megöli a komfortot 19-es felnivel, illetve torony csapágyakat is, már van hangjuk azt is nagyszervizzel együtt cseréltetem. -
SzaboZE
addikt
válasz
UberMutant
#3125
üzenetére
Nem annyira, mert ő az 1.6TDCi-ről beszélt a focusban, ami a ford-psa-mazda formációban használatos közös motor, mi meg a mazda6-ról, amiben 2 literes dízel volt és 2.2-es, ezek pedig mind echte mazda motorok. Tehát két tökéletesen különböző motor, teljesen más eredettel, így nagyon nem csöbör és vödör

-
SzaboZE
addikt
válasz
UberMutant
#3118
üzenetére
Nem volt ford motor. A fordban volt mazda motor. Ezerszer felmerült már, el kell fogadni

-
Gustavson
tag
válasz
UberMutant
#3034
üzenetére
Városban, rövid utak, hideg motorral, indokolt lehet a fél év, pláne ha kicsit "kopottabb" a motor. Az évente történő olajcserét szinte minden esetben erősen javasolják az autószerelők. A 10e km utáni egy éven belüli csere is szintén "kíméli" a motort, de nyilván ez sokmindentől függ. Én spec.: város/ hosszú 80/ 20 arányban évi 5k-val évente cserélem, és ~300k van a motorban, de nem "csörög" még :). Nem olcsó a gyári olaj, de hosszú távon kifizetődő. Igaz nincs két egyforma autó/motor.
-
válasz
UberMutant
#3034
üzenetére
10k/1év is bőven elég. Persze ha évi 20at vagy többet fut tök mindegy.
-
válasz
UberMutant
#3030
üzenetére
Félévenként olajcsere?
-
válasz
UberMutant
#3009
üzenetére
Köszi... Így már minden tiszta.
-
aleister
veterán
válasz
UberMutant
#2948
üzenetére
Persze.
Megnyomom én 2 percenként is akár, csak ne téglásodjon a kijelző.
-
aleister
veterán
válasz
UberMutant
#2946
üzenetére
Köszi a választ!
Direkt nem választottam ki nagyobb csomagokat (háttérkép, plusz alkalmazások), csak a működést befolyásoló módosításokat.
Így elvileg pár perc alatt megúszható. -
válasz
UberMutant
#2908
üzenetére
Nem egyezik a két motor forgásiránya, a keresztmotoros elsőkerekes autókhoz képest a hosszmotoros hátsókerekes autók diffije még egyet fordít a hajtásirányon ezért ellenkezőleg forog a motor. Ez persze csak az általános felállás, lehetnek eltérések.
Én egy V8-as LS motort tennék bele, de amúgy szerintem is 1.9 tdi lenne jó. Van fönt yt-n egy videó, cummins dieselt tettek bele, de az valami 5-6 literes motor
-
válasz
UberMutant
#2870
üzenetére
Én 6 hónapig vártam a TTF-re, mert így adtak időpontot. Eredetileg 125 körül lett volna a spec alvázvédés... De első nap letakarítják az alját alaposan és állapotfelmérés van... Mivel viszonylag nagy felületen volt csiszolni való munka meg 2 résznél lakatolás is képbe jött így arra külön adtak árajánlatot... Időben is totál bizonytalanok voltak, hogy mikorra, meg hogy tudnák teljesíteni... és árban kb 450 körülre jött volna ki úgy, hogy ha még nem találnak további csúnyaságokat... Érezhető volt, hogy nem akarnak vele foglalkozni így próbáltak nagy számot mondani...
A lakatos melóra még meglátjuk de lehet, hogy fele vagy harmad áron kerül megoldásra. Meg időközben leszedtük az elején a hidat, és a nyúlványokat is passziváltuk meg kapott egy vastag réteg Hammeriteot. Az pár ezer + egy hétvégénkbe került... Legalább jobban megismertem a kocsit és még tetszett is...
De az ilyen hozzáállást én sem értem.
-
válasz
UberMutant
#2679
üzenetére
Köszönöm . Akkor lehet kihagyom.
Nekem Attraction felszereltségű elég , a Head up display és sz ahhoz tartozó kilométer óra sem tetszik .
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyugdíjazott laptopok :) Ingyen Foxpost!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Graphite 1ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3739
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3299,100% Akkumulátor
- Eredeti Lenovo 90W szögleges laptop táp + kerek átalakító egyben eladó
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470s - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

iphone11-en megy szépen

T0mBd1gg3R
