-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz rbalint88 #107994 üzenetére
Nem tudom melyik országban élsz, vagy honnan szerezted ezeket az alkatrészeket, de valami nem kerek, itthon egy vezérlésszett a 2001 utáni 180 lovas 2.5 tdi-hez 60 ezres, a vízpumpa 10 rugó. Turbo felújítva 80 ezres, ebben már a szerelés is benne van, és elmész vele 180 ezret. Hidrotőke 2000/db, himba szintén 2000/db. Gondolom ebbe sem 500-500 db kell belőle. Persze lehet hinni a gyári doboz erejében, de pl a hidrotőke is pont ugyanaz, amit a gyári dobozban veszel.
Ha a szerelő szerezte az alkatrészt, nem csodálom, hogy jó barátok lettetek.
[ Szerkesztve ]
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #107999 üzenetére
V6TDI úgy betegágy, ahogy van, ahogy a kolléga is írja, azon se csodálkoznék, ha 250ezrenként komplett motort kellene cserélni. Amúgy lehet elővigyázatosság. Elég szar helyen van a turbó, motor mögött, nem nagyon kap hűtést sehonnan, változó geós is. Lehet azért van ez, hogy véletlenül se repüljön szét és szívja be a lapátokat, mert akkor tényleg motort kell cserélni. (vagy ha felkapja az olajat és szétpörgeti magát, az is huncut)
Rick4: Ami olyan volt, abból utángyártott, a többiből gyári. Alkatrészt a szerelő hozta, de feleztük a kedvezményt, szóval listaár-20%-on kaptam. Nem dolgoznak olcsón, cserébe jól megcsináltak mindent, az első turbócsere után mentem át hozzájuk, mert elégedetlen voltam a másik hely munkájával. Az első turbócsere volt gáz, az vitt 220-at, a második felújítás volt már, 120-ért, geometria gyári értékre állításával, munkadíjjal kompletten.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz VegyesTamás #108000 üzenetére
Pedig lassan megadhatnák már akár üzemórában is az élettartamot.
Redmi Note 7
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #107994 üzenetére
Ez azert erdekes, mert egy rendor haveromnak van olyan Passatja mind neked vokt, csak az ove meg osszkerekes is (ugy emlekszem a tied csak elso volt), neki is a masodik turboja uj a 4 veztengely is, meg meg volt valami koltseges kiadasa az osszkereken felul is, illetve az automatanak is volt valami nyugje korabban, de szereti is az autot, csak cserebe sok a szopas.
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #108004 üzenetére
enyém 150 lovas 4motion manuál váltós volt. én is imádtam, csak nem volt már kedvem-türelmem finanszírozni. ennyi pénzből ülhettem volna benzines 6hengeresben is, automata váltóval és hátsókerékhajtással is. mivel a passat is 9-12 fogyasztott nagyátlagban az én használatommal, de legalább sokat is kellett szerelni még több pénzért, nyugodtan vehettem volna helyette e-mercit, e39 5er-t vagy lexus gs-t...
aztán jött a hír, hogy barátom eladja az avensist, elkértem egy napra, megállapítottam, hogy nem is olyan szar ez, de legalább olcsó és nem kell rá vigyázni, mert úgyis karcos-horpadt minden eleme, legyen. már annyira kiborultam a passat költségeitől, hogy priust akartam venni, de arra parkolási szempontból megintcsak figyelni kellett volna, így lett az ave.
amúgy a passatnál ott szakadt el a cérna, amikor meghúzták a motorháztetőt, lefényeztettem, felpolíroztattam a kocsit és 3 nap múlva parkolásnál meghúzták. miután lábon kihordtam egy agyérgörcsöt és infarktust egyszerre, villámtempóban felkerült hahura.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz rbalint88 #108005 üzenetére
Ha a tied kéziváltós, akkor mi ez a szöveg itt a cikkben?
Bálintnak előtte Passatja volt, ami minden olyat viselt a típusjelzésében, ami az álmoskönyv szerint rossz előjel: 2.5 V6 TDI Tiptronic 4Motion.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
rbalint88
addikt
válasz Rick4 #108007 üzenetére
PT elírta. nyilván én vagyok a fasz és nem tudom milyen autóm volt...
volt tiptronicos passatom is, csak 1.8T szedán.
akkor csesztem el, amikor a golf gti-t adtam el, nem a passatot. golfra kellett volna egy dízel váltó, mert a gyári 6gang botrányos rövid volt (6. sebesség, 3000-es fordulat, 120km/h... 10liter), azon kívül hibátlan kis kocsi volt, szerettem nagyon.[ Szerkesztve ]
-
-
!Overdose!
őstag
válasz rbalint88 #108011 üzenetére
Nem értelek. Az enyémbe 3.5 liter kell. 4 literest veszek és mindig marad fél liter. Mivel nem eszi az olajat, ezért minden 7. cserére összegyűlik a 3.5 liter. Vagy te kiöntöd a felesleget?
gzbotii: Megint ez a negativitás. Enyém '98-as és gyári fényezésű. Igaz az ajtóm meg van nyomva és nem tudom, hogy elég lesz-e egy horpadásjavítás vagy lakatolni és festeni kell majd.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Apósom vett egy Polot, még régebb. Eladó szerint minden eredeti rajta, nem volt üttetve - 2001es kocsinál én ezt vékonyan hiszem.
Szerintetek ezen a képen ami látszik, árnyalat küllönbség, lehet attól, hogy az ajtó cserélve volt? Nekem nagyon úgy hat [link]When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Kornel
veterán
válasz gzbotii #108016 üzenetére
szerintem egy ajtó csere nem a világ vége, sőt szerintem jobb, mintha elkezdték volna gányolni.
ellenben ez a gagyi tuning feeling, mint pl. a márkajelzés eltüntetve, stb., nem sok jóra utal, legalábbis nálam.
(#108017) joamilestoné: 2.2 transitokra most van visszahívás (bizonyos évjáratokat érint csak)
az olajpumpa bemondja az unalmast, és beáll a motor.
made in franceegyébként elgondolkoztam egy ilyenen.
ha van akkora elől, mint a mondeo, akkor szerintem 1-2 év, és menni fog.[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz Kornel #108018 üzenetére
Szerintem az nem gagyi, de kinek mi.
Csak arra akartam rávilágítani, hogy nem full eredeti, volt üttetve.Meg, Fordnál tudtomal a motorháztetőn szivacsos hangszigetelést csak a dizelek kaptak - és pl, ennek is van (1.4 benzin)..ami megint gyanus - bár ez ugye VW
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
rbalint88
addikt
válasz MunezXBK #108014 üzenetére
kicsit át is szoktuk mosni, így kb 0,7-1liter marad a 8-ból. toyotába is 6liter kell, 8l-ből 1-1,2 szokott maradni.
úgyhogy a passatnál is 5. olajcseréhez elég egy kanna. akkor spóroltál olajcserénként 1500Ft-ot, ollé.
tök jó autó a passat, csak nem v6tdi-vel kell venni, főleg nem 150 lovassal. 2.8V6-ot kellett volna nekem is, csak kombiban az fehér holló itthon.Rick4: sorry, félreértettelek.
-
szőröscica
addikt
válasz Kornel #108018 üzenetére
Az egyikben van már 400 ezer, a másik meg szinte új, 2013. nyarán vettük, 110 ezer. Az elsőben már megdöglött volna szerintem az olajpumpa, ha baja lenne, a másodikra szólnának. Nekünk nagyon bevált, veszünk még egyet. Ugyanolyan mint a korábbi, állófűtés, 220V, ülésfűtés, tempomat, elöl-hátul radar stb. minden lesz benne a sávtartó automatikán és a navin kívül. Rohadt jó autó, mind melóra, mind utazni. Az elsőt 95 literes tankkal vettük, de a második csak a kisebb, 80 literessel fogjuk, mert azzal is 1000km felett van a hatótávja.
-
Rick4
félisten
válasz rbalint88 #108020 üzenetére
Lehet másodszor sem fogalmaztam elég pontosan. Arra gondoltam, hogy a totalcaros újságíró rúg egyet a vw konszernbe, hogy máris rákeni a tiptonikot is a történetre..
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
válasz LuckyL #108036 üzenetére
ha Ferrari, ha Opel, ha Bugatti
Ferrariból van olyan ami acél karosszériás
Opelből van olyan ami acél karosszériás
Bugattiból van olyan ami acél karosszériásA felsorolt három példa is azt sejteti, hogy nem az anyagminőségről, hanem a munka minőségéről, és a tulaj által kifizethető összegről szól a példa. Amennyiben mindhárom festés korrekten, jó aládolgozással készül el, nem fog rozsdásodni.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
rbalint88
addikt
válasz MunezXBK #108037 üzenetére
ez azért elég magabiztos kijelentés. akihez hordtam az autót, nem az a huhogós fajta szerelő, aki szerint minden fos és ő is azt mondta az autómra, hogy még egész jól megúsztam, mert nem kellett generálozni és legalább soha nem kotlott meg alattam az autó.
de vagyok az a hülye, aki házhoz megy a lófaszért, következő autónak golf 4 2.3 tiptronic van kinézve igaz kb olyan tervezett futásra, mint amit te prezentáltál az A4-gyel.
Rick4: tulajdonképpen mindegy, hogy kettőstömegű vagy tiptronic
tomcsi: 180 lóerőhöz szerintem feleslegesen rövid. A Passat 1.8T 150(+chip) lóhoz kapott 5gang tiptronicot, 5.ben 3000-nél 150-et ment. A Golfot Pécsről hoztuk haza pályán 120 körüli tempóval, 10literre jött ki az átlagfogyasztás. Passattal Erdélybe mentünk, 4-en, koppig pakolva, nem ritkán 150-nel, a kolozsvári pályán 180+ és 7,5-et evett.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz rbalint88 #108034 üzenetére
Azért mondom, hogy ott valami gebasz lehetett (vagy emelkedőn volt? ), mert "szoktam" vezetni egy egészen hasonlót, bár nem VW, ott 7-7,5 környékét szoktam látni hasonló szituációban.
Az ultra rövid váltótól azért messze van, vannak sokkal rövidebbek is....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dorien
veterán
válasz rbalint88 #108034 üzenetére
Ez nem feltétlenül a váltó hibája. Az 1.4-es Focusom is 120 körül megy 5.-ben 3000-nél és fogyaszt 6-6,5 litert. Gyorsulásban, teljesítményben, köbcentiben nem egy kategória, persze. A V6-ot élményautózásra, nem takarékoskodásra találták ki.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó audiofil sztereó fejhallgatók --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
-v-
addikt
válasz Dorien #108042 üzenetére
Jó, csak egy feltöltött 180 lovas motorban kicsit több a tartalék, mint egy 70-80 lóerős 1.4-es szívóban
Utóbbinál muszáj rövidre venni az áttételt, hogy vigye rendesen a 130-at meg történjen még azért pályán is valami, ha a gázra lépsz, előbbinél meg lehet egy spórolós hosszú hatodikat rakni nyugodtan, van elég kakaó hogy úgy is maradjon elég dinamika.
Ha meg fogyasztásra értetted akkor az 1.4 ha szanaszét forgatod se fog nagyon többet enniAmúgy az a 10 bődületesen sok, 3000-es fordulat meg 120-as tempó az lófasz, egyenletes 120-hoz kell kb. 30-40 lóerő ... a 3000 se valami hűde sok, nehogy már ott 10-et egyen Ott valami nem kerek
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Dorien #108042 üzenetére
az enyém 1.8T volt, csak a kipuff lett upgradelve V6-éra.
Morris: még nekem is de a jelenlegi és egy-két évre előre tervezhető felhasználásra jobb lesz egy benzines. de egyelőre még marad az avensis, 2016 novemberig van rajta műszaki, a heti egy bevásárlásra meg hétvégi kiruccanásokra pont tök mindegy, hogy mi áll az udvaron.
-
hobizoli
nagyúr
válasz szőröscica #108017 üzenetére
az lehet, csak abban nem 4 liter olaj van, meg 800-1000km-t ugy lemegy, hogy kozben igazabol ki sem hul, mindig uzemmeleg
egy atlag szgk meg 800-1000km-t alatt 15-20x kihul es ujra felmelegszik
minimum
több drón kell ;P
-
szőröscica
addikt
válasz rbalint88 #108046 üzenetére
Nekem meg végre lesz értelme a dízelnek. Napi 2*30km ingázás lesz ezentúl a programom. +ÁFA
hobizoli: ezért is írtam, hogy a sajátomban 10 ezrenként csere. Ha ezzel is napi több száz km-t tekernék, akkor ebben is csak 20 ezrenként cserélném. De mivel nem így van, ezért kapja szépen a jó minőségű teljesen szintetikus 0W30/5W30 olajat (most Sustina ment bele, papíron 5W30, de a tech sheet szerint inkább a 0W20-akhoz áll közel) 10 ezrenként.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Dell notebook topic
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vicces képek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...