-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #110838 üzenetére
Biztos átépítették a motort szárazkarteresre, nagyobb olajnyomás van, kovácsolt dugattyúk, erre a felhasználásra gyártott csapágyak, stb, stb. Nyilván kiépítettek tisztességes olajhűtőt is, szépen szigetelték az összes leömlőt, hogy a turbó és a kipuff izzása ne nyírja ki rövidebb távon az elektronikát...
Nem lehetetlen, csak még egy autó ára.Ismerek hasonló projekt autót, Corollában van 1.8 Celica (1ZZ) moci, 140 lóról indulva 280 körül járnak turbóval. Pár hétnél többet szervízigény nélkül még nem ment. Nem feltétlen komoly meghibásodások, csak épp itt folyik az olaj, amott falsot szív, becsörög, elmegy az alapjárat...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Kupon kunyeráló
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest