-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz Ádám16 #202001 üzenetére
Deltánál nem a motorokkal van baj (nekem is 1.4 tjet van), hanem tud repedni a turbó és a leömlő is sajnos a korai modelleknél (abarth leömlő csereszabatos ezekkel, azok már nem repednek). Egyébként egy elég jó motor, szeretem. Városban 7.5 - 8.5 litert iszik, autóúton 90-110 között 6-6.5, autópálya: 130 felett benyeli a 12-t is Egyébként valóban sokkal minőségibb hatást kelt mint egy ufó civic, de ízlésről nem vitatkozunk.
[ Szerkesztve ]
-
Rhino666
őstag
válasz LZs?! #201586 üzenetére
1. Csak a SUV autó, mert egy emberi magasságra hozott kombi
2. A kombi is jó lehet, mert olcsóbb de cserébe fekve kell beszállni és nem látod a forgalmat
3. A sedan erős kompromisszum, de szép tud lenni
4. A terepjáró/pickup oda való, ahova még egy jobb SUV is kevés (ritka az ilyen)
5. A kisautók csak azoknak valók akik még kamerával sem tudnak parkolni
6. Aminek nincs legalább 4 ajtaja, azt gyártásnál elb@szták
7. Minden más csak zaj vagy céleszközRich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Rhino666 #202005 üzenetére
Az én meglátásomban; SUV = pazarlóan magas autó, ami legalább 1-1.5 literrel többet fogyaszt a szükségesnél száz kilométerenként és még a szélzaj is nagyobb benne, mint egy földszintes autóban. Ezen kívül kanyarban még tud dülöngélni is, ha tehetséges a konstrukció.
-
Rhino666
őstag
válasz BigBlackDog #202007 üzenetére
Ez a dülöngélés dolog 10+ éve megoldott probléma (nyomatékvektorizálás). De a 15 éves E83-mam se borult még fel.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ádám16 #202006 üzenetére
Ugyanaz a padlólemez, de értelemszerűen a B7-ek újabbak, illetve finomabb tárgyak, és dízelből csak CR van bennük. Emiatt teljesen jogos a felára. A 159 vs B7 Passat szerintem nagyon nem ugyanazt a célcsoportot célozza, de még a B6 sem. Lehet, hogy mindegyik közép-kategóriás, de a Passat sokkal nagyobb és praktikusabb, a 159 pedig inkább sportos. Az előbbit általában fontosabbnak tartják az emberek.
Az már megint más kérdés, hogy a német fejnehéz hozzáállás miatt a szerviz háttér is jóval komolyabb egy Passatnál, mint egy 159-nél.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
Hát én a helyedben biztos Land Cruisert vennék ha ilyen jó értelembe véve tankokhoz vagy szokva. Viszont ha jól olvastam jó sokat kell most egy új Land Cruiserre várni... És az akartam írni hogy ilyen árban már csak automaták vannak, de a full fapadban van manuális (mondjuk a turbót nem úszod meg).
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #202013 üzenetére
Dízelel oké. A TSI még ott is bajos tud lenni.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #202013 üzenetére
Elég jól sikerült kocsi lett. B6 továbbfejlesztés, kijavítottak szinte minden hibát. CFFB dízel egy ajánlott motor belőle.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MC Pite
veterán
válasz Rhino666 #202008 üzenetére
Ha te mondod... Ahol a Meganeommal meg a Focussal (megy kisautókkal is) megyek X-el kényelmesen szerpentinen, ott a Kuga elpattog/dülöngél már 0,8x-nél. De ha sokan leírjátok hogy már legyűrték a fizikát a gyártók, egyszer hátha teljesülni fog...
(Egy emelt kombi Stelvinál esetleg, de ott van know how; tucatgyártóknál 1-2 kivételtől eltekintve keemény rugókkal küzdenek a dőlés ellen, amivel szar úton ijesztő produkcióra képesek).BBD-vel értek egyek, egy Tiguan/Golf(vagy inkább Leon), vagy Kuga/Focus 3008/308 rohadtul nem egy liga. Akik andalognak tükörsima utakon üres autóval, nekik mindegy lehet. És a magyarok nagyja andalog (szar utakon).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
Egy jó Isuzu D-Max platódobozzal? Az egy szerszám, leírtakat úgy érzem, elég jól fedi. Árban is jó, technika sem széthullós. Itthoni klíma miatt rozsda prevencióra érdemes költeni talán (bármi is lesz), de szolid technika, szeretik a gazdák, és őszintén szólva mezőgazdaságban ritkán van simogatva.
Ötlet szintjén, de talán kevésbé jó match az igényekre:
L200 szintén viszonylag baráti árban megy, bár fapad Hilux sem a világ vége, teher nélkül viszont valószínű a Navara lesz legjobb (hátul spirál rugó, összes többi laprugós, utóbbi sem gond amíg nem ül senki hátul üres platóval)...
G osztály is jó ötlet, keret függvényében. Olcsóbban régi alvázas ML, 5 hengeres 270 CDI kb örök ahogy emlékszem.
Ha már Toyota, 4runner?
Illetve külföldi piacos járművek vonalán még a RAM 2500 ugrott be, ha beesik egy adagolós 5.9 Cummins, az kiváló darab (KDP tab kit kell rá, és elmegy 1-2 millió km-t ), de már lehet méretben nagyobb a kelleténél.
Mazda is jó ötlet, ők még adnak nagy szívó motort. Mondjuk a körítés az kevésbé indusztriális, inkább kigrammolt, bele kell ülni 6 kombi is szóba jöhetne.
Ssangyong is nyomja a puritánabb autókat talán, de nekem sötét folt, nem ismerem őket nagyon.[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #202018 üzenetére
A CFFB a motorkód és ez a 2.0 CRTDI 140 lovas. Rajta a szervizkönyv matricáján is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Aha! Köszi neked meg Qrunak is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #202018 üzenetére
140LE/320NM. B6-ban ugyanezt tudta a híresen rossz 2.0 PDTDI is, de B7-ből csak CR van, szóval abból ha 140 vagy 170 lovasat keresel, az mind jó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Szia!
El kell hogy keserítselek, már a G klasse sem a régi. Ha tartósat akarsz akkor az általad említett patrol v LandCruiser (a 4.2td 100 jó széria nagyon!) a megoldás. Mondanám hogy gyere és ülj be a Q7-tbe de van egy érzésem hogy nem szegedi vagyhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
alázógyík
őstag
válasz dreamscape #202029 üzenetére
Priusok?
-
MC Pite
veterán
válasz Rhino666 #202028 üzenetére
Ha figyeltél, akkor a testvérmodelleket hoztam fel példának. Nem a semmihez, hanem a kompakt, azonos alapokat használó
normálisan használhatótesóikhoz lett hasonlítva.De kérlek, írj hasznosat is, mondj jó példákat. C5 Aircrosson és a CRV-n túl mondj olyan polgári árfekvésű (mittomén, 8-12 milla) SUV-okat, amiknek normális futóművűk van, azaz közel annyival bemehetsz egy hepehupás kanyarba (amint a vektorálás nem segít) mint kb bármelyik kompakttal? Vagy a lámpához amikor lassan odagurulsz a gyűrött aszfalton, nem ráz (és nem is nagyon dől).
Az én 'szenzoraim' nem szeretik a legtöbb suvot... Praktikumban elmaradnak, előnyük (aszfalton) nem igazán van, ellenben hátrányuk sok.
Az egyterűekkel nem volt bajom (alig romlottak a kompakt egyterűek komfort/menetbiztonsági jellemzői, vagy akár volt olyan mint a kombiké). De én szinte félek a legtöbb [átlagos] suvval és pickuppal, nem nagyon szeretem őket nem sima úton vezetni.
Az meg hogy az előző Kuga olyan, amilyen, az meg egy másik dolog, de a mostani Dustert többre becsülöm, és megkockáztatom annak talán még a motorházteteje sem remeg/lobog (csak az első generációban ültem eddig) legalább.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
válasz vzsryl #202021 üzenetére
Köszönöm , úgy is kereskedések mellett vagyok . Körbenézek hátha találok egy ilyent és kipróbálom. Már úgy is elég volt az Audik nézegetéséből . (Aki tudja az tudja “poént “ )
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #202033 üzenetére
Igazából nem titok.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #202033 üzenetére
Amikor én nézegettem, akkor 3-3,5M között nagyon pöpec darabok voltak hahu-n, de ennyiért vannak szép A4 B8-ak is ezzel a motorral. Utóbbi viszont sokkal kisebb belül.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Teasüti
nagyúr
Üdv!
Angol használt autó honosításában van itt vki jártas?
Mibe kerül lepapírozni?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Rhino666 #202032 üzenetére
Már kisutó ár a 8-12 milla Bassz...
Ha egy kompakt suv ha olyan lett, hamarabb leesik az útról mint a kisautó/fosik benne az ember miközben a másikba még akad simán tarcsi, akkor az nem lett túl jó sztem, egzaktabb definíciót nem tudok.
De melyikek is a 10évnél újabbak (és mi vektorál a polgári modellek közül)?
Vezesd, aztán utána bármeddig beszélhetünk róla.Köszönjük a konstruktív hozzászólásokat
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #202039 üzenetére
Ne is mond. Sikerült kikaparni egy 100-ast az Almera-ért (nem rikárdó vitte el), és keresgélek a legalja kategóriában (500k alatt) valami motoros esőkabátot. Már nagyrészt marketplace-n nézem - nem hahu-n - mert így ki tudom szűrni a pudva kapitányokat. Ha lesz időm, akkor számolok egyet, de szerintem a hirdetők 99%-a katalizátor betyár.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Rhino666
őstag
válasz MC Pite #202038 üzenetére
Fura, nekem a 15 éves E83 sem akar leesni az útról, pedig nincs benne nyomatékvektorizáció és taposom neki rendesen.
10M = kisautó
20M = sedan, kombi
30M = SUVVagy félreértettem és nem új árakról beszéltünk?
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #202041 üzenetére
[link]
Hatchback volt az Almera. Szedán arra lenne jó, hogy végszükség esetén összehajtva beférne az ikerbabakocsi (de szerintem nem minden szedánnak olyan hosszú a csomija, mint a Superbnek ).megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #202031 üzenetére
Az én 'szenzoraim' nem szeretik a legtöbb suvot...
194 centi vagyok, de én is jobban szeretem a földszintes autókat, nem az említett "emberi magasságúakat". Na, meg a kisméretűekben általában jobban is szórakozom, bármennyire is elcsépelt a gokartos hasonlat, valahol igaz. A Twizyt is rohadtul élveztem, pedig csak 18 ló, és görnyednem kellett benne.
-
KKG
kezdő
válasz bitpork #202026 üzenetére
Köszönöm szépen mindenkinek a választ. Nagyjából erre számítottam, amit írtatok. Ülök még a kérdésen egy ideig, míg hazakeveredek Afrikából.
focvis: igen, nagyon nem az én igényeimre mérik az európai piac kínálatát... Az FJ70 öreg barát, imádom.
MC Pite: CX5 versenyben volt, de kihullott.
Paxker315: A Lexusokat,Infinitiket amúgy kedveltem, a Közel-Keleten (Öbölben) vezettem őket, valahogy a hibridtől idegenkedem. Az első okostelefonomat tavaly vettem meg, mert kötelező volt a munkahelyen a whattsapp...
Gombinyó: Igen és a túl sok elektronika.
Doki16: A végén még tényleg Toyota Land Cruiser vagy Nissan Patrol lesz ebből... Már azon gondolkodom, hogy behozok egy arab rendszámosat és azt használom...
Vismajor01: Ez a kettő tetszik viszonylag, még alkura is kész vagyok miattuk, feladom az elveimet. Érdekes, a Volvo XC90 tetszik leginkább az összes SUV közül formára. Kipróbálom amelyiket csak lehet és döntök, asszonykám 26 (fiatalabb mint a jogsim ), ő még tetszelegni is akar kocsival, lehet, beadom a derekam.
Tom1939: Hallod, a kéziváltóért egy LC esetében még a turbót is elviselném... Elevenemre tapintottál.
Molnarpeter: gondolkodtam Isuzuban is, Hiluxban is, de ki kellene próbálnom majd otthon őket.
tboy93: tudom, ezért is nem vettünk már vagy 5 éve, mikor esedékes lett volna...
bitpork: sajnos hallottam a G Klasse ügyét, pedig komoly jelölt volt. Egri vagyok amúgy, de most 3000kmre vagyok Szegedtől. Ültem Q7ben sokat és Cayenneben is, tkp tetszettek, bár nem teljesen az, amit szeretnék.
Köszönöm mindenkinek a választ, úgy néz ki, valóban komoly alkukat kell tennem. Kipróbálok pár kocsit, ha hazamentem, de a következő sanszos, hogy valami felsőbb osztályú SUV lesz annak minden kompromisszumával. Legalább a feleségem örüljön....
(Mondani se merem, nekem sejtelmesen az új X5öst emlegeti, nővérééknek X6os van és hogy az milyen jó...)[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Pickupot és X5-öt egymás után olvasva beugrott egy személyes kedvencem esetleg: Mercedes X350d. Az elejét és a fülkét nézve az is reprezentálja a prémium mivoltát, de valójában az alapja egy tenyeres-talpas, rendes alvázas Nissan Navara. 3 literes dízel (+), turbós és csak automata van (-), tavaly szűnt meg a gyártás, itt-ott vannak alig futott példányok. Valahova a két G osztály generáció közé tenném, réginél naprakészebb (gondolok pl biztonságra), de nem annyira műanyag, mint a jelenlegi széria.
XC90 első generációban volt inkább anyag, kiváló 2.4 5 hengeres dízel, benzin fronton meg akár ott a 4.4 V8... A mostani második mind 2 liter, 4 henger, más polc...
Hibrid: ha nincs használatban távollét alatt, akkor tényleg jobb kerülni. Esetleg egyedi importban egy csak-benzines Lexus GX 460 - alvázas, 4.6 szívó V8, bár ez is automata -, vagy kisebb és puhább RX 350 - V6 3.5L.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Ádám16 #201996 üzenetére
enyem 60mm-t le van ultetve, es a futomunek ez a legmagasabb(!) allasa
ennel csak lejjebb lehetne rakni meg 140mm-l
benne vagyok egy par nekem OFF-s FB-s autos csopiban is, de amik ott lemennek napi szinten....
kifele megy az uberalles duma, a 20 eves merkelvágen dizel, amiben a vilagitason kivul van 6 szal vezeteknyi elektronika, de az is elromlik....diag-diag-diag
VAGCom az utlimate jelszo a mindenre IS
fele ennyit elszopnek a 147-l, mar reg betoltam volna az elso kohóba
pedig ebben meg az ablakemelo is a CANbus-n mukodik
ez szemben egy gyari magassagu 147 1.9 16v JTDm Q2
(Q2 = torsen sper diffi gyarilag a valtoban)
több drón kell ;P
-
Vismajor01
addikt
Mondhatnak bármit a G klasserol de a listadban azaz egyetlen auto ami olyan massziv karaktert kepvisel ami azt sugallja, hogy VAN BENNE ANYAG. Hogy a világból is kimegy. Ehhez képest egy xc90 is jo auto, de kozel sincs meg az a tank jellege, mondjuk nem is igyekezett h legyen. Xc90 egy kenyelmes hajo, Cayenne ugyanez csak sportosabban.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H