-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #222585 üzenetére
Ma eljutottam megnézni az első delikvenst: [link] 1.0 TSI - PYE195 rendszám.
Próbakör nem fért bele, mert a telepen a srác egyedül volt és rengeteg nézelődő volt rajtam kívül is, hétfőn pótolni fogom.
1 szett felni téli gumival szerelve, ülésfütés, carplay aktiválva (legalábbis ha a menüben látom akkor az aktív ugye?), levehető vonóhorog, egyedüli hibája hogy a jobb 1 kapaszkodó egy picit lóg, nem húzza fel a rugó teljesen. HAHU-n el van írva, 110 lovas verzió, 6 sebességes váltóval.
JSZP-n nem feltétlenül értem miért volt 5 tulajdonosa, de nem láttam rajta semmi sérülést és a motortér is csont száraz volt.Szerintetek?
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
bigrob
őstag
válasz rbalint88 #222602 üzenetére
Igen, azon pilláztam én is, még tolató kamera is van, meg levehető vonóhorog, de a kormányon nincs semmilyen vezérlő. (így azt se tudom, hogy a műszerfalon lehet-e lépkedni a módok között).
Utóbbi nem lenne rossz, de szerintem tudok nélküle élni, eddig se volt a fókában, az az érintős fejegység nagyon király reszponzív, nem gondolkozik.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
kenguru99
aktív tag
válasz bigrob #222601 üzenetére
"JSZP-n nem feltétlenül értem miért volt 5 tulajdonosa, de nem láttam rajta semmi sérülést és a motortér is csont száraz volt."
Azt nézd, hogy mennyi eredetvizsga volt (jelen esetben egy). Bank, lízingcég, kereskedő esetén nem kell, de ezek igazából nem is valós autóhasználó tulajdonosok. Viszont a JSZP-be bejegyzik őket. . -
veterán
válasz bigrob #222601 üzenetére
ha egyébként rendben van a kocsi, és tudsz együtt élni a hiányosságaival, akkor why not? én biztos nem vennék autót manuális klímával meg olyan kormánnyal, mint ami nagypapám moszkvicsában volt. ez egy 18-as verda, ezek hogy nem fértek bele? anno a 2008-as kia ceedem tudta ezeket. nagyon fura setup
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
szebe
addikt
válasz molnarpeter #222607 üzenetére
Műszerfal (bc) léptető jobb kapcsoló végén, tempomat bal kapcsoló végén.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
dong86
csendes tag
válasz bigrob #222601 üzenetére
szia, azzal számolj, hogy a VAG manuális klíma hatásfoka csapnivaló, én scala-ban próbáltam ugyanezzel a motorral de már a közepesen meleg tavaszi idővel sem bírt ha egyedül ültem benne akkor sem. nem tudom egy nyári közel 40 fokkal mit kezd, a tesztek is említik szóval valszeg nem egyedi gondról volt szó és a carplay ha ott van a menüben attól még nem biztos hogy aktív de az legkevesebb sacc/kb 15 ezerből megoldja egy román srác online.
-
bigrob
őstag
válasz dong86 #222610 üzenetére
+ a többieknek is köszönöm!
Ezt a klímás dolgot jó tudni, még van egy 1.2 tsi amit majd hétköznap tudok megnézni, viszont ez csak a 90 lovas verzió. [link]
Jobban járnék ezzel a gyengébb, de 4 hengeres motorral?Többieknek: úgy emlékszem hogy a jobb bajusz kapcsolón nem volt ilyen opció és láttam már pár példányt aminél ez ki is van hagyva. Tempomat helyett ami van az a speed limiter a fehér példányban.
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
szebe
addikt
válasz bigrob #222611 üzenetére
Jobb kapcsoló végén látszik a léptető. Ha nem a kormányon van a "görgő", akkor azzal tudsz navigálni a bc-ben.
A hahu-s linken a bal nem látszik, rossz minőségű eredetvizsga képet találtam csak. Azon vannak a tempomat/limiter kezelői, kb így néz ki [link]"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
galervin93
őstag
Sziasztok!
Lassan 5 éve, hogy első autómként megvettem egy 3-as Priust (2011, sima, non plug-in). Akkor még a fővárosban éltem, nagyrészt ott/környéken mozogtam, teljesen kényelmes volt erre a szerepkörre.
Azóta sokat változott a világ(om), vidékre kerültem és ennél csak még "vidékebbre" fogok a tervek szerint (valamikor a következő 1-2 évben - ezért is vagyok itt).
Szóval, egyelőre abszolút tapogatózás szintjén, eljátszottam a gondolattal, hogy le kellene cserélni. Gyakorlatias ember vagyok, azt szeretem ha valami működik, ellátja a feladatát, a Prius pont ilyen. Nem emberkedek, pályán tökéletes a külső sáv 110-zel, de ha nem sietős akkor megyek a párhuzamos főúton 70-80-nal... Viszont amiben a Prius gyenge: pakolhatóság (1) és hasmagasság/"terepjárás" (2). Ez a kettő összefügg, ugyanis horgászni is ezzel járok. Nem a kisvödör-pecabot mennyiségű felszereléssel... Azaz:
(1) Hosszban 160-180 centis dolgokat kellene pakolásznom bele, jelenleg szinte állandóan lehajtott hátsó paddal járok, ami alapvetően nem probléma, ha így tudja ezt egy járgány, akkor legyen így, úgyis csak max 2-en ülünk benne. A raktér magassága, kialakítása is fontos, és bár a Priusé sík és szintben van a csomagtér ajtóval, de a magassága (azaz egészen pontosan a csomagtér nyílás legalacsonyabb pontja és a csomagtér között) néha szűkös, illetve a kialakítása is picit kényelmetlen (felfelé szűkülő). Szeretném ha nagyon minimum ugyanennyit, de inkább többet (nagyobb magasság, könnyebb pakolhatóság) tudna a járgány. Csak sík raktér jöhet szóba, ne csak ilyen pakolható rekeszekkel gyűljenek a literek, mert nagy ládákat, dézsákat-vödröket stb., szóval nagy kiterjedésű/térfogatú dolgokat kell pakolni, továbbá a lehajtott ülés háttámlája is csak sík lehet, ilyen 10-20 fokig (nem vízszintig) dönthető ülés nem játszik.
(2) Nyilván a hülye horgász fejem hová visz... sokszor vizes/sáros, adott esetben nyomvájús részekre... Akadtam már el a Priussal, továbbá tömődött már el a magas fűtől a klíma kivezető csöve - ezektől megkímélném magam. Nyilván nem traktor nyomvájúra meg 25 fokos terepszögre akarok autót, csak egy lapos, városi használatra tervezett autóból ülnék egy szinttel feljebb, szó szerint.
(+3) Nagyon szeretem a Toyota hibrid rendszerét. Kényelmes az automata, megbízható, ismerem a szerviz lehetőségeket, nem eszik sokat stb......ezért kérdezném, hogy vajon egy RAV4 megfelelő volna nekem? Tényleg nem hegyet mászni akarok, meg offroadozni, csak ne kelljen izgulnom akkor, ha letérek az asztfaltról.
Nyilván nem lenne utolsó gondolat a Prius + mellé egy Dokker/Berlingo/Partner stb. jellegű járgány, csak hát öregszik ez is, szeretnék még addig megválni tőle, amíg értelmezhető értéke van, a pízt meg persze beforgatni újba...
Kényelmes ember vagyok, ezért szeretném a "vállalható" (külsőre, minőségre) és kényelmes (automata) hétköznapi autót kombinálni a pecás járgánnyal.
De minden ötletet, gondolatot szívesen meghallgatok!Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
-
őstag
válasz bigrob #222614 üzenetére
a Rapid egy fél mérettel nagyobb autó, mint a Fabia
szélesebb is
110 lovas 1.2 TSI-vel pedig kifejezetten élhető
csak hangos, mert kisautós a zajcsillapítása, közben meg akkora mint egy G Astra“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
bigrob
őstag
válasz f4lcon #222615 üzenetére
Pedig ez alapján 4 cm-el hosszabb a rapid mint egy kombi fabia.
Csak más a hely kihasználása, fabiát majdnem teljesen hátra kellett tolnom, a rapidot megszokásból teljesen hátra toltam és nem értem el a pedált..Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
fogkefe21
kezdő
válasz dong86 #222610 üzenetére
Nem lehet hogy csak az az 1 volt rossz? Pont Rapidokat is nézek, mint következő autó az 1.5 tdci Focus mellett, csak félek a dízeltől, talán a Rapid jobb lenne. De ha szar a klíma akkor kb eldölt, mert most is a Suzival pénteken mentem klímáshoz, hogy tölteni kéne rá mert gyenge, kiderult maxon van ennyit tud. Ha 3-4-es fokozaton küldöm a levegőt akkor tud hűteni, de akkor a gondolataimat sem hallom.
-
bigrob
őstag
válasz fogkefe21 #222617 üzenetére
Én nem találtam tesztet sem amiben ezt említették volna.
Szombaton egy 1.0 tsi rapidban ültem, csak a telepen, mert nem tudtam kivinni, lehűtötte a manuális ezt, ma egy 1.2 tsi fabiát próbáltam, szintén manuál klíma és itt sem volt melegem a 28 fokban.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
fogkefe21
kezdő
válasz molnarpeter #222618 üzenetére
Alapból mindig mindenkitől ezt hallom, hogy dízel azért nem jó, mert az ember gatyája rámegy. Eddig csak benzines autóim voltak, családban, ismerősi körben is mindig az volt. Amúgy vagy Rapid/(Octavia) 1.0 TSI-t 2017-19 közöttit nézek vagy alternatívaként Ford Focus 1.5 tdci-t 2015-2018 között, mert ezek adblue nélküliek. Focus gondolom jobb autó Rapidnál, olcsóbb is 5-600 ezerrel csak szinte mindegyikben van 200-250 ezer km aztán gondolom pont onnan jönnének a dízeles gondok. Néztem Octaviat, Rapidot is dízellel, de 1.6 cr tdi-t annyira nem dicsérte itt senki a topicba, 2.0 cr tdi pedig már jóval drágább és nem is vonz.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Kicsit be vagyok szűkülve a japán oldalra ezért lenne egy kérdésem. Melyik a legkisebb újonnan megvehető autó amelyben van legalább vezető oldali elektromos állítású + memóriás vezetőülés (én Lexus LBX-ig jutottam, az kb 4,2 méter, corolla sedant váltana és fontos hogy a 2 nagyon különböző méretű vezetője gyorsan tudjon váltani a beállításokban, szóval igazi valami olyan lenne ahol a külső elektromos tükröket is elmentené a memória...)?
-
ricardobayes
csendes tag
válasz galervin93 #222613 üzenetére
Nagyon jó a RAV4, a régebbiek futómüve egy kicsit keményebb, mint a Prius/Yaris stb. Alapvetöen a terepezésre találták ki.
-
Gabinnyó
újonc
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt vagyunk párommal. Magasabb felépítésű autót keresünk, én a hátam miatt, a feleségem pedig hogy jobban kiláthasson. Hosszabb utakra lenne az autó használva hétvégénként - országúton -, hétközben ritkán egy-két alkalommal ha lesz használva városban, évi 10-15 ekm biztos össze fog jönni. Jó lenne a megbízhatóság, olcsó üzemeltetés. 3,5 - 4 millió forint lenne a gépkocsira szánva. Milyen autókat ajánlanátok ilyen opciókhoz? Előre is köszönöm a segítséget! -
-
Gabinnyó
újonc
válasz szebe #222628 üzenetére
Egy Suzuki Vitara céges autó elég szűkös, nyaraláskor négyen a csomagokkal nem fértünk el - szerencsére többen mentünk, több utóval, így a csomagok elfértek. Kicsit nagyobb lenne a csomagtartó az jól jönne. Ahogy ezt a két típust nézem, kb akkora a csomagtartójuk sajnos.
-
Gabinnyó
újonc
Igaz, erre nem is gondoltam. Azt nem írtam, hogy kisgyerek is várható, így jó lenne egy hátsó üléssor, ahova elfér a baba ülése, és a babakocsi a csomagtartóba, ha vinni kell valahova, illetve családlátogatáshoz - a Mazda Mx-5 így kiesik...
Ez a Ford és Renault mennyire megbízható típus? Vagyis milyen motorral biztosabb választás. Esetleg japán vagy koreai vonalon valami szóba jöhetne? -
molnarpeter
nagyúr
válasz fogkefe21 #222621 üzenetére
Nem rosszabb az ezekben az évjáratokban szerelt 1.6 TDI, mint a mk3 facelift Focus-ban lévő 1.5 TDCI. Váltó hibák (kézi, difi csapágy) előfordulnak viszont a VAG-nál. Ford esetén a szervó hiba ami drágább, illetve viszonylag fiatalon beázik a hátulja és újra kell tömíteni. 2.0 TDI váltó nem nyűgös tudtommal.
-
Qru
MODERÁTOR
-
őstag
válasz Gabinnyó #222626 üzenetére
Nissan Qashqai?
ez az ársáv az, ahol az első generáció faceliftjének a teteje összecsúszik a második generáció 1.2 Dig-T motoros foskazlaival, nem szabad elcsábulni a modernebb formára, a régi 1.6 és 2.0 szívó is léptékekkel igénytelenebb, mint a letérdelő turbós 1.2-es“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Gabinnyó
újonc
Egy ötletnek ez is jó, köszönöm! Van is a városban, majd megnézzük hétvégén.
-
őstag
válasz Gabinnyó #222638 üzenetére
esetleg Mitsubishi ASX - a beltere jó nagy, mert a kasztnihoz képest hosszú a tengelytáv, de a csomagtartó azért nem hatalmas (kb Vitara méret lehet szerintem, bár így fejből nem vágom)
ezek is vannak 1.6 szívó benzinnel, örök mint a nyomorúság
sőt, ezeket még dízellel is szabad venniilletve az első generációs CX5-ök alja is belefér 4 millába, jól meg kell nézni, hogy ne rohadjon, de a 2 literes szívó ebben is kimegy a világból. és ezek már kifejezetten nagy autók a maguk 4,5 méterével
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
fogkefe21
kezdő
válasz molnarpeter #222635 üzenetére
Köszi, viszont itt a fórumon mindenki óva int az 1.6-tól, mert a porlasztó gyenge pontja és drága javítani. Nem tudom melyik jobb autó, a piac az Oktit árazza jobbnak. De a Fordot sem ismerem jobban, hogy az mennyire problémás, csak online próbálok tájékozódni és nálam ezek akadtak fennt a rostán, hogy tetszenek is, árban is ott vannak, illetve jó a velemeny róluk.
-
szebe
addikt
válasz Gabinnyó #222640 üzenetére
(Grand) Scenic, C-Max, Toyota Verso ami hirtelen eszembe jut.
#222636Qru
Elsőre még vicces (volt valamikor...), sokadszorra már inkább fárasztó"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
fogkefe21
kezdő
válasz molnarpeter #222643 üzenetére
Oh, akkor igazából bármelyik jó vétel lehet? Melyik az ajánlottabb vétel amúgy, ha a fenntartasi költségeket nézzük vagy ez teljesen egyéni?
[ Szerkesztve ]
-
bigrob
őstag
válasz bigrob #222614 üzenetére
Ma végre ki tudtam próbálni a kiszemelt 1.0 tsi rapidot, nem rossz, de nagyon durván vissza kell mindent pakolni, sarkon forduló 2-est kb el kell felejteni.
Viszont igazatok volt, a bajusz kapcsolón tényleg ott a menü léptetés csak sügér voltam...A 90 lovas 1.2 tsi sokkal jobban élhető volt számomra, illetve a telepen kemény 50 matyit engedtek volna, pedig 1 hónap múlva lejár a műszaki is.
Szerdán (elméletileg) folyt. köv egy 1.2 tsi rapiddal, ami remélem az utolsó lesz!Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
szebe
addikt
válasz Gabinnyó #222645 üzenetére
Scenic 1.6 16v, de menni nem fog, vagy 1.5-1.6 dci (tce itt még kerülendő)
Ford szintén 1.6 benzin, vagy a psa dízel 1.6-2.0 (ecoboostot ne)
Toyotánál nem tudom volt-e kerülendő motor, azt majd a többiek megmondják."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
őstag
válasz szebe #222647 üzenetére
Toyotából az 1.33-as szívó benzin VVTi kifejezetten hamar megy tönkre, ha nem 0w-20-at kapott, illetve korábbról a 2005 nyara előtt gyártott 1.8 szívó benzin sem tökéletes (nem megfelelő olaj esetén dugattyú-gyűrű kopás, magas olajfogyasztás, majd motorcsere, pont mint az 1.33 esetében)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
hobizoli
nagyúr
válasz f4lcon #222648 üzenetére
egyik ex-kollega volt ilyen toyota ubermegagiga megbizhatosag élharcosa....
de olyankor mindig emlekeztettuk a 80k km-nel motorcseresse valt 1.33-s Corolla-jara amit o vett vatta ujan, meg csak a markaszerviz nyulhat hozza, es akkor egy ideig beqssoltneki az olyan vallalhatatlan szinten zabalta az olajat, hogy frankon lattad a kekes fustot mogotte, mint amikor KO kozeli mar egy turbo
katalizatora is tuti lájkolta ezt a szituttoltogetett az bele mindenfele csodaadalekokat is, hatha...de nem
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Építő/felújító topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Ukrajnai háború
- Nők, nőügyek (18+)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen