-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
-
AMD Power
titán
-
Qru
MODERÁTOR
Nagyon szép, kortalan formaterv. De nem bízok a Peugeot-ban pedig a szívóbenzineseikkel nincs olyan nagyon sok nyűg tudom.
Wankelről lemondok, nem akaraok úgyjárni mint a Peugeot-os akinek a határ előtt esett szét a kocsija és bukta az egész nyaralását kvázi.
A3 1,8T vagy 2.0 TFSI-vel szemezgetek egyelőre.
mod:
kpal:
Eclips is nagyon baba, NFS-be is olyannal nyomultam. De vmi szolidabbra gondoltam, hogy a laikus szomszédok se gondolják hogy most rámszakad a bank.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Vesztor87
senior tag
Ez szerintetek valós lehet? Lehet ennyi difi a két kocsi közt?
http://totalcar.hu/tesztek/swiftignis/1/#szoveg
Kicsit lehúzásnak érzem az egyik, túlzásnak a másikkal kapcsolatos ítéletet...
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #256 üzenetére
Imbolygós kicsit, kényelmetlen, a műanyagok szörnyen kemények és tele van velük minden felület a kocsiban, a csomagtartója kicsi (Jazz-emhez mérve, pedig az se egy nagy autó ugye), a váltója sem túl precíz (anyám Puntójában jobb van, pedig az olasz kocsik se a váltási érzetükről híresek).
Hát így első körben ennyi.Amúgy igénytelen jószág (a szó pozitív értlemében), olcsó az alkatrész hozzá és nagyon megbízható.
#nincsbennetarcsi
-
Vesztor87
senior tag
Hm
A kemény műanyagok nem tudom miért rosszak, elvégre nem fekszem rá. Szerintem nem néz ki rosszul. A csomagtartó tényleg kicsi, de hát az autó maga is elég rövid, a Jazz is majd 10 centivel hoszabb, és kb 7 centivel szélesebb is. Viszont az utastér a méretéhez képest szerintem elfogadható. A váltója nem tudom milyen lehetett annak amit néztél, én egy Ignis váltót próbáltam, hát az valami baromi feszes, és olyan pontos volt... 1mm-t sem mozdult egyik irányba sem ha sebességben volt, és lehetetlen vt félre váltani,mint ha vonalzóval rajzolták volna meg az útját...
Nekem ennyi van meg az Ignisből... nagy tempónál tényleg zajos, de 110-120-ig pályán is jó, a futóművet tényleg imbolygósnak éreztem szar utakon, ezen esetleg egy kis ültetés nem tudom segítene-e...[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #258 üzenetére
Nekem nem kényelmes a sok kemény műanyag, igaz az előnye az, hogy nem is porlad szét 10 év után mint a Passat-é amit használtam.
A kormánynak elég jó a fogása, az nekem bejött pl. A motorja is elég jól húz, csak ugye ne akarjon vele "sportosan" kanyarodni az ember. Bár a kiss traktorhoz képest (WagonR+) még mnidg sinautónak számít.
Minden estre a kettő közül én inkább a Swiftet venném (legalábbis az összehasonító tesztel totál egyetértek amit linkeltél).
Futóművön lehet javítani persze, ültetéssel (bár akkor romlik a rugózási komfort), esetleg lehet bele toronymerevítést rakatni (bár nem tudom mennyire éri meg).mod:
Napfénysüti: Jaja ezt mondom én is, érted kolléga A Vestrája se volt egy "álomautó" mégis óriási minőségbeli visszalépésnek élte meg az Ignist, hiába sokkal újabb...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Vesztor87
senior tag
Gyűjtöm a tapasztalatokat, de az az érdekes, hogy vagy nagyon utálják, vagy nagyon szeretik ezt a kocsit. Szüleim meg vannak vele elégedve, én még nem tudom hogy érdemes-e ilyet venni. Lényeges lesz hogy ne kelljen rá költeni, és ahogy néztem, már 8-9 kilóért lehet venni, és jobbnak tűnik mint pl egy Kalos, vagy egy 1,0-ás Corsa, esetleg 1,2-es Fóbia... nagyobb autót meg nem mernék venni, kezdőként, főleg hogy pesten is lenne használva. A Vectra tényleg nagy autó, gondolom puhább műanyagokkal (ebben pl apósom Audi 80-asa is jobb, pedig az '87-es), és nagyobb kasztnival van megáldva (nem pattog a futómű, jól fekszi az utat), és persze nagyobb. Neki gondolom azért lehetett vissza lépés az Ignis, mert kisebb, pattogósabb, billegősebb volt...
-
nagyúr
Nekem a Hondában a műszerfal borítása ilyen kellemes puha anyag. Fogalma sincs mi lehet pontosan de nagyon jó. És még 14 évesen sincs az ég világon semmi baja pedig napsütést is kap rendesen.
Toronymerevítő: valamennyit talán számít. Nekem gyárilag van benne így még a rendőr se szólhat érte viszont meg nem tudom mondani pontosan mennyivel jobb így kanyarodni mert nem próbáltam merevítő nélküli változatot. Mindenesetre nem egy drága dolog (persze lehet annyit is ér ).
Ültetve is van a gépem. Na azt viszont már biztosan állíthatom hogy így stabilabb kanyarban. Cserébe jobban érzem a remek magyar út minőségét. Meg a fekvőrendőrökre figyelnem kell.Més que un club!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #263 üzenetére
Egy toronymerevítős verdával mentem eddog az egy Honda Legend volt de merevítő nélkül nem próbltam (abban is gyárialg van benne) nincs összehasonlítási alapom nekem sem.
Egyedül egy régi Switf-et oróbáltam (literes 3 hengeres) amibe utólag rakatta be haver a kanyarstabilizátort, az érezhetően hozott a konyhára.Vesztor87: Első autónak teljesen jó, ha nincs nagy összehasonlítási alapod (értsd: nem egy fullos Merciből ülsz át), A-ból B-be eljutni, meg megtanulni vezetni bőven jó, bírja a kátyús magyar utakat is. Nem kell félned, hogy ellopják, ha esetleg lekoccolod akkor se megy rá a gyatyád.
#nincsbennetarcsi
-
Vesztor87
senior tag
Köszi Én is ezen filózok, mert nézegetem én a kocsikat, ha összességében nézem az Ignist akkor lehet szar, mert sokkal jobb egy mostani új kocsi, de ha úgy nézem hogy 8-9 kilóért fiatalt, akkor úgy gondolom jó. Nem a 10-20 éves B Vectra vagy nagyobb autók az ellenfelei (amik még ha annyiba is kerülnek, jóval öregebbek), ha viszont a Clio/Thalia/206/Corsa/Fabia hoz nézem akkor versenyképes. Nekem egyébként tetszik is
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #263 üzenetére
a gyári ropi után amit belekerült erősebb merevítővel sem éreztem semmi különöset ... mellesleg a gyári nem sokat ér, szvsz, elég hurka
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz Vesztor87 #256 üzenetére
Nekem egy maradandó tapasztalatom van vele:
Barátnőm nevelő apja jár Ignissel. Kb 1.5-2 éve amikor átadták a Lillafüred - Eger szakaszon az új hegyi utat elgurultunk borozni egyet.
Az Ignisben 4-en voltak, az én 206-osomban 2-en voltunk. Az elvileg azt hiszem egy laza 20 pacival erősebb volt mint az enyém, ráadásul éppen akkor vadásztam alufelniket, szóval téli gumin voltam.
Mind a ketten forszírozott tempóban haladtunk, élveztük a tükör sima utat. Nekem szinte minden kanyarban visítottak a téli gumik.Ezen a szakaszon egy laza fél órát vertem rá. Egyszerűen annyira nem tudott a kanyarokkal mit kezdeni a futóműve, hogy az valami félelmetes. Ahol én téli gumikon lazán elfordultam 60-70-el, ott ők már 50-60-nál határon autóztak.
A nyári 16"-osokkal pedig már teljesen más dimenziókban autózom.Ettől függetlenül valóban igénytelen gép és nincs is semmi baja, de nekem a megjelenése és a futómű miatt még véletlenül sem kellene.
Viszont, ha valakinek tetszik, és nem az a kanyarvadász típus, akkor nincs probléma. -
Vesztor87
senior tag
Hm, ez is érdekes. És az Ignis sofőrje mennyire sportosan vezető egyén? Mert az még nem feltétlenül mond sokat hogy hamarabb leértél, mivel lehet hogy az illető nem merte úgy küldeni neki. Illetve az se minden hogy gyorsít. Nem mindegy hogy 50-60-ről gyorsítva 2. vagy 4-5. fokozat van használva A 206-os elég kényelmesre hangolt futóművel rendelkezik, kis tapasztalatom volt vele, körforgalom nem a barátja. A tc-n volt egy adás, amiben az Ignis épp a 206 előtt volt tesztelve, mind2őt megrángatták, ott azt mondták hogy nagyon billegős az Ignis után...
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Napfénysüti #263 üzenetére
A Daihatsu Charade műszerfala is nagyon fincsi. Valami műbőr jellegű puha ruganyos anyaggal van bevonva. A mai kopogós műanyag műszerfalakhoz képest azt szinte öröm megtapizni. Azon sincs egy repedés sem pedig elég öregecske már.
-
Xero
nagyúr
válasz Vesztor87 #269 üzenetére
A sofőr alapvetően nem lendületes vezető, de ott saját bevallása szerint mindent kihozott a gépből amit csak lehetett.
Az viszont még a történethez tartozik, hogy a 206-osom alatt van egy kőkemény Weitec futómű és a stabpálcák is keményebb szilentesek. Így kb kompenzálva volt a téli gumi.
-
Jadro
veterán
Jófajta gumikkal nincs gond Ignissel sem. Persze nem versenyautó, de néha én is elég sportosan veszem a kanyarokat. Az viszont tény hogy elég kopogós a futómű. Minden úthiba keményen érződik. Ki kell próbálni, mert nekem például teljesen megfelel a kocsi. Pl nagyobb hely van benne vezetőként mint a kettes swiftben. Utóbbiban kevesebb helyen maradt magam körül. Van jobb és kényelmesebb autó, szó se róla, de szerelés és fenntartás szempontjából kevés igénytelenebbet találsz.
Ami még hátránya, pl egy Puntóhoz képest az a fogyasztás. Nekem megeszi szépen a 8 litert, mondjuk csak városban járok vele és légkondizok is néhanapján.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
-
Alvin_ti4200
félisten
Az új típusú (2007-( Fiat 500-asról (főleg a motorjairól, a beltér strapabíróságáról) van valakinek tapasztalata? Fogyasztási értékek is érdekelnének. Számomra hihetetlen, hogy az autó tényleg csak 540 kg, pedig még ültem is benne, nem tudom, mennyire lehet így szélérzékeny...az 1.2-es sima szívó nyolcszelepes a maga 69 lóerejével gondolom elég is lehet fővárosba és országútra vagy tévednék? Az 1.4-es 101 pacis már eléggé gyilkos gépnek tűnik (az áttételeket egyiknél se ismerem), bár lehet, hogy normál használat mellett nem nagy a fogyasztásbeli különbség, de átírás, biztosítás, adók mind-mind drágábbak rá, így annyira nem érdekelne ez a moci.
-
zoo8800
veterán
-
dízelracer
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #276 üzenetére
Azért az új ötszázas nem egy pici autó. Szerintem simán megvan 800-900kg de mindjárt feltúrom a neten. A két hengeres motor viszont állati fasza lehet!
szerk: Fiat 500 1.4 16v Lounge 980kg
Iszonyatjó kispolszki szuperturbó (Tudom vótmá).[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Alvin_ti4200 #276 üzenetére
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz dízelracer #278 üzenetére
Szervizelni biztos, hogy nagyon jó áron lehet, de állítólag nem fogyaszt kiemelkedően és mivel a TwinAir csak tavaly jelent meg, így még nagyon drága használtan A hangja mondjuk nem tudom, mennyire idegesítő.
-
SpeedR
őstag
válasz Alvin_ti4200 #281 üzenetére
Alig nehezebb mint egy régi swift, tehát elvileg elég kell hogy legyen.
Lecseréled a citromot? Miért?[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #280 üzenetére
Ez tényleg kispók feeling: [link] Kéne.
-
Alvin_ti4200
félisten
Nem cserélem le, csak nézelődöm, mint minden magával nem bíró hímnemű állampolgár Kicsit unom már a Citromot, de csak úgy nem verném magam költségekbe, mert a budapesti 7 literes fogyasztást és a szerviztől való távolmaradást nem tudná 100%-ig garantálni egy másik használt autó. Nemrég múlt két éves nálam (és egyben túl van a kilencedik születésnapján is), príma állapotban van, egyszerűen csak szeretnék egy újabb autót előbb-utóbb A 406 coupénál eldőlt, hogy nem tudnék még egy "öreg" autóval együtt élni, a mostanit megszoktam, mert minden nap látom, de a szemem már csak a fiatalosabb stílust kívánja (vagy az elegánsabbat, de ahhoz még túl fiatal vagyok szerencsére, hogy hamar megöregítsem magam ).
-
Arkar
aktív tag
válasz Alvin_ti4200 #284 üzenetére
Unod? Miért, mindig u.a nyújtja, és érdekes módon még mindig működik?
Nekem is vannak olyan napjaim mikor unom, hogy mindig a 206-ba kell beülni, néha jó lenne 1000LE, vagy 2l -es fogyi de hiába jövök ki kétszer a lépcsőházból, ez nem változik, viszont nemrég elképzeltem milyen lenne eladni, hát nem úsznám meg sírás nélkül, így 5 év után pedig szegény már 11 éves, de a megtett 100Ekm közösen az élmény!Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
nagyúr
-
kpal
veterán
válasz Napfénysüti #287 üzenetére
Én és elég beteg vagyok csak azt nézegetem vagy 2G vagy 3G az ettöl ujabb már annyira nem tetszik . Ezt nézd meg [link] Itt vannak a képek [link]
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
kpal
veterán
válasz Napfénysüti #289 üzenetére
Nekem egyenlőre csak nézelődséi szinten van a dolog mert 3G nekem azért sok de ugy vagyok ha veszek akkor már legyen kicst ujabb. Nekem az tetszik az eclipsben hogy a formája örök a 2G 1995 -ben jelnt meg és azóta is szuper a 3G 2000 - ben jött ki és az is gyönyörü.
-
capulet75
addikt
Sziasztok. 2002-es passast IV kombi vagy 2003 mondeo kombi. Motorra is várok tippeket.
Ha lehet akkor ne csak annyit hogy x-et vegyél, némi indoklás jó lenne.Köszönöm.Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
kpal
veterán
válasz Napfénysüti #289 üzenetére
Ja és alkatrész kell hozzá sokan árulnak itt Mo.-n .
-
kpal
veterán
válasz Napfénysüti #289 üzenetére
A 2G akad 740k -tol de ami szép is kb 1milla környéke .
-
Rick4
félisten
válasz capulet75 #296 üzenetére
Tudhatnád, hogy mindenki tudja, de arról beszélek én is amiről Te, rakjál egy Babetta blokkot a kocsiba.. Vagy akár minden kerékre. Na ugye, hogy meg lehet ezt normálisan is kérdezni?
Elég lett volna azt írni, hogy "melyik motorral válasszam?".[ Szerkesztve ]
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz capulet75 #291 üzenetére
Azokból mentem 1,6 és 1,8T-s motorral szerelttel, meg 1,9 PD TDI-vel is.
Ha sokat mész akkor esetleg jöhet az 1,9-es PD TDI, de az elég gondozás igényes, ha nem olyan sokat mész akkor benyós. Az 1,6-os gyenge bele és sokat eszik, az 1.8T megy mint atom de normál használattal 10-11 liter környékén van városban, országúton 7-8 liter, pályán 9-10 literből kihozod.#nincsbennetarcsi