-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #30999 üzenetére
egyre lejjebb adod
(#31004) Szplöttyy :
elmondom neked, 2008-ban 150k-ért adtam el a 21061-es négykörlámpásom, de az motorikusan olyan patent volt, hogy aki elvitte az majdnem magához nyúlt
viszont úgy rohadt, hogy nem volt kedvem újjáépíteni az egészet.amúgy egy ladán én is gondolkozok télre, lehet kinézek az autópiacra, hogy mizu ott
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
jól láttam amúgy, hogy egy csipsztuning 50+áfa? megkérik
amúgy hülye kérdés: ültetni miért jó dolog 2-4 centiket? főleg ha eleve sportos a futómű, nem valami Octavia vagy Ford...
-
qdak
addikt
válasz whitezo88 #31007 üzenetére
kemyenyebb rugo, tomegkozepppont lejjeb kerul, jobb kanyarodas stb
persze lerazzza a szemuveget ugy doball, levereted az aljat, szettmennek a csapagyak... de akkor is jokornelka: noi tulaj, persze ugy mint nekem mind 2 kocsi anyu az uzembetartoja
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
whitezo88
nagyúr
válasz Kornel #31008 üzenetére
ugyan! itt van olcsón egy 19 éves Samara!
az első kocsi meg eléggé rohad, belül is leharcolt...
-
TaaT
veterán
válasz whitezo88 #31007 üzenetére
"ültetni miért jó dolog 2-4 centiket?"
ég és föld különbség van a gyári és 35-40mm ültetés között... sőt, még a 20mm-es gyári sport és a 40mm-es ültetés között is nagyon nagy érzésre... plusz ha hozzárak az ember 18-as kereket peres gumival, állandó kaland a kocsikázás
zoo8800: trabant volt már 1.4m-ért, 1.3-as kettesgolf 1.6m-ért... ilyen ez a youngtimer téma...
Give them hell Ukraine!
-
-
nagyúr
-
-
_NCT
őstag
-
nagyúr
-
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
-
-
Varoz
őstag
válasz Napfénysüti #31031 üzenetére
Muhaha, ez el is dőlt.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
whitezo88
nagyúr
a balfaszság nem autófüggő
AWD-t emg vegyen az ember rallizni vagy terepjáró miatt!
amúgy megnéztem miért is ilyen olcsó a Dacia Duster, aztán látom: 1.6, 100 ló... mondom köszi. Meg hát anyaghasználatban, összeszerelésben minőségben a Dácsia nem épp színvonal
bár a tesztek alapján jó terepezni... -
válasz whitezo88 #31036 üzenetére
A nyaraló szomszédunk is büszke tulaj. Azon kevesek egyike aki kijelentette hogy dustert AKART! Hágy hogy milyen pléh doboz...én meg csak kussoltam, nem mertem mondani hogy a csomagtér ajtóm anyagából két-három dustert lehetne hajtogatni...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integra
titán
legolcsóbb és legpraktikusabb megoldás egyértelműen az elsőkerék hajtás, a sportosság terén még a legjobb elsőkerekesek is kompromisszumot kötnek.
hátsokerékhajtás nyáron szuper, télen szopó ahogy van, a legtöbb kompromisszummal jár, költségesebb.
az awd összességében a legjobb, legbiztosabb, a legsportosabb is, ellenben a legköltségesebb is a fenntartása. absz pénztárcafüggő.
én már rég awd párti vagyok. hátsókerekest csak pályás használatra vennék/építenék, közúton is csak awd....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #31038 üzenetére
csak nem kell sajnalni a jo minosegu teligumit a hatsokerekesrol es nincs nagy gond. nekem is mindenki magyarazta h uuuu, hatsokerekes telen, uuuuuu, le kell tenni esoben, stb. a szappantartomat felpapucsoztam blizzak-okkal, aztan huss. fenyevekkel elorebb vagyok, mint a sok szerencsetlen elsokerekes a nyari meg negyevszakos gumakkal. ket telet toltam vegig.
a korabban linkelt bmw-shez hasonlo szituba egyszer kerultem: friss ho, meredeken emelkedo utca. nekifutottam ketszer, aztan inkabb lenthagytam az autot az utca aljaban. de fel ora mulva allt ott lent meg egy felicia meg egy nemtommi is, szoval az nekik sem volt abszolvalhato.
cserebe a hatsokerekessel nagyon-nagyon jol lehet szorakozni hoban ami persze nem szempont evi 12 havas nap eseten.mod:
ja igen: teligumibol nem igazan elonyos az uthenger-szelessegu. ne nezzen ki olyan brutalisan, mint a nyariguma, inkabb legyen hasznalhato[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Szerintem mindkettőnek nyárigumi van fent, az elsőnek kb. biztos.
AWD-nek nem feltétlen van létjogosultsága a hétköznapokban, drága gyártani, drága megvenni, bonyolult, sokkal többet fogyaszt, levesz a teljesítményből. Cserébe a hazai viszonyok közt 90%-ban nincs rá szükség.
Amúgy meg, hogy kinek mi a Das Auto, az eléggé függ attól, hogy ki mit vár el egy autótól.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
-
-v-
addikt
válasz bigmasterg #31045 üzenetére
Cayman S
Az új nagyon disznómód jól néz ki. -
neduddki
nagyúr
válasz #25954560 #31041 üzenetére
HI!
Juliacskan 165/70r13 volt hidko rd108-bol a lekopott pirelli p4 utan maga volt a megvaltas hoban, fiatlasag bohemsag, de volt amikor az orra totla a havat:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Milyen asztali médialejátszót?
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Android szakmai topik
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik tápegységet vegyem?
- OnePlus 7 Pro - hétpróba
- Futás, futópályák
- További aktív témák...