-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz chosa921 #48991 üzenetére
Az ügyfélkapun annyit tudsz megnézni, hogy az adott autó forgalomban van-e illetve körözés alatt van-e. Rendszám alapján megy, egy hónapban azt hiszem 15 lekérést csinálhatsz.
Ennyi a legális.
Ezen kívül, ha felhívod a vizsgaközpontot, ott ha nagyon ügyes vagy, akkor kiadnak valami infót az óraállásról, de inkább csak úgy, hogy te ennyit látsz most, és ez szerinte az alapján amit lát reális-e vagy nem. Virágnyelv, urambátyám, nyugatbalkáni összekacsintás.
Ha szervizelve volt a kocsi, akkor felhívhatod a szervízt, és ha megint ügyes vagy (itt azért közlékenyebbek szoktak lenni) akkor rendszám alapján megint csak tudsz kérdezősködni, hogy szerintük reális-e ez a kilométer.
Ha van biztosítós ismerősöd, akkor az le tudja kérni a rendszám alapján az alvázszámot, motorszámot, tulaj nevét-címét. Ez utóbbi nálam életet mentett egyébként.
Ennyi van, magyarul a kilométerállást le tudod nyomozni némi utánajárással meg szerencsével. Valamit segít, de a műszaki állapotról nem mond semmit.
[ Szerkesztve ]
-
chosa921
tag
válasz FerNandor #48996 üzenetére
bevallom őszintén nekem inkább alváz/motorszám kereső kéne , öreg pannóniáim vannak itthon darabokban, adattáblák, vázak, 20,21-es deluxe p10-es , nagy szakértője vagyok, hozzá rengeteg alkatrésszel és lakarnám informálni ezeket , összegyűjteni egy füzetbe és elrakni magamnak, hogyha majd összerakok 1-2t akkor tudjam már hogy mi a dörgés.
Üdv.:Peti
-
mephi666
nagyúr
céges autóknak volt benyás 406/407-es peugeot... 6-7évesen k*rva sokat kellett már szervizbe hordani őket és rengetegbe kerültek... ezt leszámítva a 406-os pályán gyorsult is becsülettel, hogy csak néztem (főnök magyarázott valamit, hogy előző telephelyvezetőé volt, aki imádja hajtani a kocsikat és a lehető legnagyobb motorral meg ilyen-olyan extrákkal kérte)
ezek után lett dízel skoda praktik/octavia/superb... (praktik-ot vittem párszor én is és azt leszámítva, hogy a fedett oldal miatt sok a holttér, jó kis gép) kényelemre/belsőre azért elmaradnak szerintem a peugeot-októl, viszont így 3évesen nem sok baj volt még velük (superb-nek most jön épp a 150ezres szerviz és a többibe is belemegy kb ugyanennyi km)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
fefe9
tag
válasz DeFranco #48925 üzenetére
Igazából sok múlik azon, mennyit mész vele, no meg leginkább a rendelkezésre álló anyagiak.
(lehet, hogy leírtad közbe azt is, sry, ha nem vettem észre)Saját példából merítve: keveset megyek az autómmal éves szinten. Lassan csereérett lesz a két hátsó nyári, de inkább a kora miatt, állapota teljesen okés, futófelület rendbe, és nincs kirepedezve sem annyira (pedig 2000-es gyartás., tudom, most sokan azt mondják, ember, cseréljed azonnal, mert akár veszélyes is lehet).
Gumishoz elmentem, mutatom neki, mi a szitu. Megnézte, azt mondta, szerinte több verzió van: ezt a nyarat tuti kibírja, tehát vagy veszek jövőre olcsóbb újat, vagy ha van valami tuti fiatal 2-3 éves használt, akkor lecsapok arra. Kérdeztem, Barum-okról mi a véleménye, azt mondta, nagyon sokat javultak az utóbbi időben, ADAC tesztben is jól szerepelt idén. Hankook-ot használ pár ismerős, elég vegyes a tapasztalat, sokan panaszkodnak arra, hogy esőben elég érdekesen viselkedik.Esetleg szét lehet nézni prémium használtak közt is.
Remélem, tudtam segíteni valamennyit.
--- https://flic.kr/ps/37w6iv ---
-
Dany007
veterán
Na ezért mondom, hogy kár ilyen "hallomásokból" következtetéseket levonni. Tudom, pedig én is azt teszem. Bár igazából nem sok Fr autó volt ami megfelelt a követelményeimnek. Adott árkategóriában pl csak a Volvo-kban meg 1-1 Mondeoban volt függönylégzsák... Jaja szeretnék sok lufit a kocsiba
De mondom az új Peugeot-k nagyon tetszenek! -
Melack
veterán
Azt hiszem szerelmes lettem.... (Igen, egy franciába )
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
mephi666
nagyúr
válasz Psychonaut #49020 üzenetére
én abba olyat láttam, hogy egy merci felborul... nem is vennék olyat, mert nem biztonságos
#49023: egyik exnek asszem 2004es yaris-a volt és amíg együtt voltunk (kb 2008-2010), semmi baja nem volt, pedig napi szinten mentünk vele ami szopórollert viszont láttam: munkatárs daewoo lanos-a.... arra a kocsira havonta költ 30-40ezreket és folyamatosan szív vele...az árából vehetett volna már egy bmw-t is akár megvette néhány éve még vagy 1millió körül, ráköltött azóta legalább ugyanennyit és ér talán 200ezret...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
giigz
veterán
válasz Psychonaut #49020 üzenetére
A múltkor pont az utcánkban robbant le egy Toyota Yaris, odamentem a tulajhoz, megkérdeztem, hogy naaa, egy Toyota is el tud romlani? Azt mondta, volt ennek már minden baja... Nem tudom, hogy a rossz karbantartás, vagy mi lehetett az oka, de szerintem ebből egyértelműen következik, hogy japán autót ne vegyen senki, mert a japán autó az szar.
-
Melack
veterán
Ez a kocsi fiatal éveim nagy kedvence. Helyette inkább vennék Renault Megane 1.5 dci, 2003-ast (hirdetést most nem lelem). Olyanon tanultam vezetni, imádtam.
(#49019) Qru: szigorúan plátói, semmi testközeli élmény...
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
!Overdose!
őstag
Ha már így kérdezed, akkor elmondom, hogy én miért nem vennék francia autót. A sokszor hangoztatott franciás kényelem (ami mellesleg szerintem egy Magane-ban nincs meg, inkább a felsőbb kategóriára jellemző) nekem inkább billegős, bizonytalan futóművet jelent. A belső tér ergonómiája a legtöbb francia modellnél nem tetszik. A '90-es és 2000-es években a motorjaik nem voltak kifejezetten korszerűek, a váltójuk pedig egyenesen csapnivaló. Tény, hogy nem lehet egy kalap alá venni az összes francia autót, de készítettek néhány olyan valóban megbízhatatlan típust, ami visszafordíthatatlanul rányomta a bélyegét a francia autókra. Felfoghatatlan, hogy hogyan fordulhat elő, hogy mondjuk egy C5 valakinél hibátlanul üzemel több százezer km-en keresztül (több usernek is van itt a topikban) másoknak pedig végtelenül megbízhatatlan. Egyszerűen túl nagy a szórás és ez valamilyen tervezési/gyártási/szervizelési hibára utal. És ahogy hallom, illetve tapasztalom, mert nekünk is van a családban és a cégben is francia autó igenis nehezen szerelhető.
Persze van pozitívum is. Okkal vagy ok nélkül, de nagyon lent van az áruk és számos olyan modell fűződik hozzájuk, ami megdöbbentő formai vagy műszaki tartalommal rendelkezik, amiben ülve kicsit ki tudsz lógni a tömegből. Például a C6.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
mephi666
nagyúr
válasz DeFranco #49025 üzenetére
vagy góf? ezen a reklámon sírok
nekem formára a '96-'97 körüli renault megane-ok tetszettek/tetszenek nagyon, de nem mernék venni meg a zastava is tetszik... álmodoztam arról is, hogy milyen frankón ki lehetne pofozni egyet (csak tuti ellopnák másnapra a ház elől)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #49028 üzenetére
billegős, bizonytalan futóművet jelent.
Ebből látszik, nem ismered a francia típusokat.
a váltójuk pedig egyenesen csapnivaló
Még mindig nem ismered
-
!Overdose!
őstag
Tudod hol szerelték össze a kései Yarisokat?
kalmanchris: Volt 505, Xsara, Boxer.. Jelenleg van 206, 306, Boxer. És vezettem sok mást is. Feszesebb futóműhöz és jobb váltóhoz vagyok szokva. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Melack
veterán
válasz kalmanchris #49034 üzenetére
Nekem is ez a hiba, hogy k. olcsó. De a fehér Megane még mindig b. a csőrömet.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Melack #49031 üzenetére
1,5 dCI nem annyira csapnivaló, de ha ilyet veszel számold bele, hogy kvázi rögtön kuplung és kettőstömegű csere ami nem két fillér... Nyilván azért ennyi mert nem volt cserélve benne.
Laguna: a benzineseikkel nincs gond, ismerősnek is ilyen van és a kopókon kívül semmi gond nem volt vele.
Ennek a példánynak viszont kicsit csálén áll a hátsó lököse meg a motorháztető is... Ettől még lehet ok műszakialg, rá kell nézni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
JanR
addikt
Laguna-val nekem más a tapasztalatom, pont ennél a típusnál. A volt koleganőmék vettek ilyet, azt hiszem 1.6 benzin motorral szerelt. Vásárlás után fél éven belül 3x vitték szerelőhöz, mert az autó nem is mozdult. Való igaz a 3 hibából 2x az elektronika tiltott (kártyás indítású).
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
"menettéljesitménye..,hehe, hát 908cc,45hp.
145volt eddig a rekord,de 130tol felljebb már az üvöltö motor,és a szél miatt az ember fél lábbal a sirban érzi magát,nem is beszélve hogy a kormányt fizikai erőkifelytéssel lehet csak a helyén tartani.
amugy epp elég, 90el kényelmesen megy,autóutra meg nem ezzel járok""Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Dr.Zoo
senior tag
Nem.
Azért mert a környezetemben lévők folyamatosan dicsérik hogy milyen fasza autó, milyen kényelmes, stb.
Csak azt hajlamosak elfelejteni, hogy mikor egy ilyen túlbonyolított francia csoda lerohad az út kellős közepén, akkoris vadul kellene dícsérniük a márkát...
(minden ilyen trágyadombal rendelkező ismerősöm sűrű szervíz látogató.)Peace!
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #49033 üzenetére
Feszesebb futőmű? Coupe/3 ajtóst kell venni belőlük. Kivéve Boxer.
-
!Overdose!
őstag
válasz kalmanchris #49042 üzenetére
Most, hogy mondod francia coupe-t még nem vezettem. Kíváncsi vagyok, amint tehetem kipróbálok egyet, hogy mennyivel érzem biztonságosabbnak, mint a többit.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Mawyx
senior tag
válasz Melack #49031 üzenetére
Imádom ezt a Megane formát. Én benzineset néztem, de tavaly amikor kocsit vettem még 850 volt az alja, nem fért bele a keretbe sehogy se most meg már 500-ért is kapni, eszem megáll.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #49044 üzenetére
Xsara modelfrissítésénél keményítettek a futóművön az első szériához képest. A coupe pedig erre rátesz még egy lapáttal. Gondolom ez így van a 306-al is lásd [link]
Jók ezek a hátsó torziós felfüggesztések, addig, amíg nincsenek terhelve ( 4 személy+). Akkor előjön az amit említettél, hogy elkezd bólogatni. De hát valamit valamiért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Steam Deck
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
- Gitáros topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- További aktív témák...