Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz 8th #88592 üzenetére

    súly/teljesítmény arányt se felejtsd el.
    illetve a nyomatékgörbét se.
    amiket említesz, régi vágású európai szívómotorok, amik tényleg nem mennek. mondjuk az 1.4 f astra ismerősi körben 5 körül eszik, de lehet csak az a baj, hogy szabályosan közlekedik :K
    ja és a váltóáttétel a másik, ami nem mind1.
    egy modern kis köbcentis szívó kis autóba városba/országútra simán jó, szabályosan közlekedni.
    hosszabb távra nagyobb kaszniba nyilván nem.
    de ettől még simán van létjogosultsága.
    pl. mivel közlekednének itthon a kispénzűek, ha nem lenne régi swift? (mivel nem lenne, ha annak a motorját is 240.000 km-re tervezték volna, mint az 1.0 ecoboost-ot)
    kérdem én mi értelme van az 1.0 ecoboost-nak, amikor jó lenne egy 1.4 szívó is, ha mondjuk 200 kg-ot csökkentenek a súlyon, és még a fogyasztás is jobb lenne, nem papíron, hanem ténylegesen.
    ahogy írtam, egyszerűbb egy csigát ráakasztani, és papíron meg van oldva minden.

Új hozzászólás Aktív témák