-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz roberto211 #111168 üzenetére
Atkell nézni mielőtt veszitek es akk nem érhet meglepetés.
Igen, ez egy olyan lózung, amit mindig el lehet sütni jó igényesen, de pontosan lószart nem ér a valóságban. 200-ból talán egy ember ért hozzá, és tudja megállapítani, hogy megvételre érdemes-e az autó, másik három ismeri ezt az egyet és el tudja hívni a maradék 196 meg kiszabottul meg van lőve ez ilyen jótanácsokkal.
Én is meghallgattam, más is meghallgatta, aztán amikor konkrét útmutatás kellene, hogy mit hol ki és hogyan nézzen meg, vagy kellene egy kontakt, szervíz, akármi, akkor meg megy a nagy hümmögés, meg köldöknézegetés, hogy hát izé nézd meg hogy felgyullad-e minden lámpa ha ráadod a gyújtást megööö eee hájómekkenézni na.
Kétgyerekes egyedülálló anyuka az pont az, aki jómekkenézi majd az autót, ugye? Véletlenül sem az, akit elsőként b.nak át a palánkon úgy ahogy akarnak.
Ezt nem csak a te mostani hsz-edre írom, de el kellene már felejteni az ilyen lózungokat, mert ez pont csak arra jó, hogy belökjünk valami izét, aztán elégedetten dőljünk hátra, hogy a világ megmenekült. Jomekkenézni...
Ennyi erővel bármelyik mazdakasztnis pdtdi francia alfát jomekkenézni szhajómekkevenni, nem lehet hibázni. Ennyire ne legyünk már szomszédpistabá.
Persze, ettől át kell nézni az autót, de ennyiből senki nem lesz előrébb.
-
!Overdose!
őstag
válasz roberto211 #111168 üzenetére
A Megane idejében a Renault nagyon rágyúrt az EuroNCAP tesztre, de ez sajnos nem feltétlenül egyenlő a valós biztonsággal, mint ahogy erre az NHTSA rávilágított.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
8th
addikt
válasz roberto211 #111168 üzenetére
Nem azért, hogy védjem a Toyotát de: Corolla vs Geo Metro. Az európai specifikációjú Suzukihoz képest a Geo Metro bódéja több ponton meg lett erősítve mert eredeti formájában nem engedték forgalmazni az USA-ban. Nem is csodálom. Másrészt ha megnézed a Geo-t frontálisan csapták a falnak mégis szétnyílt mint a rózsa a Corollával részátfedéses ütközést szimuláltak ennek ellenére egész szépen egyben maradt. Ennyit arról, hogy nincs különbség meg nem sokkal jobb biztonságba. De sokkal-sokkal jobb, egy másik dimenzió. És az F Astra is sokkal biztonságosabb mint a Swift. Ha egy régi Swiftet 30%-os átfedéssel így nekivágnának valaminek a B oszopig összegyűrődne a sérült oldalon. Papírvékony lemezből van az egész nulla merevítéssel. Próbáld ki ha egy kerékkel felállsz egy nagyobb padkára már nehezebben záródik az ajtó mert megcsavarodik az egész kaszni. Én sem hittem el míg ki nem próbáltam. Szóval ne zengjünk már ódákat róla. Nyolcvanas évek közepén fejlesztették mikor a magyar 0%-os hitelre vitte mint a cukrot már akkor is régen elavult volt azóta eltelt 15+ év.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #111168 üzenetére
A G Astra is 4 csillagos, ahogy a Megane, a béka Corolla pedig 3 (pedig kevésbé rogyott a bódé).
Másfelől frissebb fejlesztés a G és a Corolla is, tekintve, hogy az első Megane gyakorlatilag a Renault 19 erős faceliftje.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz roberto211 #111168 üzenetére
Bekalampa facelift kapott 3 vagy 4 csillagot, youtubeon van toresteszt is, egészen egyben van.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Metal topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Xbox Series X|S
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen