-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
SZATA
senior tag
válasz neduddki #128 üzenetére
Hasonló dolgok jöttek ki mint amiket mokus1 írt a (#129)-ben
Seicento (már ha beleférek (184/100)); Punto2, de akár az 1-es is; Twingo; Ka; Clio2 de akár az 1-es is; Fabia; Corsa
Az autónavigátoron az ilyen korú és kategóriájú Peugeot-okról nem sok jót írnak, egyetértetek?
(#154) Rick4: A Punto2-nél vásárlás után ajánlott egy kuplung csere alapból? Vásárlás után milyen "kötelező" szervizt illik általában (nem csak P2) elvégezni? Olaj + szűrők? Tudjátok, írtam, h koca autós vagyok
Érdemes megvenni akár egy olyan autót is amiből ismeretlen helyről folyik az olaj, persze ha az ára jó?[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz neduddki #327 üzenetére
Nem gombos indítású azért csodálkoztam.
Kolléga beül, kipróbálja. Mondom persze itt a kulcs, röffentsd be. Nézi, azt mondja ez nem indul. Mondom ne izélj, 2 hónapos a kocsi, nincs benne 2,5E km sem még.
Aztán kiderült, hogy ha nem nyomod ki a kuplungot nem indítózik.
Én ugye mindig kinyomott kuplunngal indítózok ezért nem tűnt fel eddig.mod:
zoo8800: Kapcsolót nem fedzetem fel még, de akkor körbenézek jobban. Mondjuk nem zavar csak mondom kolléga nézett, hogy ez most akkor miért nem indul...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
slett27
addikt
válasz neduddki #881 üzenetére
~500e, 1997-1999, 5 ajtó.
Én tudom hogy japán kell. De annyira gáz a karosszéria.
Aminek számomra autó formája van (pl) :
Volvo S80, S40
Wolksvagen Passat
Opel Astra G
Skoda Octavia#880 Értem a tréfát.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
válasz neduddki #896 üzenetére
Jajj, már megint ez a sok általánosított akármi...ezen már túlvagyunk --> visszább írtam is konkrét összeget a 200k-300k km körül esetlegesen bekövetkező hibák áráról, ami egy komplett gázszerkó ára, tehát ezen túlléphetünk. (egyébként az összes alkatrészhez, amit leírtál létezik javítókészlet/fel tudják újítani, egy új árának a töredékéért, tehát....meg azért nem 2030k km-ről beszélünk, hanem százezrekről!!!)
Igazából az irományom második része, amit kérdésként tettem fel, hogy páréves sokat futott gázosoknál milyen költségek vannak?? (tényleg érdekel, hogy hosszútávon egy modern motor mit tudhat gázzal )
Valamiért szinte az összes céges autó dízel, nem igazán tudok gázosról....pedig ha valamibe, azokba megérné. Hiszen újonnan vásárolják őket, tehát a dízel mocis árából meg is lenne a benzin+gáz, illetve "elvileg" nem kellene félni az idő előtti meghibásodástól, ja és ugye "elvileg" jobban is fogyasztana...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
slett27
addikt
válasz neduddki #887 üzenetére
neduddki, zsid, VR6-Fan :
Az autókat úgy értettem, hogy a formája autó, tudom, hogy ~500k-ba nem férnek nagyon bele. Talán valami 91-es.
Ford Focus kicsit többért ? (~600k)
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
válasz neduddki #904 üzenetére
Gondolom tudsz olvasni/szöveget értelmezni. Mutass rá, hogy mi volt a hülyeség abban amit leírtam.
Nem védem a dízeleket, hanem a gázosok tudására vagyok kíváncsi, mint kiderült abból amit leírtam. (sôt világ életemben a dízelek ellen voltam, csak ezt sikerült nagyo jó árban megvenni)Az, hogy utalgatsz az elôzô hozzászólásodra, még nem változtat semmin, nem lesz nagyobb az információtartalma.
Illetve látom csak a sértegetés megy, illetve menne kevesebb sikerrel, mind1, majd fenôsz egyszer.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz neduddki #911 üzenetére
Szia,
Picit elbeszélünk egymás mellett. Illetve nagyobb részt meg egyet értek azzal amit írsz.
általánosítás: pedig errôl van szó, mert mindenki nagyáltalánosságban leírja az összes elôforduló dízel hibát (amikkel természetesen tisztában vagyok, kössz nem kell utánaolvasnom) az tény, hogy vannak ezek a hibák, csak picit túlzó mikor sokan úgy állnak hozzá, hogyha dízelt veszel ez meg az a hiba lesz és beszopod, csak egyet felejtenek el, hogy ez a 3-4 általánosnak mondható hiba azért nem együtt jön/nem egymás függvényei, és azért jelentôs km futás után jelentkezhetnek csak
alkatrészek-felújítás: asszem az elôzô oldalon írtam (csak dci-krôl tudok írni, mert azokkal van nagyobb tapasztalatom, de nagyjából így van ez a többinél is) csúcsokat 20k környékén újítanak, lendkereket 30k-tól, turbot egy rommá ütöttet 100k-ból, foglalkoznak szivattyú felújítással is errôl nem tudok árat.
ja igen lendkerék: ugye írtad, hogy sok esetben komplett kuplunggal jár együtt, igen így van, viszon ez már olyan futásnál vsn, ahol már általában a kuplungcsere is indokolt, tehát ez nem mérvadó
céges dízel-gázos: igazából ezt csak költôi kérdésnek szántam...
és természetesen olvastam, hogy írtad van sokat futott gázos autós ismerôsöd, tehát megköszönöm ha majd beszámolsz rólaés még két dolog a végére: még mindíg nem találom sehol, hogy hol írtam hülyeséget és azt sem látom sehol, hogy hol kezdtelek el sértegetni, majd esetleg erre még rámutathatnál.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz neduddki #914 üzenetére
Jó, ok az általánosítást leírtam mire értettem.
Nekem a felújított csúcsaim már futottak majdnem nyolcvanezret, egyelôre mûködnek egyébként cégtôl függôen 1-2 év garral újítgatnak fel, tehát ha már 2 évet tökéletesen kibír (nagyobb futásnál), akkor az már jó.
Egyébként az enyémben most van 292k. 220k km körül voltak a csúcsok felújítva, szivattyú, turbo, lendkerék, kuplung, stb az még gyári.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Csaby25
senior tag
válasz neduddki #912 üzenetére
Szia!
Nem, Magyarorszag, 1 mill Ft korul, mit ajanlotok, min 2001-es evjarat, diesel, keves fogyasztas, nagy csomagtarto, olcso fenntartas?
Koszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz neduddki #1398 üzenetére
Nem igazán rajongok a BMW-ért, sőt, nagyon nem az én világom, de egy E34 M5 Touring, az olyan fél karomat oda adós!
Audi nagyon szép, csak kár hogy nem 2.2TQ(#1402) VR6-Fan:
Haggyad, szinkró, azán majd leköti az első hajtást, nem? Profik úgy tolják, nem?[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
VR6-Fan
veterán
válasz neduddki #1405 üzenetére
de hogy tagadom én meg, csak válogatok
na mert, már azt a szegény rocco-t amit csinálunk, se tegezhetném :-)
na itten van
Szplöttyy:dehogy is! az ilyen vérprofik, már tudják hogy ha kiveszik az első féltengelyeket még nem fog hátra hajtani, de ha leheggesztik a menesztő tárcsákat már igen!
BMW001:sajna már tonna felett van, a fék meg ilyenek miatt.
azért valljuk be szerencsétlen G2 nem 300-as száguldozásra tenyésztették
Érdi emelkedőn (6-7-es közös) fel is meg le is leszabályoz 4.-be, az majd hogy csak nem 2-vel kezdődik, az épp aktual kerékkel.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Zewa
senior tag
válasz neduddki #1398 üzenetére
Tyűűűű ez az Audi Kópé bizony nagyon, nagyon szép példány.
Ez a forma hihetlenül tettszik pedig nem vagyok egy nagy 4 karikás megszálott.
Ha esetleg arra vetemednék hogy ilyet mire kell specifikusan oda figyelnI?Ps.: Jól elkalandoztunk a témától. Esetleg egy kisebb takarítás sem jönne rosszul.
Hagyjátok rá majd eltolja a biriglit innen."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tankblock
aktív tag
-
-
lsc
nagyúr
válasz neduddki #3756 üzenetére
Lehet, nekem is valami újság rémlik.
Létezik 175/65x14, nekem legalábbis adtak. 15400, ebből 400 a 3 év marso garancia.
Amúgy eddig nem volt túl meggyőző, olyan lágynak tűnik a nyári 185 után, csendesnek csendes, vizes volt az út haza az sem volt neki gond.Az élet kegyetlen .
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #4212 üzenetére
Nemcsak az, hogy billegős... az is... más autón is van "kényelmes" futómű... és mégse érzed bennük azt, hogy vissza kell venned jóval a Yaris féle tempobol mert különben csúnya baleset lesz belölle. Senkinek nem ajánlom.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #4821 üzenetére
HI!
szinten civic 3 nap alaltt asze 1.8Mm 3 nao alatt tavajj okt23kor
szoval jo utatudv
neduddki\
mod: ha nincs es erdekl kosse ra otoassitanszt /az a legertelmesebb (leglabbis nyaron azt talltam)/
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #4876 üzenetére
á minden hülyeséget kérnek, pl, hogy Pécsi lakos, meg fizetem a huladékfizetést amit számlával kell igazolni...
Ellenben megvan a tuti a nagyobb MOL kutak azaz kutas tippje szerint MOL kutak 90%a átveszi.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
_seth_
veterán
válasz neduddki #4946 üzenetére
Exide premium 72ah van nekem is, jó akku valóban.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Baldachinos gyönyörű bútor szett eladó!
- Delonghi Magnifica ESAM 3000 AKCIÓ -15%
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!