-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz concret_hp #13 üzenetére
500K-ba könnyen belefér egy 2000 körüli Punto2 van, egyébként sokkal kevesebbért is lehet kapni, én is nézegettem, aztán csak a személyautó változata lett nyerő. Az 1.2-es, 60 lovas motorral nem ütve vágva 5 literrel elmegy mindenhová, és ha kell szedi is a lábát, de 6 liter fölé elég nehéz nyomni, 5.5 körül tuti megáll......
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
válasz concret_hp #41 üzenetére
Én épp ekkorát kerestem, egy elég nagy kocsival jártam, csak sokat megyek, sokat kellett tankolni is bele. Néztem még G Astrát is, Ford Focus-t is, de erre a célra az is feleslegesen nagy lett volna, nagyobbak vannak, de kettőnknek ekkora méret tökéletesen elég, ez 4 *-os töréstesztű, modern formájú kiskocsi, ennyiért hasonló felszereltségűt (klíma, elektromos szervó, immo-s indításgátló, gyári centrál, elektromos ablakok, 2x légzsák, projektoros lámpa+ gyári ködlámpa stb.) és valóban megy neki 5 liter alatt is a fogyasztás. És a piacon van sok sok lehetőség az 1.2-es 60 lovastól kezdve az 1.9.es dízelig, sőt, az 1.8-as 130-lovas sport verzió is közel van az 500-as kategóriához. Ráadásul klíma nélkül, 2 személy+ teher verziók vannak 350-től felfelé... Én teljesen elégedett vagyok vele. Nem tudom, ide írtam-e, múlt hónap 9-én vettem, most valamivel több, mint 4500km van már benne, és hibátlanul működik, vegyes átlag 5.2 körül van. Hónap vége felé kerül majd bele a gáz is, akkor meg eljárogat 6.5 liter gázból. Pont 3.3 liter benzin, vagy 3.5 liter gázolaj ára.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
válasz AMD Power #47 üzenetére
Ennél sokkal többet megyek, fél liter nekem havi 11.5 ezres differencia. És a szonda még ennyibe se kerül, igaz még csak egy próba lesz, ugyanis az usából hozok egy Denso 4 vezetékes lambdát, és azt fogom ennek a csatlakozójára ráforrasztani. Szín eltérés van, de ezen túl minden megegyezik, még a színkód is megvan. Itthon 35-40 lenne minőségben hasonló.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
válasz Yushchenko #48 üzenetére
De miért néz ki a kormány alja úgy ahogy?
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Nem kell semmi ilyen, csak 150 ezer van a kocsiban, 160 körül lenne a szonda cserés, meg hó végén megy bele a gáz, nem akarok egy közepes lambdával indítani, mikor minden más új, vagy újszerű. 40-et se akarok rákölteni, mikor 10 perc plusz meló és 8K-ból ugyanaz az eredmény..
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Ha a fogyasztás egy picit is fontos, vegyél egy 2-es Punto-t. Városban se kéri el a 6 litert, és nem néznek ki vele sehonnan, plusz egyszerre olcsóbb, és fiatalabb, mint egy Eclipse..
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Autón gondolkodik, és közben a fogyasztás is szempont, ha nem jön össze, akkor marad a bicaj és a robogó. Na de ilyen feltételekkel rossz autón gondolkodik, ezért ajánlottam neki jót.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
válasz Yushchenko #95 üzenetére
Ja, nekem is probléma volt ez.. Sőt, pár napja beültem az egyikl haver gömbölyű Toledo-jába, hát semmivel se éreztem magam kényelmesebben, mint a kis Punto-ban.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Ja értem, nos, én megvettem azt a kocsit ami nekem kellett, és akkor nem a fogyasztás számított, ha vennék másik kocsit azért mert tetszik, mert gyors, mert erős, azt tuti a sokadiknak venném, így is áll az udvarban 7 autó. Az első kocsi nem ilyen kell hogy legyen. Veszel egy Eclipse-t, aztán számolsz, mikor el akarsz menni egy hétvégére kirándulni. Most az is fontos lett, vettem mellé egy kis Punto-t, és tetszik. Én úgy vagyok vele, hogy az autó egy tárgy, ami nekem dolgozik, és nem én érte... A reális itthon is az lenne, hogy mindenki olyan kocsit vesz, amit utána 2 havi félretett pénzéből ismét meg tudna venni. És akkor nem kell az lakatrészekkel számolni, meg a fogyasztással számolni.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Ja, elég jól belehúztak Fiat-ék.. Bár nem tudom mire kell, miért nem jobb egy sima szívós motor? Clio-t én is néztem, de nekem a kis Punto2 jobban bejött. Senki se tud igazán rosszakat mondani a Fiat motorokra már vagy 15 éve..
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Szerintem ha ilyen kocsiban gondolkodsz, nézz meg egy Corsa OPC-t. bár én viccesnek találom, hogy egy ekkora kocsi normálisan használva jóval 10 liter fölött eszik.
[ Szerkesztve ]
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Szerintem egy ilyen Golf saccra 70-100K körül érhetne, de ha azt nézem, hogy egy I-es Punto-t meg lehet kapni 150-ből (alkuval mondjuk 120-130-ért) [link] akkor lehet még pénzt se ér, csak vigye el valaki...
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Egy olyan kocsi, ami szanaszéjjel van, és épp csak a saját árát kellene rákölteni, hogy üzembiztos legyen, valamint 1.5x annyit eszik mint a hasonló méretű többi? Ugyanmár...
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
válasz Vesztor87 #117 üzenetére
Nyilvánvaló, hogy sok mindentől függ, ha egy fos van feltéve drágán, és a kutya nem nézi meg rajtad kívül 3 hónap alatt, nyilván sokat engednek. Ha akkor tették fel, és Te vagy a 20. telefonáló 3 óra alatt, akkor nem sok lehetőség lesz alkudni. Sőt, van olyan is, mikor az eladó hisz valamiben, aztán a pofára esésen kívül más nem jár neki. Pl: [link] Ez itt lett volna egy hónapja tőlem 100km-re, felhívtam, beszéltünk a dologról, és telefonon, totál normális hangnemben kérdeztem, hogy véleménye szerint én egy korrekt autót fogok látni, mikor személyesen is odamegyek? Mert annak sok értelme nincsen, hogy telefonban mintha egy másik autóról beszélne. Igen, persze. És hogy látja, egy kisebb alku során mennyi lehet ennek az autónak a valós vételára, tehát amennyiért már biztosan megválnának tőle? Hát, sajnos engedni nem tudnak, ma is volt már vagy 5 érdeklődő. Okés mondom, de én nem érdeklődő vagyok, hanem potenciális vevő, itt a pénz a zsebemben, és indulnék autót venni, most ezen múlik, hogy merre indulok. Sajnos akkor sem fér bele alku. Na, mondom akkor nem ez lesz az, meg kereskedőtől se nagyon szerettem volna... Aztán tessék, annyi de annyi érdeklődő van, hogy már csak a telefonálásból is megélhetnek..
Szerencsére találtam ennél jóval kevesebbért magánszemélytől egy korrekt állapotút, a páromnak a szín, nekem nem a 16 szelepes változat nem jött be. Úgy látszik csak van valami gond vele élőben.UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
válasz Yushchenko #134 üzenetére
Azt nem tudom, nem tűnik kívülről nagy autónak. De bemész egy kereskedésbe és beleülsz, gyorsan ki is fog derülni.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Megnézed, hogy a szervópumpa szíjkerekén ott van-e a szíj, ha nem, rakatsz rá egy másik szíjat, de ha nem ez a gond, megnézed a szervóolaj tartályban a min és a max között van-e a szervóolaj szintje. Ha nincsen, megcsináltatod, mert a szervó nem eszi az olajat, csak tömítetlenség miatt fogyhat el..
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #143 üzenetére
Hol a pont? Neki Punto-ja van. Az pont Pont..
[ Szerkesztve ]
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Létezik, ennyiért már majdnem 2-es Punto-kat adnak, ami mégiscsak 5 évvel fiatalabb, meg kicsit komolyabb technika. 500-ad van kocsira, vagy 500-ba az átírás, szerviz, kötelező is bele kell férjen?
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Én jó hónapja vettem, olyan nem volt hogy fix keret van rászánva, de a lélektani határ 1M volt, nagy kocsi van, kicsi kellett kis fogyasztással, az asszonyka jár vele, vagy mi ketten, kevés cuccal. A Punto ahhoz képest hogy 4 csillagos töréstesztes, 2 légzsákos, klímás, frankó másolhatatlan immos kulcsos, meg egyébként is egy fasza, kisfogyasztású de megbízható kocsi, 130-nál alig van motor és szélzaj, suttogva lehet beszélgetni... 590 volt, és nem is a legolcsóbbat vettem, nem is a szomszédból. Klíma nélkül ennél kevesebbért is lehet találni, 99-től már vannak a 2-esek. Nekem nem jött be ehez képest se a G astra, se a többi amit megnéztem. Ennyiért ez tuti: [link] ha van egy jó szerelő ismerősöd, vagy: [link] esetleg: [link] átírás, eredetvizsga kb 52 ezres, bizti meg amennyi kijön. Ez kuplungozás kb 30 a szett, 10-14 körül a meló. Még ennyit is megér, inkább olcsóbb, de Te rakod be az új kuplungot, a régi ki tudja mennyit bír egy jónak mondottban is. Én Suzuki helyett tuti ezt választanám ismét.
Itt egy kép erről, semmi extra, csak amik fontosak voltak: keveset eszik, jól megy, megbízható.[ Szerkesztve ]
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Mármint arra 6 gangosra gondolsz, ami még jobban se jobb az 5-ösnél? Mitől enne kevesebbet? Hogy az első és az utolsó fokozat közötti 2-3-4 helyett 2-3-4-5, van, az első és a 6. meg tök ugyanolyan áttételű?
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Ja, én is utánajártam még a vétel előtt, és hasonló okból lett a 80 lovas 16 szelepes helyett a 60 lovas 8 szelepes. Egyrészt a 114Nm@4000 helyett itt 108Nm@2500 van, 5.-ben szépen megy 40-től is, ha szakad a szíj, felrakok egy újat és megyek tovább, egyszerűbb szerelni is, és úgyis megy bele a gáz, a kis hengerfejben a 4 szelep valahol tuti vékonyabb anyagvastagságot eredményezett... Menni akarok vele, nem a szerelőhöz járni, nincs is vele semmi baj..
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
-
Rick4
félisten
válasz H.Ezredes #193 üzenetére
Én is azt mondom, ha már neked lehetőséged van, nekik meg nem, legalább a nagy arcot tedd el, és meséld el, milyen fasza a kocsi, mindneki tudja, hogy a BMW jobb, de itt szerintem csak neked van viszonyítási alapod. Na erre talán még lehetne büszkének lenni. Van ismerősöm, aki 17 éves, 380 lovas Toyota Tundra-t meg Q7-est hajt, mert otthon ezek vannak, és mégsincsen nagy arca mellé, teljesen normális csóka. Lehet utánozni.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Punto2-ről csak röviden: Én 193 centi @121Kg vagyok, és hosszában totál kényelmes, jobb láb is elmegy, keresztben picit keskeny, de csak mert eddig 2M széles kocsiban ültem, totál jól vezethető, minden kézre áll, persze mögöttem csak leszerelt aknaszedő vetránok, vagy buddha-követők férnek el, lábtér nem marad, kb 5 centire van az ülésem a hátsótól.. . A szerviz a futott km-től és az ezt megelőző szerelők- tulajok alaposságától függ, vezérműszíj 120 ezrenként, beragadós gyári termosztát vétel után, betétek, szűrők, gyertyák, folyadékok meg szép sorban ahogy belefér, futómű- fék- kormány úgyis érződik már a próbakörnél, de egy szerelő úgyis megnézi, és mondja, mit kellene előre venni, és mi nem sürgős.... A kuplung egy 'típushiba" féleség, a sok városozás 60 ezernél már tönkreteheti a kuplungot, de 45 ezres körül benne is van kompletten az új. Nem sok eladó Punto-t látni kuplunghibával, nem jellemző, csak épp tudott gyengébb pont, ennyi, de mikor beleülsz, és kinyomni nehéz, vagy csúszik, akkor tudod hogy ezt le kell alkudni, totál megfelelt volna ha nekem így sikerül, most van egy kuplungom ami tökéletes, de lehet még 5 ezret bír.. ..
350-ért jó vétel az ismeretlen helyen kifolyós... Olajat öntesz bele, elmész egy mosóba, nagynyomásúval lemosod, még 10-20 km-t, megnézed honnan folyik. Egy szerelőnek ezek rutinfeladatok... Egér biztosan nem rágta ki a blokk oldalát, tehát tuti javítható a probléma.
[ Szerkesztve ]
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Hát, a Seicento nem nagy kocsi, ültem benne, mindent kivettek, hogy be lehessen ülni. Bárdinál vettem a dogokat, itt a számla előttem, levegőszűrő WIX 1200Ft, pollenszűrő 1800Ft, mintex fékbetét előre 5100, febi piros fagyálló 5 liter 4200, termosztát 4600Ft volt, gyertya 1400Ft/db, szelepfedél tömítést néztem még, 1900Ft. Inkább a vicc kategória, nem kell megijedni. Féktárcsák, dobok is 3-4-5 ezresért vannak, semmi komoly.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
válasz adalbert1 #213 üzenetére
Gépjármű és pótkocsi illetékének mértéke
Ha az ajándék tárgya gépjármű vagy pótkocsi, akkor az illeték mértéke a gépjármű vagy pótkocsi visszterhes vagyonátruházási illetékének a kétszerese. Ennek megfelelően az illeték az alábbiak szerint alakul:
a hajtómotor hengerűrtartalmának minden cm3-e után 36 forint,
az 1890 cm3-t meghaladó hengerűrtartalmú személygépkocsi és az 500 cm3-t meghaladó hengerűrtartalmú motorkerékpár esetén minden megkezdett cm3-e után 48 forint,
a kizárólag elektromos hajtómotorral felszerelt gépjármű esetében a hajtómotor teljesítményének minden megkezdett 1 kW-ja után 800 forint,
Wankel motorral üzemelő gépjármű esetén a kamratérfogat minden megkezdett cm3-e után 72 forint,
pótkocsi tulajdonjogának megszerzése esetén, ha a pótkocsi megengedett legnagyobb össztömege a 2500 kg-ot nem haladja meg, 18 000 forint, minden más esetben 44 000 forint.Ha gépjármű és pótkocsi tulajdonjogának, vagy haszonélvezeti, használati jogának meghatározott hányadát szerzi meg valaki - ideértve a haszonélvezeti jog szerzését is - a megszerzett hányadra arányosan eső illetéket kell fizetni
Magyarán mondva dupla átírás.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Típusfüggő, automatával elmehetsz javításban 300 ezerig is, és lehet 300 ezret mész vele. Ford kéttömegű csere 200 ezrenként, ára 200 ezer. Aztán van olyan ami ennyibe se kerül és ennyit nem is megy el.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Tisztázni kellene, hogy honnan indulsz, és hova mész.. Alapesetben az M5-ösön jössz, és Röszkénél mész ki. Kifelé sok buzera nincsen, nézd meg, hogy mekkora lesz a sor ha nagy, menjetek Tompa felé. (Gondolom GPS van nálatok, google maps-en is pikkpakk meg lehet nézni..
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Óra topik
- Milyen monitort vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen széket vegyek?
- DIGI internet
- További aktív témák...