-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz vadászcsiga #74899 üzenetére
Az uj betet eleit le szoktak finoman reszelni, hogy hamarabb osszekopjon a tarcsaval illetve ne nyikorogjon az elejen.
Amugy normalis, hogy az elejen nyikorog amig ossze nem kopik. Sot, betet fajtaja es markaja valogatja, hogy meddig, vagy egyaltalan elmulik-e.
Pl nekem volt olyan normal utcai EBC betetem, aminek majdnem 5-600Km kellett, mire elhalkult teljesen, nem is ertettem. -
Lenry
félisten
válasz nyogo83 #74902 üzenetére
egy ethernet kábel egy szálát próbáltam átjátszani rajta, de nem sikerült.
ha belenézek, átlátok rajta, tehát valamekkora lyuk van, de lehet, akkor az nem elég nagy?
bár olyan infót találtam, hogy 0,35mm a lyuk átmérője, egy Cat5e szál meg 0,5, szóval lehet, hogy ezért...Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
félisten
válasz molnarpeter #74903 üzenetére
fogalmam sincs, gondolom valami automata, mert nem találtam lehetőségét a kézi szabályozásra.
pontosan ilyen karburátor van benne, mint amit ebben a videóban a fickó szétszed.
5:00-nál a bal oldalt a fekete kocka, szerintem az a szivató. az enyém is olyan.rárúgni nem tudok, de ezt már írtam
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
-
Lenry
félisten
válasz nyogo83 #74907 üzenetére
meglett. a karbiban az úszó alatti fúvóka kimaradt a szórásból (arról nem volt szó a videóban, én meg tényleg most láttam először ilyet). nyilván az volt eltömődve.
úgyhogy működik.
járhatna szebben, mert volt pár lefulladásközeli pillanata, de ezt betudom annak, hogy még éledezik, meg a gázbowden valahol megszorul, vagy nem tudom mennyire üzemszerű, hogy húzom, felpörög, aztán elengedem, és továbbra is pörög a motor.Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Dj.Mike
senior tag
Hali van esetleg valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban,hogy a factory sr-eknél az első lámpát lehet oldalra is állítani? Tehát nem csak fel meg lefelé, mivel nekem a távolsági eléggé jobbra hord. Szeretném hogy középre világítson, mert nem az út szélét szeretném látni ha már egyszer távolsági.
-
Grenczii
tag
Sziasztok, most "térek vissza" a robogózás világába kb 8 év kihagyás után.Suzuki Katana, kb 8 évet állt és most gondoltam úgy hogy itt az ideje helyre hozni.Amikor leraktuk akkor se akart már indulni (garanciálisan szervizelték 2007ben na onnan kezdődtek a gondok berugó fogaskerék beheggesztve egy két fog ilyesmi amit most vettünk csak észre,na ezért se indult többek közt) Kompresszió is távozott az eredeti hengerből mindössze 12 ezer km alatt szóval nem akarom minősíteni a szervízt meg - 10 éves sztori.
Minden cserélve most még bejáratós,létezik az hogy ha nagyon kis gázzal indulok el (még nagyon bejáratós) akkor attól remeg a motor hogy túl gyenge a kisrugó és túl hamar összezár? Ha nagyobb gázzal indulok nincs remegés.
Ami cserélve lett: Naraku 50es hengerszett,Malossi Multivar(6,5grammos röpsúly),Malossi fehér kontrasztrugó,Malossy Fly kuplung(fehér leggyengébb rugó), Gianelli Extra V2 kipufogó, gyertya új, benzincsap új,gyári null kilométeres Keihin 12es karburátor (olcsón szereztem).Kuplung harang még gyári de semmi elváltozás nincs rajta. Valakinek valami ötlet? Csak elindulásnál remeg ha kis gázzal indulok.
Plusz egy kép a motorról:
[kép][ Szerkesztve ]
-
-
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #74911 üzenetére
A városinál igen, de a távolsági/reflektor -nál nincs tervezett félrehordás!
A városi asszimetriát a búra oldja meg.Ha csak a refi hord félre, az elég érdekes! Lehet izzó probléma
-
gabork1003
csendes tag
Üdv!
Gyári automata szívatót - ami ugye össze van ragasztva - hogyan szokták szét ill. összébb tekerni? Csak erőből hogy engedjen a ragasztás, vagy valami vegyszerrel ?
Egyébként azért akarom összébb tekerni, mert azt gondolom nem zár rendesen ha meleg.
Előre is köszönöm.Fegyvertelen emberrel, nem lehet szellemi párbajt vívni!
-
válasz Grenczii #74915 üzenetére
Elég régen nem láttam már ilyen robogót mifelénk.
Nekem is nagyon tetszett annó még a Simsonos korszakomba.Volt régen Suzuki robogóm,de az Address volt,kicsi létére nagyon pörgős volt és megbízható,nagyon szerettem csak kinőttem és vettem helyette egy 80-as DT-t....
[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz perge666 #74916 üzenetére
Nagyon ritka ez az "újabb" lámpás Katana.Szombat óta megy a motor van benne 50 km évek óta nem láttam ilyet erre jött szembe egy piros Van még otthon egy Suzuki AP50 is ami szintén X éve áll lehet jövőre azt is elinditom. 1996os évjárat 2000ben vettem ismerőstöl 2000 kmel most van benne kb 46.000 km.
(DR 70es henger,16os karbi, vario,kuplung,primer szekunder áttétel cserélve, Leo SP3 kipufogó szinte hangnélküli de elég szépen ment) [kép] [kép] -
Grenczii
tag
válasz dellfanboy #74917 üzenetére
Tervbe volt nálam is mindig gixxer de máshogy alakult.
De ha megyek vele minden gixxer integet.
Hiába szidják a morini blokkot ha gatyába van rázva jó ha nem is egy erőmű. -
-
d@vee
őstag
Sziasztok. Életem első motorja egy 2012-es Piaggio Typhoon 50 2T személyében megérkezett.
Használtan lett véve, akad rajta tennivaló, persze semmi olyan ami miatt ne menne.
Akksi cserés, az lett rendelve, viszont a gyertyáról könnyen lemozdul a pipa. Ezt egy sima pipa csere megoldja?
Illetve érdemes akkor már gyertyát is cserélni, vagy az mindegy?
Ma este, teljes sötétségben is mentem vele, a fényszórók ereje szerintem nem rossz, de ezen lehet javítani? Pl. erősebb izzók, vagy ilyesmi? A tompított lehetne kicsit jobb.Ja
-
d@vee
őstag
válasz molnarpeter #74923 üzenetére
Nemtudom, megbontva nincs. eddig benyúltam és vakon tettem rá vissza. Holnap megnézem.
Ja
-
energy4ever
addikt
A gyertya csere kb mind1 lesz. Visszonylag konnyen lehuzhatoak, lehet normalis is, de ha gaz van akkor pipacsere valoban megoldja!
Van erosebb izzo hozza, csak birja el a generator, meg ne olvadjon meg a burkolat korulotte... Led-esert tudtommal buntettnek igy az kerulendo, bar sokan hasznalbak olyat a topikban, volt is tema.Nem volt rossz valasztas amugy! Aprilia SR50 utan szerintem a Piaggio Typhonn a legjobb 2T viszonylag nagyobb 50-es robogo!
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #74925 üzenetére
Ha nem világít a lámpád, azért büntethet a rendőr. A ledes világítás legális, ha betartod az elöirásokat.Én 2 éve ledes világítással közlekedek, de még nem hallottam olyanról hogy a rendőr azért büntetett meg valakit, mert ledes világítással ment.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #74926 üzenetére
Attol hogy a rendor nem buntet bizonyos esetekben meg elnezobb sokszor a segedmotorkerekparokkal, nem azt jeleni hogy legalis.
Mivel a smkp kategoriara nem kotelezo muszaki vizsga, illetve a motor muszaki allapotanak ellenorzese ilyen szinten nem letezik, nem is nagyon piszkaljak a rendorok ugy, mint a rendszamos jarmuveket.
LED-es "izzo" csakis olyan jarmube szerelheto illetve olyan lampatestbe amivel gyarilag a motort ellattak. Tehat gyarilag LED-es fenyszoroja/indexe stb-je van.
Minden mas esetben illegalis.
Pont azert nem engedelyezik, mert a LED pontszeru fenyforras raadasul masabb szinhomerseklettel mint a hagyomanyos izzo, amihez a foncsort terveztek es keszitettek, igy maskepp alakul a vetitesi kepe. Meg ha ez nem is tunik fel, de bizonyos szogben elofordul hogy a szembejovonek zavarobb lesz a fenye, hiaba van jol beallitva.Probalj meg akar LED-es izzoval iranyjelzoben, fenyszoroban, helyzetjelzoben autoval vagy rendszamos motorral elmenni muszaki vizsgara. Ugy kivagnak, mint a huzat.
Megvan a hivatalos rendelet ami ezt szabalyozza, ez alapjan pl az Europai tanusitvannyal (E jelzessel) nem rendelkezo utolagos iranyjelzo/fekkar/visszapillanto/kipufog stb sem szerelheto fel kozuti forgalomban resztvevo jarmure. Az utobbi idoben pedig erre nagyon ugranak a rendorok es eleg rendesen szorjak is a buntetest erte.
Igaz, hogy foleg rendszamos jarmuveknel, de pont az elejen taglalt problema miatt.Szoval ha olyan a rendor, akkor siman megbuntethet erte.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz macilaci78 #74930 üzenetére
Nem is akarok veszekedni senki butasága miatt,meg inkább nem is írok mást csak annyit hogy mást ne rángasson bele szabálytalankodásba...........
-
válasz macilaci78 #74932 üzenetére
Akkor holnap énis átmegyek a piroson,de én motorral,elvégre téged sem büntettek meg.
Na jó befejeztem.
-
d@vee
őstag
válasz energy4ever #74925 üzenetére
Pipacsere megvolt, meg is oldotta. Próbaképp meghúztam, hát elég lehúzni róla.
Aksit is kicseréltem, mert az kuka volt úgy hoztam el.
Ha ledes nem játszik, akkor azt hanyagolom, jó lenne valami erősebb fényű.
Bár azért is büntetnek ha elkapnak, mert 95-öt megy a kis gép Azért jard közeledtével visszafogom a paripákat.Ja
-
KTMHobby3
tag
válasz nyogo83 #74928 üzenetére
"Pont azert nem engedelyezik, mert a LED pontszeru fenyforras raadasul masabb szinhomerseklettel mint a hagyomanyos izzo, amihez a foncsort terveztek es keszitettek, igy maskepp alakul a vetitesi kepe. Meg ha ez nem is tunik fel, de bizonyos szogben elofordul hogy a szembejovonek zavarobb lesz a fenye, hiaba van jol beallitva."
Ez egyszerűen nem igaz.
"Probalj meg akar LED-es izzoval iranyjelzoben, fenyszoroban, helyzetjelzoben autoval vagy rendszamos motorral elmenni muszaki vizsgara. Ugy kivagnak, mint a huzat."
Ez sem igaz. Ha műszakin átmegy, mert mindenben megfelel az előírásoknak, a rendőr nem büntethet.
Az utolsó bekezdésedre reagálva. Ki mondta hogy nem lehet E jelzésű készülékekkel felszerelni a járműveinket? Ha bemész egy boltba és azt mondják hogy nem lehet, azok nagyom, nagyon, nagyon, le vannak maradva.
SMKP-re mindez végképp nem igaz. Nem kell műszakira vinni, ezért mindegy hogy milyen lámpa van rajta. Előírás szerint, ha van rajta tompított világítás akkor annak világítani kell, városban is. A világítás fénye lehet sárga, vagy fehér.
Nagyon le vagy maradva a mai technikától. -
nyogo83
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #74935 üzenetére
Igazabol nem velem kell vitatkozni, mert felesleges ebben a temaban.
Vannak erre szabalyozasok, rendeletek, ha nem hiszed, tessek az NKH-nak egy level irni es meggyozni oket hogy neked van igazad. Addig pedig kerlek olvass utana.
Ha valakit meg megbuntetnek mert "az interneten egy forumos azt mondta legalis"-mondattal ervel, gondolom nem szivesen fizetned ki helyette a buntetest.
Az alabbi dokumentumokat (amiket vizsgabiztosok tovabbkepzesere is hasznalnak) illetve reszletesen a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet 37. § -at ajanlom olvasd el figyelmesen.
Gépjárművek világító berendezéseire vonatkozó fontosabb jogszabályok és előírások
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
121.Uj_vilagito_es_jelzoberendezesek_Motorkerekparok-1.pdf
LED fényforrású világító és fényjelző berendezésekAz egesz valaszodat ugy ahogy van gyakorlatilag mondatonkent bemasolt paragrafus es ide vonatkozo ECE-ENSZ-EGB rendeletekkel meg tudnam cafolni de felesleges.
De ha tenylegesen utanakeresel, akkor ennel nagyobb mennyisegu anyagot talalsz rola, ezek csak a hirtelenjeben kiragadott dokumentumok.Az pedig, hogy valahol mondjuk a szabalyozas ellenere atmegy a jarmu szabalytalan vilagito es egyeb berendezesekkel, nem vonja azt maga utan, hogy a rendor nem buntet meg vagy kozuti NKH ellenorzesnel nem tepik kette a forgalmijat a jarmunek.
Szerk:
Ja, ezt most lattam meg utolso mondatkent : "Nagyon le vagy maradva a mai technikától."
Legyszives, tenyleg fogadd meg amit irtam fentebb es olvass utana, mert mas formaban erre nem tudok/nem is akarok reagalni, ahogy arra sem, hogy alaveto fizikai es fenytani dolgokat letudsz annyival, hogy "nem igaz"[ Szerkesztve ]
-
KTMHobby3
tag
válasz nyogo83 #74936 üzenetére
2019-et írunk. Régi dolgokat ne másolj be ide. Pár év óta rengeteg ledes járművet helyeztek forgalomba, érvényes forgalmival. A rendőrnek semmi köze ahhoz hogy milyen lámpa van a járművön, ha érvényes a forgalmija. Kivéve, ha reflektorral közlekedik ott. ahol tilos. Smkp-vel meg tényleg nem tud mit kezdeni, mert arra nincs semmi tilalom. Persze, vakítani annak sem szabad.
Végül egy kép a motoromról hogy lásd a ledes tompított fény teljesen szabályos, nem vakít és az index is teljesen jó, pedig az is ledes. Nincs az a rendőr, aki kiszúrná. Ezeket még véletlenül sem szabad összekeverni a piros lámpán való áthajtáson, mert ezek a láthatóságról szólnak. -
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #74937 üzenetére
Régi, vagy nem régi, mellékes, amíg hatályos.
Eleve azzal kezdte, hogy amire nincs gyári ledes megoldás, azt nem használhatod közúton ledesre alakítva.
Például ha a mai napig létező MZ gyár a régi ETZ 250-re ad ki ledes fényszórót, akkor hajrá, addig marad a gyertyaláng.És igen, a technika túlhaladt a szabályzáson, példa erre a 40km/h sebességkorlátozás az smkp esetén.
Hihetsz abban, amiben szeretnél, de valótlant ne terjessz, jogsértésre ne buzdíts, mert a fórumszabályzattal szembe megy.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #74938 üzenetére
Több mindenben egyet értek Veled. Azt azonban nem tiltja semmi hogy átalakítsd a világításodat ledesre, ha betartod az előírásokat. Itt az E betüröl van szó elsősorban. Egyébként, mióta ledes a világításom, senki nem akart elütni. Ez számomra a legfontosabb.
-
Topikgazda
válasz Grenczii #74910 üzenetére
A válasz nagyon egyszerű a szaggatott elindulásra. Igen, lehet a közvetlen okozója a dolognak, hogy gyengék a kuplungrugók, és bár furán hangzik, de mégsem innen indul maga a probléma. Hanem ott, hogy a gyári rendszert teljesen felforgattátok a felrakott rezonátorral. Továbbá a másik hengerrel, a kontrasztal meg úgy mindennel amit kicseréltetek.
A gyári rendszer az be van kalibrálva kb úgy (ideértve a karburációt és hajtást), hogy kb a legoptimálisabban üzemeljen az egész. Mindennek meg van a jó oka a hajtásban...hogy hány grammos görgők, milyen széles és hosszú szíj, vagy milyen erős kontraszt és kis rugók vannak berakva. Semmi sem véletlen. Úgy van összekombinálva, hogy a gyári hengerrel és kipufogóval tökéletesen üzemeljen. Ahogy hozzányúlsz valamihez az rögtön kihatással lesz mindenre.
Tehát ha ráraksz pl egy razonátort a gyári cső helyére, akkor az iszonyatosan megváltoztat mindent, újra kell hangolni az egész rendszert. Hogy jött ki pl a 6,5 grammos görgő, a fehér malossi kontraszt, vagy hogy határoztátok meg, hogy a kuplungba milyen erősségű kisrugók kellenek stb? Tudatosan nekiálltatok egy rendes hangolásnak, vagy csak úgy hasraütésszerűen raktátok be ezeket a dolgokat? Csak azért, mert ha ez így van, akkor ez így nem működik. Lépésről lépésre módszeresen szép sorjában kell meghatározni mindent, hogy az adott alkatrészből pontosan mekkora vagy milyen erősségű kell. Egy rendes hangolás akár napokig is eltarthat (persze nem 0-tól 24 óráig értem értem) még egy rutinnal rendelkező embernek is.
Visszatérve a kipufogóhoz egy rezonátorral a motor jóval magasabb fordulaton tud csak elindulni a gyári, nyomatékosabb csőhöz képest. Tehát ha a gyári erősségű vagy ahhoz hasonló kisrugók vannak a kuplungban akkor azok hiba voltak jók a gyári csővel, a rezonátornál túl kis fordulatnál próbál nyitni a kuplung ahol a rezonátornak még semmi ereje sincsen, ezért a nehézkes elindulás. De egyébként a hangolás folyamatában mindig a kuplungrugók erősségének meghatározása az utolsó lépés, minden más előtte van a hajtásban. Tehát ha nem történt tudatos hangolás, akkor addig felesleges vesződni az elindulással.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz energy4ever #74925 üzenetére
"Aprilia SR50 utan szerintem a Piaggio Typhonn a legjobb 2T viszonylag nagyobb 50-es robogo!"
A nálam lévő sorrend az 50-es 2T-nél a következő: Yamaha Aerox, Aprilia Sr, Gilera Runner. Viszont ha ennél a háromnál a kényelmet vesszük alapul, akkor a Runner az első és az aerox az utolsó...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Grenczii
tag
válasz sityupityu #74940 üzenetére
Köszi a választ,hangolás alapján került bele a 6,5-es görgő.Előtte volt benne 5-5,5-6-os ezeket könnyűnek találtam mert még bejáratós a motor ezek könnyűek voltak.Kontrasztrugót a Malossi Multivarhoz adták,érzésre kicsit keményebb volt mint a gyári (gyári 15 éves volt mindenképpen cserélve lett volna).
Kuplung Malossi Fly,benne volt a fehér rugó ami hozzá adtak , ez a leggyengébb.A szíj teljesen új Dayco, 18,4x782es , ennél csak a ditech szija szélesebb hosszabb (18,5x785).Karburátor gyári Aprilia SR Keihin karbi, amiben a fúvóka méret kb 5%al nagyobb mint a Katana saját Keihin karbija (hosszú vizes morini blokkhoz volt kb 4-5 piaci kód attól függően került rá karbi volt 12-es és 14es melyik országba milyen szabályzás alá esett) Mindenből egy kicsit erősebb került bele mint ami gyárilag volt.
Igazából még járatni is kell de kisrugót mindenképpen fogok rendelni. akkor. -
Tamás9x
őstag
Nem nagymotoros szélálló olcsóbb kategóriás ruhát tud valaki ajánlani kismotorra? Őszi, max télbe picit belekacsintó időszakokban hordanám. Október vége November közepáig, utánna megy a garázsba a szerkezettel eggyütt.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #74943 üzenetére
Valami speciális foglalatú a Te géped? Az enyém Európai szabvány Ba20d. 2x6W-os ledes világítótest. Csak be kellett tenni a régi helyére.
-
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #74946 üzenetére
Az én motoromban ilyen világítótest van, lassan 2 éve. 2x6W, reflektor/tompított. Szinte minden nap járok vele, folyamatosan világít, mert kötelező a tompított világítás SMKP-n. Sötétedés után eddig 2x használtam, mert rám sötétedett, mielőtt hazaértem. Világított rendesen, simán veri a 2x35W-os halogént. Mivel kizárólag nappal használom, nekem a legfontosabb hogy észrevegyenek. Ezzel ez sikerült.
-
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #74947 üzenetére
Közel 2 méter magas vagyok és 160 kg, hogy észre vegyenek, az nekem gyalogosan is sikerül, köszi.
Ezen a leden van E-jel?Amazon szerint van. Iga, ez 20W-os. Kár, hogy nem engedi kosárba rakni.
BA20D-20w
led lamps Moped Scooter Accessoire Motobike Light NAO Factory Outlets
With CE, RoHS, DOT, E-Mark certificates, the global standards!
1 Year Hassle-Free Warranty - Lifetime Customer Support!
Product information:
Input voltage: DC/AC 9V ~ 80V
Flux: 1600lm
Color Temperature: 6500K(White)
Lifespan: 50000 hours
Heat dissipatio: Aviation Aluminum radiator
Viewing Angle: Standard seperate High-Low beam
Special voltage: Improt custom COB light source
(light efficiency reach 130lm / W)
Package list:
1PCS M2S-BA20D led motorcycle headlight
1PCS Gift BoxHa minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
siti
senior tag
válasz nyogo83 #74936 üzenetére
A gépjárművek világítóberendezésekre vonatkozó, Magyarországon elfogadott ENSZ-EGB (ECE) előírások a mérvadóak.
Minden fényszóró azzal a fényforrással (halogén, xenon vagy LED) együtt kapja meg a típusvizsgát, amellyel üzemeltetni kell. Ha a fényforrást egy nem típusellenőrzött, a fényszóró engedélyében nem szereplő fényforrásra cserélik, akkor az engedély, és ezzel a jármű forgalmi engedélye is érvénytelenné válik.A probléma ott kezdődik, hogy az smkp nem gépjármű. Tedd be ezt az izzót egy 125-ösbe vagy autóba, röhögve küldenek ki műszakiról.
Ezért nem problémázik a rendőr smkp világítással, mert mit kérjen tőle számon? Műszaki nincs, nem gépjármű. Ha akarja megy vele egy kört, és ha túl lépi az 45-t, akkor röhögve felgyújtja az árok szélén. max.
A szabályozás természetesen idejét múlt. Tipikus esete az elektromos kerékpár és roller.
"kerékpár egy olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti"
Segíti
Amikor ezt a szabályt hozták, sehol nem volt még hajtást rásegítő rendszer. Max a dongó volt. De ma azt mondják, hogy ha a motor hajtja tekerés nélkül, akkor smkp. Mint a babetta. Logikus... Akkor viszont az elektromos roller az smkp. És akkor lehet azon vitatkozni, hogy mehetsz e vele forgalomban, vagy járdán. Mert kiutálnak mindenhonnan.illetve másik dolog, hogy minden járműnek kell lennie típus jóváhagyásnak, anélkül nem vehet részt közúti forgalomban, ami az elektromos robogóknál gondolom nincs meg. De mondjuk a saját vespámról se tudom, hogy ezt hol keressem rajta
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #74948 üzenetére
Nem vagy egy átlagos méret. De nem vagy autó méretű sem, ha motoron ülsz, könnyen fellökhetnek. Engem többször is megpróbáltak. Érdekes, mióta ez a led van elöl egyszer sem akartak. Illetve egyszer majdnem sikerült egy vaksi autósnak. A körforgalomban mentem, valószínű nem látta a lámpámat, mert oldalról nem látszik egyik lámpa sem nappal, hajszálon múlott. Ha kamion lettem volna, akkor biztos észre vett volna.
A ledről, amit belinkeltél, csupán annyit hogy össze vissza irkálnak mindenféle adatokat a hozzá nem értők. Az a led 2x6W-os 800 lumen a fényereje. Szeretik összeadni a Wattokat, mert így jobban eladható. Nézd meg, amiről én tettem be képet, ugyanarról van szó. Bár van ahol azt is 12W-osnak írják, de mivel csak az egyik led világít, valójában 6W-os. Az a fény is bőven elég, még nappal is.
Keresd máshol így: M2S-BA20D led motorcycle headlight
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen