Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz Zoli bácsi #82344 üzenetére

    Én is körültekintőbb vagyok. Legalább egy kis fénykürt, hogy lássam, van-e valami, valaki az úton, vagy a padkán. Szükség szerint lassítok, illetve nagyobb oldaltávolsággal kerülök. Illetve úgy intézem, hogy ha valakinek segítségre lenne szüksége, észre vegyem a jelzését. Lehet, hogy ma már a kamerás, vakus telefon elterjedt, de lehet valaki annyira ledermedve, hogy eszébe sem jut, de legalább integet.

    A másik oldal a gyanakvás: egyedül a sötét országúton, bajban, kiszolgáltatottan és megáll mellettem valaki ismeretlen, esetleg többmedagával.

    Volt olyan, hogy öcsémmel a Lada Samarával próbáltunk meg az árokból kihúzni egy okost, aki a T-elágazásnál ott akart egyenesen menni, ahol nem volt hova, pedig neki volt STOP-táblája. Öcsém a volánnál, én az első kerék felett a sárvédőn ültem és így is elkapart a kerék. Szerencsére jött egy Pajero, vagy más hasonló négykerekes terepjáró, átadtuk neki a lehetőséget, mentünk tovább dolgunkra.

    Múlt héten valamelyik este városban hazafelé sétálva két motoros hölgy külön-külön motorral félrehúzódva beszélget, az egyik vészvollogóval, az egyik motor járt. Megkérdeztem, hogy kell-e segítség. A motorokhoz ugyan nem értek, de 1 saroknyira van a garázsom pár szerszámmal, ha ez valakinek segítség.
    De volt, hogy egy kézi pumpával kínlódó kerékpárosnak hívtam fel a figyelmét, hogy a zebra túloldalán a benzinkúton van kompresszor... ;]

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Új hozzászólás Aktív témák