-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Az természetes viselkedés ha első kerék féktárcsa és fékbetét csere után,fémes,surlodó hangot ad?Próbáltam megforgatni a kereket és eléggé szorult.Azt mondta a szerelő hogy használjam,1-2 nap múlva összekopik annyira hogy már nem fogja meg a kereket.Létezik ilyen? -
vaksi8
senior tag
válasz Tothgera30 #20026 üzenetére
Hát elég nehezen tudtam megforgatni azaz nem is forog rajta csak ha tekerem.Ezért gondoltam hogy így nem igazán lehet jó.
-
vaksi8
senior tag
válasz horvathkrisz #20069 üzenetére
Jó kis állapotban lehet ha a "csaj" 4 éven keresztűl nem cserélt benne olajat,mert azt hitte nem kell..
-
vaksi8
senior tag
válasz SzlobiG #20116 üzenetére
A görgők méretével nem tudsz végsebességet nyerni!Legfeljebb egy kis gyorsulást tudsz vele elérni.Végsebességhez már egy komplexebb bele nyúlás kell.
Esetleg ha már amúgy is veszített a végsebességből a szíj és a görgők cseréjével a gyári állapotot tudod vissza állítani.[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
-
vaksi8
senior tag
-
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #20809 üzenetére
Korához képest nem vészes.Kilóméter tuti kamu,ahogy nézem az első gumi cserés.Menj el,nézd meg,próbáld ki..Az ára jó
Smani! Mit nézzen azokon a képeken??Te mit látsz?Barna szín,hozzá a matt blokkal...Te még mit veszel észre???szeretem az ilyesfajta okoskodást...
[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz dave93 #20821 üzenetére
Nem értelek téged sem!Nem vitázni akarok de erről a képről nem jön le hogy olyan szar lenne.A motorjába ugyebár nem látunk bele,még ha újra is van fényezve az csak jót tehet neki (50-70 ezer alsó hangon),korához képest képről jónak tünik.
A másik meg azért ennyi mert forgalomba kell helyezni,akkor már ez is lenne 200-300 között!
Csak egy berögződött magyar mentalitás.hogy ami újra van fényezve az csak agyon törött szar lehet.Szokott menni egy angol sorozat az "autó kereskedők"roncsokból csinálnak használható autókat és el is mondják a vevőknek miket cseréltek rajta.
A magyar kereskedő mit mondana"ÁÁÁ tök gyári az egész egy 15 éves gépen"....[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz runner 125 #20824 üzenetére
Nem dőltem be semminek,ez egy 12 éves gép.Meg kell nézni a motorjába Te sem látsz bele.
Az én burgmanomat rosszul tudod 2002-es és 180 ért vettem 65 ezer volt a forg.-ba helyezés mert én magam csináltam,jártam végig!
Amiket csak írsz a fényezésről az csak feltételezés!
Ell kell menni közelről megnézni,próbálni!
Tudom Te csak runnert vennél ezért kicsit elfogult vagy. -
vaksi8
senior tag
válasz runner 125 #20827 üzenetére
Nem feltételezések, egy részből; nincs ilyen gyári fényezásű Majesty. Másik; tegyük fel az általad említett 70.000FT-ért fújták újra. Akkor a robogó ára 75.000FT és ezen még van az eladónak haszna
Nem állította senki hogy az eladó fényeztette!Így hozta be??
De be fejezem a témát mert csak pro és kontra állítások,feltételezésekről van itt most szó. -
vaksi8
senior tag
inkább ez,de már nagyon offffff....
[link]
[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz dave93 #20838 üzenetére
Na tényleg most már erre szokták mondani,okos enged szamár szenved..
Senki nem állított olyat hogy a penészes szalámi jobb a frisstől!
Amiket viszont fel tudtok néha hozni mint pl nincs rendszám,új fényezés van rajta,egy 30x15 ös deknit ki szívott a nap abból nem lehet a motor állapotára következtetni!
Mi van ha lecseréli a deknit újra?-Akkor már képen "húúú de jó szép gyári"?napszívta, 50k + km-t futott motoroknak vérzik a torka.
Feltételezés az 50 ezer km.-egy 12 éves motorban nem feltétlen sok ha szervízelték rendesen,cseréltek kopó alkatrészeket!
2 éves motornál ha nem cserélsz olajat meg semmit és hajtod mint a töketlen,mennyivel lesz különb??
Tény és való hogy képről le lehet szűrni dolgokat,de amiket ennél felhoztatok merő feltételezés volt!Ár érték arányban rendben volt szerintem ez a motor,aztán lehet ha ki lenne próbálva kalap szar,de lehet meglepetést okozott volna,hogy korához képest mennyire egyben van mert az elöző gazdája úgy használta.
Egy szónak is száz a vége,használt jármű vásárlása mindig is lutri volt évjárattól függetlenül,mert sosem tudhatod miért szabadúl töle meg a gazdája és abban az időben hogyan bánt vele! -
vaksi8
senior tag
válasz zsolt19900 #21057 üzenetére
Ha már tényleg annyira érdekelt volna legalább le rendszámoztatnád.
Közel sem lennél annyira feltünő,legalább így feltételeznék hogy van jogsid
Még talán hamarabb is el tudnád adni![ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz dave93 #21064 üzenetére
Ebben igazad van csak hát senki nem buzdít szar,romhalmazt venni!Egy fiatal.tök jó állapotban lévő motornak is ugyan ennyi a forgalomba helyezési költsége (na jó az évjárat miatt kicsit több a reg.adó),de a műszaki és az átírás ugyan annyi.
És még mindig olcsóbb mintha m.o-i márka kersekedéstől vennéd.SymbianOS
Erre szoktam azt mondani,hogy vannak hobbi motorosok és már sajna megélhetési motorosok akik ezzel kénytelenek már járni a magas benzin ár miatt,meg sok költség csökkentés végett.[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz runner 125 #21068 üzenetére
Igaz amit írsz és tegyük hozzá,hogy ez év januárjától negyed annyira csökkentették a regisztrációs díjat,pont azért,hogy kicsit fel lendítsék a döglődő autó,motor piacokat és nem utolsó sorban fiatalítani a jármű parkot.
-
vaksi8
senior tag
-
vaksi8
senior tag
Találtam egy ilyet!
[link]
Ez év februárjában!
Itt ha jól értelmezem azt írja nem kell![ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz SzlobiG #21426 üzenetére
" Nem kell származásellenőrzést végezni:
a négykerekű segédmotoros kerékpárok esetén
más EGT-államból belföldi üzemeltetés céljából behozott használt jármű belföldi forgalomba helyezését megelőzően, ha az ügyfél a kérelméhez csatolta a származási tagállam hatósága által kiadott
nem harmonizált adattartalmú forgalmi engedélyt, vagy annak a kiállító hatóság által hitelesített másolatát, vagy
harmonizált adattartalmú forgalmi engedély I. részét, valamint a II. részét feltéve, hogy a jármű származási tagállamában ez utóbbi kiállításra került. "
EGT állam az unió országai márpedig az olasz is benne van!
Nekem nem kellett!Az okmány irodán 18000 Ft fizettem 6000-forgalmi,6000-tőrzskönyv,5000-1 db rendszám,580 Ft műszaki érvényesítő matrica[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz SzlobiG #21428 üzenetére
Én voltam az első.
Na de várjál!Az csak egy felsorolás,gondolom.
Hogy nem kell arra,meg " EGT-államból belföldi üzemeltetés céljából behozott használt jármű "-re,tehát nem csak a négykerekü segédmotorra vonatkozik a felsorolás.
Azt se tudom milyen a 4 kerekű segédmotor...[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz SzlobiG #21433 üzenetére
Ha meg van minden szükséges irat,akkor nem szabad,hogy máshogy menjen a folyamat!
Nem hiszem hogy egy okmány irodában le merne valaki direkt húzni,de olyannal már találkoztam aki nem ismeri pl a vonatkozó szabályokat,vagy eljárást.Ilyenkor célszerű hogy meg kérd küldje oda pl az iroda vezetőt! -
vaksi8
senior tag
-
vaksi8
senior tag
válasz SzlobiG #21436 üzenetére
Kicsit vissza térve és utána olvasgatva nálad valami nagyon nem stimmelhet papír ügyileg,de mintha ezt már írtad is volna pár héttel ezelőtt!
Úgy már érthető ha kérik tőled.Ez szerintem felesleges plussz pénz kiadás.
Olvasd csak! [link]Ez meg más beszámolója: " Jöhet az okmányiroda. Itt mégegyszer megjegyzem, ha közvetlen adásvételid van a külföldi eladóval, illetve tényleg elöször helyezik forgalomba a motort,(és unión belüli és benne van a rendszerben) akkor NEM KELL eredetiségvizsgálat és a VAGYONSZERZÉSI illetéket SEM kell megfizetned. (Esetemben 15500 Ft-os eredetvizsgát és 4400 Ft vagyonszerzési illetéket nem kellett befizetni) Én az újpesti okmányirodába mentem, előre foglaltam időpontot a neten, úgyhogy nem kellett várnom. Először az információs pulthoz kell menni, aki engedélyezi, hogy kapjál sorszámot és azzal mehetsz az ügyintézőhöz. Röhej... Az ügyintéző elkéri a papírokat, leellenőrzi őket stb. Én itt 18085 Ft-ot fizettem a törzskönyvért, a forgalmiért, a rendszámért és a vizsgás matricáért. Lehetett kártyával is fizetni. Azonnal megkaptam a rendszámot matricával együtt, illetve az új forgalmit. A törzskönyvet 30 napon belül postázzák a lakcímre.
"[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Mi okozhatja azt a jelenséget,hogy egyik percről a másikra elment az alapjáratom.Pl. ha lassan gurulóba megyek simán leáll,újra inditózásnál csak forgat és gázadásra indul.Ha nem húzom neki a gázt egyből le áll.
Mi lehet a hiba? Köszi! -
vaksi8
senior tag
Nemrégiben írtam hogy alapjárati gondom van.Ha lassan,gurulóba mentem le állt,inditózásnál meg gáz adás nélkül nem akart indulni.
Nem tettem viszont azt hozzá,hogy egy kiadós nagy zuhi után kezdte csinálni,mert elkapott az eső haza felé.Na most állt vagy másfél napot a motor és eltünt a hiba.
Mi lehetett?Valami beázás féle? -
vaksi8
senior tag
Elég jónak tűnik egy ilyen eljárás,kíváncsi lennék mennyibe kerül..
[link] -
vaksi8
senior tag
válasz sajtosbeats #22847 üzenetére
Hali!
Itt is körülnézhetsz,elég jó áron ki lehet fogni bukókat
[link] -
vaksi8
senior tag
válasz jozsi252 #23039 üzenetére
Szerintem inkább adja el,mert ez már vicc számba megy ami ezzel a fojtás témával kapcsolatban itt megy több száz hsz.-en keresztűl..
Én már rég felmentem volna vele a dombra az egyik oldalon,de a másikon már repült volna lefele...
De tényleg ez a szenvedés már fááááááj -
vaksi8
senior tag
válasz Criton #23538 üzenetére
Félre ne érts nem vitázni akarok,de amikor oda vitetted még nem voltál beteg,most hogy ki próbáltad gondolom nem az ágyból távirányítással.
Mellesleg az a 2 ezer elég kevésnek tűnik,ha csak nem a szomszéd kerületbe volt szállítva.De miért nem vitted pl egy közeli szervízbe ahol lehet olcsóbban meg csinálták volna mint egy márka szervizben,ha már úgyis lehetett számítani a gari vesztésre?
Na de mindegy most már,csak váljon be a hozzá fűzött reményed! -
vaksi8
senior tag
válasz sajtosbeats #24203 üzenetére
Jó a sisak is!nekem is pont ez van.
-
vaksi8
senior tag
A 250-es hoszabb,nehezebb,13-as kerekek igaz az újabb 125-ön is az első annyi.
Nagyobb az ülés alatti raktér (a 125,150,200-ban sem kicsi!)
A 250-es jó szélvédelmet nyújt az idom, és a bőséges mozgástér gondos kialakítása miatt nem gémberednek el a végtagok bőven ki tudod nyújtani a lábad még ha pl 185 cm is vagy.A mögötted ülőnek is jóval nagyobb helye van mint a 125-150-200 asoknál.
De ha a 250-es szemezel akkor már inkább a 400-as ugyanebben a méretben.[ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
válasz SirKero #24300 üzenetére
Nekem 125-ös van tudom a Tied 150-es.Viszont kíváncsi lennék mennyit számít az a +25cc.
doc Ha már kis fogyasztás a 400-as lehet kevesebbet eszik mint a 250-es,ugyanabban a kasztniban.Az enyémről tudok nyilatkozni 3.5-4 L közötti és ebben van elég sok 2 személy is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kupon kunyeráló
- Építő/felújító topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- BestBuy topik
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Horgász topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep