-
Fototrend
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyonjjo
tag
válasz
Janoska26
#2307
üzenetére
Ha bármelyik állításom is valótlannak bizonyúl visszaadom a pénzed,még az árú se kell.
Maximum abba van hiba,hogy rosszúl fogalmaztam,és azt írtam követelsz.(illetve nem zárójelben írtam a képemhez a termék hasonlításánál.
Itt a videó megnézheted,de te magad is kipróbálhatod mennyire nem tud kiesni ilyen csomagból memória.És végig ott voltál,nem pattintottam össze,vagy valami,hogy meggyengűlt a csomagolás.
Nem hozom fel a pénz dolgot,ha az utolsó telefonos beszélgetésünk nem abban a hangnemben zajlik amiben.Ahogy előre is jeleztem,nem fért kétségem a megbizhatóságodról,egészen addig,amíg úgy nem kezdtél beszélni ,és nem te kérdőjelezted meg az én megbizhatóságom/szavam.Ha valóban át akartalak volna verni,nem veszem fel telefont,nem megyek vissza,és nem vetem fel itt a kérdést.És mint soroltam 99%,hogy nem én követtem el hibát,és vesztettem el az árú felét.Én 5percről "nem tudok" elszámolni,te 1 óráról,hogy akkor mi lehetett termékkel.És közben mikor átvetted nem bontottad ki,de a csomagolást kicsit jobban megnézve látható,amit ezek szerint szintén nem tettél meg.
Ezért is követtem el a "hibám",hogy nem vettem ki,amit szintén te megtehettél volna.
Ha valóban úgy érzed,hogy ott még jó súlyban volt,és otthon nem,akkor a kettő közti időszakot kell elemezni,amit én megtettem.Nem is egyszer.
Nem tudom melyik mondatommal jeleztem megbizhatatlanságod,de majd remélem valaki(k) felhívják figyelmem,ha volt ilyen.
Válaszra várok,ha azt mondják menjek át megteszem.
Ha szeretnéd elkérem felvételt,illetve a pénztáros embert is megpróbálom elérni,hátha ő alátámasztja a fél terméket,mert később már nem volt üzletben ma. -
nagyonjjo
tag
válasz
Janoska26
#2305
üzenetére
Olvasd el a kép feletti zárójeles részt kérlek.Mint,ahogy írtam,ha nem lenne az a 15%,meg az érezhető különbség -45% súly.
Még nyitott lettem volna a kompenzációra,de hogy 1000Ftot alkudni akartál,majd -2000Ft-Ft-ot személyesen,mikor jeleztem,hogy nem tudom adni olcsóbban.Majd pedig kompenzációra vágytál...
Az a túlzásod,hogy lòbaltam/Ha így volt főleg meg kellett volna nézned mit kapsz/(ezzel jeleztem,hogy ki vagyok,hogy kezembe volt),ès figyelmetlenül kiesett,és továbbmentem,úgy,hogy meg se hallom? Házamtòl 100mèteren belül,5 perc alatt?
Ha gondolod felveszem,bordázott memóriám videóját,amin lòbálom,sőt el is dobom neked,ilyen memoriatárolòba.Meglátjuk kiesik-e.
Az én hibám,ha volt kevesebb,mint tiéd.
De kértem,hogy nézz körül még egyszer, felajánlottam,hogy a felvételt megszerzem.
És én kezdeményeztem,hogy kikérem prohardver véleményét!
Azt,meg,hogy mit mondtál,most telefonon,nem is említem...
Én végig társ voltam,nem tettem,azt amit elvártál tőlem, igaz.
Ismered azt a fogalmat,hogy a pénztártól való távozás után nem fogadunk el reklamációt?
De én elfogadtam volna,ha egy 3. FÜGGETLEN fél véleménye alapján van alapja,ezért kezdeményeztem itt témában.(ès az a vélemény,nem prohardveres kapcsolataidè remélhetőleg). -
nagyonjjo
tag
válasz
Janoska26
#2303
üzenetére
Én jeleztem,hogy az én körülményeim miatt nem áll módomban kompenzálni,kértem nézz körül mégegyszer otthon,és te nem elégedtél meg a válasszal(elnézést,ha esetleg rossz szót használtam az előbb).Visszaadod a másikat is?Mégis meglett?
Kezedbe adtam,miért hova kellett volna adnom?Mint ahogy képen is látszik látható mindkét memória,sajnos én arról nem tehetek,hogy te elraktad,én nem tudom azután mi történt,míg nálam volt,átgondolva is megvolt mindkét db.
Mint ahogy mondtad végig nálam volt pénz átadásáig,ergó volt elég időm érezni,ha kiesett útközben,illetve hallani ha kiesik.Te is tudod,hogy a házamtól 5 percnyire találkoztunk,és jeleztem,hogy házhoz is lehet jönni. -
nagyonjjo
tag
Tisztelt prohadver!
Személyes átvétellel eladásra került memóriapárom.
Személyes átvételre kamerával megfigyelt területen került sor.
Majdnem teljesen azonos termék,mint ami a képen is van,de a csomagolás ugyanaz:
Az átvételt követően másfél órával jelezte a vevő,hogy a termék hiányos(1db van).
Nem akarok inkorrekt lenni,véleményeteket kérném ki.
99-100%-ra biztos vagyok,hogy mind2 terméket adtam,mivel közvetlen gépből vettem elő,és az átadásra sor került a következő 5-10 percben.
Súlyra és egyensúlyra is van különbség,ha eggyik hiányzik(ellenőriztam hasonló termékemmel).Így 99-100%-ra állítom,hogy a megjelölt terméket adtam át.Körülnéztem itthon,és az átadás helyén is,plusz megkérdeztem ott dolgozókat is nem-e került elő.
A vevő kompenzációt követel,de a leírtak fényében én úgy érzem megtettem a magam dolgát.
Vevő szerint azt a hibát követtem el,hogy nem bontottam ki és mutattam meg a terméket.
A vevő megbizhatónak tűnt,mind személyesen,mind értékelései alapján.
Új hozzászólás Aktív témák
- ARCTIC Liquid Freezer III 360 A-RGB Processzor vízhűtő
- Phanteks Eclipse P600S Black Számítógép ház
- Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz CL30 Vengeance RGB Grey AMD EXPO / XMP
- Iphone 16 PRO 256GB Titanium BLACK - Garanciás - Akku: 94%
- Esport Gaming PC (Intel i5-9400F, 32GB RAM, RTX 2060, 500GB SSD) Eredeti Windows11 Pro
- SK Hynix 32GB DDR4 2666MHz PC4-21300 laptop RAM
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Újszerű Apple MacBook Air M1 13.3 - 8GB/256GB - Asztroszürke - 238 Ciklus - 88% akku - MAGYAR
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Apple iPhone 8 64GB Fekete 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


