Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    Szerintem nem csak ducati-nál KELL szak szervizbe vinni, a bmw nálam szólt, hogy már aktuális, 10000 km vagy 1 év, amit hamarabb elérsz. Az, hogy a motor "nem szól" ettől még lehet szépen "beírja" a log fájlba, hogy nem volt meg a szerviz, az olajcseréről nyilván nem értesül.

    Persze lehet kapni olyan kütyüt amivel ezt a figyelmeztetést ki lehet ütni, átírni az időpontot, vagy épp csak beleírni, hogy megvolt a szerviz, sőt van olyan szerelő aki meg is veszi (150e ft -tól és már diagnosztikát is kapsz mikor rádugod), de azért egy garanciális motornál, ami 30e km-nél gyanítom még az, csak nem olyan baj, ha ezt egy normális szerviz csinálja.

    A következő "nagy" szerviz nálam 2 év múlva 80e km környékén lesz esedékes, de akkor már nem lesz garanciális a motor. Lehet nem viszem be Wallishoz, bár nekem kifejezetten jók a tapasztalataim a váci úti wallissal. (most volt a 60e szervizem júniusban)

    A 20 (más típusnál 30e) km-ként ráköltött 200e forintot magam részéről normálisnak vélem egy 4-5 millió forint értékű motornál. Mást a fogyasztás nem érdekli, én meg szeretem azt hinni, hogy pl a következő 20e km alatt egy picit odafigyelve az üzemanyagon simán bejön a következő szerviz ára ! Ez nem azt jelenti, hogy nem élvezetesen kell motorozni, de pl nálam (ha csak nem időre kell mennem, de ilyen szinte sosem volt), nem hajtom 170-el a pályán, jó nekem a 100-140 közötti tempó.

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák