-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #133999 üzenetére
Az biztos, hogy marha nagy lutri a használtmotor vásárlás. Én fázok tőle rendesen, engem simán átvágnának.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #133999 üzenetére
figy, nekem nem a szintig, hanem addig töltötte a robeszt olajjal, amig kifolyt a betöltőn. aztán karteren keresztül nyomta a hátsó gumira a motorolajat...
vagy visszakaptam a gépet, és 5km-re túlmelegedés led, nem volt hűtőviz a hengerfejnél. nemtom hogy... szerencsére nem lett hengerfejes, de ez is márkaszerviz...
olajra érzékeny 1.8 TSInél meg 50ezernél 4 évesen a gyári olajszűrő hogy néz ki? 4 olajcserén volt túl pecsét szerint. nem csak ilyenek vannak nyilván, de a kevéssé körömrenéző tulajokat durván átvágják itthon.ez mind saját merités, nemtom mi lehet az országos átlag, ahol a tulaj nem jön rá ezekre/nem néz körmükre. és ezek mindegyike új jármű, márkaszerviz, nem ócsójánosok, akiknek nincs pénze banánra.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #134000 üzenetére
Ertsd jol, amit mondok.
Teljesen mindegy, mennyire tokeletesen szervizelsz egy motort, ha tenyleg, valojaban kiforgatod, es hasznalod az osszes erejet
Hiaba van szervizelve, hamar el fog kopni.
Az, hogy 200-400ezret megy valaki egy motorral, az azt jelenti, hogy extrem modon vigyazott ra, es tulajdonkepp egy 125 ccm es motort is vehetett volna, mert az egesz elettartama alatt a motorbol kb annyi erot vett ki.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #134002 üzenetére
Nem ertem ez a hsz minek a valasza akar lenni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #134003 üzenetére
Sztem, nem szabad a kettot elvalasztani.
Kell a normalis szervizeles, es kimelo hasznalat.
Barmelyik kiesik akkor hamarabb lesz a motor az elmulase. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #134005 üzenetére
Nem valasztottam el. Ertsd jol, amit irtam.
Az emberek altalaban azt hiszik, ha valami 100e alatt beszarik, az az elhanyagolt szerviz miatt van. Mindenhol ezt hallod.
A normalis szervizeleshez hozzatennem, ha egy ilyen, extrem kimeletes modon hasznalt motorban az eloirt mondjuk 12e km es olajcsere intervallum helyett 16 ezrenkent csereled, akkor sem lesz semmi baja.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #134006 üzenetére
Igy a reggeli olvasatban mar mas, valoban. :D.
Viszont a 125 hasonlat nekem kodos.
Mert igy eljutunk a biciklihez, mert mindent is tul vigyazna.
Ha pedig meg van az a teljesitmeny ami kielegiti a motorost, akkor kisebb motorral mar nyelezne. Akkor pedig az lesz szetforgatva, es nem jut el a sok szazezer km-ig.
De ertem mire gondoltal ettol fuggetlenul. :)Vegulis ha lehetne a fordulat szamat es az uzemelesi fordulatot rogziteni, melle a homersekletet, akkor lehetne pontosabb egy motor teherbirasat megallapitani. A Km szamlalo informacioja, tul sok tenyezobol tevodik ossze, amik tulajdonkepen 'ismeretlenek.'
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #134004 üzenetére
sztem leggondosabb tulaj voltam, vagyok a gépeimnek minimum 20 éve. ebben a legfontosabb előnyöm az átlaghoz képest az volt, hogy ránéztem a szervizekre.
innentől az én statisztikám szerint sokkal fontosabb a tulaj hozzááállása, mint a szerviz. akár a szerviz megléténél is...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
tonermagus
aktív tag
Sziasztok!
Megvettem a Z750-et. Eddig nagyon tetszik. Nincs kóros motorhang, nem csörög-zörög. A lánc nincs kinyúlva, feszessége még állítható.
1. Hidegen nem pöccre, hanem, 1-2 másodperc önindítózásra indul. Melegen pöccre. Ez így normális?
2. 1-es fokozatban borzasztó nehéz vele araszolgatni. Nagyon rángat, nem tudok vele szépen simán gurulni a kuplunggal játszogatva. Ez hiba lehet, vagy egyszerű motorkezelési probléma? -
Topiccsendőr
addikt
válasz tonermagus #134009 üzenetére
Ha nem tudod a kuplungot csusztatni finoman, es nem kezelesi hiba, amit innen en nem tudok, akkor a lamellak vannak megvetemedve a kuplungban, ami altalaban forszirozott hasznalat utan jelentkezik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #134008 üzenetére
Elolvasnad azt, amit irtam? :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Steven
addikt
Persu arról beszél , hogy adott két csoport aki betartja a szerviz követelményeket:
A csoport
A motort úgy használja mint egy autót elváltja hamar a sebességeket nem forgatja , akkor a motor bármeddig elmegy.
B csoport
A motort nyelezi tiltásig mindig tépi a száját élvezi a motorozás élményét.Én főleg az A csoporttal találkozom
"Mikor kölcsön adtak egy GSR 600 at és kérdezte tulaj szerintem milyen , mondom neki 13 ezernél egész megjön az ereje. "
Válasz:
ÚRISTEN 13 e!!! 7 ezernél tovább sose húztam nekiSzvl Persu ebből indul ki
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
bacus
őstag
válasz Steven #134012 üzenetére
"A motort nyelezi tiltásig mindig tépi a száját élvezi a motorozás élményét."
Na nee, mert az A csoport nem élvezi, mert nem nyelez? Nem gondoltam volna, hogy az nyújt csak élményt, hogy tiltásig forgatod..Persze egy boxerral a seggem alatt, ami egyébként nem is forog sztem 10e sem, viszont már 2000-es fordulatszámtól tol, 3000-8000 fordulatig "nyomaték egyenes" van, nem is látom értelmét a nyelezésnek.
A gázkar állása átlagosan 10-12%, de ezzel már igen sportosan lehet közlekedni !
Én pont ezt szeretem egyébként a motoromban, sokkal közelebb áll hozzám a 2-7e fordulatszám tartomány, mint a 7-14e. Sosem vennék sor 4-t, pont elég volt amit rajta ültem, nem szerettem. A v2 is jobb volt, de azért a dl650 is 6e től kezdett el igazán élni.
A japán gyorsuló autó és az amerikai izom autó közül is az utóbbit választanám. Aki még nem vezetett 5,7 L-es motort, lehet nem is érti miről beszélek..
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Horvi
őstag
válasz tonermagus #134009 üzenetére
Sok balesetmenteset vele. Jó kis gép az
Hát ha kimérted a két másodpercet és úgy köszörül addig az már annyira nem az igazi szerintem. Melegen normális, hogy pöccre indul.
Ahogy persu írta a lamellákat kéne megnézni. Amúgy lehet hülye kérdés de azért gázt ugye adsz neki egy kicsit amikor a kuplunggal játszol?
Hello darkness, my old friend...
-
nagyúr
válasz tonermagus #134009 üzenetére
Az normális, hogy hidegen valamivel tovább tart mire beindul.
-
Somatom
veterán
válasz dellfanboy #134016 üzenetére
Az a CBX inkább 40 éves (82-86).
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz dellfanboy #134019 üzenetére
Úgy tudom, hogy bármelyik hsz. -re szabad reagálni, nem csak arra, amiben kérdés van.
Vagy, vmi bántót írtam, hogy ennyire a lelkedre vetted?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
fattyu
veterán
válasz bacus #134013 üzenetére
a zrx1200am ugyanez.
azt négy henger.
és pont nem akarom forgatni mert ennek nem ez a jó és nem a tetején él.
a gsxr az más az piros lámpánál meg amíg hideg van 10000 alatt.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Digital
addikt
Sziasztok!
Használt 2019 és utáni évjáratú CB500X-nél mire kell figyelni vásárláskor?
Típushibák...stb[ Szerkesztve ]
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
zgospel
őstag
Jó, de a tiéd 650 köbcenti. Az ezres CB vagy egy MT-10 az minden fordulatról megy olyat hogy összeszarod magad az első pár gázadásra.
Nem értem hogy egy 1200-1300 köbcentis akármilyen felépítésű motort miért a hatszázasokhoz hasonlítgatjuk.#134018 Somatom amikor magyarázni kell valakinek egy poént az már rég rossz
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #134013 üzenetére
Ez igy van, es nincs baj ezzel, hogy ki mit szeret.
Amit szeretnek elfogadtatni az emberekkel es nem erre a hszre a valasz, az az, hogy 200-400-700e kmt bontatlan blokkal ugy lehet elerni, ami hetkoznapi embernek kenyelmetlen lassu tempo, es 500 km kent 2x van hasznalva a kuplung, max sebesseg 80.
Az, hogy ilyen extremitasok leteznek, az sajnos nem azt jelenti, hogy mindegyik motor, amellyel ez megtortent, ennyit fog futni.
Tudom, hogy jo ezt a gondolatot dedelgetni, hogy ha rendesen cserelsz olajat es torodsz vele, akkor baja nem lesz, es vehetsz nyugodtan motort 100e km-el, de minden el fog kopni, meg ha lefelezed az olajcsere periodust akkor is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #134027 üzenetére
Nyilvan, csak ugye ez igy altalanossagban kerult szoba, hogy ki hogyan is hasznalja es ez milyen hatast gyakorolhat az elettartamra. Az 1000-esek kb 5000-rol lepnek akkorat mint az enyem vinnyogtatva, pont ezert is mondtam, hogy erosen vasfuggo is lehet az ember felhasznalasi modja. Ha ugyan azt az "elmenyt" akarom elerni, akkor fixen dupla fordulat kell kb.
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134028 üzenetére
Persze, ezért lehet az, hogy a BMW GS, RT az elmegy ennyit. Mert azt gyakrabban használják az általad említett módon.
De pl hogy néz ki egy Yamaha R1 blokkja a Bold'or 24 órás futam után? :) -
dellfanboy
senior tag
válasz vlevi #134030 üzenetére
jol kell kineznie annak a blokknak, mert utana megy le mans-ra , sztem mar nincs olyan versenysorozat ahol minden futam utan uj blokkot raknak be...
MotoGP-be is asszem 7 blokk van egy teljes szezonra,eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
bacus
őstag
"en meg pont ezt elvezem, hogy lehet vinnyogtatni"
Még mindig a motorozásról beszélünk? Mert a ferde szemű, sárga pornókban van vinnyogás, de én az se tudom hallgatni sokáig
Ott is hasonló a helyzet mint a motoroknál, nem lehet elsőre eldönteni, hogy ez most fáj neki vagy ennyire élvezi, de pont mint a motoroknál aki ezt a vinnyogást szereti, az ezt le is szarjaEgyébként úgy vagyok vele, ha valakivel nem tudom könnyedén tartani a lépést, akkor azzal nem is akarom tartani.., menjen előre, aztán majd talizunk egyszer csak.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #134003 üzenetére
Nos, gondolom azzal tisztában vagy, hogy egy motor közel maximális erejét kizárólag pályán lehet kihasználni, és azért motorozni is tudni kell ehhez, főleg ha egy ezresről beszélünk.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy az utcai motorok döntő többsége nagyon ritkán van nyélen használva.
És ezért nem ritka a 100 ezres futásteljesítmény még a 600-as sportmotorok között sem.
Viszont a normális szervizelés, elengedhetetlen ahhoz, hogy ez kilométer összejöjjön.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
vik0717
tag
Sziasztok,
Két bukósisak között nem tudok döntetni. Az egyik a Scorpion exo 1400, a másik a HJC rpha 70, esetleg tudnátok mondani pro kontra érveket valamelyik ellen vagy mellett?
Előre is köszi a segítséget !!! -
vik0717
tag
@zgospel
Igen, mind a kettő jónak tűnik, kényelmes, nem érzetem egy 10-15 perces hordás után sehol se nyomás pontot...[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz vik0717 #134035 üzenetére
Cimboraknak HJC nekem Scorpion van:
Scorpion:
- zajos
- nem jon le elegge a napszemuveg es nem is szur tokeletesen szerintem
- nem tul jo a szellozes, igazan melegben jol bele lehet foni
+ jobb a belso kialakitas
+ masszivabbnak tunik
+ erzesre piciket konnyebb, de nagyon kozel vannak (nem neztem adatokat)
szerk: Neztem adatokat es valoban kb 70g van a javaraHJC:
+ Csendesebb
+ Ertelmesebb a napszemuvegIgazandibol szerintem nagyon egyformak. Ha fuldugozol ugyis, akkor azt mondom, hogy amelyik design jobban tetszik es amelyik kenyelmesebb. Ha nem, akkor viszont HJC.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
"nem jon le elegge a napszemuveg es nem is szur tokeletesen szerintem"
A konkrét sisakot nem próbáltam, de az egy valós probléma (AGV K5-nél ugyanez volt nekem), hogy alul marad egy sáv ahol nem sötétít a beépített napszemüveg. A pupilláid kitágulnak, hiszen a napszemüvegen néznek keresztül, de alul a perifériából folyamatosan érkezik az erős fény a tág pupillákba. Nekem kb 1 óra használat után mindig erős fejfájás jelentkezett, úgyhogy inkább nem is használtam az első szezonom után ezt a featuret.A szűréssel kapcsolatban, elvileg kizárt hogy ne szűrjön jól, mert polikarbonátból vannak, ami önmagában szűri az UV sugarakat bármiféle extra kezelés nélkül. Legalábbis nekem egy optikus magyarázta egyszer részletesen, amire nyilván nem emlékszem, csak ez a kulcsmondat ragadt meg.
A valódi üvegnél adódik ezekből probléma, mert az üveg csak az egyik típusú UV-t szűri (nem emlékszem hogy az A vagy B de mindegy is). De valódi üveg meg nem kerül a bukósisakba, úgyhogy ez a része rendben vanhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #134041 üzenetére
Pontosan leirtad a problemat.
A masodik felet picit pontositom, mert valoban rosszul fogalmaztam. Inkabb azt mondom, hogy hulyen tori a fenyt, igy a meredeken erkezo sugaraktol sokszor olyan mintha zsiros lenne a lencse, holott patika tiszta, es kicsit kodos hatasu lesz minden. Tehat szuri az UV-t azzal nincs gond, csak szar a fenytorese.
En pontosan ezert nem is hasznalom, max evente 1-2x ha eppen nem a fekete plexi van fent es pont van nalam napszemuveg.
Most pont ezert gondban is vagyok, hogy el merjek-e indulni nagy turara fekete plexivel. Szurkuletben ez mar kb kuka. Persze ugy tervezzuk, hogy nem megyunk ilyenkor de barmikor bejohet valami. Na most vagy benyelem es megyek tiszta plexivel plusz napszemuveg, vagy berakom valahova a csomagba a tiszta plexit. Esetleg veszek valami ezust/arany plexit ami igy kb atmenet lenne, de kb tuti, hogy e melle is kellene napszemuveg Alpokban es a tengerparton julius elejen.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #134034 üzenetére
Igen. Tisztaban vagyok dolgokkal, bar nem ezzel, amit te modasz. most en akkor nem ebben a stilusban folytatom tovabb, pedig magas labda. :D
Kizarolag palyan. Meg autopalyan is. Digolfing-nel a bmw gyar mellett 250 nel refiznek a bmw-k hogy huzzal a kulsobe...
Ennel karosabb a motornak nincs, amikor 6. ban a menetellenallas miatt nem tudsz tovabb gyorsulni.
Es ez legalis, sokan csinaljak.
Hat... de. 600 nal ritka a 100e km es futasteljesitmeny, mert aki ilyet vesz, az altalaban nem turazik vele. Es lehet 100 ezret abba is rakni- 80 al. :D
Reszemrol kezd unalmas lenni a tema.
Ha eddig nem ment at, amit mondani akartam, akkor mar nem is fog sosem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vlevi #134030 üzenetére
A yamaha blokkja szerintem eleg jol nez ki, mivel a 8 es 24 oras versenyeken szinte utcai kozeli blokkot hasznalnak.
Esetleg ha erdekel, ha emlekem nem csal, Niccolo Canepa tett fel osszehasonlito videot, a wsbk es a yart 8h motorrol. koridoben eleg nagy a kulonbseg.Itt a problema az, hogy minel tovabb porgeted a blokkot, annal nagyobb lesz a tehetetlensege mindennek, tehat egy 250 grammos dugattyubol tonna lesz. Es ezt a tonnat ugyanannak hajtorudnak kell visszahuznia, azzal a fotengellyel, azon az olajfilmen minden egyes fotengelyfordulatnal, megis mekkora terheles ez mindennek, gondolj bele. Nincs ez maskepp az utcai motoroknal sem.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok