-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
v450
tag
Sziasztok!
Nem rég vettem meg az első motort, Honda CB500X 2016 13400 km. Hétvégén szeretném cserélni az olajat és a szűrőt.
https://motoralkatresz.eu/termekek/HifloFiltro/HF204RC_olajszuro/
https://motoralkatresz.eu/termekek/Motul/7100_10W30_1l_motorolaj/
https://motoralkatresz.eu/termekek/egyeb/Magneses_olajleereszto_csavarhoz_rez_alatet_12x16mm/Nem tudom pontosan mekkora a gyári csavar alátét, 12mm x 15mm?
Köszönöm előre is!
-
-Maci-
őstag
Sziasztok.
Valaki fel tudna homályosítani engem BT kihangosító/átbeszélő ügyben?
Mik az alap fogalmak? Milyen kategóriák vannak? Melyik mivel tud kommunikálni? stb.
Ezeket az alapokat szeretném megérteni, képbe kerülni. Esetleg, ha van erről valami jó cikk, én annak is örülnék.
A képbe kerülés mellet, van konkrét kérdés is.
A haveromnak ilyenje van: [link]
Az én bukósisakomba (Shoei Neotec 2) ilyen való hivatalosan: [link]
Van egy aprócsak árkülönbség a kettő között. Lehet, hogy a Sena ennyivel jobb is? Vagy csak a márka? Milyen műszaki küönbségek vannak köztük? Ez a 2 átbeszélő vajon tudna egymással kommunikálni? Vagy honnan tudom melyik fajat kommunikálna és melyik nem, a haveréval?
Esetleg van köztünk, akinek szintén Shoei Neotec2 van és a bele való Sena cuccal használja?Köszi előre is
[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
duni84
aktív tag
itt minden cikkszámot meg fogsz találni a motorodhoz érdemes eltenni, ha később keresnél bármi
M12-es a leeresztő csavar, szóval egy 14*18-as alátét pont jó lesz. a 12*15 szerintem pont nem megy rá a csavarra (az m12 valami 12.8mm körüli, ha jól rémlik). az sem baj, ha veszel többet és nem felejted el a következő olajcseréig, hogy hova tetted a maradék alátétet
#metszéspontok
-
nagyúr
válasz -Maci- #135007 üzenetére
Ilyen BT-S3-at használunk a családban mi is, mindannyian. 2 szezont nyomtam vele, a legolcsóbb eszköz kb amivel értelmesen lehet kommunikálni. Sokáig bírja egy töltéssel, 100 km/h-ig érthető a másik fél, addig viszont nagyon tisztán. Zene hallgatásra nem jó, ahhoz elég gyenge minőségű a hangszórója.
-
Mentolka
senior tag
válasz -Maci- #135007 üzenetére
Nekem is az a szett van,mint neked (Neotec II + hozzávaló Sena). Az utasnak Nolan + a hozzávaló N-com (ami elvileg szintén Sena).
A kettőt simán lehetett párosítani, de van egy "universal intercom pariring" nevű opciója a tiédnek, amivel nemSena cuccal is lehet párosítani. -
norbert1998
veterán
válasz -Maci- #135007 üzenetére
Nekem BTS3 van. Én szeretem. Már a sokadik a környéken.
Egyszerre csak egy emberrel tudsz beszélni. Vagy pedig marad a konferencia hívás. Mi inkább úgy szoktuk. Mert hiába van 5-bol négynek sena 100+ ezerert, ha az ötödiknek ilyen van, marad a konferencia.
Egyébként tényleg jó. Elég nagy a hatótáv is, bar nem 1 km, azt meg kell jegyezni. Az aksi tényleg sokat bír. Egy teljes napot simán. -
nagyúr
válasz norbert1998 #135011 üzenetére
500m realisan a hatotav, de konferencia hivast szoktunk mi is nyomni sokszor. Persze ha ketten vagytok akkor pl a hegyekben jol jön az intercom mod is, matraban es pilisen is el szokott menni a terero sajnos. Olyankor felreallunk es atvaltunk intercom modra. BT-n értelem szerűen tobbet bir. Egy napos turat kifele lengyelbe siman kibirt.
-
Graphics
Jómunkásember
Sziasztok!
Honda CG125 ES 2007-hez keresnék karburátor tömítés szettet, de nagyon nehezen találok, a Jász Motornál szóltak, hogy nincs készleten.
Van valami tipp beszerzéshez? Elvileg nagyon tucat karbis, de nem tudnám hirtelen megmondani mi van rajta, talán Keihin PD26.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Pfiucska #135015 üzenetére
Néztem azt is, de valami olcsóbb pakkot keresnék, hátha van valami utángyártott jó minőségben esetleg.
11 ezer kicsit sok, de lehet szétszedem, és gumigyűrűket még csak-csak találok a közeli boltban.
A Jász Motoros szett meg 1500 Ft volt
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
[-HERO-]
senior tag
válasz -Maci- #135007 üzenetére
Nekem is Neotec2 van a senaval, onmagaban szeretem, az asszonynak gt air van szinten senaval, amikor ketten megyunk tokeletes.
viszont voltam tavaly egy alban turan, 6 an voltunk mindenkinek sena volt a sisakba es egyszeruen nem tudtuk osszehozni azt hogy mind a 6 an egyszerre jo minosegben tudjunk beszelni.
ha sikerult is a 6 sisaknak osszeparosodni ami nem kis muvelet akkor undorito lett a hang minoseg.
vegen mar elvettuk ket 3 as csapatra hogy legalabb tudjunk beszelgetni.
Nem 6 retard ember volt, tobben jol beszelnek angolul, estenkent manualt olvastunk mindent jol csinaltunk es megse.
annyit szenvedtunk az egesz rendszerrel hogy fortelem, es nem beszelve arrol hogy a 6 sisakba levo sena erteke nem elhanyagolhato….ha az asszonnyal ketten motoroznank csak akkor ujra megvennem, de ha tobbet turaznek nagyobb csapattal akkor biztos hogy nem, nekunk oriasi csalodas volt.
[ Szerkesztve ]
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
Sys85
veterán
válasz [-HERO-] #135018 üzenetére
Nekem csak egy SF2 van,de nagyon ritkán van bekapcsolva.
Utast ritkán viszek,több intercommal meg nem nagyon tudom használni.Nagy ritkán bt-n használom telefonon zene hallgatásra/telefonálásra,de hiába a HD hangszóró,50km/h felett nagyon gyenge a hangminőség.
Cserébe rohadt szélzajos menetközben a sisak a kilógó intercomtól.
Már azon gondolkodom hogy leszerelem,aztán elpasszolom.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Topiccsendőr
addikt
Kerdes, gsxr 600 750 1000 k1-k3, segedvaza alu?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz [-HERO-] #135018 üzenetére
Arra nagyon kíváncsi lennék, hogy hogy hoztátok össze a 6 SENA-t?
Csak mert azok konferenciabeszélgetést úgy tudom a SENA-k csak 4 motorosig tudnak! 5 motorosig a kínai tud, 6 motorost pedig szintén a kínai tud összekapcsolni, de nem konferenciabeszélgetésben, csak kapcsolgatva 2-2 ember között.
A SENA nagyobb létszámot a MESH technológiával tud csak, de arról semmit nem tudok igazából, mert a fenti infóim is azokból az időkből van, amikor még a 10S új eszköz volt, azóta meg azért volt fejlesztés biztos, szóval lehet, hogy tévedek, ezért is kérdezem!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz Geresics #135021 üzenetére
A mesh 2.0 olyan, mint a PMR rádió egy nagyon jó vox-al , gyakorlatilag korlátlan számú ember tud (open mesh) összekapcsolódni, ha zárt csoportot készítesz akkor 24 a max.
Nekem interphone AVANT van, üzemidőben remek, hétvégét kibír, napi bejáráskor hetekig nem kell tölteni. 8 AVANT tudna összekapcsolódni v. 4 anycomot támogató eszköz. Mesh-t nem tud még. Hangvezérlés nem az igazi, beszél magyarul, de minek..
Nekem nagyobb probléma olyan emberrel motorozni, aki szeret összekapcsolódni és beszélgetni, talán 4 ilyen volt az elmúlt években, egyszer 30+ motoros csapatban voltunk hárman összekapcsolva én középen, a vezető és a záró ember. Teljesen jól működött, néha volt, hogy a záró leszakadt, de neki volt a legrégebbi interphone, ahogy közelebb ért a vége, megint bekapcsolódott.
Ha most vennék vagy sena 50R vagy interphone u-com 16-t vennék a mesh 2 miatt. (Ja meg barátokat is cserélni kellene )
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-Maci-
őstag
tboy93
Mentolka
norbert1998
[-HERO-]
Gixxer88
bacus
Köszönöm szépen a válaszokat! Most már van min gondolkoznom.#135019Gixxer88[-HERO-]#135018
Az estleges szél zajra eddig nem is gondoltam. Akkor ebből a szempontból a bele való Sena leg kevésbé zajos.#135023bacusGeresics#135021
Akkor az a csúcs, ami tudja aMesh 2.0-át?! Ha jól értelmezem.
A BT-S3 3 sisakot tud összekötni, az általad javasolt sena 50R vagy interphone u-com 16 pedig jóval többet a Mesh miatt? Ugye?
Akkor az én sisakomba való Sena amolyan közép út lehet ebből a szempontból? Ott 8 embert ígérnek.Tehát akkor ha a sisakba való Sena mellett döntök, elvileg tudnia kell kummunikálni a BT-S3-mal is, ugye? Jól értem?
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Geresics
addikt
válasz -Maci- #135025 üzenetére
a SENA minősége nem összehasonlítható a kínaiakkal. Mondja mindenki, hogy ilyen-olyan jó a kínai is, egész addig, amíg nem vesz egy SENA-t. Mi autópályán mikor késésben voltunk, akkor még 180-nál is hallottuk egymást, igaz, akkor már a szélzaj nagyon durván jelentkezett, és hangosan kellett beszélni. Zenehallgatásra is nekem tökéletes volt, mikor egyedül mentem Graz-ba, és unalmas volt az út!
Viszont sok múlik a Te motorod szélterelésén is! Én azt vettem észre anno a Pegaso-val (ami sokkal szélzajosabb volt, mint a KTM), hogy ha betettem az Alpine füldugót, akkor 30-40%-kal alacsonyabb hangerőn tudom hallgatni a zenét, mert az kiszűri a szélzajt!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
nagyúr
válasz Geresics #135026 üzenetére
"Mondja mindenki, hogy ilyen-olyan jó a kínai is"
Jó. El lett mondva, hogy 100-ig lehet normálisan beszélgetni vele.
Normálisan = érted a másik felet, nem recseg, ropog a hang, nincs szélzaj.
Ezek ennyit tudnak. Senki nem mondta hogy nem jobb a SENA 8-10x annyiért.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz tboy93 #135027 üzenetére
Lehet félreértettél! Én nem fikázom aki ezt mondja, csak hangsúlyozni próbáltam a különbséget, de ezek szerint nem jól fogalmaztam. Azt is mindig elismertem, hogy ár/érték viszonylatban jobb tud lenni az olcsó, mert a funkciót töredék áron biztosítja, márpedig az 1000x jobb, mint kiabálni egymásnak a lámpánál!
Szerk.: látom azóta módosítottad, egyről beszélünk
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbert1998
veterán
válasz -Maci- #135025 üzenetére
Annyi módosítás, hogy a BTS3 egyszerre két sisakkal tud beszélni, a harmadik ekkor standby van csak, valahogy át lehet váltani.
Van egy hasonló, nem sokkal drágábban, S1-M Pro, szintén a Fodsports-tól. Az már három folytonos beszélő felet tud és egy negyedik standby-t, azt hiszem. De hiába volt ilyen a havernak és a barátnőjének, nekem a BTS3 nem tette lehetővé a hagyományos interkomozást velük. El is engedtük, jó volt a messenger hívás, mobilnetje mindenkinek volt.
-
bacus
őstag
válasz -Maci- #135025 üzenetére
Akkor tudod használni a mesh-t, ha a többiek intercomja is tudja. Van ilyen ember, de még kevés. Ami jó, hogy tudják a régi anycom-t is, ezért én csak ilyet vennék, mert pár év múlva tuti cserélni kellene.
Érdemes még rákeresni a működési különbségre, mert az összekapcsolódáskor a mesh független, míg az összes többinél FONTOS a sorrend. Azt ígérik, hogy 4-en összekapcsolódtok, de ez úgy történik, hogy az 1es a kettessel, a kettes az egyes és hármassal, a hármas a kettessel és négyessel, a négyes meg a hármassal. Ha menet közben a hármas elmegy másfele, a többiek meg tovább mennének, akkor újra kell csatlakoztatni a négyes embert, mert megszakad a kommunikáció ! Gyengébb típusoknál, ott sokszor elég helyet cserélni, már szétesik a kommunikáció, mert a sorrendileg összekapcsolt intercomok közötti távolság megnő..
A megadott távolságok pedig nyílt terepen lehetnek igazak, gyakorlatilag a régi kínai az az Árpád hídon, ami elég nyílt terep (de dugóban telített autók között), kb 3-400 m-t tudott. Az interphone mint írtam, jó sorrendben összekapcsolva kb. 600m-1 km-t hidalt át (Balatonfelvidék).
Egy másik esetben, Mátrában ketten motorozva, Interphone Tour és Avant között, már úgy szakadozott, hogy egy kanyar és egy busz volt közöttünk. Viszont mindig automatikusan összekapcsolódott. De azért azt ott nem nevezném nyílt terepnek
Az utassal szerintem bármelyik tökéletes, nekem a kínai pont ugyan olyan jól működött mint a mostani, nem igen teszteltem 100 felett, hogy mikor kezd el érthetetlen lenni, de a mostanival 120-130 között még szoktam telefonálni, a másik fél nem igen hallja, hogy én motoron ülök.. (schubert c3 pro), 100 alatt meg el sem hiszik.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-Maci-
őstag
válasz bacus #135030 üzenetére
Pfff, ez ennyire nehézkes?!
A konferencia hívás hogy működik a gyakorlatban?
A MESH lenne az újdonság mostanában? Az a jövő?Azért kérdezgetek ilyen alap dolgokat, mert bár ~25 éve motorozok, de azt eddig 99.9%-ban egyedül tettem. Se utas, se cimbi. Korábbi motorjaim nem is tették lehetővé, hogy tudjam tartani a lépést másokkal, főleg azokkal akikkel szándékozni mentem volna.
Tavaly januárban hozta az élet, hogy az öreg R100GS-ről át ültem egy R1200GS-re és kitágult előttem a horizont. Mostmár tudom tartani a lépést, alakul 1-2 közös motorozás, vagy még több is remélem.
A cimborámnak van BT-S3 kommunikációja. Ha már vennék én is intercomot, akkor egy szempont, hogy vele működjön a kummunikáció.
Aztán ki tudja mi lesz a vége?! Mire fogom még tudni használni majd az intercomot?! Ki tudja?![ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Geresics
addikt
válasz -Maci- #135031 üzenetére
"Mostmár tudom tartani a lépést"
Tréning, tréning, TRÉNING!
Nem a motor a szűk keresztmetszet általában, és az erősebb, gyorsabb motorral csak nagyobb bajba keveredik az ember. Nem sűrűn, de elég csak egyszer! Hidd el, nem bánod meg!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki volt Dodor kanyarodás képzésen? Milyen?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
JoinR
senior tag
Én nem voltam, de a videók alapján közveszélyesen csapatsz közúton, csak közben fizetsz valakinek azért, hogy közben nézze és tanácsot adjon
-
bacus
őstag
válasz JoinR #135034 üzenetére
Ha ezt írtad volna "csapatsz, közben fizetsz valakinek azért, hogy nézze és tanácsot adjon", akkor ez mindre igaz
V.Stryker:
Van ismerős aki elment, azt mondta, hogy egyáltalán nem olyan, mint amit a videókban látsz, sokat tanult, magabiztosabb lett, jobban látja az íveket. Ha bírod a stílusát, nem zavar, hogy esetleg porig aláz (bár nem tudom, hogy tett e ilyet tanulóval), akkor menj el, biztos hasznos. Én a videóit se bírom megnézni, a tesztjei nem érdekelnek, a kanyarképzése sem..Maci: "Pfff, ez ennyire nehézkes?!", nem, amíg csak 2-3 ember kapcsolódik össze, sena kompatibilis a cucc, illetve anycom, addig nincs gond. Amikor több ember akar, széthúzódhat a csapat, helycserék vannak a sorban, stb., akkor már számít, hogy azonos márka, azonos típus. Igen, most úgy tűnik, hogy a mesh a jövő, kérdés megér e neked ennyit, fogod e valaha is használni.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #135033 üzenetére
Még nem voltam, de hogy hiteles véleményt alkothassak, el fogok menni. Addig amit írok, azt olyanoktól hallottam, akik ott voltak, és ők mesélték. Ergo másodkézből érkező infó, hogy ez kinek mit jelent, azt mindenki döntse el maga...
A hazai tréningjei sokat segítenek minden résztvevőnek. Egy-egy ponton áll, ahonnan elmondja mit kell(ene) csinálni, és utána értékel, javít, hogy mit kell másképp. Sajnos kevés a motoron töltött idő, sok a beszéd, és sok a standup is közben. A tanulókkal jópofa (önmagához képest), nem aláz senkit, esetleg megmutatja, hogy úgyis ő motorozik jobban, de erre jellemzően nincs igény, mert akik oda mennek, ők tudják ki az a Dodor. Aki elmegy oda tréningre, biztos, hogy jobb motorosként fog onnan eljönni, és jobban látja majd a dolgokat, még így is, hogy relatíve kevés a gyakorlás, és sok a duma.
A külföldi "tréningjei" inkább vezetett képzések, vagy nem is tudom minek nevezzem. Ott már többször megy a versenyzés, a kivagyiság, de ezt lehet az az ember hozta ki belőle. A horvát esését is tudjuk, hogy nem úgy történt, mint ahogy azt ő a későbbi videóiban mondja (az első videója már valóságosabb).
Ha valaki nézi a videóit, akkor a sorok között olvasva is sok infót lehet kapni. Pl. a horvát esésnél versenyzett, és ő volt hátul. Szerinte a tanuló a hibás, mert ő ment elől, és fékezett ott, ahol ő nem gondolta volna. Mások szerint aki versenyzik, ott a hátul jövőnek kell figyelnie, mert aki elöl megy, az előre néz, és nem is látja a hátsót. De egyáltalán miért kell egy oktatónak versenyeznie egy tanulóval ugye...
A mostani hosszú videójában is mondták a tanulók, hogy mindig elhúz, és ők csak utolérik valamikor, amikor hagyja. Ez nem oktatás, ez túráztatás.
Nem kérdezted, de máshol ez úgy működik, hogy az oktató előtted/mögötted megy, és figyel, hogy Te mit csinálsz, és utána kapsz egy értékelést, és javaslatot, hogy min tudsz javítani.Ha mész, csak butább nem lehetsz tőle! És tessék beszámolni majd!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
Köszi mindenkinek a véleményt.
Valami képzésre beneveznék. Van javaslatotok vagy még mindig a Honda Safety a sláger?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
norbert1998
veterán
válasz -Maci- #135031 üzenetére
Egy R100GS-sel nagyon szivesen lennék én a gyenge láncszem a cimbik között
Még az szólhat az olcsó mellett, hogy a mesh-es opcióra erősen rámegy az early adopter tax, szerintem. Bár nekem a sima sena is nevetségesen drága
Konferencia hívás elvileg úgy megy, hogy felhivod telefonon egyik haverodat és utána lesz olyan lehetőség a hívás közben, hogy konferencia vagy híváshoz adás, és újabb telefonszámokat tudsz hozzáadni, jellemzően 10 főig. Csak a hívást indító fél fizet, és amennyiben neki korlátlan csomagja van, ingyenes tiz fős interkomozás ez. Persze eu-n kívüli utakon ez más kérdés már....
Én még ilyen skype wifi jellegű dolgon gondolkodtam még. Valaki hotspot lesz a sor közepén, akár mobilnet bekapcsolása nélkül, és akkor local hanghívás. Az, hogy ez működik-e, nem tudom. Korlátlan netem van, így legrosszabb esetben a messenger hívás is jó volt.
-
duni84
aktív tag
válasz -Maci- #135031 üzenetére
a konferencia hívás nálunk úgy működik, hogy megnyitom a telkót, aztán mindenki felhivatja magát vagy én felhivatom a központtal és gyakorlatilag mindenki folyamatosan "fogadott telefonhívásban" van, nem a mobilnet pörög/szakadozik, a konferencia beszélgetést meg megoldja a zoom/teams/cisco az intercom pedig simán "headset"-ként üzemel és a telefonhívást kapcsolja a sisakba. lehet, hogy elsőre olvasva nem ez ugrik be.
#metszéspontok
-
[-HERO-]
senior tag
válasz Geresics #135021 üzenetére
Pontosan már nem emlékszem, mert egy éve volt lassan, azóta meg motor nélkül a sisak is áll, de ha minden igaz valahogy úgy sikerült megcsinálni hogy csináltunk 2 csapatot annak a kettőnek volt külün külön "adminja" és a két master volt még valahogy összekötve, de nem sikerült mindig megcsinálni, ha meg sikerült is onnantól kezdve kb értékelhetetlen lett a hangminőség.
Nagy partira ugye marad a konferencia hivás, nost ez albánba ki volt lőve igy is sikerült 80 ezret összenetezni....
Szóval ahol nincs vagy qrva drága a net ott az szerintem kiesik.
A Mesh lenne a másik de pl az én senam is 105 ezerért nem tudja a mesht
Volt két 50R azok tudták csak.
Összességében egyébként szeretem 150 nél simán telefonálok még vele úgy hogy a másik fél észre se veszi kb hogy motoron ülök, de ez ugye függ attól milyen sisakod van, milyen a motorod szélvédelme, és az ember hallásától is.
Az enyém simán kibir 12 óra folyamat intercom kapcsolatot, az asszonyé 8-9 óra után lemerül (ha együtt megyünk akkor annyi idő után már nem is akkora baj ha csönd lesz )
De a csapatos produkciójával nagyon nem vagyok elégedett.
Még nagy minusz hogy ezeket összepárositgatni se egyszerű, főleg esetleg még be akarsz hozny egy anycomost is....
2020+ ba nem tudták ezt megoldani SOKKAL egyszerűbben az csak a mérnökök fiaskója, és szerintem nem mellékesen ultra gáz.
Ennyiért én elvárnám hogy megnyitok egy alkalmazást 1 max 2 gombnyomás és menjen minden B@szakodás nélkül.
Azért ennyi SENA alkalmazás se normális és egyikkel se sikerült a buli
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
[-HERO-]
senior tag
Bocsi lejárt a szerkesztés.
Közben kicsit utána néztem mert felpiszkálta az agyam, valószinű ez lesz majd a kulcs a sikerhez, persze a kát 50R es srácon kivül.
[link]
tavaly még ilyen cuccra nem emlékszem hogy lett volna.### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
-Maci-
őstag
válasz duni84 #135042 üzenetére
Á, ééértem. Szóval folyamatos hívásban vagytok.
No és ha ha telefon nélkül használod az intercomot, az hogy megy: Ott is folyamatos a hang átvitel, vagy van olyan opció is, hogy gombot kell nyomni a beszédhez?(Mint pl egy walkie-talkie)If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
goofy85
kezdő
Felpakolva az első hosszabb útra.
Úgy alakult, hogy konferenciára mentem és mivel az öltönyömet le tudtam vitetni felpakoltam a motort és adjunk a bejáratásnak Az autópálya dög unalom volt vele, de a végén Tolna/Baranya alsóbbrendű útjai adták a hangulatot. Szerencsére a nagy zuhé előtt leértem vele, nem kellett az esőruha. Azért a felhordott sarat kerülgettem… Viszont a térdemnek szoknia kell a hegyes szöget, vagy gyakrabban megállnom. A 220 kili alatt egyszer megálltam egy plusz réteg felvételére, meg utána egy kávéra, így bruttó 2:40 volt a vége, de jó 70-80 percenként meg kell inkább állni nyújtani a lábam.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- E-roller topik
- PlayStation 5
- Ford topik
- Politika
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Smart Air Fryer forró levegős sütő 6L BHR6942EU
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab