-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #28999 üzenetére
vastag?
minnya jon persu es pofanvag. egy: nem igaz, ketto: nem igaz harmadszor ha vastag is, nem az 50 miattmod:
viszont abban teljesen egyetertunk h szerintem is felesleges bele. sot, evjarattol fuggoen meg az is lehet h vmi olcsobb olaj jobb bele, mert vmi hasonloval terveztek a blokkot.[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz TommyGun #28991 üzenetére
Ezért jobb otthon csinálni, 15 perc alatt nem csöpög ki belőle rendesen a régi olaj. Autónál mi sem szórakozunk vele itthon, megcsinálja annyiért a szerelő, hogy nem érdemes itt kúszni-mászni alatta de a motornál én szoktam, legalább hagyom egy órát, addig kicsöpög belőle, ami ki akar.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
zsolt19900
őstag
egy olyan kérdésem lenne, hogy: biztos láttátok gsf 600/1200 S modelleken a hátsó utas ülése alatt elhelyezkedő idomon van egy bizonyos matrica, /azt hiszem doch ..... / amennyiben az nincs a motoron, az már utalhat arra, hogy fényezve ill. javítva lett, vagy nem mindegyik kiadásra tették rá gyárilag azt a matricát? azért kérdezem, mivel a kövi motor /ha eljutok odáig / szeretném, hogy minél eredetibb legyen, és láttam, hogy valamelyik makulátlan modellen van ez a hátsó matrica, valamelyiken pedig nincsen
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #29006 üzenetére
Szerintem ne egy matrica alapjan donts.Azt az idomot lehet potolni es csilli vili a moci,, mikozben csunyan perceltek vele es csavarodott a vaz.
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #29011 üzenetére
Hát jah...azért az ilyenek megérik a pénzüket.
Na, hogy valami ontopic is legyen végre: Túrós Kawa blokk. Erre azért kíváncsi leszek, mert ha jól emléxem, annak idején a Hona beszopta a CX-szel, persze azóta sokat fejlődött a technika.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #29012 üzenetére
látni kellene, mennyit csökken maga a blokk súlya, mert erőben és nyomatékban hiány nincsen. ha csökken a blokk súlya, kisebb is lehet e a váz, a motor maga, mennyibe kerül mindez. tartósság, 10e+rpm-es blokk turbóval. izgalmasnak ígérkezik
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #29013 üzenetére
Hát igen, de azért ne feledkezzünk el arról sem, hogy a nagyobb tömeg (és a hosszú építés) azért szerepet játszik abban is, hogy ne kerekezzen állandóan a gép, turbónál azért meg pláne fontos - ugye neten van elég videó turbósított gépekről, amelyek kvázi kezelhetetlenek. Szóval tök jó, ha lesz tengernyi nyomaték meg lóerő, amit aztán az ECU-val kell szoftveresen megzabolázni. Illetve ugye ott a másik probléma, hogy most hova hangolják? Lentre, fentre, középre? Egy turbóval nem lehet mindent, de ha csúcsteljesítményre mennek akkor fentre hangolják, akkor viszont az 1,4-hez képest alul nyomatékot fognak veszíteni. Sok a kérdőjel. De ez csak az én elképzelésem, majd persu megcáfol
mod: ja igen, meg még egy nagyon forró és érzékeny alkatrész, az nagyon hiányzik...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
válasz csongi #29007 üzenetére
xy összegért nézek motort /ami pl. az eladási top árak közelében jár/ akkor azért már nem szeretnék olyasmiken gondolkozni, hogy nekem új idomot kelljen vennem
Épp ezért is kérdezem, hogy az mindegyik kiadáson ott van gyárilag, vagy sem.
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #29016 üzenetére
Vannak bizonyos matricák, amelyek csak adott országokban értékesített példányokon vannak rajta (például mert más környezetvédelmi normák vannak érvényben, vagy üzemanyaggal kapcsolatos felhívás stbstb). Mondjuk az ülés alatti pont nem ez szokott lenni...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
DigitXT
félisten
válasz zsolt19900 #29016 üzenetére
Nem úgy érti. Lehet, hogy rajta van a matrica, de a hirdető már
cserélte az idomot matricástul a korábban rommá tört motorján. -
zsolt19900
őstag
válasz DigitXT #29019 üzenetére
Daywalker: pl ami ezen is látható DOCH ..... matricára gondolok legfőképp, mivel ez egy-két makulátlan gépen nincs rajta a hirdetések között
DigitXT: na látod, épp ilyesmit nem szeretnék venni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #29020 üzenetére
Ja hogy ilyenre gondolsz. Nem jelenti, hogy törve volt. Van 1-2 ember aki leszedi, mert neki nem tetszik. Más motorokon meg szimplán szar a matrica és elkezd lejönni a használattól, mosástól, az utas lába dörzsöli stb.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #29022 üzenetére
Nekem volt olyan aki azt mondta, hogy miért nem szedem le a Ninja matricát - ami ráadásul gyári, fényre színjátszós. Azt hittem helyben felakasztom. Szóval igen, vannak ilyenek.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
DigitXT
félisten
válasz zsolt19900 #29020 üzenetére
DOHC lesz az.
Egyébként eltekintve attól, hogy miért hiányzik, vagy miért nem*,
simán lehet, hogy egyes országokban nem divat, máshol igen.
Nem másról szól, mint a járműben található erőforrás jellemzőiről:
úgy láttam, hogy nálunk igennagy divat, hogy az autó hátulján ott
figyel a motorra utaló kód (pl. 2.0 TDI), Szlovákiában meg pl. nem.
Pedig ugyanolyan (tucat) autókról van szó: lehet, SK-ban leszedik
inkább, hogy ne virítson ott, hogy ez bizony csak 1.6-os?*: szerintem semmit nem jelent, hogy rajta van-e, vagy sem.
Nem ebből fogod megmondani, hogy a motor patika állapotban van.
Ha eredetileg rajta volt, s most nincs: lehet törött. De akkor is lehet
törött, ha a tulaj pótolta az idomot, matricástul: szvsz ez nem segít. -
Daywalker
addikt
válasz DigitXT #29024 üzenetére
Autóról én is leszedtem. Azt hiszem valahol extraként választható (asszem pl. egyes Opel modellek), hogy rátegyék azt, hogy 1.4 stb.
Egyébként nekem utángyártott fejidom van a motoron, de a pl. matrica gyári
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
válasz Daywalker #29023 üzenetére
fura népek vannak szerintem is szép ha valami gyári, de legalább közelít hozzá
DigitXT: tudom, a mi autónkban is ilyen a motor, véletlenül félreírtam, de tudom, hogy arra utal
segítségnek nem segít, de legalább az illúzió megvan, ami a magyar használt piacot annyira körüllengi 10 éves 20e km-es óvónéni sportgépével az élen
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Archer
őstag
Szerintem meg a legtöbb ember nem szedi le azért mert nem tetszik. Inkább az van, hogy ha esnek vele és sérül, az idomot még csak újra fújják de ezeket a matricákat nagyon nehéz pótolni, ha csak nem tudja az ember a termékszámát, szinte lehetetlen. Ugyanez lengővillánál. Szinte mindegyik motoron van a jól ismert keréknyomás stb. matrica, amelyiken nincs rajta, azért gyanúra kell, hogy intsen. Most őszintén, kinek zavarja a szépségérzetét az a matrica? Inkább esésénél az ér le először és szintén nehéz pótolni. Vagy a kormányvégsúly, "lecseréltem mert ez jobban tetszik". Persze, nem ám az volt, hogy esett vele, aztán a csiricsáré kínai volt az olcsóbb, nem pedig az eredeti gyári...
Mondjuk persze lehet gagyi a matrica gyárilag vagy sérülékeny, főleg ha nincs rálakkozva az idomra, csak annyit akartam kihozni belőle, ha hiányzik valahonnan, mindenképpen érdemes jobban körbejárni az adott motort.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #29027 üzenetére
Benne van ez is. De ha rajta is van, lehet akár eredeti idom eredeti matricával, attól még ugyanúgy lehet h borultak vele Tehát nem zárja ki egyik a másikat.
"Most őszintén, kinek zavarja a szépségérzetét az a matrica?"
Erre mindig azt mondom, hogy vagyunk egy pár milliárdan a Földön, és nem vagyunk egyformák. Ami neked magától értetődőnek tűnik, az másnak nem. Ugyanez az ízléssel. Valakit zavar, leszedi...neki nem pénz...főleg ha nem első tulajos.
Egyébként meg nem nehéz pótolni, bemész a márkaszervizbe és veszel (rendelsz). Inkább az a baj, hogy arany áron adják, nem csoda, hogy sokan nem gyárit vesznek egy borulás után...
Nekem nincs a lengővillán gyárilag matrica, csak a láncvédő műanyagon, de az sem keréknyomás hanem láncápolással kapcsolatos. De ezt csak úgy mondom..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
Lassan nekiesünk a bléd forgalombahelyezésének. Megkötöttem ma a kötelezőt 7200 kőkemény forint.
Szeretem én ezt.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #29027 üzenetére
Én pl ami a tankon volt 2 matrica, az ahogy átvettem a gépet rögtön leszedtem.
Ez hogy húzzál sisakot meg védőruhát, meg csak ólommentes benzint tőccsé bele, meghogy hiss-el szerelt a motor, engem iszonyat zavart hogy nem a tank tiszta fekete színét meg az íveket látom. Leszedtem rögtön."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #29028 üzenetére
Az biztos, hogy arany áron adják a matricákat én most fogom az egész motoromat átfesteni és kérdeztem az (eredetit) 50eurót kértek volna érte (komlett szett). Ezért csehországbol rendeltem meg postával együtt 25 euró volt.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
mocsanisi
senior tag
Én meg plasti dippel telibefújom a motort Ha nem tetszik akkor meg leszedem, probléma megoldva
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
félisten
A GS ennyi lenne:
Metal 1deci 1200ft de ha über kell 1600ft/deci
kb 3deciből meg van a mocid szine lakk ha sima 2k-s az 5500ft/liter
ha karcálló kell 7000ft/liter
kb 3-4deci kell rá.Dodi72-t kérdeztem.
-
polimorf
tag
válasz Kolondrum #29033 üzenetére
Mivel én autófényező vagyok így talán megoldom ingyen is a fényezést
Csak azt nem tudom melyik matrica van lakkozva és melyiket ragasztotta a gyár a lakkra.
Ha erről tud valaki felvilágosítást adni azt megköszönném.
Honda deuaville 650 / 2001évjáratMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
mocsanisi
senior tag
válasz -Mosquito- #29035 üzenetére
Szerintem 3 flakon elég, végülis tank, ülés alatti idom, meg sárvédő. Naked előnye
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Integra
titán
yoda, persu
az ilyen futómű alkatrészek, amikor azt írják rá, hogy semi automatic, azt jelenti, hogy egyszer a súlyomhoz igazítom és gyakorlatilag maga állítja magát hozzá az útviszonyokhoz és nem kell többet tekergetni, függetlenül attól, hogy az ember közúton vagy versenypályán van?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #29040 üzenetére
Nem kell leszállni a motorról hogy állítgasd De lehet kapható olyan rendszer is ami terhelés függően állítja magát, nem ismerem az új ohlins cuccokat. Nekem csak azokkal volt dolgom amit nekem kellett tekergetni. Volt azzal is elég dilemma, nem hogy ha még nekiáll saját magát állítgatni menet közbe
-
Integra
titán
válasz yodamastah #29042 üzenetére
ezek az új motyók elméletileg pont arra lettek kitalálva, hogy ezt a dilemmát kiküszöböljék, nem? hogy ne tekergess reggeltől estig, mert megtalálja az ideális beállítást. más kérédés, hogy mennyire képesek erre.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #29043 üzenetére
Nincs olyan hogy ideális beállítás. MInden beállítás kompromisszum pályán, mert kanyarról kanyarra változik mi az ideális. Amikor beállítod a vasat, akkor neked kell megtalálni mi az ami az adott pályán megfelelő kompromisszum 1 teljes kört nézve a legjobb köridőhöz. Pályán agyrém lenne, hogy álligat ide oda, aztán valjában minden körben más beállítással mész egy adott kanyarban.
Utcán inkább van éretlme ennek. Ott terhelés függően el tudom képzelni hogy keres az elektroniika egy jó beállítást, ami mondjuk próbál egy beállított profilhoz alkalmazkodni. Pl. kényelmes mód, vagy 2 személyes mód, sportos mód stb... De ez nem azt jelenti hogy kitalálja neked menet közben hogy lehet legjobb köridőt menni. Persze az is lehet hogy pálya mód is simán megoldható, de gondolom meesze nem arról van szó hogy helyettesíti az egyénre finomhangolt futóműbeállítást.
Ami nekem ebben szimpi hogy nem kell leszállni a motorrál ha tekergetni akarsz. Ennek van értelme mindenképp
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #29016 üzenetére
Felre ertheto voltam, bocs. Arra utaltam hogy attol mert matrica van rajta meg lehet nyeklett.
Egyenkent igazad van, nem vitazom. -
Bogyó bá'
nagyúr
Ha valakinek olcsó, akciós SHARK sisak kell: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
válasz Archer #28967 üzenetére
Kemény cucc.. kemény ezzel a gyrocammel, hogy mennyire ledönti, majd utána mennyire húzza neki kigyorsításnál. Volt egy-két kanyar, amit elégggé szűken vett
Bogyó: fröccsöntött műanyag. Az akciós ára már reálisabb, az eredeti egy vicc.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
válasz yodamastah #29044 üzenetére
na, valami ilyesmire gondoltam én is, nem értek a csavarozásához a futóműnek meg a rugókhoz, gátlókhoz, de ha az lcd kijelzőn meg a gombokkal, it-s fejjel egyszerűen elmagyarázzák, akkor nagyon faszán tudom magamnak beállítani a futóművet... talán..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HBO Max & OD topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- LEGO klub
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Micro Four Thirds
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...