-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polemius
aktív tag
Nekem ilyen lánc+lakat kombinációm van.
Előnye ennek és a hasonló megoldásoknak, hogy a lakatot (vagy más szerkezetet) önmagában is tudod használni a kerékre.
Esetleg még egy riasztós tárcsafékzár, bár én inkább riasztó beszerelésében gondolkodom.
(Akkura megoldás lehet pl, ha csinálsz kivezetést és ráteszel csepptöltőt.) -
canniball
nagyúr
Az internet azt mondja, hogy az erős lánc mit sem ér ha gyenge a zár, nem egy videót látni a YT-on ahol másodpercek alatt nyitják az Abust (pl.); az egyik ilyennél azt olvastam (úgy emlékszem a feltöltőjétől), hogy az Abloy lakat a tuti.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
baboss
őstag
válasz StoneBridge #60003 üzenetére
Te visszatudtad nézni a videót, mert a rendőr nem boldogult vele, nem talált rajta felvételt.
[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
válasz baboss #60004 üzenetére
Haha
Igen, de semmi extra, a bukás maga már nem is látszik, mert lepattan a kamera: tempós, de normál mértékű döntés a kanyarban, már kifelé folyamatos gáz, ekkor hátrapillantás (a hiba!), lesodródás, csatt. Én még időben elrúgtam magam, a motort meg láttad hol landolt.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
nagyúr
Oxford kilőve az ment szét fél év alatt.
-
canniball
nagyúr
válasz StoneBridge #60003 üzenetére
No, ezzel nem is dicsekedtél...
De miért néztél hátra? És ha önhibás esés volt akkor miért hívtál/hívtatok rendőrt?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
#79335424
törölt tag
válasz zsolt19900 #59992 üzenetére
Bótban vettem. Ha az első tulaj nem tud nyilatkozni egy sérülésről, az már tényleg nagyon gyanús.
-
StoneBridge
senior tag
válasz canniball #60007 üzenetére
Nem, mert szeretem az ilyet gyorsan elfelejteni. Azért néztem oda, mert balf*sz voltam... leért a kamera, és ránéztem, hogy elhagytam-e. Nem hagytam el, de összehoztam egy szép nagy zakót. Tanultunk belőle, + szerencsém is volt az eséssel. Én gazdagabb lettem egy titán sínnel a kulcscsontom körül, ezen kívül a büszkeségem, meg némi pénz bánta. Jövőre folyt. köv.
Rendőrt nem mi hívtuk, mentő jött értem és kötelességük lejelenteni a balesetet, emiatt jöttek ki helyszínelni. Szóval várom tőlük a meglepi levelet karácsonyra.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
canniball
nagyúr
válasz StoneBridge #60009 üzenetére
Hát bazz, neked aztán igazán sokba van ez a kamerázás móka...
Hova tetted hogy leért?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
StoneBridge
senior tag
válasz canniball #60010 üzenetére
Ezen túlléptem már... volt még, sajnos, durva hibám (2-re jól emlékszem) amit megúsztam ebben az idén összehozott 12 ezer km-es szezonban. Pl. sok volt a tempó, kanyarkiegyenesítés story nálam is befigyelt, de még az úton le tudtam reagálni.
Sokat fejlődtem, de nem eleget. Folyamatos tanulás ez, de amikor eldöntöttem, hogy motorra ülök ezt tudtam, vállaltam a kockázatokat az ehhez vezető úton. Ne tudd meg mennyit hallom, hogy hagyjam a fenébe. Ez nálam szenvedély, nem kell magyaráznom azt hiszem.
Ide (de szarul, mint utóbb kiderült)Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #60011 üzenetére
Ez gorpo? Tudsz linkelni egy melkaspántos felvételt?
Akarunk mi is venni jövőre..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
canniball
nagyúr
válasz StoneBridge #60011 üzenetére
Valóban nem a legszerencsésebb helyre tetted.
Jövőre inkább szereld fel a kormányra.
Most pedig mielőbbi gyógyulást mindkettőtöknek!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
StoneBridge
senior tag
válasz Ferdzsoo #60012 üzenetére
Saját felvétel nincs feltöltve, de ezt látja az enyém is pontosan, csak mivel HD2, nem ennyire jók a színek. Merülésekhez vettem, ahhoz meg tökéletes mai napig, csak tesztelgettem motoron is. Amúgy a mellkaspánt a legjobb (és biztonságosabb), nincs vele macera.
SJCAM-ekről sem mondanak rosszat, de saját tapasztalatom nincs velük.(#60013) canniball
Thx[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #60014 üzenetére
Hd2 mit takar? Mi is használnánk merülésekhez, Te is búvárkodsz?
Arra is fasza?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
StoneBridge
senior tag
válasz Ferdzsoo #60015 üzenetére
GoPro 2-es széria. Most a 4-es fut több verzióban és ársávban.
Aham, könnyű-búvárkodom néha, tökéletes hozzá de a színeket nem adja úgy vissza azért. Különböző szűrök is vannak a tokhoz, azzal javítható az élmény. Merüléshez fejpántot használok, mert a jacketre nem lehet normálisan felfogni, meg nem is ajánlatos szerintem.
Amitől hülyét kaptam, hogy tavaly selfie stickkel jött egy srác merülni, ott hadonászott -25 méteren körülöttem. Szerintem az már qrva gáz...Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
V.Stryker
nagyúr
Megjött az xRider. Nem rossz cucc annyira az ár tükrében.
Annyi apróság, hogy ha a hozzá való bölcsőt fixre szerelem a motoron, hogy aztán csak úgy bepattintsam, akkor hiába van hozzá autós tartó, mivel egy bölcső van hozzá, így nem tudom használni, csak ha kiszedném azt is. Így ez egyenlőre fél siker. Bár a tartozékokat 6k+áfa összegért meg lehet venni.
A másik, hogy kimértem az autós töltőjét, hogy mit fogyaszt ha nincs rádugva semmi... 3,3mA-ert vesz fel. Ha rajta hagyom mennyire veszélyes az akkura?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #60017 üzenetére
Már én is várom, bármelyik nap megjöhet.
Szerintem ha távolabb mész a motortól úgy is leveszed a gps-t ezért nem fogja lemeriteni. De ha csak enni vagy inni állsz meg azt simán kibirja az aksi.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #60018 üzenetére
Nem arra gondolok, hanem ,hogy nekem be van építve most is maga az autós töltő rész...és az gps nélkül felvesz 3,4mA-ert (azóta újra mértem). És hogy ez, ha mondjuk áll egy hétig a motor, mennyire szívja le az akkut.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
polimorf
tag
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #60021 üzenetére
Mit értesz szivargyújtón? A szivargyújtó aljzat az igazából semmi, egy kivezetés, biztosítékkal védve, nem fogyaszt semmi. De ha már beledugom a töltőt, ami 5v-ra alakítja, akkor már bizony van fogyasztás akkor is, ha nem dugom rá a gps-t.
Ami a töltő elromlást illeti... szerintem ott túlterhelés lehet vagy fene tudja. Most direkt kipróbáltam, hogy gps-el rákötve is megnéztem... a hozzá adott töltő kimenete 5v 1,5A...a 12 voltos bemeneten simán benyalt 3,5A-t.
Mosquito34: A terhelés miatt közvetlenül az akkura van kötve a szivargyújtós aljzat. Az meg ugye fix. úgy szoktam,hogy kiveszem az aljzat biztosítékját.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #60020 üzenetére
+1
Ráadásul nem az autós töltőjét érdemes használni, hanem fixen beépítve (gyújtásról persze) a motorosat. Íg megmarad a szivargyújtó a telefonhoz / fényképezőgéphez / kamerához.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #60022 üzenetére
Lementem a garázsba és kihúztam az usb átalakítót a szivargyújtóból.Akkor szerintem ezért volt nekem mostanában, hogy leszívta az aksit és indításnál alig forgott az önindító.Nyáron nem volt gond, mert sokat mentem és a generátor biztos utána töltött.Most, hogy keveset használom nincs akkora töltés.
Kíváncsian várom a végeredményt,mert sok gondot okozott a gyenge aksi, nem egyszer úgy kellett betolnom.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #60025 üzenetére
Elsőnek a risztóra gondoltam, hogy leszívja mert fixen volt az aksira kötve.Raktam rá kapcsolót.
Már kezdtem azt hinni, hogy haldoklik az aksi, még csak most lesz 1 éves december közepén.De most jutott az eszembe, hogy nekem a szivargyújtó a lámpára van kötve. Csak akkor kap áramot a szivargyújtó ha jár a motor és megy a világítás. Akkor nálam valami más gond lehet. Amikor visszaraktam a töltőről az aksit akkor bekötésnél nem szikrázott a vezeték. mi elvileg azt jelenti, hogy nincs fogyasztó a körben ami leszívná az aksit.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #60022 üzenetére
Akkor van ugye neked egy szivargyújtó ajzatod illetve a Navi töltője amit be lehet dugni. A verzió. Egyszerű,elindulsz/bedugod használod,leállsz attól függ hol/mennyi ideig akkor vagy ott marad,vagy úgy is leveszed a Navit,akkor töltő kihúz. Ez egy darabig szórakoztató de hamar meg fogod unni. B, Keres egy vezetéket ami gyújtáson kap áramot,kösd rá a Navit. Nem kell pöcsölni csak a Navi le/fel pattintással. Aksira nem kötünk ilyeneket mint pl,ülésfűtés,markolatfűtés mert az 20-30-50W és ha bekapcsolva marad fél/egy napot aksi/elektromos rendszer állapot szerint le fog merülni.
Jut eszembe,
A gömbfej és befogó rész közé tegyetek egy nagyon vékony gumi lapot,így nehezebben fog elforogni. Másik,az alja a Navi tartónak feküdjön/érjen hozzá valamihez vagy támaszd ki,így kevesebbet/kisebbet fog rezegni/remegni.Persu:
Ilyenre gondoltál? Gondosan bejáratott gép lesz.. [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz StoneBridge #60011 üzenetére
Milyen érdekes, te mindig úgy lépsz vissza váltani?
Nálam nagyon pici a váltókar, folyamatosan fixen talpközépen van a lábam a lábtartón, nem lépegetek el / vissza róla / rá, csak egy picit kintebb áll az egész lábfejem."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #60035 üzenetére
Pedig ez ám a helyes, a lábtartón a lábujjaid mögötti "tappancs" részével kellene a lábtartón lenned.
Így kapsz aszfaltból jövő rezgéseket a lábtartón keresztül a talpadig. Ez fotelfizika.
Kolléga pontosan ezt teszi."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #60034 üzenetére
Csak a fene se tudja,hogy hová lehetne bekötni ezt úgy,hogy gyújtásra menjen csak, de mégis bírja a terhelést. Viszont! Ha már így mondod, akkor marha egyszerű a megoldás, ugyanis beteszek mellé egy relét, amit a gyújtásra kapcsolódó helyzetjelző fog kapcsolni és azzal fogom az áramkört zárni. Ja ja ja...és most már egész biztos vagyok benne,hogy így jó lesz.
Amúgy nekem rejtve van, nem húzgálom ki be a töltőt...ezért kellett a biztosítékot kivennem, mert hogy kihúzzam, az első burkolatot le kellett volna vennem.
Viszont így, hogy a gps-t fixre kötöm...egy lengő aljzatot kell tennem az ülés alá minden másnak... pl kompresszornak, amit most már én is beszereztem, csak még dög voltam hordani.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #60037 üzenetére
Ezt a relézést én is megcsináltam a GS-en, de nem a jelentéktelen fogyasztású GPS, hanem a 30W-os ködlámpáim és a 60W-os kormányfűtés miatt: akkuról 10A biztosíték + relé + kapcsolók + fogyasztók.
szerk: a kompresszor szivargyújtó aljzata (az ülés alatt) viszont közvetlenül az akkuról megy, szintén egy saját 10A-es késes biztiról.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
KisTé
tag
Na végre kioperáltuk a gyertyát, kicseréltük és azonnal indult a GS...ennyi baja legyen csak mindig, 1havi állás meg se viseli ez MOTOR nagybetűvel, ímádom !!!
-
Topiccsendőr
addikt
-
StoneBridge
senior tag
válasz runner 125 #60035 üzenetére
Igen, nekem így vált megszokottá.
Próbáltam az általad leírt módszert is korábban, de nekem nem vált be, lehet a hosszú lábaim miatt.
Haverom pl. folyamatosan spiccel a váltókar alá (K1200GT), fura ezt látni. Kérdeztem nem zsibbad-e a lába, de megszokta és neki pl. úgy kényelmes.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #60036 üzenetére
& StoneBridge
185 körül vagyok én is, már eleve a VFR üléspozíciója megköveteli, h magam alá húzzam elég rendesen a lábaim, nekem egyszerűen nem lenne kényelmes folyamatosan kilépegetni. Nyilván a naked bike üléspozíciója magasabb, biztosan nem zár be olyan kis szöget a comb - alsólábszár szöge, így talán könnyebb, kényelmesebb a folyamatos lábáthelyezés.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #60043 üzenetére
Igaz majd' 10 centivel alacsonyabb vagyok nálad és csak 750-es VFR-en ültem, de a lábtartás nem tűnt sokkal másabbnak mint az SV-n. Az inkább zavaró volt, hogy a felsőtestemet jobban előre kellett döntenem mint vártam.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #60044 üzenetére
Először én is meglepődtem mennyire előre kell dőlni a vfr-en, meg is ilyedtem kicsit hogy ez nem lesz így jó. De rohadt hamar megszoktam különben. Derékból kell egy kicsit dolgozni.
Mostmár a naked üléspozi a furcsa nekem..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #60045 üzenetére
Nekem éppen ez a furcsa ebben a váltási/lábtartási technikában. Ha derékból tartom magam, akkor a tankba kell kapaszkodni, akkor viszont nem tudom előre-hátra tologatni a lábam a lábtartón. Én csak addig szoktam így menni, míg túrán kicsit pihentetem a lábam. Persze, lehet én csinálok valamit rosszul.
-
canniball
nagyúr
válasz Ferdzsoo #60045 üzenetére
Legfőképpen azért volt fura, mert először tavasszal az AMTS-en tettem rá a seggem az új 800-asra és arra jutottam, hogy kicsit előredőlősebb mint az SV de nem olyan vészes. Ehhez képest amikor mehettem haverom 750-esével kiderült, hogy menet közben más mint amire számítottam.
Az SV-n a combom a tank mellett, de különösebben szorítanom nem kell, előre görnyedek és valamennyire derékból tartom magam. A VFR-en ez nagyon nem volt elég, valószínűleg sokkal több derék+comb kellene hozzá, ami nekem nincs (az SV-ről leszállva is szoktam érezni a hátam ); így azon a néhánytíz kilométeren eléggé a csuklómat terhelte a vezetés. No meg persze az sem mindegy, hogy mint írtam alacsonyabb vagyok nálatok így nekem "messzebb van a kormány" mint nektek.
Persze aztán lehet ha alám raknának egyet hosszabb távon megtalálnám a helyes testtartást rajta.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #60047 üzenetére
Az érdekes az hogy nakeden nekem is fájt a derekam mindíg. De durván. 400km -es etap után rokkantként szálltam le. De a vfr en annak ellenére hogy abból kell tartani magam nem fáj! Valami más. Tavasszal pár hétig érzem hogy dolgozok derékból aztán egész nyáron már nem...
Na meghát tempo is kell akkor megtart a menetszél és olyan kényelmes mint atom. 130km/h innentől mintha repülnél."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zsolt19900
őstag
itt a következő kiszemelt ha minden jól megy egy phs fórumtárs el is megy megnézni nekem ő lesz a szemem a távolból
igazán őszinte motornak tűnik így elsőre és korrekt volt a csávó is a mélben és a telefonban is, majd meglátjuk
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok