-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #95796 üzenetére
Velemenyem szerint ilyen sosem volt, hogy tartossagra fejlesztes. Ezek mi dig is gazdasagi vallalkozasok voltak, sosem nonprofit szervezetek. Vegyuk azert le a rozsaszin szemuveget.
Egyszeruen hogy kezdesz neki egy jarmu tervezesenek? Hol huzod meg a hatart a tervezesnel, mire tervezed, mennyibol tervezed megvalositani? Egy olyan autot fejlesztesz, ami 1 M km-t minden uzemi korulmenyek kozott elbiro szerkezet, es a mernokok kiverik egymasnak, amit kb 100 000 000 forintert kell eladnod, kulonben beleallsz a foldbe?
Autoiparban valami olyasmit lehet hallani hogy 250 000 km ig egy blokk barmit ki fog birni. Hogy te hogyan hasznalod, kiveszel belole 20% ot, es mesz vele egymillio km-t ez megint a hasznalaton mulik.
Regebben sem voltak csodak. Rengeteg szar auto volt akkor is.
A legnagyobb kulonbseget lejjebb fejtenem ki, ami a rakfeneje ennek az egesznek, az az, hogy ki akarjak nyirni a belsoegesu motort.Itt vannak manapsag a betarthatatlan kornyezetvedelmi eloirasok. Ez a 90 es evekben egyaltalan nem volt jelen, sokkal egyszerubb, es olcsobb alkatreszekbol kellett egy autot/motort epiteni. (Sportmotornal meg nem szempont ez, es a.tartossag sem. Ott a kis tomeg es nagy loterteljesitmeny a cel, ezeket nem is erdemes ide sorolni) Manapsag olyan alkatreszeket kell hasznalni, amiket draga eloallitani, es a legkisebb valtozast a rendszerben megerzi minden. Ha mar a levego perduletenek megvaltozasanal egy kozvetlenbefecses autonal a check engine lampa vilagit a muszerfaladon, azt hogyan hasonlithatod ossze egy olyan 90 es evek autojaval, aminek ha tomitetlen az osszes szelepe, nem fogod eszrevenni, es mesz vele tovabb?
Ha csak a koltsegeket nezed, es ennyire nem latod az okokat, akkor ra lehet mondani, hogy regen minden jobb volt.Nem ugyanazoknak a kovetelmenyeknek kell megfelelniuk ezeknek a jarmuveknek, es nem is ugyanugy, ugyanarra lettek fejlesztve.
A fogyasztoi tarsadalom resze inkabb az, hogy egy szupersportmotornal megallapitasz egy olyan szamot, hogy 45 000 km nel kell szelephezagot ellenorizni. Amikor ha kuldod neki, akkor kb 15-20 000 nel mar kell szelepet allitani. Pont az olajnal ne szarnanak ebbe a dinamikusan valtozo periodikus karbantartasra? Melyik motor konyvebe van odairva, hogy ha 1:50 et mesz a ringen, akkor dobd ki a motort 10 000 km mulva?
Aztan ezek az utcara gyartott szupersportmotorok. Ahogy etnies ervel, a mernok tudja hogy palyara fog vele menni a vevo.
Ez egeszen addig jo, amig egy kutyauto, es szarul megy. Amint egy profi kezebe kerul egy ilyen motor, az utcai allapotaban mindenhogyan el tud verezni egy palyan. Futomu, gumik, fektarcsak. A gyari fektarcsa nem bir fel orat egy normalis koridonel. A kedvencem, hogy kispataki alatt az sc 59 injektorcsatlakozasai annyira megpuhulnak a hoterheles miatt, hogy kiesik belole a csoki, aztan lehet tolni a boxba a motort, holott a mernok erre fejlesztette. Aztan nardoi korpalya, motorrad ujsag. 3 motor adta be a kulcsot a 6. ban byelezesnel, pedig azokat erre tervezte a mernok.
Minden a hasznalattol fugg.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen