-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Grillo #35840 üzenetére
A forgalom ment ott az agyamra. Tiszta stresszben voltam, folyton centiztek hol itt hol ott. A másikon ugyan ez meg maga az út állapota. Ha tudom eskü visszamegyek az M0-án és békás felől közelítem meg a flórián teret. Ott ez nincs.
Nem vagyok ehhez hozzászokva. 2x csikorgóra fékeztem magam, mert valaki úgy gondolta ő besatuzik egy előtte haladó miatt. Mondom 1x jutok ki innen soha többet erre. Jártam már pesten több felé, de ez ez... A körút nem gond, sőt kellemes, a soroksári sem, de ez a kerepesi-róbert károly....
Mentek a légkalapácsok, a bobcat-ek centikre tőled forognak, ki van szórva a sóder, ledob a felgyűrt aszfalt stb. Agyrém h lehet ott élni, nem, hogy közlekedni. Gátlástalanul befurakodó taxisoktól kezdve volt ott minden. Vagy csak a csúcsban voltam ott? 2-3 között. -
válasz Integra #35843 üzenetére
Még kigyorsítani sem lehetett rendesen. Meg a GS ezzel a 40-60-as tempóval egy halál, vagy nagyon forog vagy ha felváltok alig forog, elég egy halvány fék és leváltasz. Kell egy masszív 70-es tempó 5.-ben és szépen haladok, nem erőlködik nem rezonál. Kuplunggyilkos nap volt. Olyan de olyan meleg lett a blokk is.
Kifelé békáson kocsisor állt olyan 1kmen át, közöttük lavíroztam el. Sokan féltek vagy nem tudom, elfértem volna lazán, de járdaszegélyig húzódtak. Senki nem bunkóskodott.Direkt néztem és 20-al haladtam és hát igen igen úgy éreztem megállj kell a csuklómnak. Ment volna sokkal gyorsabban is, de ha bárki odahúzza vagy ajtót nyit ott vége a történetnek. Így meg meg lehetett állni. Ez egy elég kaki nap volt motor szempontjából. Holnap áttérek a busz vasút kombóra, esőt mond és le lett mosva. -
Az index használata azért fontos, mert ha valaki nem használja és lassan megy pl én kielőzöm és ne akkor érjen a meglepi, hogy egyenesen neki fogok menni a **** életbe! A szép audit majdnem szarrátörtem oldalról. Egy szerencsém, hogy a tag látta, h jövök és beleállt a fékbe én meg a kocsi orra előtt el.
Az ilyet h védem ki? Ha nem jelzi kanyarodási szándékát és én elkapom ki a franc bizonyítja be, hogy nem indexelt?
Körforgalomba viszont én vétettem ma egy k nagyot, de nagyon nagyot. A bejárat meg a kijárat egymás mellett volt, lényegében egy nagyobb ív és lendületből mentem bele, igenám, de jött egy autó aki nem hitte, hogy én lassítás nélkül megyek oda be. Nem volt gyors csak a bejövő sebességgel haladtam tovább. Integettem neki, hogy bocsi.... -
válasz fattyu #35892 üzenetére
Ha ennél is nagyobbal megyek akkor minden fű előtt 10-re lassítok. Így is ált a motorosok úgy mennek el mellettem mintha állnék, sőt az autók előzgetnek. Siettem haza a zuhé elől.
Így is már csak töredék a meleg helyzetek száma a korábbihoz képest. Azaz január előttinek.
[ Szerkesztve ]
-
Láttatok már kamiont hol a leállósávba hol a szomszéd sávba cikázni? Izgalmas!
-
Mennyire de nagyon korrekt és k rendes voltam ma fiúk. Legalább egy vadidegen tápláljon felém valami pozitív hullámot.
Megyek a megane mögött. Egyszercsak látom, hogy amikor fékez nem a féklámpa hanem az index két oldalon kezd el dolgozni. Mondom szóljak neki vagy ne. Hát jött a piros. Odagurulok hozzá. Mondom tekerd el az ablakot. Riadt fejjel kérdezi mi van mi baj? Mondom amikor fékezel mennek az indexeid, de maga a féklámpád nem. Válasz: "Az fasza! köszi!"
Ma ez volt az egyetlen pozitív szó amit kaptam embertől. -
válasz Ferdzsoo #35928 üzenetére
nm-ben mi az ahol kerékre lehet venni egy átlagos motort ha pl húzok egy csutkát neki? Mert haverom nem meri odaadni a Hondát mivel a GS után sokkolna ha én pl 2.-ban húznék egy csutkát. GS-nél lazán lehet ugye.
Tehát pl 70nm már ilyen kerékre állós nyomaték? Ha a gyári körülmények között nézem amit a leírás megad. -
válasz vendingo #35944 üzenetére
Gondolom függ a gép súlyától meg minden. Én szeretem a nyomatékot. Nem kell oda 299-es végsebesség. Ha egy nagyon kényelmes 170-et tudna a gép akkor már semmi gond nem lenne, de ez lazán nem üveghangon. Én a GS-el is az utazómat olyan gyorsan érem el ahogy tudom nem szerek a váltóval sokat szórakozni. 1-esbe kb 5000-ig forgatom és ezen tartva 5. fokozatig 50-el elvagyok. Pontosabban ez az a fokozat ami elég tág határok között jó. 50-től 80-ig. Néha jó lenne felülni másra, mert egyszerűen nincs mással tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
ER-6n V2-es ugye? Mert az tetszett amit csinált már alacsony fordulaton is. A sor4-ről írták meg mondták, hogy alul nem jó. Haver mondta, hogy a mutató elhagyja a 8000-et és mintha turbó lenne benne. Sőt merte állítani h a GS az elején lazán otthagyja. Nekem nyomaték kell, de amit kinéztem az sor4-es. :S SV1000-es? A 650-es úgy nem jön be vagy ha igen nem alap állapotban. Sajnos ez a lóerő nyomaték téma nem áll nekem egészbe a fejembe. Nagy nyomaték és kényelmes 170 nekem bőven jó lenne. Miért 170? Mert akkor a 130 autópályán biztosan nem csutkaközelben értendő.
Azt soha nem felejtem el, hogy kapaszkodtam ernőbe nehogy hátracsússzak. Az de mennyire húzott. Azt karom én. Nem kell a 300-as végsebesség.[ Szerkesztve ]
-
Értem.
Olyat mondjatok ami max 600k-ban megáll. Ennél több soha nem lesz rá a jövőben sem. -
-
Más: Kinyitottam a fékfolyadék tartályokat. Elmondhatatlan ami abban benne van. Ki kéne cserélni mindkettőt.
vendingo ! Majd azért gondolok rád hátha.
-
~90k. Csak ennyit kell legalább addig a motorra költenem benzin nélkül még nálam van. 1 év.
Sok kevés? Csak karbantartás-kopó cuccok cseréje. És ebben nincs benne a kb 3mm vastag első fékbetétem. -
Motorcycle Crashes 2014 (2) / Мото Аварии 2014 (2)
Náluk mindig van új a nap alatt.
-
válasz yodamastah #35981 üzenetére
Még van mintája is. A hátsó ellenben nagyon vastag.
-
Oszlopok kiszedve áttlepítve, építik a kiugrás alatt rész alátámasztást. itt ni
Öröm lesz kerülgetni! -
Gyertyát tegnap több helyen sem sikerült venni. Ez nem egy gyakran keresett típus, rendelhető kemény 1200ft-ért. [link]
Hát akkor majd máskor.
Ma nem tudom, hogy maradjak vagy menjek. Meglesném a felcsúti stadit meg az 5-ös metrót ahogy kijön egy kis faluban a semmiből. ~200km. -
válasz FIREBLADE78 #35987 üzenetére
Ha már ott vagyok megnézek mindent.
-
válasz FIREBLADE78 #35987 üzenetére
Ami eléggé elriaszt az az út. Megnéztem mi vár rám utak állapota terén.
-
Nem tudom mi van velem, de már azt is lesem milyen az út minősége arra amerre megyek és befolyásolja a döntésem, hogy indulok vagy sem.
-
válasz -Mosquito- #35992 üzenetére
Átveszed a haverod stílusát és nem bírod ki beszólás nélkül?
-
Picit rosszul érzem magam, hogy nem álltam meg, de nyomós okaim voltak rá. Csobi és p.vár között jönnek velem szembe az autók és vadul villognak. Gázt elengedtem és 70-el mentem, azt hittem rendőr. Hát nem. Egyik éles kanyarból hirtelen előbukkan egy motor megy a vészvillogó, a másik az árokban (burgman féle) és az árok mellett bukóban ül (sztem csaj) és a lábát fogja. Nagyon rossz helyen történt. Többen is voltak ott nem álltam meg, de áááá.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz Integra #36011 üzenetére
+1 a héten koszos marad.
Más: 60km-t még beletettem, de nem tudom mi lett velem. Azt tudom, hogy 8500-at forog 160-nál.
Totál kisimultak a vonalaim. Biztos 5 fölött evett. Aztán leültem egy padhoz, a nap épp lement és rásütött a Dunára. END!
Jardok egy településen vadásztak rám, mérget veszek rá. Kijöttem az S kanyarból és meghúzattam 3.-ig és beálltam vele 50-re és ugye üvöltött a kipuf. Utolértem egy autót és előtte ment a rendőr. Látom fékez, index jobbra és megállt az út szélén, index úgy marad, kezek kint az ajtón és én diszkréten benézem ők meg rám és követtek a szemükkel. Aztán elhaladtam és láttam, hogy mentek tovább.
Azért gondolom, ezt mert a rendőrörs előtt is elhaladtam. Az egy nagyon szűk utca és visszahangzik. Ugye nem mondhatom h a 40-es táblánál 120-al mentem, az durva lenne, nem is mentem, de valamiért csak félreálltak. Most szívem szerint rendszám nélkül mentem volta le ezt a 60km-t. Vigyorogva fogok aludni az fix!
Holnaptól újra, csak nyugodtan.Esőhöz: Néztem, hogy miként viselkedik a hátsó, mert rengeteg fajta aszfalt volt az útvonal alatt és van pár együtt meglévő dolog aminél ha csúszik azonnal vége. 60-nál lesatuztam. Ha pl átfolyáson tettem és egy X fajta aszfalton akkor azonnal elindul a segge, de volt ahol szépen mögöttem maradt. Volt ahol nem is nagyon tudtam megcsúsztatni, igaz az érdes volt, mint a smirgli. Volt hogy a vizes útra kijött a traktor a földútról. Hát mondom megnézzük. Szépen 60-al átmentem (nem is tudtam mást) a sáron és kapott egy nyelet ott ahol a GS húz (6-7k körül) azt a táncot amit ott levágott. Életveszély.
Szoktam játszani amikor a körülmények olyanok, szeretném tudni miként viselkedik a motor. A vészfékez kikerült is gyakoroltam csatornafedelekkel. Hát maradjunk annyiban, hogy soha egyiket sem akarom élesben kipróbálni. Menet közben az én esetemben kb 200kg + én úgy viselkedik mintha nem is lenne ott tömeg, szinte repül. A legkisebb kormánymozgásra is nagyokat lehet korrigálni, de amikor áll vagy lassan megy és dől.... A rohadék macska miatt is eldobtam 1x h ne üssem el, pontosabban majd sérvet kaptam, de nem ért földet semmi, na akkor éreztem a súlyát. Jó játék, de mégsem játék.
Sikerült ma büdösre melegíteni a hátsó fékemet, szinte mintha nem is lett volna egy idő után. Tapostam és kb semmi csak lassulgatott. Ilyet sem éltem még át. Jó ez GS tanulgatni.[ Szerkesztve ]
-
Unatkoztam, tudom, h ma is szarrá ázom, de lemostam. [link]
upsyka! 1. miért ez bukótéma? Én nem tudtam róla.
2. baromság
Inkább a fékekre meg a sok E jelű cuccra figyelj. Nekem a fékekre nagyon figyeltek és a fényjelző cuccokra. Az E betűt vadászták mindenen. Be nem indították. Rá is ültek és azért megnézte milyen rajta, kormányt nézegette, megrugóztatta. A küllemre szartak.vlevi! Valamivel csákberény előtt szépen sorban mentünk de elég lassan jó ha 70-el és nem értettem miért nem előz senki, én nekilódultam és akkor vettem észre mert nem láttam, de nem hazudok néhol 10cm-es bordákkal volt tele az út. Kiugrattam balra és nem tudtam visszajönni csak sokkal később. Viszont nem volt kátyú.
[ Szerkesztve ]
-
Azt mondom őőő Mátrafüred. Gyalog megtalálható leszek. Motor Gyöngyösön pihen majd.
-
-
Biztos megint azt gondoljátok majd, hogy bennem keresendő a hiba, de többszöri végiggondolás után is azt mondom nem. 90km alatt 3x akartak likvidálni.
Rögtön a legelején szigorúan 50-el a jobb szélén haladtam. Látom, hogy várakozik egy autó, hogy kijöjjön. Ezzel ennyi is lett volna. Elmegyek és kijön. Nem, ő akkor jött ki amikor odaértem, előtte. Rám nézett a kb 80 éves banya és satuzott a sávom kellős közepén, balra át a másik sávba buszmegállóba megynugszunk. Annyira kicsin múlott. Hátranéztem elment.
Next: Körforgalom, opel előttem. Kihajt, át egyenesen a két sávon index minden nélkül a kihajtóhoz. Beértem, később mivel én ívben mentem. Elkezdtem előzni, mellé értem és mifasz hát jön felém, addig hova nézett?
Next: 3-as út. Rendesen mentem. Jöttek szembe autók a másik sávban, látom h előz egy fazon és nem tud besorolni, kénytelen voltam az út legszélére kimenni a fehér felfestésen kívülre. -
134 ezer km után reális h megadta magát?
-
-
Mióta február magasságába kész lett a motor, másodjára feszítek láncot. A csákberényi körböl hazafelé éreztem, hogy akárhogy finomkodok a gázzal ránt amikor ráadom. Meg is néztem, van egy viszonyítási pontom és lógott. Már csak 3 rovátka van a max feszítési pontig.
Dexar007! 5000km nálam kb 2 hónap. Az elmúlt pár nap miatt még annyi sem lesz. Lassan ismét olajcsere aztán április 13.-án cseréltem le. Tehát használom.
Nekem nyúlik. Belógása nem sok nem kevés, azért viszonyítási pont. Nagyobb bukkanón bele is csapott a középsztenderbe. Onnan tudtam, hogy biztosan az a gond. Most fél rovátkát megint hátrafeszítettem, megint nem ránt gázadásra és megint nem lóg.[ Szerkesztve ]
-
Tegnap élőben láthattam hallhattam. Tetszik is, csak a jó az 200k-val drágább mint a keret. [link]
-
válasz Something_ #36111 üzenetére
Én azt tapasztaltam, hogy kn semmivel sem voltak olcsóbbak és kevesebb volt a választék. Most itt kimondottan a Honda CB600F felhozatalt értem, azt tartottam szemmel. Most színesebb a választék mint télen volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen TV-t vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- SkyShowtime
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs