-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pfiucska
aktív tag
-
dellfanboy
őstag
-
bacus
őstag
válasz JoinR #134899 üzenetére
Annak meg talán még széles is, nem? Pár éve találkoztam yt-on az amerikai vizsgával, ahol egy kör volt felfestve és azon kellett mindkét irányban tudni motorozni, nem volt túl szűk az ív, mert ott azért rosszul forduló chopperekkel is mentek..
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Biqci
aktív tag
-
bacus
őstag
válasz JoinR #135034 üzenetére
Ha ezt írtad volna "csapatsz, közben fizetsz valakinek azért, hogy nézze és tanácsot adjon", akkor ez mindre igaz
V.Stryker:
Van ismerős aki elment, azt mondta, hogy egyáltalán nem olyan, mint amit a videókban látsz, sokat tanult, magabiztosabb lett, jobban látja az íveket. Ha bírod a stílusát, nem zavar, hogy esetleg porig aláz (bár nem tudom, hogy tett e ilyet tanulóval), akkor menj el, biztos hasznos. Én a videóit se bírom megnézni, a tesztjei nem érdekelnek, a kanyarképzése sem..Maci: "Pfff, ez ennyire nehézkes?!", nem, amíg csak 2-3 ember kapcsolódik össze, sena kompatibilis a cucc, illetve anycom, addig nincs gond. Amikor több ember akar, széthúzódhat a csapat, helycserék vannak a sorban, stb., akkor már számít, hogy azonos márka, azonos típus. Igen, most úgy tűnik, hogy a mesh a jövő, kérdés megér e neked ennyit, fogod e valaha is használni.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
GTVili
tag
válasz JoinR #135305 üzenetére
De még csak sim sem kell hozzá....
A navigálós telefonomban nincs is.... csak megosztom a wifi-t a sajátomon, azt berakom a zsebembe.... a régi levetett meg megy a tartóba.Pl a Vaze nem is generál külön adatforgalmat (az én előfizetésemben...)....
A tartóhoz kapcsolódóan csak az jutott eszembe, hogy érdekes módon nálam szinte semennyire sem rezeg... Pedig egy gagyi fix tartóm van, nem valami hip-szupi csillapított darab.... az igazsághoz hozzá tartozik, hogy ha lehet, akkor egy régi mobilt rakok bele.... mert azért egy picit én is féltem a sajátom optikáját...
-
-
Harcipocok84
tag
válasz JoinR #136468 üzenetére
Nyilván a kopó alkatrészek, kötelező szervizek miatt nem aggódom, anyagilag sem okoz gondot. Csak mivel még kezdő chopperes vagyok nem tudom elképzelni mekkora összeg lehet egy kardán felújítás, vagy a nagy blokk javításai... Esetleg ha tudtok összegeket, hogy egy chopper esetében ezek milyen összegeke saccra akkor azt megköszönném.
-
bacus
őstag
válasz JoinR #136498 üzenetére
70-100e km-ről beszélünk, ez még nekem is csak 7 év, de sok ember ismerek, akiknek 3 év!
Ispán k5 dl650 -jében több mint 270e km van. 17 éves. Azért csak ennyi mert van még egy 2017 es dl650-e 40e km-el, meg egy 2008-as bmw 120e km-el...
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #136871 üzenetére
Mivel mutatja a hofokot, hogy tul magas, ezert nem a hutosapka szelepevel lesz baj, mert tenyleg tul meleg a motor. Erre nincs hatasa a folyadekcsereknek, akarcsak a hengerfejtomitesre sem.
Ez leginkabb nem mukodo ventillatornal fordul elo, szoval amig nem kapunk valaszt arra, hogy mukodik-e, addig nem hengerfejeznek.Explosión de dos tiempos
-
senior tag
válasz JoinR #137108 üzenetére
Köszi mindenkinek
Igen, ahhoz képest elég drága lett a 390, viszont a Duke ára konkrétan a kétszerese mostanra, így azt is jobb áron tudtam eladni, így kevésbé fájt a 390 ára. Mivel elég sokat túrázok, lehet kiegyensúlyozottabb lett volna a CB, viszont azt a +45kg-ot terepen megéreztem volna.(meg hát én magam is 45 kiló vagyok )
Jól emlékszem, hogy neked is ilyened volt? Vettél rá extrákat? -
senior tag
-
V.Stryker
nagyúr
válasz JoinR #137349 üzenetére
Lehet, hogy igazad van. Az Imperiale-n éreztem a spórlást, ezen nem. Pl. az imperialenál k.rvára hiányzik az első telóról a gumi harmonika. Akkor az is pl nagyon adná, de azt lespórolták, pedig vagy 500 forintjukba lett volna.
Ennél úgy éreztem ,hogy benne van az anyag.SH300-baz... egy RE sose lesz Honda. Másrészt, szerintem ott még nincs Euro5 és 25-27LE vs 20LE, 160kg vs közel 200kg és már ki is jön a különbség. Nem is állítottam soha,hogy pariba lenne a Hondával. De 2 misiért szerintem hozza azt, amire ki van találva. A retro-t, a robosztusságot.
Ha most felmerülne, hogy induljunk keresztül a közelkeleten át az orosz sztyeppéken a világ kietlen f@szára, akkor gondolkodás nélkül az Enfieldet vinném, mint az SH300-at. Ha viszont az lenne a feladat, hogy a legolcsóbban beingázni reggelente 25km-t a gyorsforgalmin, akkor meg nyilván SH300. Helyén kell kezelni szerintem mindent.
Most amúgy megnéztem az SH350 árait és ugyanannyiba jön ki. Ott mondjuk van LED-es fényszóró, meg egy csomó műanyag.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
zgospel
őstag
válasz JoinR #137405 üzenetére
Az MT10 szinte egy lecsupaszított R1, ami az áttételezése és a hangolása miatt iszonyat jól gyorsul, főleg alacsonyabb fordulatról, és amíg a légellenállás közbe nem szól igazán, addig nagyjából pariban van a sportmotorokkal.
Az írásom lényege nem a köridő milyensége volt, meg nem is a haver tehetsége vagy épp nemtehetsége.Talmácsi 1:51-et ment az ő S1000RR-jével a Hungaroringen, és nem volt full gyári. A teljes futómű ki volt neki cserélve, és le volt áttételezve. Arról meg már ne is beszéljünk, hogy ő egy világbajnok, megszámlálhatatlan mennyiségű pályán és motoron eltöltött órával a háta mögött. Kovács Bálint ment most 1:49-et egy Panigale V4-gyel ami szintén minden csak nem gyári.
Komolyan hozzájuk hasonlítgatjuk magunkat, akik jó ha összesen 5x voltak Hungaroringen? A monitor előtt nem ülök annyit informatikus létemre, mint ők motoron.Nem a motor ereje miatt javult a köridő ennyit, pláne nem a Hungaroringen, mert az MT10 is kiforogta a 250-et az egyenes végére, pusztán erőből nem lesz 10 másodperccel jobb az idő eközött a két motor között. Aztán ott van az Euroringes javulás is, ami tovább példázza, hogy nem a motorerőről van szó. Én is mentem ott FZ6-tal 1:25-öt
#137406 dellfanboy nem tudom, fogalmam sincs hány S1000RR megy/ment a mezőnyben.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz JoinR #137408 üzenetére
A legelső mondata a hozzászólásnak összefoglalta röviden, illetve az utolsó mondat mégegyszer
A mai csúcs nakedek azért eléggé közel állnak a sportmotorokhoz, kvázi az idom hiányzik róluk, meg rövidebb áttételt és alacsonyabb fordulatra hangolást kapnak, és nagyjából ennyi a halandók számára észlelhető különbség.
A köridőt szerintem a hasonló átlagjánosokhoz érdemes elsősorban hasonlítani, a nagy tömegekhez, azon belül is figyelembe véve, hogy utcai gumi, tuning van-e, stb, és csak utána a Talma féle ufókhoz.#137409 persuader szerintem azért nem pénzkidobás egy gyári MT10 munkahengerhez képest egy RCS19, mert utóbbit személyre tudod szabni. Nem csak egyféleképpen tud működni, hanem kapsz 6 féle beállítást.
Az enyémen csak 3 opció van, de pályára mindig betekerem a legkeményebbre, mert úgy kisebb erőkifejtéssel és rövidebb úton kapom meg a teljes fékerőt. Korábban közepes beállításon mentem, de amikor az etap végefelé fáradtam akkor észrevettem, hogy már az ujjaimmal egyszerűen nem fékeztem akkorát, mint az etap elején. A kemény beállításon nincs ilyen gondom.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vlevi
nagyúr
válasz JoinR #137734 üzenetére
Van az AT-ból a "sima", és az Adventure Sports kiadás.
[link]
Érdekesség, hogy ez előtt a modellfrissítés előtt, vagyis, az 1000-es AT-nél az Adv. sports modellt hívta a Honda a terepesebb kiadásnak.
Aztán rájöttek, minél nagyobb bálna valami, annál kevésbé terepeznek vele. -
norbeerto
csendes tag
válasz JoinR #138501 üzenetére
Szia JoinR, köszönöm a válaszod!
Én is néztem a Tridentet, de 3,3-ért az új Honda CB750 jobb csomagnak tűnik, csak ugye az még nincs sehol. Ha nem vagyok indiszkrét, milyen méretekkel rendelkezel? Én 185 centi vagyok, 95 kg, 83cm belső lábhosszal. Ez a Tridentre már sok?[ Szerkesztve ]
-
norbeerto
csendes tag
válasz JoinR #138508 üzenetére
Magas vagyok, de rövidlábú, ezért jobban elférek a kisebb japán motorokon is.
Jellegtelen alatt a hang nélküli "hikomat"-ot érted?
A Honda.hu-n meghallgattam, annyira nem volt para, bár gondolom nem lesz üvegrengető recsegés, de a tesztek majd megmondják. Kérdés, hogy mikor. -
pepucs
tag
válasz JoinR #138672 üzenetére
Az első verzióra akartam válaszolni közbe átírtad.
Írjuk át a kérdésed és sarkítsuk ki: Minek 150Le-s autó amikor úgy is max 130-al lehet menni és egyébként is a 120as skodával is körbe lehetett járni európát?
Had döntse el mindenki felelősségteljesen hogy milyen motort szeretne"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
hroberto
veterán
válasz JoinR #138672 üzenetére
Bizonyos szempontból egy "ezres" vagyis a gyártók csúcs gépei biztonságosabbak, mint kisebb társaik.
Az ezresekbe gyakorlatilag mindig jobb a futómű és a fékek mint a kisebb gépekben, jellemzően van bennük kormánygátló.
Szóval előfordulhat, hogy egy nagyobb motorral meg fogsz úszni valamit azért, mert felsőbb kategóriás cuccokkal szerelték.Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #138679 üzenetére
Nem teljesen tempofuggo. Termeszetesen minel nagyobb a tempo, annal durvabb, de nem csak az ezresekkel csapkodhat a kormany.
Korabban irtam, eleg egy elozes rossz uton, a lenyeg, hogy elkonnyuljon az elso kereked, es epp megdobja vmi.
Ezt el tudod erni gyengebb motorral, teljesen szr hatul ulos ulespozicioval, es kormanyba kapaszkodassal gyorsitasnal.Ehhez még hozzatartozik, hogy az ezreseken fellelheto gyari kormanygatlok sokat nem ernek, mivel ha nagyon hatekonyra lennenek csinalva, az kenyelmetlenne tenne a lassu manoverezest.
Tehat azzal is ossze lehet szedni kormanycsapkodast. Az elektromos tarsaikkal is. Hesd vel is.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen