-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez komoly?
-
A rántásos történet megoldódott! [link]
Az a kis matuzsálem is ránt ,csak nem akkorát. A gáz kezelésével állok hadilábon. Ugyanis a robogón volt on meg off állás. Itt meg van köztes is.
Olvastam ,hogy normális a rázás amit érzek bizonyos fordulatokon. Mondhatni nem tudok belekötni. Korrekt kis darabot kaptam. Ma sokan megnézték a melóban, mindenki azt mondta oké. A MEO sem meló miatt jött hozzám. Be kellett számolnom a motorról. kora története stb.[ Szerkesztve ]
-
válasz Kolondrum #26460 üzenetére
Hm, kb 524Km-t mentem el 22 liter benzinnel. Most számolgattam.
mocsanisi! Lehet, de róla legomboltak XXXXX ft-ot és szart sem csináltak. Elvittem ócsára, ott szétszedték! Táboriék a hajtás deklit vették le mindössze. Behangolni sem tudták, lyuk volt a gyorsulásában. Indulásnál akár 10k-ra is felpörgött és nem gyorsult ,majd meglódult. Csabi fogta a fejét tőle.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Djuree #26492 üzenetére
Itt is hasonló lesz.
Én nem tudom fiúk, de vagy megint a nem jó a motor téma vagy én nem tudok váltani (utóbbi). Városba - Árpád híd, dugó.
Tegyük fel 5.-be megyek és jön a piros vagy a dugó és gyorsan mentek. Ti itt mit csináltok? Én Kuplung behúz és egyet le, majd még egyet, egészen üresig vagy 1-2-ig. De nem megy!!! Nem jelzi de üresbe van és k nagyot kattan ha bárhova rakom. Jellemzően nem megy ilyenkor az elindulás sem.
Csak úgy működik a dolog, hogy kuplung be, egyet le, kuplung ki, kuplung be, egyet le, kuplung ki és így tovább. Így megy üresig vagy bárhova. Ez normális? A simson korszakból ez rémlik nekem, hogy normális.
A másik, hogy nem számolom a fokozatokat és nem tudom miben vagyok. Ez főleg akkor baj ha üresbe akarom rakni guruláskor, mert a 2-es és az üres nagyon apró kis pöccintlés és ha én azt hiszem 3.-ban van akkor "nagyot" lépek rá, ekkor jön az 1-es ami meg azért gáz mert onnan üresbe rakni szinte nem lehet, csak ha 2-es, majd pöccintés és üres. Az őrületbe kergetett ez a dolog. HA sikerül mellé váltani annak nem szép a hangja mikor beveszi. Odafelé ez ment, visszafelé már számoltam miben vagyok és nagyon óvatosan tapostam a váltót. Így 90%-ban jól ment, de ezzel nem mehet el az utazás.Ma bakker 30cm-re dőlt ki egy fa a motortól a munkahelyen. Mondom mi a f van emberek? Esetleg szólni h vágjátok??
[ Szerkesztve ]
-
válasz mocsanisi #26521 üzenetére
Milyen gázfröccs? Nekem csak ez a kérdésem.
Én hozzá nem nyúlok a gázhoz ha lefelé váltogatok.Haverom nem panaszkodott a váltóra.
Más: Idézem: "Itt minden motorost szívesen látunk!" Vettem láncsprét. Olcsóbban is megkaptam, mert motoros vagyok és most vettem. Repsol
[ Szerkesztve ]
-
válasz #25954560 #26527 üzenetére
Az kéne. Nekem.
canniball! őőőő akármelyik variációt nézem fullra nem engedem ki a kuplungot. Tehát csak fogás szintig. Valóban ha lassan visszakapcsolgatok, tehát totál ki a kuplung majd megint be akkor semmi gond, főleg ha a lábammal is óvatosan bánok. Egy Tisza cipőben motorozok. Komcsi! Régi.
Eredeten is megjegyezték, hogy szép és nagyon bevált a motorja, sokat elmegy. Látatlanba azt mondják sokan, hogy a korábbi gazdi vigyázott rá.
JA a műszaki vizsgával lesz bajom... Hacsak nincsenek kiskapuk.
[ Szerkesztve ]
-
válasz canniball #26528 üzenetére
6.-ba 60-al is akár! Mert alig pörög. Na jó 5-be járok max városban, de melóba és haza ha nem jönnek elmászok 70-el 6.-ba szépen komótosan. Nem szeretem ha közel 5000-et forog mert itt nagyon ráz. Vagy alatta vagy felette. Felette meg azért nem mert bántó a hangja. Tehát marad az alig forog rész.
Felfelé váltással amúgy nincs baj, nem dobott még ki soha 1 sebességet sem. Elég zajos váltója van, a lábamban érzem is a "csattanást". Főleg az 1-est.
-
válasz -Mosquito- #26530 üzenetére
SOS volt mert Zsolttól még úgy hoztam el, hogy volt rajta kence. Ma néztem, tükör fényesek a szemek - közel 700km-el később.
Ez volt, teflonos és 1500 pénz volt. Majd legközelebb mol lesz. Ma is beugrottam pestre vki miatt.
Olajat is kérdeztem, képben volt GS500 ügyben amúgy. Sztem tavasszal castrol olajat kap. 10w40-et.
Amúgy a motorozás pszichológiájáról egy kicsit. Mióta ezen ülök sokszor többen engednek be, sőt a kocsik szétszélednek, igaz a hangjához is lehet köze. Az is érdekes, hogy kevés az a motoros aki nem bólint vagy bármi. Pedig minden ugyan az csak a motor nem.
Jó ötlet volt a duda helyére vészvillogót teeni ebből a szempontból, de a duda attól még kell márciusra. -
Holnap eskü reggel 5 felé megnézzük 10k magasságában. Igaz soha nem volt még 8k-n sem nálam. Üsse kavics.
-
A vezérműláncot mi keni? - és annak környékét. - A motorolaj?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Daywalker #26578 üzenetére
Akkor akarom vagy sem kissé fogyni fog az olajam, de ez így marad!. Picit olajos a vezérműlánc deklije. Ha elölről nézem akkor a bal. A képen már letöröltem.
[link]Csak azért tűnt fel mert infrás hőmérővel megnéztem mennyire melegek a hengerek külön külön. Megadtam magamnak pár mérőpontot. Pl ezen a deklin, a kipuf kiömlőkön, a bordákon, lent a kipufon, félúton mielőtt összeérnek. Arra jutottam, hogy maximum 10 fok különbség van közöttük. 50-50%-ban közel ugyan azt mértem, de a max eltérés 10 fok volt. Néztem pörgetős magas fordulaton járatás után és alapjáraton is melegedés közben. Utóbbinál jellemzően csontra egyformák.
A beszoruló indexemet is orvosoltam és a nehézkesen húzható szívató is kezesebb.
Lehet, hogy érdemes lenne ezt a rengeteg hagyományos izzót ledre cserélni, pl hátul a féklámpának, helyzetjelzőnek, mert totál alapon ha gyújtás van már ~5.5A cirkál a körben. vészvillogóval, refivel meg közel ~10A. Indításnál már az alap felállás is szar lehet az akkunak. Vagy megoldani, hogy csak akkor kapcsoljon be ha már jár a motor. Sokkal kisebb a teher így az akkun.
bogyo112! Igen kép: Nokia 808 félkézzel.
Voltam: [link] - [link] Duna parton felénk.[ Szerkesztve ]
-
válasz Bogyó bá' #26582 üzenetére
100 ropit el tudnék rá verni, hogy egy kicsi hibán kívül semmi se legyen rajta. >> Ebay pl.
A váltás téma megoldódni látszik. Ma tized annyit szenvedtem vele. Sokkal jobb így. Még a kis gázfröccs dolog is bejött.
Tettem pár megfigyelést az indítása körül. Reggel tényleg hidegben is és szobahőmérsékleten is lazán elindul pöcc röff, ezzel a kuka akkuval. Pl akármi is van, járathatom és 10 percet, de menni kell vele, mert egy pont után már nem kell a szívató ergo lehúzható nullára, akkor sem jó az alapjárat. Éppen 1000 és néha le is áll. Ahogy elnéztem az kell neki, hogy a komplett blokk és minden fém alkatrész meleg legyen. Gyakorlatilag pár km bemelegedés után és stabil 1400-1500-as alapjárata lesz. Nagyon barátságosan indul és jár.Ein videóóó kész: [link]
Haver fazerjének vaaaaaaaaaa hangjára nagyon kíváncsi vagyok. Majd tavasszal. -
A híradóban az 1-es felújítása van. Én a busz sávban vummmmmmmmmmm.
zsolt19900! Há mondom látod mi van aztán vagy fűzöl hozzá valamit vagy nem. És még nem mostam le az én szintemen.
[ Szerkesztve ]
-
Cold Start -szabadban
-
Ma sikerült lenyomni vagy 20km-t letakart rendszámmal. A videó után nem vettem le a lapot.
-
Máig a motor a tartózkodónkhoz közel parkolt, de sajna tegnap (ahogy egyszer a robogónál is) arra mentem oda, hogy hozzányúltak. Namármost refivel, indexxel hidegen nem igen indult be azonnal. Gyakran eszembe jut, hogy ha meglátnám a dolog akkor mi lenne, elszaladnék főnökért? Az nem én lennék. Mivel sok fém cső, vastag gumicső, tehát súlyos dolgok vesznek minket körül sztem felkapnék vmit és akkorát odavágnék h a kezem is eltörne, majd amikor összerogyna még gyepálnám, ujjait egyesével eltörném és kihúznám a nyílt placcra, majd mennék vissza dolgozni. Igen úgy érzem ez lenne az ami tennék. Pedig milyen apróság, de talán többet nem lenne ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
válasz -Mosquito- #26600 üzenetére
A castrolt 1500 táján veszem ha veszem.
-
válasz -Mosquito- #26603 üzenetére
Nagyon ismert helyen veszem az olajat és azt mondta a tag h nem volt gond a castrollal. pü
-
válasz -Mosquito- #26603 üzenetére
Nekem 6000km, amivel az a baj, hogy ennél picivel többet megyek/év. De arra én ki nem fogom cserélni. Évente 1x szezon elején azt csókolom.
-
válasz -Mosquito- #26615 üzenetére
Akinek van rá ideje oké, nekem a 6eKm elég sok, ezt 50essel nyomtam le, ezzel szombat óta 710-et mentem. Sokkal gyorsabban elérek A-ból B-be és ad egy élményt, ami nem a nézelődés mint régen. Aztán ott van, hogy sokkal messzebb is el merek velem menni. Az a tippem, hogy 8k lesz jövőre ebből.
-
Holnap menjek vagy ne a Mátrába?
-
válasz Bogyó bá' #26657 üzenetére
Én nem akasztottam, elküldtem a picsbe! Holnap szabin is vagyok, akkor már tegyük széppé.
Kissé tartok a hidegtől 99.3km-en át. Ma már a térdeimet bebugyoláltam térdmelegítő híján. Működött is, de akkor 10km-t mentem, nem 99-et. 17liter benya csak elég lesz 2x99km-re + mátra. -
Még csak felkeltem.
-
Kicsit megrázó volt a kékesen az emlékhely. Lefelé is megálltam néha, ott is voltak. Sokan huszonévesen haltak meg. Én még soha nem voltam fent motorral. Busszal is csak 1x. Észnél kellett lenni az tény. Ritka ha valami megérint.
-
Amúgy hazaértem a Mátrából. Úgy észnél mint felfelé meg lefelé soha nem kellett eddig lenni. Sokszor megálltam lefelé és megnéztem ki mikor hol nem ment már tovább...
[link] - Hazfelé a nulláson jöttem, csak odafelé érdekelt, hogy mennyire lehet csapatni ezeken a nevenincs településeken.[link]
[link]
[link]
[link] - ezt csak saját felelősségre!!!!
[link][link]
[link]
[link]
bugos és nem látható a map.Azt vettem észre valaki haragszik ránk. Egy fazon hazafelé kissé megszívatott. Lakott területen ahol éppen 50-el csorgok, fel szoktam hajtani a rostélyt. Erre a piros mazda 6-os szépen elkezdte mosni a szélvédőjét. Faszakalap
[ Szerkesztve ]
-
Egy Tinnyét talán még ma bevállalok. Odavissza 80km.
A fogyasztás is érdekel. 250km körül járok normál módban. Mióta megvettem (1 hete) 1006km-t menten. -
Én már napokban mérem a szezont. Hétfőn el is mászok benzin stabilizátorért.
-
Kérdezném ki jön, de egyelőre jó egyedül.
bogyo! Ugye?? Végre valaki!!!!
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs