Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #136228 üzenetére

    Haverom pont most meséli, hogy ott a Taschner lakhelye környékén motorozgat egy kölcsönmotorral, és most épp nem akar beindulni a motor, pedig csak 5 perce állította le, ezért jobb híján felhívta a Tasit (ha már ő lakik a legközelebb).
    Elsőre nem vette fel, másodjára pedig köszönés nélkül beleüvöltött hogy "mi a kurva isten ilyen fontos hogy negyvenszer hívsz?" meg még néhány káromkodás :DDD :DDD :DDD
    Aztán mondott neki 2 tippet folyamatos káromkodások közepette majd lerakta.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    Persu, és többiek akik láttak már motort szétszedve is, nem csak használják mint én :D Napi szereljünk fórumról rovat következik.

    Egy haverom talált egy 2021-es törött S1000RR-t 4 - 4.5 millió körül és az az ötlete támadt, hogy max 6 millióig elmenve csinál belőle pályamotort. Német eBayen már kinézett hozzá rengeteg bontott cuccot ami a fotók alapján is nyilvánvalóan cserés.

    Elmentem vele megnézni a motort, az eleje törött, az eladó elmondása szerint kb 30-40-re lassulhatott enyhén stoppiezva amikor telibe talált egy autót oldalról. A villán látszik is egyből hogy meg van hajolva, idomok sérültek, de a vázon így szabad szemmel nem láttunk semmit.
    Elmentünk mégegyszer szerszámokkal, hogy megnézzük a villanyaknál mi a helyzet, és megintcsak avatatlan szabad szemmel úgy tűnik mintha nagy baja nem lenne, kivéve a csapágyak ahogy belevertek a perselybe (vagy nem tudom mi a pontos megnevezés).

    Ebbe a drive mappába feltöltöttem több képet amiket úgy gondoltam érdemes lehet nézegetni.
    Beteszek azért ide is egy képet:

    Az alsó csapágynál valami acél karika (megint nem tudom mi a neve) eltört, a képeken látszik is.
    A motor egyébként pöccre indult, ha jól emlékszem március végén volt a balesete, azóta a biztosítóval megy a huzavona. A motor járása szép volt, így laikusként a gázkart huzkodva is rendben voltak a dolgok, a hűtő persze meghajlott.

    Illetve még amikor jöttünk el akkor még egy utolsó pillantást vetve tűnt fel, hogy a segédváz is egy jó 2 centivel félreáll. Nem igazán sikerült elméletet felállítanunk rá, hogy az mitől mehetett úgy el, hiszen a motor eleje kapta az ütést, és állítólag max 40-nel :U :D utána elvileg a motor már csak az oldalára borult.

    Van értelme ezzel foglalkozni, vagy ez kuka?

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Geresics #136258 üzenetére

    A Facebook videót láttam amikor felrakta, már akkor sem tudtam egy nagy sóhajnál többet mondani rá. Egyszerűen a szánalmas jelző nem elég kifejező erre.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Geresics #136288 üzenetére

    Stílszerűen ezt úgy kellett volna megválaszolnod, hogy ülsz egy kisbuszban a hatos úton, és 10 percen át ecseteled ezt az 1 mondatot egy videóban :D

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Harcipocok84 #136324 üzenetére

    "de kezdek kinőni a száguldásból, inkább csak olyan kényelmesen utazgatnék, ezért is szeretnék Chopperre váltani"
    Cimborám a héten kapott egy csekket a rendőrségtől, hogy 50 helyett 137-tel repesztett lakott területen belül. Agyalt rajta hogy a fenébe, mert se a leírt településen nem járt soha, se az adott napon nem ült motoron, mert üzleti úton volt.
    Aztán neten megnézte a fényképet, és az ő MT10-ese helyett egy Honda VTX volt rajta.

    Apósomék Harleys brigádjában mindenkinek szarrá van tuningolva meg padolva a motorja. Szóval a csopperesek is száguldoznak ám rendesen, ne ámítsd magad :D :D

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    Voltam hétvégén a Pannóniaringen, és vasárnap délután beparkolt mellénk egy csapat német bácsi. Ránézésre 70 fölött volt mindegyik, aztán ahogy pakolászták ki a dolgaikat, az utánfutódobozból egy ilyen került elő:


    Hogy mit mentek vele meg hogyan azt nem tudom, mert az ő rendezvényük ma kezdődött, de azért megnéztem volna mit lehet vele repeszteni.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz dellfanboy #136421 üzenetére

    Azért ez nagyon meleg, mármint a túra amit lenyom.
    Én 2012-ben biciklivel hátizsákoztam 2 hetet Dél-Olaszországban, akkor szigorúan napi 10 euró volt a költségvetés, és ahol ránkesteledett ott sátraztunk. Hát így utólag jókat röhögünk rajta, meg nagy élmény volt, de én azért emlékszem a kínszenvedésre is, amikor az üres tésztát ettem lefekvés előtt, és abból is csak kis adagot, az kurva szar érzés volt. 72 kilóval indultam el, 67 kilóval jöttem haza, úgy hogy előtte sem volt rajtam felesleg (ja de, mint kiderült az az 5 :D)
    Igazi önszopatás volt az a túra, és ez is hasonlónak tűnik, csak legalább a bringát nem kell tekernie :D

    Emelem kalapom előtte, nem semmi amit lenyom, és kell hozzá bátorság meg egyfajta őrültség. Soha nem vágnék bele még hasonlóba sem, pedig lehet hogy jót tenne.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Geresics #136434 üzenetére

    Piaggo Zip volt az élmenőknek és brutál tempót mentek egyenesben.
    De igen, az SR50-ből rengeteg volt.
    Nem értem miért nem Areázott rajtunk kívül senki :U :D :D

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz dellfanboy #136438 üzenetére

    Mindenesetre az ingatlanosnak kurva jó napja lesz majd amikor csilingel a 2-3%-os sikerdíj a számláján :D

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz zgospel #131100 üzenetére

    Engedelmetekkel írnék egy újabb beszámolót a múlt hétvégi Pannóniaringes tapasztalatomról. Hosszú lesz, bocsi :)

    Tavaly voltam 1 napot először ezen a pályán, ahonnan eléggé felemás szájízzel jöttem el. Akkor 2:18-as kör volt a legjobb amit tudtam, de az átlagom inkább 2:20 volt, féltem a pályától a számomra szokatlanul nagysebességű kanyarok, az aszfalton található kisebb-nagyobb repedések és az aszfaltozott bukóterek hiánya miatt. A félelmeim ellenére ott motoszkált az én és haverjaim fejében is a kisördög, hogy mégiscsak menni kéne még itt, és idén úgy alakult, hogy lehetőségünk volt egy szombat-vasárnap kombót bevállalni.

    Ez a vállalás május végén történt, méghozzá úgy, hogy én még addig egy percet sem ültem idén motoron, ezért június elején elmentem a Mátrába kanyarogni egy kicsit, hogy valamennyire visszarázódjak, majd rá 1 hétre sikerült még 1 alkalommal Kakucsra kimenni egy délutánt, és ennyi. A két cimborám közben már túl volt Euroring, Hungaroring és Mátrázós napokon.

    A hátsó gumim jobb szélét a tavalyi 2 Hungaroring alkalom teljesen megzabálta, ami miatt úgy nézett ki, hogy bal szélen 4.5 mm, középen 5 mm, jobb szélen a kigyorsítási részen 1 mm, majd a gumi legeslegszélén jobb oldalon 4 mm volt. Kvázi a gumi profil úgy nézett ki, hogy bal oldalon szép gyárias, jobb oldalon pedig mintha síkba fűrészelte volna valaki. Ezért gabeneztem egy vadi új, de 18-as DOT számú Corsa 2 hátsó gumit, és elvittem magammal a pályára, hogy majd a második napra biztosan kelleni fog. Így utólag bölcsebb dolog lett volna még itthon lecserélni.

    Péntek
    Péntek délután értünk le a pályára, így volt időnk kényelmesen kipakolni a holmikat a paddockban, azonban estére akkora szélvihar támadt, éjszakára pedig erős zivatarokat mondtak, hogy mindent amit kipakoltunk pár óra leforgása alatt rakhattunk is vissza a kocsiba.
    Ez az éjszakai vihar jó nagy lehűlést hozott szombatra, ami nem feltétlen volt hátrány, mert 38 fok helyett 25 fokban tudtunk motorozni, azonban a pályáról lemosta az addigi felgumizódást, továbbá felhordott rengeteg koszt, ezért még kora reggel a karbantartók végigmentek gépekkel és letakarították a pályát.

    Szombat
    A szél nem nagyon hagyott alább szombaton, a célegyenesben végig hátszél volt, ami a féktávot és az első kanyart picit kellemetlenné tette, illetve a leghátsó dupla jobbos kanyarban is nagyon erős szél volt. A köridőim 2:22-24 körül voltak egész nap, ami rendesen elkeserített, mert sehol nem éreztem úgy, hogy jelentőset tudnék javítani. Végig abban a hitben voltam, hogy a saját határaimon megyek, és a pályától továbbra is féltem, hiszen nem vagyok hozzászokva a 150 feletti lapon kanyarodáshoz. De ez látszott is, amikor megelőzött valaki, a lassabb, 100-110 körüli kanyarokban semmi lemaradásom sem volt, sőt, aztán amint egy gyorsabb részhez értünk máris kaptam a másodperceket.

    Eközben az MT10-es haverjaim 1:17-eket mentek úgy, hogy mind Euroringen, mind Hungaroringen másodperceket verek rájuk, ami nem a faszméregetés miatt lényeges, hanem ez egy jó referencia amihez tudom mérni a teljesítményem egy számomra kvázi ismeretlen pályán. A másik referencia amit szoktam mérni az Lövey Ádám, mert neki is 765 RS van, aki persze sokkal ügyesebb és tapasztaltabb motoros, és slickeken megy, de minden más gyári a motorján, ezért van értelme az összehasonlításnak. Ádám idejeit csak a videókból tudom, amit legfrissebben találtam tőle ezzel a motorral az 2:09 volt, ha azóta ment jobbat is vele akkor mea culpa.

    A pálya bizonyos pontjait eléggé csúszósnak éreztem, főleg az 1-es és 2-es kanyarokat, amik ráadásul tele vannak úthibával és repedéssel.

    Az utolsó szombati menetben az MT10es haverok már annyira élvezték a motorozást, hogy elkezdték felpakolni a kamerákat a motorokra. Az egyikük jött utánam 1 kört, amit a vacsoránál visszanéztem, és uramatyám azt a szégyent amit éreztem... Ennyire látványosan görcsösen, szar testhelyzetben, a motorral küzdve már nagyon régen motoroztam. De ez egyértelműen látszott a gumi kopásképén is, a széleken nagy golyókba felbogyósodott, miközben a cimboráké gyönyörű tiszta volt. Ők döntötték rendesen, és húzták is neki, én meg keveset döntöttem, amikor meg többet akkor sem húztam a gázt.
    Előzetesen a 2:15-ös köridőt tűztem ki célul, azzal már elégedetten mennék haza, ami annyira elérhetetlennek tűnt egész nap, hogy éjszaka már azt fontolgattam, hogy soha többet nem jövök erre a pályára, és lehet a motorozás sem igazán az én sportom.

    Vasárnap
    Vasárnapra elmúlt a szél, a hőmérséklet valamivel melegebb, én pedig a jobb vállrészen nullára koptatott hátsó gumit átszereltettem az újra. Nem elhanyagolható az a tény sem, hogy reggelre sikerült a mentális görcsök egy részét elengednem, és sokkal lazábban tudtam felmenni. Hogy ebben mekkora szerepet játszott az új hátsó gumi nyújtotta biztosabb tapadás azt nem tudom, de még az én rutinhiányos amatőr tudásomnak is azonnal szembeötlő volt a különbség, főleg a kigyorsításokon: végre nem táncolt a motor és nem fulladozott be a gáz a TC miatt, hanem mintha sínen húznák olyan stabilan ugrott kifelé a kanyarokból.

    Ezek összessége miatt rögtön az első menetben sikerült 2:16-os kört mennem, miközben ugyanazokat az íveket motoroztam. De a két MT10 már 2:14 és 2:15-nél járt, az egyikük később még 2:13-ba is beköszönt, szóval még mindig frusztrált voltam és kerestem a miérteket. A kifogásgenerátor csapágyai természetesen már füstöt okádtak, annyira magyaráztam magamban a bizonyítványt.

    A következő menetekben kezdett kisimulni a motorozásom, egyre inkább ráéreztem a pályára, mikor tudom elkezdeni húzni a gázt, hova fogok megérkezni a kijáraton, mélyebbeket döntöttem és hamarabb gyorsítottam, már nem küzdöttem a motor ellen, ami nagyon sokat számított. Hiába írta meg egy-két újságíró a Street Triple-ről hogy egy vadállat, ez szerintem nem igaz, a durva használat nem áll neki jól és köridőben sem adja ki, ellenben a lágyabb, precíz stílussal kiváló a harmónia. Ez a motor egy finom műszer, és ha úgy is van használva akkor eszméletlen jókat lehet vele motorozni.
    Mindezeknek hála már 2:14-15-ös köreim voltak átlagban, ezeknél lassabb csak az előzős köreim lettek amikor beragadtam valaki mögé.

    1000-es verseny
    A vasárnap délutáni program amatőr versenyekkel kezdődött. A menetrend szerint az SBK 1000 kezdett volna 2 órakor, utána az SSP 600, majd az Open. Mi abban a hitben éltünk, hogy az Open kategóriában fogunk menni, elvégre full utcai motorokkal vagyunk, utcai gumikkal, és az idejeink sem egetverőek. 13:45-kor azért elslattyogtam az irodához megnézni, hogy mégis mi lesz majd a rajtsorrend, és enyhén meglepődve tapasztaltam, hogy mindkét MT10 a 15 perc múlva kezdődő 1000es versenyen indul. A két haverom eközben az étteremben ücsörgött üdítőt szürcsölve a legnagyobb nyugalom közepette. Volt kapkodás rendesen, de a legnagyobb poén az egészben, hogy mindkettejüknek villogott már az üzemanyagszintjelző, vagyis alig volt benne 2-3 liter, a paddockban található benzinkút pedig 14:00-ig zárva volt ebédszünet miatt.

    Neccesen, de végül még pont időben sikerült összekészülniük és kimenni a rajtrácsra.
    Az első kockából egy KTM 1290 indult 2:00-ás űridővel, de persze annak a motornak az idomok hiányán kívül már semmi köze nem volt a nakedekhez. Csutkakormány, slick gumik, meg egyéb fityfaszok amiket távolról látni véltem.
    A KTM rajtja kifejezetten rosszul sikerült, nem tudom hogy volt-e launch control, de eléggé visszafulladt többször is és emelgette a levegőbe az elejét 4-5x mire végre sikerült rendesen megindulnia, emiatt kb öten is lerajtolták.
    Az MT10-es cimborák közül az egyik akkorát rajtolt, hogy egész délután azon röhögtünk, az első kanyarig legalább 8-10 motornak osztotta ki a kúpot, akik a második kör végére mind vissza is előzték, de a rajtot egy hangyányit komolyabban vette mint a többiek.
    A 8 körből 4-5-öt sikerült teljesíteni, utána már a benzinhiány miatt kiálltak.

    600-as verseny
    Utána jöttem én az SSP600-ban, rajtam kívül még egy naked motor volt, egy 790es KTM slick gumikon, hogy mennyire volt gyári azt passzolom. 13. helyről indultam a 16-ból, és az egyébként is gyenge rajtom még gyengébben sikerült, mert a közvetlenül előttem álló CBR teljesen lefulladt, így kicsit el kellett vennem a gázt a kikerüléséhez.
    Rögtön az első körben sikerült majdnem összetörnöm magam, mivel az ugratós egyenes előtti balos törésben shortshiftelni akartam, de nem úgy sikerült a csizmát bedugni a váltókar alá ahogy terveztem, ezért a gyorsváltó a gyújtást még elvette, de a fokozat már nem ugrott át. Ennek hatására a motor megugrott, de a gázt nem vettem el, és a kanyarkijáraton kisodródtam egészen a rázókőre, majd amikor az is elfogyott akkor még egy 5-10 métert mentem a füvön mire visszataláltam a pályára. Fogalmam sincs hogy milyen tempónál történt ez az egész, de a fokozat alapján nekem 160-180 körül szokott lenni amikor minden jól megy.

    Ennek a hibának a hatására még a rajtnál lefulladt CBR is visszaelőzött, így a totál utolsó helyen annyira lemaradtam még a mezőny végétől is, hogy az esélytelenek nyugalmával, üres pályán, a saját tempómban nekiálltam élménymotorozni 8 körön át. A 2:14-15-ös köröket sikerült tartanom végig, több hibám nem volt, de ami különösen érdekes volt, az a 8 körös táv. Így leírva nem tűnik soknak, azonban a délelőtti és a szombati programban sem mentünk ennyit sosem, átlag 4-5 mért kört lehetett teljesíteni, és ezt a futam közben éreztem is, mert a leintés előtt hárommal már számítottam volna a kockás zászlóra, de azt csak nem akarták belengetni, így elmentem egy újabb és újabb körre.

    Hasonló időben kezdtem el utolérni embereket is, látszott rajtuk hogy elfáradtak. A rajtnál lefulladó CBR a célegyenes végén már nem bírt már megállni, kiszaladt a bukótérbe, másik 2 motort láttam kimenni a boxba, és az utolsó körben egy R6-ot is elkezdtem igen nagy tempóban utolérni, mert már annyira fáradt volt az ember, hogy kb ki sem ült a motoron. Annyira elkezdtem megérkezni mögé, hogy a legutolsó kanyarban a kigyorsításon még sikerült mellé érnem, de végül egy fél kerékkel és 3 századdal ő ért át előbb a célon. Meg is lepődött amikor mellé értem. Így végül a 11. helyen értem be, az említett 790 Duke pedig hasonló köridőkkel a 9. lett.

    Utolsó szabadedzés
    A versenyek után volt még egy 20 perces menet, ahova együtt mentünk ki, a két MT10 elöl én meg mögöttük. Ők felrakták a kamerákat ismét, és így hárman vonatoztunk egymás mögött, amikor az egyikük - akinek egyébként egész héten fájt a csuklója - elfáradt és elengedett minket. Én ekkor megelőztem mindkettőt, és abban a hitben voltam, hogy a másik majd jön utánam, ezért rohadtul elkezdtem húzni, nehogymár megint megelőzzön. Ennek a vége egy 2:12-es kör lett részemről, és mint később kiderült egyáltalán nem jött mögöttem senki, mert mindketten kiálltak ugyanabban a körben.

    A 2:12-nek már nagyon örültem, erre egyáltalán nem számítottam, és érdekesen kiugró eredmény ez a vasárnapi 14-15-ös átlagomhoz képest, de ezáltal végül az egyéni legjobb időket tekintve 1 illetve 2 másodpercet adtam a haveroknak. Természetesen trash talkoztam is nekik egyből, miközben pakoltuk össze a cuccokat a hazaútra, én pedig a második nap legvégére végre megnyugodhattam, hogy mégsem kell abbahagynom a motorozást, és még mindig tudok apránként fejlődni.
    Természetesen kapásból tudnék 3-4 kanyart mondani, amit túlfékezek, mert egyszerűen nem hiszem el hogy oda be lehet ereszteni nagyobb tempóval is, tehát még lehetne belőle faragni bőven, de így érzem magam biztonságban és így sikerült különösen élvezni is a vasárnapot.

    Mint írtam a másik referencia Lövey Ádám 2:09-es köre lenne, amitől durván 3 másodpercre vagyok még. Magam részéről hihetetlen lenne 2:10 alá bemenni, de egyelőre összesen 3 pályanap alapján lehet hogy korai még ilyeneket kijelenteni. Érdekes, hogy a Hungaroringen ezekkel a motorokkal szintén 3-ra vagyok tőle, videó alapján 2:04-ről tudok amit ment a triplával, nekem meg 2:07 sikerült ott. Habár a Hungaroringen is összesen 4 napot voltam csak.

    Végszó
    Vasárnap végére ismét rájöttem, hogy brutál jó motorom van, egy blipperen kívül nem hiányzik belőle semmi, rendkívül precízen kezelhető és nagyon jó flowban lehet vele motorozni, már amikor a hülye júzer - jelen esetben én - hagyja hogy a motor azt csinálja ami a dolga, és nem küzd ellene folyamatosan. Így teljesen gyári állapotában, utcai gumival is megtréfálhatók a pályamotorok, akár az ezresek is, még egy ilyen gyors és széles pályán is mint a Pannóniaring.
    A gumi kopása is gyönyörű lett végül, eltűntek a széléről a bogyók, se futóműből, se guminyomásból adódó rendellenességek nem látszódnak.
    A biztonságérzeten rengeteget segített a szombati erősen szeles időt felváltó relatív szélcsend, és persze a zsírúj hátsógumi a jobbos kemény kigyorsításokon.
    És habár az esemény szervezője is ugyanaz a lengyel társaság volt, mint akikkel tavaly voltunk, idén gyakorlatilag nem láttunk balesetet, és piros zászló is csak a szombat reggeli legelső menet legelső körében volt, amikor valaki túl korán vállalt túl sokat. Ezzel szemben tavaly megállás nélkül durván nagy esések voltak, többször kellett jönnie a mentőnek is, de szerencsére ez most elmaradt, és nagyon patent, tiszta motorozás volt végig mindenki részéről.

    Számomra főleg a vasárnap miatt egy nagyon jó hétvége volt, és hogy megérte-e? Mindent beleszámolva párezer Forint híján 300 ezerbe került nekem ez a két nap, amiből a két napos pályadíj volt 101 ezer, a gumi 49, hogy csak a nagyobb tételeket említsem, de a futóbérlés, útiköltség, étel, ital, üzemanyag, stb stb még mind hozzáad. Persze a gumira mondhatnánk, hogy eloszlik, cserébe a motor egyéb szervizeit és kopásait nem számoltam.

    Luxushobbi.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #136446 üzenetére

    De ugye nem ugyanezen a hétvégén voltál? :D

    Igen, a legtöbb kanyarban már csak akkor látni, hogy hova fogsz megérkezni, amikor már elkezdted a kigyorsítást, emiatt később kezdesz neki, előtte meg túl is fékezed a kanyarokat. A célrará pont az egyik olyan, amit nagyon el kell hinni, ahhoz hogy jól megcsináld. Nehéz kanyar.
    A kettes kanyar meg annyira szar, hogy azt minden alkalommal úgy vettem mint aki most kezdi az A1 rutinvizsgát, egyszerűen semmi tapadás nincs a kigyorsításon, és nem tudom hogy mitől: a sok úthibától, vagy a rengeteg olajfolttól ami a kijáraton van, mert már annyian dobták el ott magukat.
    Aki bele akar kezdeni a pályázásba az ne itt tegye szerintem.

    Szombaton a D csoportban Chrobák Jani tartott oktatást full kezdőknek. Janival beszéltünk pár percet, és mondta, hogy az egyik tanulónak keyless go-s motorja van, de az ember a kulcsot menet közben valahol a pályán elhagyta, mert kirepült a zsebéből. A boxban nem merte leállítani a motort, nehogy ne tudjon hazamenni.
    Nem tudom mi lett a sztori vége, megtalálták-e a kulcsot vagy sem, de ez milyen már :D
    Mondtam Janinak, hogy tolják körbe a motort a pályán, és indítózzanak 10 méterenként, ahol beindul ott lesz a kulcs is :DDD

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz A Zéé #136616 üzenetére

    A Road 5 a leírt felhasználásra teljesen jó, a fotózott hátsóban még rengeteg van, szerintem pazarlás lenne ledobni, de az is opció lehet, ha párban cserélnéd őket, hogy ezt a használt hátsót eladod.
    Én a helyedben elölre vennék egy Road 5-öt és kész.
    Amikor a hátsó elkopik, és váltanál a Road 5-ről, akkor pedig cserélheted párban, és az elsőt meg eladod használtan, ami ráadásul egész jó áron fog elmenni, hiszen alig lesz rajta kopás.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    Mivel megint megzabálta 3 pályanap az első betéteket, ezért rendeltem újat. Kedd éjszaka rendeltem Olaszországból, ma napközben már ki is hozták, ami parádés, sokszor egy belföldi csomagot nem tud a magyar posta megugrani ennyi idő alatt.
    Viszont az első reakcióm kibontás után az volt, hogy ezek használt betétet küldtek :D

    Viccen kívül, ez rohadt hamar el fog fogyni megint…

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #136663 üzenetére

    Igen, emlékszem erre, de így élőben azért lesokkolt :D
    A Brembo oldalán 7,7 mm vastagság van megadva, de abba beleszámít a hordozó lap is, maga a betét 3 - 3.5 mm között van. A kézikönyv szerint 1 mm a minimum ameddig használható.

    Haver küldött fotót az ő SBS betétjéről amit az MT10-be tesz, ott kb a duplája a fémlap vastagságnak, sokkoló a különbség :D Viszont azt mondta elég szűkösen fér csak be amikor cseréli.
    Van erre valami limit valahol megadva, hogy mi az a maximum betétvastagság amit egy adott nyeregbe (esetemben M50) lehet tenni?

    Nézegettem egyébként vétel előtt az EBC-t meg az SBS-t, de az EBC még 20% kedvezménnyel is olyan áron volt, hogy annyiért már majdnem a márkaszervizből is megvan a gyári szett, az SBS-ről pedig azt olvastam, hogy amióta a Brembo felvásárolta őket lebutította a minőséget, hogy a Brembo maradjon a csúcs, az SBS pedig az olcsó márka.
    Viszont az MT10es haverok is megállnak féktávon, szóval legközelebb kipróbálom azt, ha befér.
    Pályamotorosok a Vresdah-t dícsérik még nagyon, de azt nem találtam a katalógusban az én motoromhoz.

    #136664 -Mosquito- de, csak itthon 30 ezer darabja, szóval 60 ezer Ft egy cserére való, az olasz boltból meg 82 ezer volt szállítással együtt a 4 darab (két cseréhez elég). Bremboból ez a típus a csúcs ami még street legal. Agyaltam még hogy egy endurance betétet kéne beletegyek, de néhanapján még utcán is mászkálok a motorral, és gondoltam jobb a békesség.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz -Mosquito- #136667 üzenetére

    Néztem, azalapján írtam a hazai árat :D
    Ez a konkrét típus

    Amit még megfigyeltem, hogy ahol meg volt adva súrlódási együttható, ott az EBC és az SBS 0.6-ot reklámozott magáról a még street legal csúcs betétnél, ez a Brembo meg 0.7 és 0.8 között mozog. Persze halvány lila gőzöm sincs, hogy ezt majd érzeni fogom-e, de így papíron a 20-25% különbség elég durván hangzik.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz -Mosquito- #136669 üzenetére

    45,41 Euró volt darabja, ami még ezen a szar árfolyamon is durván 18 ezer.
    carpimoto.it az oldal egyébként, főleg pályamotoros körökben van pár fickó aki az ő cuccaikat szürkézi tovább, gumimelegítők, fékek, stb.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #136671 üzenetére

    Ahogy látom igen, mi is tanakodtunk a mikéntjén, mert meglepően jó áron adják itthon, főleg a melegítőpaplanokat. Lehet hogy akkora mennyiséget vesz kintről, vagy én nem tudom...

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Pttypang #136721 üzenetére

    Az Euromotor és a Motostar mögötti cég (vagy cégek, nem tudom, valamilyen összefonódás van köztük) az egyetlen hivatalos Bell viszonteladó itthon.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    Cseréltem ma olajat a Triumphban, életemben először (válság van :D ), és a leeresztő csavar elég nehezen adta magát, később láttam, hogy be volt menetrögzítőzve.
    Nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki, de ahogy most este agyalgatok és felrakom a kis konteóhívő alufóliacsákót a fejemre: miért volt rajta menetrögzítő? Ez bevett gyakorlat? Nem hallottam még ilyet, a gyári service manual sem írja. Nekem is meg kellett volna picit kennem?

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #136731 üzenetére

    Bármi tipp hogy a márkaszerviz miért használt?
    Nagyon remélem hogy ez nem a gyári rögzítés volt még :D

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #136750 üzenetére

    Ma voltam vele Euroringen, semmi rendelleneset nem láttam, olajszint is tökéletes, új egyéni legjobbat is mentem 1:21.4-gyel, úgyhogy minden fasza :D Amúgy 3 éve voltam itt utoljára, érezhetően romlik a pálya minősége, egyre nagyobbak a huplik és többen is vannak, új helyeken is.

    Egyébként nem tudom emlékszel-e még, volt itt szó róla, hogy a Triumph csoportban berögződése mindenkinek, hogy az Elf a legjobb hozzá, mert csendesebben jár vele a motor és finomabb a váltó. Állítólag a Motulokkal hangosabb. Hát én most 7100-t töltöttem bele (eddig az az Elf volt benne amit a szerviz használ) és semmi különbséget nem tapasztaltam, se hangra, se járásra, se váltásra. Ugyanúgy 10W40. Nem vagyok meglepődve egyébként, az ellenkezőjén inkább lettem volna. A köridőm jobb lett, szóval... :DDD

    Ha nagyon akarom akkor talán az üreset könnyebben találtam ma városban hazafelé a korábbiakhoz képest, de lehet csak a nagy meleg miatt.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Xero #136777 üzenetére

    Inkább ezt vegye meg az ismerősöd ismerőse. Persu majd átnézi, hogy rendesen cseréltek-e benne olajat, szerintem 100 ezer km alatt be is tudod járatni. A slickbe vágass majd mintákat a biztonság kedvéért :DDD
    https://www.facebook.com/motoitaliauk/posts/pfbid06qY3iCXVrCJyDWHLw68h6GCCEn5vMXBCLWpUEmdbbyBA3H888CVKMEtLVJhTSRhal

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz bacus #136816 üzenetére

    Én ezeket az azonnali üzemanyagok közti különbségérzékeléseket nem tudom elhinni. Gyakorlatilag azon a 10 km-en fél deci üzemanyagot használtál el. Kizárt, hogy annyi idő alatt bármi érezhető hatása legyen, és azt is kizártnak tartom, hogy emberek egy seggel megérzik két üzemanyag között azt a néhány lóerő különbséget.
    Én mostanában inkább váltogatom a sima 95 és a 100-ast, de többnyire a sima 95 megy bele, és soha nem éreztem semmit, még Pannóniaringen sem, ahol csak racing benzint lehet tankolni.
    Biztos ki lehet mérni, de így rajta ülve megmondani, hogy most 120 lóerő vagy 123 dolgozik, az elég hihetetlen :D

    Továbbá 4.3-as átlaggal biztosan nem húztátok nyélen a szerpentinen, legfeljebb azt hittétek :D Ezt csak azért mondom, mert második szezonomban én is azt hittem, hogy most aztán nagyon gyorsan megyek, aztán 3.8 liter volt a Mátra + Bükk átlaga. Két év múlva ahogy egyre jobban belerázódtam, ugyanaz a szakasz már 7 liter fölött mozgott. Az ember ilyenkor észre sem veszi, hogy mennyire sokat gurul motorféken, és mennyire nem teligázon megy. Ilyen alacsony fogyasztásokat csak így lehet kihozni.

    Ausztriából jövet azt szokták a legtöbben figyelmen kívül hagyni, hogy alacsonyabban vagyunk, összességében lejt az út, még ha nem is mindig feltűnően.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz bacus #136820 üzenetére

    Az E10 nem úgy van, hogy 10% etanolt belenyomnak, mert az drága. Van egy EU által előírt százalék, ha annál kevesebb a tartalma, akkor büntetést kell fizetni. De egy bizonyos pontig jobban megéri a büntetést fizetni, mint az etanolt megvásárolni és a benzinhez keverni, de ez az árak függvényében változik.

    A Speedzonenak volt pár éve egy tesztje, ahol egy random Auchan kútról vittek 95-ös és 98-as benzinből mintát laborba, ha jól emlékszem a 98-asnak, ami egyébként E5, 1% alatt volt az etanol tartalma, a 95-ös E10-nek pedig valami 6% rémlik.

    Szóval az E5 sem jelenti azt, hogy benne lesz mind az 5%, hanem az a maximum. E10 szintén.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Geresics #136964 üzenetére

    De a KTM nem tud életérzés címszóval több évtizedes technikát, szar fékekkel, szar futóművel eladni sokszoros áron.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Somatom #136968 üzenetére

    HD meg az ésszerűség egy mondatban :D

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #136971 üzenetére

    Persu, egy cimborám (aki a törött S1000RR-t nézegette) végül vett a németektől egy sérülésmentes M pakettes S1000RR-t, viszont a 3 féle féknyereg közül amivel azokat szerelték az övén a legfapadosabb változat van. Már amennyire ezt így ki lehet jelenteni egy ilyen motornál :D
    A lényeg, hogy gondolkodik a cserén legalább egy Brembo M50-re, de ami van neki 19 Corsa Corta master cylinder annak állítólag a túl nagy 19 milis dugattyúátmérője miatt nem lesz jó az összhangja az M50 nyereggel.

    Állítólag a 16-17 milis dugattyúátmérők a jobban használhatóak.

    Azokra a Panigalékra amiket M50-nel vagy Stylemával szerelnek, milyen master cylindert raknak gyárilag? 17-est?

    Kíváncsiságból megnéztem és az én motoromon ugye M50 nyergek vannak, és a főfékhengernek 16 milis az átmérője, gyárilag.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #136975 üzenetére

    Köszi szépen, és az újabbakon a Stylema nyereghez tudod esetleg?

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #136978 üzenetére

    Köszi :R
    Igen, nekem is az az MCS 19-21 van, annak 16 milis.
    A Panigale mindig jó támpont, mert nem nagyon spórolnak le rajta dolgokat.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Somatom #136979 üzenetére

    Minden amit leírtál azt a Harley szarabbul és drágábban tudja, mint a legtöbb egyéb márka. A legtöbb HD vásárló amint kitolja a szalonból a motort még a vételár felét elkölti utángyártott tuningkitekre, hogy kapjon egy használható motort.
    Tény, ebben kurva jó a Harley, lehúzni minél több bőrt, és árulni a fílinget az embereknek. Aki pedig megveszi, az utána önmagának is bemeséli, hogy ez a világ legjobb cucca, és önkéntes területi képviselő módba váltva hirdeti az igét mindenki másnak.

    Az alkatrészellátása itthon az MV Agustán kívül szinte minden nagy márkának biztosított.

    Ha sok helyem és pénzem lenne, biztos lenne egy Harleym, valami patkány bobber stílusban megépítve, csak a kivagyiság kedvéért, de kb ennyi. A Livewire érdekes még, azt kipróbálnám.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Somatom #136996 üzenetére

    Te komolyan el is hiszed amit mondasz? Vagy most már csakazértis?

    Felhozod a 1250 GS-t példának árban, miközben az egy valóban ésszerű vétel, hiszen azért a pénzért rengeteg motort kapsz, amivel kib*szott jól és sokoldalúan lehet motorozni. Jobban pakolható, kényelmesebb, sokféleképpen használható, földutakon is jól elvan, jó a futómű, jó a fék, tele segédlettel, alacsony a súlypontja, jó a szélvédelme, soroljam még?
    Amikor egy ekkora batárral 46-47-es köröket tudnak menni átlagemberek egy olyan szűk és lassú pályán mint a Kakucson, az azért rengeteg mindent elárul.

    Te meg ehhez hasonlítasz egy olyan valamit, amin még egy nyomorult fordított első villa sincs, a rémgyenge fékekről már nem is beszélve. Ha nem lenne köréépítve ez a fene nagy mítosz, meg nem lenne ennyi kognitív disszonanciától szenvedő tulaj, akkor nagyjából a Royal Enfield szintjén mozogna az ára.

    "a hűtőt pedig egy Citroen kacsáról bontottam"
    Az gyönyörű lehet, Taschner is elismerően csettintene.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Somatom #137043 üzenetére

    "meg egy fordulatszámmérő"
    :DDD :DDD :DDD micsoda extrákat lehet hozzá kapni, ez igen, minden kutatás-fejlesztésre fordított dollár jó helyre ment.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Mentolka #137047 üzenetére

    Milyen haverom? :D Nem emlékszem, hogy gyorsváltóba belekötöttem volna bármikor is, de a 90%-ra nem emlékszem 1 hét múlva annak amit ide beírok.

    De az biztos, hogy te elsiklottál afölött, ami ezt az egészet elindította: a Harley Davidson mint az ésszerűség mintapéldája. Ennek semmi köze ahhoz, hogy kinek mi tetszik, nem ez a téma. A HD a technikájához képest egy elavult, túlárazott cucc, gyenge felszereltséggel. Minden amit egy adott HD típus tud, azt egy másik márka másik típusa jobban és alkalmasabban tudja, gyakran még olcsóbban is.

    Semmi ésszerű nincs a HD-ban, és azóta is minden érv ami elhangzott szubjektív érv volt arról, hogy ő neki mi a jó. Keveritek a szezont a fazonnal.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    Pannóniaring. Éreztem a második menetben, hogy erősen fadingel a fékhatás, és tudtam hogy hamarosan cserés a betét, de kicsit túlbecsültem a dolgot.
    Delutánra beszereltem az újat, végre meg is tudok majd állni :D

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz V.Stryker #137348 üzenetére

    Kínából jobb minőség érkezik általában, mint Indiából :D

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    Mennyit számít a motor és a modern technika.

    Van egy cimborám a társaságban akikkel szoktam menni pályázgatni, nem is motorozik olyan régóta, talán ez neki a 4. szezonja ha jól emlékszem. Az elmúlt 3 évben egy MT10-zel ment, ami felszereltségét és erejét tekintve eléggé alkalmas a hobbipályázásra, ráadásul neki még pár dolog upgradelve is volt időközben, pl RCS19, R1 féknyereg, fém csövek, Öhlinses fickó által felújított futómű, Dave Moss beállításai, meg még pár apróság amiről nem is tudok.
    Tavaly is már főleg csak pályára járt, én is voltam vele többször, és egyáltalán nem lenézve bárkit és bármit (hiszen mégiscsak az volt még mindössze a 3. szezonja) elég rossz íveken motorozott és a testtartása sem volt túl szép. A térd lent volt, de közben a motor nem dőlt, a felsőtest meg visszafele volt egyenesen. A Pannóniaringen már tavaly is hasonló időket mentünk, viszont az érződött, hogy a gyors, 150+ kanyarokban komfortosabban érzi magát. Hogy a motor miatt vagy maga miatt azt passzolom.

    Idén, még az MT10zel ilyen 1:26 körüli köröket ment az Euroringen, 2:13-14-eket a Hungaroringen és a Pannóniaringen is. Ezekből az látszott, hogy a Hungaroring lassabb, stop&go-s kanyarjain rosszabbul érezte magát vagy ő, vagy a motor, hiszen ott 1-2 kanyartól eltekintve alacsonyabb a tempó, 110-120 környéke az átlag kanyartempó, a pancsin pedig inkább a 150+ a jellemző.

    Majd júliusban vett Németországból egy másfél éves S1000RR-t, M pakett, minden fullos elektronikával felszerelve, és az első Euroringezésünkkor máris 1:22-23-as köröket ment előttem. Szerintem még mindig sok helyen rossz ívválasztással, de úgy, hogy sosem ült még előtte sportmotoron máris gyorsult átlag 3-4 mp-t.
    Három hete a Pannóniaringen már konstans 2:09-10-es időket körözött a motorral, tegnap a Hungaroringen pedig bement 2:03 tetejébe, de a 04-05-ös köröket simán dobálta.

    A motor teljesen gyári, egy utcai Supercorsa szett van fent neki. Annyi beállítást tud a motor, hogy még mindig tanulja a srác a lehetőségeket, továbbá elvileg a "fapad" Hayes féknyergek vannak rajta. Mármint ezen a motoron fapad, mert 3 különböző nyereggel árulták, és állítólag a másik kettő típus komolyabb szintet képvisel.

    Ezek már nagyon jó idők annak fényében, hogy még mindig 2 kézen meg lehet számolni hányszor járt pályán, hogy nem motorozik túl régóta, és hogy a testtartása még mindig nem az igazi. Habár a BMW által kikényszerített üléshelyzet miatt már most sokkal szebben motorozik, mint korábban az MT-vel.

    Nyilvánvalóan további gyakorlással, és slickre váltással ezek az idők még sokat fognak javulni, pláne ahogy idővel még jobban összeszokik a motorral, de mivel szezonon belül a motorcserével ekkora óriási különbségeket ért el köridőben, ez szerintem elsősorban a motor számlájára írható.

    Azt mondja hogy annyival pontosabb a motor irányíthatósága és a kanyarbeli viselkedése az MT10-hez képest, hogy nem is érti, ki kell próbálni és át kell élni, mert elmagyarázni nehezen tudná.

    Úgy gondolom - amit már magamon is megtapasztaltam korábban párszor - hogy egy jó motorral könnyebb jól motorozni, még hiányos tudással és relatíve kevés rutinnal is, szinte bárkinek (értelemszerűen a totál kezdőket kivéve).

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz JoinR #137405 üzenetére

    Az MT10 szinte egy lecsupaszított R1, ami az áttételezése és a hangolása miatt iszonyat jól gyorsul, főleg alacsonyabb fordulatról, és amíg a légellenállás közbe nem szól igazán, addig nagyjából pariban van a sportmotorokkal.
    Az írásom lényege nem a köridő milyensége volt, meg nem is a haver tehetsége vagy épp nemtehetsége.

    Talmácsi 1:51-et ment az ő S1000RR-jével a Hungaroringen, és nem volt full gyári. A teljes futómű ki volt neki cserélve, és le volt áttételezve. Arról meg már ne is beszéljünk, hogy ő egy világbajnok, megszámlálhatatlan mennyiségű pályán és motoron eltöltött órával a háta mögött. Kovács Bálint ment most 1:49-et egy Panigale V4-gyel ami szintén minden csak nem gyári.
    Komolyan hozzájuk hasonlítgatjuk magunkat, akik jó ha összesen 5x voltak Hungaroringen? :D :D A monitor előtt nem ülök annyit informatikus létemre, mint ők motoron. :D

    Nem a motor ereje miatt javult a köridő ennyit, pláne nem a Hungaroringen, mert az MT10 is kiforogta a 250-et az egyenes végére, pusztán erőből nem lesz 10 másodperccel jobb az idő eközött a két motor között. Aztán ott van az Euroringes javulás is, ami tovább példázza, hogy nem a motorerőről van szó. Én is mentem ott FZ6-tal 1:25-öt :U

    #137406 dellfanboy nem tudom, fogalmam sincs hány S1000RR megy/ment a mezőnyben.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz JoinR #137408 üzenetére

    A legelső mondata a hozzászólásnak összefoglalta röviden, illetve az utolsó mondat mégegyszer :D

    A mai csúcs nakedek azért eléggé közel állnak a sportmotorokhoz, kvázi az idom hiányzik róluk, meg rövidebb áttételt és alacsonyabb fordulatra hangolást kapnak, és nagyjából ennyi a halandók számára észlelhető különbség.
    A köridőt szerintem a hasonló átlagjánosokhoz érdemes elsősorban hasonlítani, a nagy tömegekhez, azon belül is figyelembe véve, hogy utcai gumi, tuning van-e, stb, és csak utána a Talma féle ufókhoz.

    #137409 persuader szerintem azért nem pénzkidobás egy gyári MT10 munkahengerhez képest egy RCS19, mert utóbbit személyre tudod szabni. Nem csak egyféleképpen tud működni, hanem kapsz 6 féle beállítást.
    Az enyémen csak 3 opció van, de pályára mindig betekerem a legkeményebbre, mert úgy kisebb erőkifejtéssel és rövidebb úton kapom meg a teljes fékerőt. Korábban közepes beállításon mentem, de amikor az etap végefelé fáradtam akkor észrevettem, hogy már az ujjaimmal egyszerűen nem fékeztem akkorát, mint az etap elején. A kemény beállításon nincs ilyen gondom.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #137479 üzenetére

    Nekem hiányzik a "versenypályán született" valahonnan a szövegből. Elvégre a Suzukitól a Kawasakiig mindenki oda meri írni a legfapadosabb motorjaihoz is, miért pont a ruházatnál hagyná ki bárki ezt a ziccert?

    Még kb 2 éve írtak nekem instagramon, hogy adnának egy kesztyűt ha csinálok róla videót. Visszaírtam udvariasan, hogy köszönöm, de egy Full Metal 6 mellett nem tudok mit kezdeni egy ilyennel, ajnározni nem fogok semmit, de egy szerencsés követőnek szívesen elajándékozom. Megsértődhettek valamin, mert azt a választ kaptam, hogy kevés a feliratkozóm, úgyhogy mégsem küldenek semmit :DDD :DDD

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz queens #137496 üzenetére

    Decathlonos 20 liter körüli túra vagy biciklis hátizsákok jók erre simán.
    Az enyém már 10 éves Decathlonos biciklis hátizsák, van benne külön rekesz ahova befér a laptop, mellkasnál és deréknál is összecsatolható, enyhe esőhöz vízálló, afölött belevarrva van egy esőhuzat. A 10 év a fakult színén kívül nem igazán látszik meg rajta, minden zipzár ép, nem lóg ki semmilyen varrás, pedig használva van és volt napi szinten.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz yodamastah #137547 üzenetére

    A Rosso 4 meg a Rosso 4 Corsa két külön modell. Egyébként a fene a Pirellibe meg a hülye elnevezéseikbe :D A Rosso 4 Corsa elvileg a Rosso Corsa 2 utódja, de hátulról elhagyták a 3 komponenst és visszaálltak a 2 komponensre. A széle az továbbra is ha jól tudom ugyanaz a keverék, mint a Supercorsákon, de simán lehet hogy rosszul tudom.

    Egyébként itt mi történt pontosan? Nincs kipörgésgátló az R1-en?

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz yodamastah #137564 üzenetére

    Ja értem.
    És mi az indok, hogy elöl slick, hátul utcai? :D Rezsicsökkentés? :D

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz GTVili #137576 üzenetére

    A kérdés ha jól értem arra vonatkozik, hogy a képen látható balról első vagy második megoldás között mi a különbség, mert árban 2-3x a diffi.

    Én az elsőt nem tudom, sosem próbáltam olyat fém csővel. Amikor az FZ6 gyári csöveit cseréltettem akkor nekem úgy szerelték fel, mint ahogy a második ábrán van. A jelenlegi motoromon meg értelemszerűen gyárilag úgy van.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz GTVili #137579 üzenetére

    Szinte kizártnak tartom, hogy gyárilag fém cső lenne azon a motoron. Ha európai motor lenne, akkor esetleg :D

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz Geresics #137705 üzenetére

    Én ott hagytam abba az olvasást, amikor megláttam Sebestyén Peti nevét. A srác egy ufo. Egy amatőr buliversenyen ezek ekkora szponzorokkal meg aktív Supersport VB menővel állnak fel? Menjenek már a faszomba de tényleg, ennek így mi értelme?

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • zgospel

    őstag

    válasz -Mosquito- #137713 üzenetére

    Legalább az lehetett volna, 1 Tasi ellensúlyoz 2 profi versenyzőt :D

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák